Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

e: har du noen eksempler på interne jokes forresten?

Det å forklare interne jokes er tilnærmet umulig, men det var foreksempel at hun kødda med at hun var gründer i en studentforening, jeg avslørte henne selvsagt umiddelbart og HELE kvelden sørget jeg for å kalle henne gründern osv, og hun skjønte at jeg køddet med henne. Det er selvsagt ikke morsomt å lese i klartekst, men i en spøkefull tone som blir gjentatt GANG på GANG, så er det en annen sak.

 

Interne jokes er rett og slett, som det lyder av ordlyden, jokes som ikke er morsomme for omverdenen. Det er en 4-5 ting som "vi" hadde som ingen vil forstå, og det er key i forhold til å sørge for at hun "husker" deg. Da er det nemlig noe man bare har med én annen person, og det gjør at man kan fort gjenopprette det emosjonelle stadiet man var på da man møttes/holdt på.

 

Jeg prøver alltid å etablere noe som bare er mellom target og meg, hva det nå enn er spiller ingen rolle, men det må være noe hun kan huske nettopp deg for - da spiller det egentlig liten rolle hva det er.

 

Selv om jenter sminker seg så ser man hva som "skjuler" seg bak, forresten, det gjør iaf jeg.

Et godt tegn på at du ikke har drukket nok.

 

Jeg kan ikke bli drita, dessverre. Har vært sånn siden 2007. For å ta et eksempel, i dag har jeg drukket 12 halvlitere og 8 drinker. Det er helt uanfektet i forhold til hvordan jeg skriver eller uttrykker meg. Noen kaller det kjipt, jeg synes det er ganske greit - jeg husker alltid hva som har skjedd og kan stå for det jeg har gjort. Det å være "drita" er, slik jeg har forstått, en del av et psykologisk spill. Jeg "lar" meg ikke bli drita helt uten videre, og på den måten kan jeg selv kontrollere hvordan jeg vil oppføre meg i fylla.

 

Helt enig der, i høst har jeg jobbet litt med det å ta kontrollen kontra å bli kontrolert av alokholen. I forhold til skjekking er jo det genialt. Jenter tiltrekkes ikke av gutter som bruker alkohol som et middel for å oppnå selvtilitt! billig er det også, og godt for helsa ;) Nå, som jeg er i stand til å gå nermest edru ut på byen å skjekke damer, er det en stor forskjell.Å utvide komfor-sonene sine er et tips her, noe som tar tid og må jobbes med, men når man er komfortabel med det, er det herlig. Tro meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg kan ikke bli drita, dessverre. Har vært sånn siden 2007. For å ta et eksempel, i dag har jeg drukket 12 halvlitere og 8 drinker. Det er helt uanfektet i forhold til hvordan jeg skriver eller uttrykker meg. Noen kaller det kjipt, jeg synes det er ganske greit - jeg husker alltid hva som har skjedd og kan stå for det jeg har gjort. Det å være "drita" er, slik jeg har forstått, en del av et psykologisk spill. Jeg "lar" meg ikke bli drita helt uten videre, og på den måten kan jeg selv kontrollere hvordan jeg vil oppføre meg i fylla.

 

Hmh. Jeg elsker å være drita, så jeg jobber aktivt for å bli det. Hver sin smak :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Igår var jeg på fest hos ei venninde jeg rota litt med for noen helger siden.

På den festen kom også ei anna venninde av ho første som jeg også hadde rota litt med så var spent på hvordan kvelden utartet seg.

 

Litt flørting med begge sånn frem og tilbake før ho første som hadde festen tilslutt sa:

Nå har du 3 sekunder på deg å bli med meg opp på soverommet. Var ikke helt sikker på om ho kødda eller ikke, men tok nå sjangsen og gikk bort til trappa og sa, kommer du?

Ho nøla et lite sekund, men ble med opp.

 

Var jævla kleint å gå ned til festen igjen etterpå, med tanke på at ho stønna og alle skjønte hva vi drev med. Var ikke så mange der heller og jeg kjente halvparten fra før.

 

Tok også med en kompis dit og ho andre som jeg rota med virka som ble litt furt for etter jeg kom ned la ho skikkelig ann på kompisen min.

:tease:

 

Alt i alt, artig kveld og aldri feil å høre: "Jeg trodde aldri du skulle være så god i senga" :D

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Igår var jeg på fest hos ei venninde jeg rota litt med for noen helger siden.

På den festen kom også ei anna venninde av ho første som jeg også hadde rota litt med så var spent på hvordan kvelden utartet seg.

 

Litt flørting med begge sånn frem og tilbake før ho første som hadde festen tilslutt sa:

Nå har du 3 sekunder på deg å bli med meg opp på soverommet. Var ikke helt sikker på om ho kødda eller ikke, men tok nå sjangsen og gikk bort til trappa og sa, kommer du?

Ho nøla et lite sekund, men ble med opp.

 

Var jævla kleint å gå ned til festen igjen etterpå, med tanke på at ho stønna og alle skjønte hva vi drev med. Var ikke så mange der heller og jeg kjente halvparten fra før.

 

Tok også med en kompis dit og ho andre som jeg rota med virka som ble litt furt for etter jeg kom ned la ho skikkelig ann på kompisen min.

:tease:

 

Alt i alt, artig kveld og aldri feil å høre: "Jeg trodde aldri du skulle være så god i senga" :D

Det er jo gøy at hun ble positivt overrasket da, spørsmålet mitt er bare hvorfor hun hadde så lave forventninger? :p

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke bli drita, dessverre. Har vært sånn siden 2007. For å ta et eksempel, i dag har jeg drukket 12 halvlitere og 8 drinker. Det er helt uanfektet i forhold til hvordan jeg skriver eller uttrykker meg. Noen kaller det kjipt, jeg synes det er ganske greit - jeg husker alltid hva som har skjedd og kan stå for det jeg har gjort. Det å være "drita" er, slik jeg har forstått, en del av et psykologisk spill. Jeg "lar" meg ikke bli drita helt uten videre, og på den måten kan jeg selv kontrollere hvordan jeg vil oppføre meg i fylla.

Hmh. Jeg elsker å være drita, så jeg jobber aktivt for å bli det. Hver sin smak :)

Har ingenting med at jeg ikke av og til vil bli det, men jeg har en særdeles sterk psyke som dessverre ikke lar seg knekke. Da ser jeg heller det positive i det, jeg er fremdeles oppegående i hodet og får aldri de såkalte "ølbrillene" som mange får.

Lenke til kommentar

Må si jeg savner "det gamle Norge".

 

Der damene gikk i skikkelige klær, ble skikkelig forelsket, og endte opp med ett seriøst forhold for begge parter som ga utrolig mye mer lykke en hva dagens ungdom kan dra opp av hatten.

 

Jeg syns det er forferdelig trist at nå så kan man møtes på byen og ha sex med folk og neste dag så er det som om man ikke kjenner hverandre. Hvor ble det av den tiden der jentene var forelsket sånn skikkelig, og guttene fikk den gode følelsen av at "den jenta" liker meg?

 

Tragic. Pathetic, and Dishonorable.

Jeg vil ikke bo i din verden. La oss ikke glemme at det kan ta mange år å møte den jenten som er skikkelig forelsket og som gir deg den gode følelsen. Skal man leve i sølibat frem til det skjer? Neitakk.

Enig.

 

Har klart å rote meg bort i en jente (kanskje noen har fått det med seg på et annet forum), og det har nå stilnet litt. Vi pratet litt, og kom frem til at vi skulle fortsette å se hverandre/være venner, men jeg passer på hele tiden å si at jeg ikke vil ha forhold. Hun har fått følelser, og gått så langt som at hun ikke kunne sett for seg et forhold med noen andre. Det er d-r-i-t å høre fra min side.

 

Jeg har i det siste fått kontakt igjen med en annen jeg har rotet litt med, og det ser ut som alle tre(meg, forhold-jenta og rotet-med-før-jenta) skal på samme fest neste helg. Det er en større happening med 600+stk, og jeg er suugen på å rote mer med hun ene jeg har rotet med før for flere mnd siden.

Men det er jo selvsagt en sjanse for at forhold-jenta ser oss, og da blir hun såret. Skal seff isolere så bra som overhode mulig, men sjansen er jo der for at hun ser oss. Kanskje jeg roter meg bort i noen andre for den del. Hva skal jeg gjøre? Har lite lyst til å plutselig være avvisende med alle kun fordi hun ene kanskje blir såret, men samtidig får jeg så dårlig samvittighet.

Endret av Prince_
Lenke til kommentar

Igår var jeg på fest hos ei venninde jeg rota litt med for noen helger siden.

På den festen kom også ei anna venninde av ho første som jeg også hadde rota litt med så var spent på hvordan kvelden utartet seg.

