Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hvis du er ute etter å forelske deg så er det kanskje like greit at dere ikke hooker opp første kvelden.

Utdyp. Mener du i Tmz' tilfelle eller generelt? I utgangspunktet kan ikke jeg se noe "galt" i å hooke opp første kvelden (selv om man ønsker å forelske seg).

Hvis man møter en jente som man vil få til noe mer med (Tmz: da jeg egentlig er ute etter ei jente å forelske meg i) og jenten føler det samme, at det kan bli noe mer, så er det mulig hun ikke ønsker å ligge med deg første kvelden. Det er ingenting galt med å ha sex første kvelden og det kan fortsatt ende i et forhold, men hvis jenten trapper ned første natten fordi hun ønsker seg noe mer, og du også ønsker deg noe mer, så er det ikke noe poeng i å rive ned ASD for å få penetrert henne første kvelden. Akkurat i en sånn situasjon kan det være poeng å hente på å respektere grensen hun setter opp og deretter ta det igjen etter en skikkelig date eller to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri vært noe spessielt god med jenter, og sjekking er jeg ihvertfall ikke noe særlig god på, somregel lar jeg det bare gå av seg selv og venter på at jenter skal vise interesse før jeg gjør noe. Derfor pleier jeg bare gå til jenter jeg har hooket opp med før hvis det ikke kommer noen jenter til meg, føles mye lettere. Litt kjipt da jeg egentlig er ute etter ei jente å forelske meg i, forelsker meg ikke så lett, men oddsene blir jo litt bedre hvis jeg klarer å sjekke henne opp uten at hun må gjøre alt. Har litt player-rykte på meg også, ihvertfall blandt de som kjenner meg, hjelper meg vel ikke akkurat...

Pardon me, men hvordan har du klart å få ett "player-rykte" uten å være god med jenter eller sjekking?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri vært noe spessielt god med jenter, og sjekking er jeg ihvertfall ikke noe særlig god på, somregel lar jeg det bare gå av seg selv og venter på at jenter skal vise interesse før jeg gjør noe. Derfor pleier jeg bare gå til jenter jeg har hooket opp med før hvis det ikke kommer noen jenter til meg, føles mye lettere. Litt kjipt da jeg egentlig er ute etter ei jente å forelske meg i, forelsker meg ikke så lett, men oddsene blir jo litt bedre hvis jeg klarer å sjekke henne opp uten at hun må gjøre alt. Har litt player-rykte på meg også, ihvertfall blandt de som kjenner meg, hjelper meg vel ikke akkurat...

Pardon me, men hvordan har du klart å få ett "player-rykte" uten å være god med jenter eller sjekking?

 

 

 

Player ryktet hjalp meg i russetiden ihvertfall. Da stod det bokstavelig talt "playern" i panna mi. Noen av jentene i klassen syntes dette var et passende navn.

 

Men det er nok ikke akkurat turn-on for ei som vil ha no mer enn bare ligg

Lenke til kommentar

En liten FR, til forandring fra ellers prat i tråden.

 

*Står i køen utenfor et TETTpakka utested i Oslo*

 

Ser en HB 9 i LATEX-bukser (det finnes ingenting i verden som er mer turn-on en jenter i trange latex-bukser når de har fin kropp) stående bak meg. Jeg sørger for å bli midtpunktet i køen ved å kødde med alt og alle, etterhvert begynner jeg og target å få ganske bra kjemi, begynner å få interne jokes (noe jeg bygger gamet mitt rundt).

 

Vi kommer inn og jeg møter henne bare sporadisk rundt omkring. Hun bestemmer seg for å "ta turen hjem" etter en times tid og jeg later som jeg var på vei til å gjøre det samme, så vi tar følge. På veien bestemmer vi oss for å gå innom et annet utested på veien. Vi skal over gaten og jeg benytter meg av muligheten for å leie hender. Det er noe med jenter og leie hender, de digger det. Vi blir gående og leie hender en stund før telefonen hennes ringer. Etter 10 sek med fjaseprat med en venninne, buster jeg henne for alt vi pratet om tidligere. Hun har sånn typisk sær jentedrikk-preferanse med farris og vodka eller noe i den duren, og samtalen lyder omtrent som følger:

 

Jeg: Er det egentlig noe ved deg som ikke er 100 % streit og kjedelig?

HB9: Jeg har en jævlig bra rompe, da!

Jeg: Virkelig? Få kjenne.

*Tar et godt tak i rompa og holder taket i 10-15 sekunder*

Jeg: Den var iaf helt okey, ikke verst. Er det noe mer ved deg jeg burde vite, på en skala fra 1-10 hvor bra er du til å kline?

