Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig satser jeg på kjæreste etter nyttår. Blir spennende.

Lykke til!

 

Hadde det samme nyttårforsettet for 2 år siden, da meldte jeg meg inn i nettby og det som var. Dro på alle fester og møtte masse spennende folk. Ble kjent med ei bare 2 uker etter som resulterte i et forhold. Varte frem til nå da.

 

Men så lenge man er tilgjengelig og ikke sitter hjemme i stua si og venter, er sjansen ganske stor for at man treffer noen. Availability som gun så fint sier det.

Lenke til kommentar

Haha, når man er inne på temaet nettdating. Hu jeg snakket om tidligere som ikke svarte sendte jeg et brev igår med no ala dette:

 

"Hey, du har tydeligvis mistet interessen av å prate med meg. Greit nok, dater sjeldent blondiner uansett, men av ren nysgjerrighet hadde det vært moro å vite årsaken :)".

 

Tenkte at det var en atentiongrabber og i det minste en fin pekepinn hvis jeg fikk svar, på hva jeg eventuelt gjorde feil. Det artige er at jeg fikk et helt annet svar enn det jeg hadde forventet meg. :tease:

 

Noe ala dette:

"Hei du..

Det var da voldsomt til krasst svar..

 

Jeg har ikke mistet interessen i det hele tatt, så det er et spørsmål jeg ikke kan svare på..

blablabla jobb, trening osv.,

men ikke tatt meg tid til å svare noen.. Tenkte jeg kunne bruke romjula på det.

 

Men, siden du sjeldent dater blondiner uansett.. sååh.. lykke til med brunettejakten;)

 

 

Enten har jeg burnan helt eller så fikk hun litt interessen igjen. Tror jeg avventer noen dager med å svare. Nettdating as, haha!

God jul!

Lenke til kommentar

disco: Det virket en smule needy, så du må nok spille kortene riktig fremover for at hun ikke skal se på deg som smådesp. Jeg har aldri vært fan av "Er du ikke interessert? Vel, jeg er heller ikke interessert, så det så"-greien som jeg har sett enkelte bruke, rett og slett fordi det aldri har fungert for meg. Skal man være leken og mobbete så må man passe på å få jenten med på det, ellers virker man bare aggressiv.

Lenke til kommentar

Panda: Du må ikke tenke på det som å "trenge å søke dame på nettet", det skal jo være gøy. Enkelte behandler nettdating på samme måte som å sjekke damer på byen; noe teit som må mestres før det blir underholdende. Tenk heller på det som noe gøy man kan gjøre, på samme måte som når man flørter med resepsjonister og andre damer man møter i løpet av en dag. Folk merker veldig fort hvis du ikke hygger deg i en situasjon, og da synker verdien med en gang.

 

Sånn sett er nettdating enklest når man er singel, da man gir faen og kun snakker med folk som er interessante uten at man nødvendigvis tenker "i de baner". Men nå er det ikke alle kjærester som setter pris på at man holder på sånn, og det må man jo respektere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...