 

Litt flørting med begge sånn frem og tilbake før ho første som hadde festen tilslutt sa:

Nå har du 3 sekunder på deg å bli med meg opp på soverommet. Var ikke helt sikker på om ho kødda eller ikke, men tok nå sjangsen og gikk bort til trappa og sa, kommer du?

Ho nøla et lite sekund, men ble med opp.

 

Var jævla kleint å gå ned til festen igjen etterpå, med tanke på at ho stønna og alle skjønte hva vi drev med. Var ikke så mange der heller og jeg kjente halvparten fra før.

 

Tok også med en kompis dit og ho andre som jeg rota med virka som ble litt furt for etter jeg kom ned la ho skikkelig ann på kompisen min.

:tease:

 

Alt i alt, artig kveld og aldri feil å høre: "Jeg trodde aldri du skulle være så god i senga" :D

Det er jo gøy at hun ble positivt overrasket da, spørsmålet mitt er bare hvorfor hun hadde så lave forventninger? :p

 

Haha, stussa på det selv, men gadd aldri å spørre :tease:

Lenke til kommentar

Hmm, er det litt stalkeraktig å adde til jenter på face man bare har møtt et par ganger? :innocent:

 

Var på fest med treningsstudio for noen uker siden hvor jeg flørta endel med ei jente der, men trodde egentlig det gikk til hell for fikk den følelsen på slutten. Fant henne på facebook, men gadd aldri å adde henne, følte det var litt vel stalker.

 

Idag på treninga kom ho bort og begynte å prate. Unskyldte seg for at hun ble så full og greier. Veldig søt jente. Tok sjangsen og adda ho på face nå. Får se om ho aksepterer. :tease:

Måtte nesten adde venninda hennes også, pga hu hadde jeg mutual friends med, så det så ut som jeg fant ho via henne :p

Lenke til kommentar

Måtte nesten adde venninda hennes også, pga hu hadde jeg mutual friends med, så det så ut som jeg fant ho via henne :p

 

Er det mest tragiske jeg har lest idag.

Er bare å kjøre på og eskalere som faen, men for all del, finn ut med en gang hva du vil med henne....

Det med adding av ukjente, så er det dummeste jeg har gjort hvertfall, å adde folk i fylla. Og selv dette har ingenting å si. Om jeg adder en jente, er dette å oppnå nirvana for henne.

 

Ellers bryr ikke folk seg så mye, med mindre du får 30 nye venner fra Kina og 27 fra Canada, og ellers legger til alt du har av "mutual friends"

Endret av Prince_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Måtte nesten adde venninda hennes også, pga hu hadde jeg mutual friends med, så det så ut som jeg fant ho via henne :p

 

Er det mest tragiske jeg har lest idag.

Er bare å kjøre på og eskalere som faen, men for all del, finn ut med en gang hva du vil med henne....

Det med adding av ukjente, så er det dummeste jeg har gjort hvertfall, å adde folk i fylla. Og selv dette har ingenting å si. Om jeg adder en jente, er dette å oppnå nirvana for henne.

 

Ellers bryr ikke folk seg så mye, med mindre du får 30 nye venner fra Kina og 27 fra Canada, og ellers legger til alt du har av "mutual friends"

 

Dvs, denne venninda var med oss når jeg traff henne, så hang igrunn med begge.

 

Måtte nesten adde venninda hennes også, pga hu hadde jeg mutual friends med, så det så ut som jeg fant ho via henne :p

 

Er det mest tragiske jeg har lest idag.

Er bare å kjøre på og eskalere som faen, men for all del, finn ut med en gang hva du vil med henne....

Det med adding av ukjente, så er det dummeste jeg har gjort hvertfall, å adde folk i fylla. Og selv dette har ingenting å si. Om jeg adder en jente, er dette å oppnå nirvana for henne.

 

Ellers bryr ikke folk seg så mye, med mindre du får 30 nye venner fra Kina og 27 fra Canada, og ellers legger til alt du har av "mutual friends"

 

Dvs, denne venninda var med oss når jeg traff henne, så hang igrunn med begge.

Lenke til kommentar

For å gå rett på sak: Går siste året på VGS i en ny klasse (samme skole, men de ble nødt til å omrokkere klassene) og er "på grensen til små-betatt" av en jente.

