Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Kjør på sier bare jeg. Det er det pu handler om.. Man lever bare en gang i livet!

Jeg vil ikke si at det er det PU handler om.

 

Kanskje ikke direkte.. men indirekte. Hvor mange har ikke brukt pu for å få ei kjærring til å bli sin? Tar man ikke vare på damen sin så er det kjæresten sin skyld og ikke han som vil ha henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjør på sier bare jeg. Det er det pu handler om.. Man lever bare en gang i livet!

Jeg vil ikke si at det er det PU handler om.

 

Kanskje ikke direkte.. men indirekte. Hvor mange har ikke brukt pu for å få ei kjærring til å bli sin? Tar man ikke vare på damen sin så er det kjæresten sin skyld og ikke han som vil ha henne.

Poenget mitt er at dette er feil innstilling. Jeg har ingenting til overs for tankengangen om at den sterkeste overlever og at man kan gjøre hva man vil uten noe form for ansvar. Hvis man virkelig er forelsket i en jente og føler at hun ville hatt det bedre med deg så kan man selvfølgelig gjøre en innsats, men å gå inn for å ta en jente man ikke bryr seg spesielt om fra en annen fordi "man lever bare en gang" er trasig og kynisk og kaldt, og ingen av de egenskapene er spesielt attraktive.

Endret av Dorian Gray
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Kanskje ikke direkte.. men indirekte. Hvor mange har ikke brukt pu for å få ei kjærring til å bli sin? Tar man ikke vare på damen sin så er det kjæresten sin skyld og ikke han som vil ha henne.

Tror du at den eneste grunnen til at en jente kan tenkes å forlate en gutt eller eventuelt være utro er fordi han ikke "tar vare" på henne? Hvis nei; mener du det er galt å ta en jente hvis dere har gjensidige følelser for hverandre, men kjæresten hennes tar godt vare på henne?

Lenke til kommentar

Noen ganger er det enkle ofte det beste. Gikk for makeout på en jente jeg har "ønsket" i over ett år, men hun har først blitt singel nå. Hun ble overrasket, men vi fortsatte litt før jeg spurte; "Er du keen på at noe mer skal skje mellom oss?"

 

Hun svarte "ja, det er jeg". Blir vel ikke noe særlig mer IOI enn det. Forgot to mention; er LTR-greie jeg tenker på.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke direkte.. men indirekte. Hvor mange har ikke brukt pu for å få ei kjærring til å bli sin? Tar man ikke vare på damen sin så er det kjæresten sin skyld og ikke han som vil ha henne.

Tror du at den eneste grunnen til at en jente kan tenkes å forlate en gutt eller eventuelt være utro er fordi han ikke "tar vare" på henne? Hvis nei; mener du det er galt å ta en jente hvis dere har gjensidige følelser for hverandre, men kjæresten hennes tar godt vare på henne?

 

 

Det og.

Jeg både prøver og sjekker ut om de har et sterkt forhold tilhverandre, uansett om jeg ikke er keen på hu... dessverre nok så er det sjeldent at kvinene her i norge sier "nei. ikke interessert" "nei jeg har kjæreste" dvs at mange av forholdene her i norge er dårlige dvs igjen, dårlig behandling.. RÆVA kjæreste

 

Jeg gjør mitt, hu får sitt! Viser henne at hu lever i dårlig forhold og viser hva hun egentlig kunne ha fått! Sånn fungerer PU for meg!

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Kanskje ikke direkte.. men indirekte. Hvor mange har ikke brukt pu for å få ei kjærring til å bli sin? Tar man ikke vare på damen sin så er det kjæresten sin skyld og ikke han som vil ha henne.

Tror du at den eneste grunnen til at en jente kan tenkes å forlate en gutt eller eventuelt være utro er fordi han ikke "tar vare" på henne? Hvis nei; mener du det er galt å ta en jente hvis dere har gjensidige følelser for hverandre, men kjæresten hennes tar godt vare på henne?

 

 

Det og.

Jeg både prøver og sjekker ut om de har et sterkt forhold tilhverandre, uansett om jeg ikke er keen på hu... dessverre nok så er det sjeldent at kvinene her i norge sier "nei. ikke interessert" "nei jeg har kjæreste" dvs at mange av forholdene her i norge er dårlige dvs igjen, dårlig behandling.. RÆVA kjæreste

 

Jeg gjør mitt, hu får sitt! Viser henne at hu lever i dårlig forhold og viser hva hun egentlig kunne ha fått! Sånn fungerer PU for meg!

