TheWankership Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Trenger hjelp angående taktikk på nyttårsaften. Fest med ukjente jenter. Hva gjør man? Skal begrense mitt eget inntak av alkohol for å ha kontroll over med selv, men etter mye fail må jeg planlegge nyttårsaften for å øke sjansene. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hva med å ta det på sparket, hilse på nye folk og ha det jævla gøy? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Trenger hjelp angående taktikk på nyttårsaften. Fest med ukjente jenter. Hva gjør man? Skal begrense mitt eget inntak av alkohol for å ha kontroll over med selv, men etter mye fail må jeg planlegge nyttårsaften for å øke sjansene. Standard game. Bam. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sjæl skal jeg bare være dominerende og ta new years eve-kysset til første og heiteste ledige. Hvem sier nei til noe sånt. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hva med å knulle henne istedet? Nyttårsknull er det nye nyttårskysset! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hell no, jeg skal se raketter først. Så kan man selvsagt gjøre det etterhvert. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvordan få en dame til å ditche en annen fyr som hun holder på med? Har ikke mulighet for å henge med han og henne samtidig. Antar at slenge dritt om han er nono. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hva med å ta det på sparket, hilse på nye folk og ha det jævla gøy? I second that! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvordan få en dame til å ditche en annen fyr som hun holder på med? Har ikke mulighet for å henge med han og henne samtidig. Antar at slenge dritt om han er nono. Hvorfor skal du det? Hadde du likt hvis noen hadde gjort det med deg? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvordan få en dame til å ditche en annen fyr som hun holder på med? Har ikke mulighet for å henge med han og henne samtidig. Antar at slenge dritt om han er nono. Hvorfor skal du det? Hadde du likt hvis noen hadde gjort det med deg? Er vel bare en måte å AMOGe en fyr på. Vil helst bare sette meg i et bedre lys enn han. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 why? hvis de to har det fint sammen, så ser jeg ingen grunn til at du skal prøve å ødelegge for de. Du hadde ikke likt om noen hadde prøvd å ødelegge for deg og dama di Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kjør på sier bare jeg. Det er det pu handler om.. Man lever bare en gang i livet! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 De er ikke sammen. Hun er eksen min og en chode holder hele greia tilbake. Ikke for å være slem. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Trenger du å snakke stygt om han for å fremheve deg selv viser du vel det motsatte at han er bedre enn deg. 1 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) ... Endret 28. desember 2010 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Slenge dritt fører ingensteds da. Vil ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ops, leste siste setninga i innlegget ditt feil, trodde du hadde tenkt å snakke dritt om han. Er han chode er han sikkert i vennefella allerede, snakk om han som han er vennen hennes om du snakker om han i det hele tatt. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Man må være leken med jentene =) Også syns jeg alle gutter burde ha som mål og ikke tro de kan oppnå noe første dag/kveld/gang, bare forstå at man må ut for å snakke og ha det gøy.. Ellers blir man sittende på barstolen og bare prater som at man tror man kan prate de ut av lokalet og rett til sengs. Ha litt "friends" attitude, og bare lek og ha det gøy med de, så er mye gjort.. Min erfaring, bli såpass trygg på hverandre at man føler man kan gjøre nesten hva som helst med andreparten =) Works everytime. Now go out there! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Kjør på sier bare jeg. Det er det pu handler om.. Man lever bare en gang i livet! Jeg vil ikke si at det er det PU handler om. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det handler om å plukke opp høøns! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå