Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg pleier å legge et godt grunnlag med kunder, men aldri eskalere når jeg er på jobb. Enten så satser jeg på å møte dem ute, eller så kan man legge til noe "Må ikke du ødelegge det her på byen til helga/når du kommer hjem fra fylla i helga!" For så å spørre hvor de pleier å dra. Jente svarer noe random.

Deg: "Du kødder? Pleier som regel å henge der, men jeg har aldri sett deg! Allright, da møtes vi *insert random place inne i utestedet* til helga!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har noe erfaring med David DeAngelo's Double Your Dating?

 

"Studerte" det litt før. Men så traff jeg ei jente jeg likte veldig godt, så la Double Your Dating til side. Men så gikk det til f. med henne. Nå er jeg mere eller mindre over henne, og føler at jeg er tilbake på "hore"-stadiet xD

 

Så hvordan synes dere jeg skal starte :p

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Noen som har vært borti å gjøre game hos kunder om til privat game?

 

For å forklare nermere:

Jeg er montør, har vært hos ei ganske mye og har fått en vanvittig god tone. ja, akkurat som ellers. (gidder ikke å forklare mer)

 

Problemet mitt med dette er at jeg ikke tar sjangsen på å gå det lille ekstra skrittet som skal til.

 

Er ikke akkurat bare å begynne å kline, eller si visse ting. selv om jeg ville vært der hadde dette vært på det private. Føler jeg har gått over streken flere ganger forretningsmessig, selv om hun liker det (fordi hun er jente og jeg er middels på å sjekke)

 

 

Noen som har tips?

De fleste bedrifter er jo imot at arbeidstakerene deres "legger an" på kunder.

 

For å ikke virke veldig direkte, så kan du jo kontakte henne, eller spørre henne neste gang du er hos henne om hun blir med på en kaffè el. lignende. Eller så drar du bare en "du må bli med på byen ei helg". Ikke begynn å flørte med henne på jobb, være HTG når du er på jobb, så kan du helle tafse litt når dere møtes på privaten. Da kan du også kamuflere det i etterkant med at "jeg møtte henne på byen" vis sjefen skulle få napp i saken.

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med nettdating? Er jo halveis genialt pga man i tillegg til å dra ut lørdagen også kan prøve seg de andre dagene uten å måtte dra på byen.

 

Fant ei søt jente som jeg kunne tenkt meg å bli litt bedre kjent med. Kontaktet henne og sendte litt frem og tilbake før hun brått kuttet kontakten helt. Greit nok det, men litt irriterende. Noen tips her til siste melding før jeg dropper jenta? :)

Lenke til kommentar

Nettdating er interessant, jeg slo ihjel mye tid med det da jeg hadde kontorjobb. Jeg vet ikke hvilke som er de store i disse dager, da Nettby er lagt ned og Sukker koster penger, men det finnes et par guider der ute til nettgame. De aller, aller fleste er basert på lite fieldtesting og mye antagelser, så velg med omhu. Det viktigste er å ha gode bilder, virke interessant, ikke vise for mye interesse i meldingene og å komme seg over til alternative kommunikasjonsmåter kjapt. Ikke send mer enn 3-4 meldinger før man går over til telefonnummer, og ring gjerne og avtal møte raskt hvis du føler at stemningen er der. Det er bedre å bli kjent irl enn online, så slipper man å bygge opp noe som viser seg å ikke funke når "spark"-en ikke er der.

 

De samme reglene gjelder for øvrig online som irl - pass på å ikke få oneitis og forelske deg i gode profiler gang på gang, og bli skuffet hver gang de ikke svarer eller samtalen dabber av fordi du ikke klarte å holde den gående.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

blir det noe julegame på gutta fremover da? eller skal folket bare lene seg tilbake å nyte gløggen? Tenker selv jeg skal ta det litt rolig, kanskje se det ann vist jeg får øye på noen sneller i særklasse: )

 

Trenger og tips på hva jeg gjør galt når det alltid blir forhold-stemning hos jenta. Er dritt lei all denne dårlige stemningen etter at jeg hele tiden må forklare hvorfor jeg ikke er keen på forhold. Går utifra at jeg kanskje er litt for hard på "comfort" delen av pickupen

Lenke til kommentar

Ja det er positivt på en måte men samtidig er det en jævelig følelse å avslå noen med grunner de vanligvis ikke forstår og dermed se dem være skikkelig nedfor.

 

Det blir nok mye liv rett etter julaften ja, ser for meg at det er mange ensomme pikehjerter ute å går :) Blir nok litt game når jeg er der ute kan jeg se for meg, har litt vanskelig for å sitte å ta det rolig hele kvelden, blir somregel til at jeg blir for gira til å bare sitte stille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...