Logikken din henger ikke på greip. En jente kan selvfølgelig gi etter for fristelser selv om hun er i et godt forhold og har en type som tar vare på henne. At du ikke vil innse det tyder på at dette er rasjonaliseringer du har for å rettferdiggjøre oppførselen din. Hadde du sagt at du velger å ta en jente fordi du bryr deg mer om deg selv enn en random type du ikke kjenner hadde du ihvertfall vært ærlig. Når du istedenfor prøver å rettferdiggjøre det ved å fremstille deg selv som den noble ridderen på den hvite hesten som åpner øynene for den fantastiske verden de går glipp av for stakkars, dårlig behandlede jenter blir det hele smått komisk.

 

Helt enig.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke direkte.. men indirekte. Hvor mange har ikke brukt pu for å få ei kjærring til å bli sin? Tar man ikke vare på damen sin så er det kjæresten sin skyld og ikke han som vil ha henne.

Tror du at den eneste grunnen til at en jente kan tenkes å forlate en gutt eller eventuelt være utro er fordi han ikke "tar vare" på henne? Hvis nei; mener du det er galt å ta en jente hvis dere har gjensidige følelser for hverandre, men kjæresten hennes tar godt vare på henne?

 

 

Det og.

Jeg både prøver og sjekker ut om de har et sterkt forhold tilhverandre, uansett om jeg ikke er keen på hu... dessverre nok så er det sjeldent at kvinene her i norge sier "nei. ikke interessert" "nei jeg har kjæreste" dvs at mange av forholdene her i norge er dårlige dvs igjen, dårlig behandling.. RÆVA kjæreste

 

Jeg gjør mitt, hu får sitt! Viser henne at hu lever i dårlig forhold og viser hva hun egentlig kunne ha fått! Sånn fungerer PU for meg!

Logikken din henger ikke på greip. En jente kan selvfølgelig gi etter for fristelser selv om hun er i et godt forhold og har en type som tar vare på henne. At du ikke vil innse det tyder på at dette er rasjonaliseringer du har for å rettferdiggjøre oppførselen din. Hadde du sagt at du velger å ta en jente fordi du bryr deg mer om deg selv enn en random type du ikke kjenner hadde du ihvertfall vært ærlig. Når du istedenfor prøver å rettferdiggjøre det ved å fremstille deg selv som den noble ridderen på den hvite hesten som åpner øynene for den fantastiske verden de går glipp av for stakkars, dårlig behandlede jenter blir det hele smått komisk.

 

Ja.. og hva er så problemet med det. Jeg ER noble ridderen som redder!

Er det ikke det alle tenker da eller har som mindstate? "Jeg eier dette stedet.. jeg er best og jeg kan få hvem som helst" når folk entrer utestedet eller kafeer..

 

"Jeg er den feteste typen på jorden.. resten er tapere" etc. hvis ingen har tenkt den tanken.. da er det mange her inne som har lyvet.

 

 

Lenke til kommentar

Ja.. og hva er så problemet med det. Jeg ER noble ridderen som redder!

Er det ikke det alle tenker da eller har som mindstate? "Jeg eier dette stedet.. jeg er best og jeg kan få hvem som helst" når folk entrer utestedet eller kafeer..

 

"Jeg er den feteste typen på jorden.. resten er tapere" etc. hvis ingen har tenkt den tanken.. da er det mange her inne som har lyvet.

 

Vel, problemet er vel at dette ikke er realiteten...

Jeg syns vel egentlig ikke du svarer helt på det Kalinken sier heller..

Lenke til kommentar

Dette er ikke første gang du viser manglende modenhet, både i forhold til moral og skriveferdigheter. Måten du prøver å ro deg bort fra problemet er også svak, ta en titt på deg selv før du trekker andre ned i søla.

 

Når du driver med PUA, så har du en plikt ovenfor deg selv og andre. Du skal ikke ødelegge forhold, drite i vennskap pga damer og alt det andre du sier at du står for. Jeg er ikke den eneste som husker de tidligere stuntene dine, og bare fordi jeg ikke graver etter dem så gjør det ikke dem mindre ekte. Heller vet jeg ikke hva slags problemer du har vært utsatt for i livet, når du tror at du kan valse fram som du vil uten å tenke på konsekvensene. Begynn å tenk, for pokker. Nå er du bare et eksempel på alt som er feil med dette gamet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvor stort nettverk bør en ha før man begynner med PUA? Har man en liten omgangskrets og man prøver ut metoder og strategier, vil jo dette bli snakket fort. Veien til playerstempelet er ikke langt unna?