 

Sitter med følelsen av at jeg er nokså enkel å legge merke til - snakker ofte mye høyt i klassen/ forsamlinger samtidig som jeg har mange venner på skolen, og derav er ganske sosial. Har over en lengre periode følt hun har hatt et relativt godt øye for meg - fått en del blikk i min retning og hun har prøvd å dra meg inn i/startet et par samtaler. Jeg for min del har vært alt for passiv, har der og da ikke giddet å ta ting noe videre, og tenkt jeg skulle se situasjonen ann. Merker nå at blikkene kommer langt sjeldnere, og at et eller annet har, eller er i ferd med å forsvinne. Har i det siste følt meg overarbeidet, små-syk og sliten, og dermed sikkert utstrålt langt mindre selvsikkerhet - eller "state" som dere kaller det. Hørt at jeg har sett litt deppa ut.

 

Spørsmålet mitt er derfor om det vil være vanskelig å gjenvinne hennes interesse (om den i det hele tatt har eksistert, godt mulig jeg har feiltolket ting) nå som jeg føler meg litt piggere? Og hvordan burde jeg ta kontakt? Noe av grunnen til at jeg har utsatt sistnevnte, har vært at jeg føler meg veldig dårlig på flørting. Fornøyd med eget utseende, klesstil og alt det der, men har en tendens til å oppføre meg litt "konservativt"/"formelt". Flørting generelt kommer på en måte veldig unaturlig.

 

Noen som har noen tips? Om ikke annet har denne tråden vært spennende lesing.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Ubrukelig

 

Sure. En venninde av meg, som egentlig er et veldig godt og smart menneske, Har så lenge jeg har kjent henne ikke sett på en kar som noe seksuelt i det hele tatt. Vi er ufattelig åpne mot hverandre og deler alt. Og jeg VET hun ikke har vært tiltrukket av han. Vel, jeg lærer han noen triks, og det tok han en kveld og få henne. I etterkant sitter hun der og lurte på hva som egentlig skjedde. Hun angret ikke eller noe, men hun sa at hun fremdeles ikke var tiltrukket av han. Hun sa "Det bare skjedde"...

 

Så selv om hun visste det logisk var galt å ligge med han, tok hennes emosjonelle kretser over...

 

Hadde trengt en "ving man" som deg :p hehe

 

Hva med en som meg? Jeg er ubrukelig rundt jenter. Kort om meg usikker, nervøs, stammer litt, vet ikke hva jeg skal snakke om med de til tider, stillhet er vel det mest skremmende jeg vet.

 

Det begynner egentlig før jeg vil gå bort til ei, tanken "she is out of my league" eller hva hvis jeg driter meg ut, hva om hun ikke liker meg. Jeg er klar over mine sterke sider men tankene mine er mer fokusert på de negative.

 

De gangene jeg har snakket med noen jenter har de vært borte fra de dem har vært med.

Hvordan går du bort til eks 2 jenter som sitter sammen mens du vil snakke med hun ene uten at hun andre på en måte er med i samtalen?

Lenke til kommentar
Gjest Romantikker

Må si jeg savner "det gamle Norge".

 

Der damene gikk i skikkelige klær, ble skikkelig forelsket, og endte opp med ett seriøst forhold for begge parter som ga utrolig mye mer lykke en hva dagens ungdom kan dra opp av hatten.

 

Jeg syns det er forferdelig trist at nå så kan man møtes på byen og ha sex med folk og neste dag så er det som om man ikke kjenner hverandre. Hvor ble det av den tiden der jentene var forelsket sånn skikkelig, og guttene fikk den gode følelsen av at "den jenta" liker meg?

 

Tragic. Pathetic, and Dishonorable.

 

Derfor jeg som romantiker "ikke" liker byn. Jeg blir ganske fort betatt og forelsket. Ser kun det beste i hun og plasserer hun i min fantasiverden. Selv om det kanskje ikke det vil funke ville jeg hatt heller de ukene/mnd sammen enn mange ONS der jeg ikke får mye igjen av.

Lenke til kommentar

Noen som har vært borti å gjøre game hos kunder om til privat game?

 

For å forklare nermere:

Jeg er montør, har vært hos ei ganske mye og har fått en vanvittig god tone. ja, akkurat som ellers. (gidder ikke å forklare mer)

 

Problemet mitt med dette er at jeg ikke tar sjangsen på å gå det lille ekstra skrittet som skal til.

 

Er ikke akkurat bare å begynne å kline, eller si visse ting. selv om jeg ville vært der hadde dette vært på det private. Føler jeg har gått over streken flere ganger forretningsmessig, selv om hun liker det (fordi hun er jente og jeg er middels på å sjekke)

 

 

Noen som har tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...