 

For etter hva jeg har forstått handler PUA om å samle flest damer og ha ONS med disse? Eller er det slik at flertallet av de som driver med PUA gjør dette for å komme i havn og skape et forhold med hun ene drømmejenta ?

Lenke til kommentar

Hvor stort nettverk bør en ha før man begynner med PUA? Har man en liten omgangskrets og man prøver ut metoder og strategier, vil jo dette bli snakket fort. Veien til playerstempelet er ikke langt unna?

 

For etter hva jeg har forstått handler PUA om å samle flest damer og ha ONS med disse? Eller er det slik at flertallet av de som driver med PUA gjør dette for å komme i havn og skape et forhold med hun ene drømmejenta ?

PUA handler om å oppnå sine egne mål, det være ONS eller forhold. Når det er sagt så tror jeg veldig mange går lei av ONS og fort går over til et par faste, samtidig som de holder seg åpen for å kunne treffe flere. Det handler egentlig om å kunne tiltrekke den jenten du vil ha og se om det skjer noe.

 

Når det gjelder player-ryktet så tror jeg det er litt som når folk begynner å trene og sier "Jeg vil ikke bli FOR stor, altså.." - man tenker litt optimistisk. Hvis målet ditt er å ligge med alle i vennegruppen din så er det lov, men det er ingen god plan. Jeg anbefaler ikke å finne jenter fra vennegjengen, men heller finne nye jenter fra nye omgangskretser. Det er greit når man avslutter noe med en jente at man ikke treffer på henne hele tiden, og at dere ikke deler alle de samme vennene. Hvis du ikke vil ha drama så holder du deg unna vennegjengen, eller begrenser det til én jente du vet du vil ha.

Lenke til kommentar

Hvor stort nettverk bør en ha før man begynner med PUA? Har man en liten omgangskrets og man prøver ut metoder og strategier, vil jo dette bli snakket fort. Veien til playerstempelet er ikke langt unna?

 

For etter hva jeg har forstått handler PUA om å samle flest damer og ha ONS med disse? Eller er det slik at flertallet av de som driver med PUA gjør dette for å komme i havn og skape et forhold med hun ene drømmejenta ?

PUA handler om å oppnå sine egne mål, det være ONS eller forhold. Når det er sagt så tror jeg veldig mange går lei av ONS og fort går over til et par faste, samtidig som de holder seg åpen for å kunne treffe flere. Det handler egentlig om å kunne tiltrekke den jenten du vil ha og se om det skjer noe.

 

Når det gjelder player-ryktet så tror jeg det er litt som når folk begynner å trene og sier "Jeg vil ikke bli FOR stor, altså.." - man tenker litt optimistisk. Hvis målet ditt er å ligge med alle i vennegruppen din så er det lov, men det er ingen god plan. Jeg anbefaler ikke å finne jenter fra vennegjengen, men heller finne nye jenter fra nye omgangskretser. Det er greit når man avslutter noe med en jente at man ikke treffer på henne hele tiden, og at dere ikke deler alle de samme vennene. Hvis du ikke vil ha drama så holder du deg unna vennegjengen, eller begrenser det til én jente du vet du vil ha.

 

Jeg har selv blitt mer og mer interessert i dette med PUA. Ikke at jeg har noe problem med å verken møte, snakke eller sjekke opp ukjente jenter, men jeg ser etter måter å forbedre dette på. Om jeg kunne blitt enda tryggere ved hjelp av PUA hadde det vært strålende. Jeg tenker på ingen måte å prøve meg på de i vennekretsen, det er både risikabelt og unødvendig da det er så mange andre der ute. Problemet er mer det at jenter snakker sammen, og de er skremmende gode på å ha kontakter fra flere steder som de regelmessig snakker med. Hvordan kan man best mulig unngå ryktespredning? Jeg ser for meg at det garantert blir en del bom når jeg skulle ha prøvd med som PUA og tatt kontakt med en rekke jenter, f.eks daygame. Jeg er overbevist at det i enden ville kommet for øre på de fleste, så hvordan kan man best mulig unngå "ryktespredning". Det hjelper ikke stort at jeg har gode venner på de fleste skolene i kommunen, så hvordan gå frem uten å bli snakket om som player?

Lenke til kommentar

Oki, jeg spør igjen. Hvordan få en dame til å ditche en annen fyr hun er interesert i?

 

Jeg tenker at du må finne ut hva som er spesielt ved deg. Hva er deg ved deg som gjør at hun bør velge deg istedenfor en annen fyr. Finn ut dette, finn ut fordelen og spill på denne. Jobb med det du anser som den fordelen du har ovenfor denne gutten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...