HB9: Jeg er veldig bra til å kline, men jeg skal ikke kline med deg, jeg har type.

Jeg: Selvsagt, jeg hadde aldri tenkt til å kline med deg, du er ikke min type, jeg har også dame (bullshit).

HB9: Det sier dem alle.

Jeg: Tro meg, du passer ikke til meg.

 

Vi ankommer utestedet. Det er sjeldent man ser det i praksis, men det er helt VILLT hvordan gutter flokker seg rundt sånne jenter, var sikkert 20 approaches på den halvtimen vi var der - jeg sørget for å AMOGe alle som prøvde og dro henne i armkroken bort. Jeg møter tilfeldigvis på mange kjente og det øker selvsagt valuen min, spesielt når bartenderen tar initiativet og hilser (som jeg kjenner godt). Vi får bra priser og slipper å stå i kø. Hun kjøper en pils og fire shots til meg (og henne) :p Alltid digg å slippe å betale på byen.

 

Jeg sier jeg skal stikke og hun følger med, vi tar taxi til hennes sted og vi blir stående utenfor. Vi holder rundt hverandre.

 

HB9: Skal du nusse meg eller?

Jeg: Tja...

*Full makeout i et par minutter*

 

Hun spør om jeg skal være med opp, og jeg svarer bekreftende. Hun avslører at hun ikke har type. Jeg sier at jeg selvsagt visste det. Jeg følger henne inn, hun bor med fire andre og hun sover på rom sammen med en venninne, så det setter en stopp for moroa. Hun finner ikke mobilen sin og vi ringer fra min mobil, så jeg har nummeret hennes og hun har mitt (usikker på om hun har lagret ved navn). Jeg takker for meg og stikker mens vi fortsatt har det varmt. Det blir ikke noer mer action mtp. på alle venninner osv. hun må opprettholde "ikke-sluttynessen" sin. Hun sier at vi snakkes og det var veldig hyggelig.

 

Det er én ting jeg virkelig sliter med, og det er day2-gamet mitt. Det var random rotings, men er keen på å se om det er noe mer. Ringe, sende mld eller hva? Etter to dager eller i dag?

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ja, vis interesse, men ikke ha for store håp.

 

Jeg har faktisk gjort det der med gutter, jada kall meg gjerne slut, uten å ville noe mer, eller møte dem igjen. Ville bare ha noe gøy og nytt og spennende ut av kvelden.

 

Har vel skjedd sånn 4-5 ganger, og alle fikk nei på sms etterpå.

 

Så du får vel passe på hva du gjør, ja...ikke virk FOR desperat kanskje?

 

Det kan godt hende hun faktisk hadde type og, eller iallefall en fyr hun alt holder på med. Det ville jo ikke vært et sjakktrekk for inntrykket du har av henne å si hun har type når hun først hadde deg med seg hjem. Men det er jo ikke noe problem for det. :) Kanskje hun ikke er fornøyd med typen om hun har en.

 

 

Forøvrig.......

Hvordan bruker du egentlig den skalaen? Jeg vurderer også jenter når jeg ser dem, og det er KJEMPESTOR forskjell på jenter når de er i hverdagen, og har stæsjet seg opp for byen.

 

Ser jenter som kunne vært 1-9 om hverdagene. Men på byen med sminke og sexy klær har alle plutselig blitt til 8-9. :roll:

 

Synes også alle gutter pleier å beskrive jenter de møter på byen som "nier" og "tier". ENTEN er det bare de pene jentene som går ut, eller så henger ikke ting helt på greip.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

@dkny: Selvsagt, aldri sagt jeg vil gifte meg med henne. Random rotings skjer hele tiden og jeg legger ikke noe mer i det enn det er. Hun hadde ikke type, men om hun holder på med noen vet jeg selvsagt ikke.

 

Grunnen til at jeg er keen på å se om det er noe mer er rett og slett fordi av og til få man jævlig bra connection med noen, det var ikke noe som ble gjort 03:05 utenfor et random utested, vi var sammen store deler av kvelden og hadde det jævlig gøy. Masse interne jokes og generelt leken tone hele tiden. Kommer til å sende en SMS litt seinere i dag, får se hva jeg kommer opp med, men kommer til å være noe interne greier - det er sånn iaf jeg husker personer.

 

Hvordan man bruker skalaen er vel ganske åpenlyst. Den går fra 1-10, i hovedsak består et utested av 4ere og 5ere, men så har du kanskje en 1-2 stk som samtlige bare "WTF!"-er rundt, og hun var en av dem, og det er målgruppen min, ikke de andre - så derfor vil det nok ikke bli noen FR fra min side om en 6er eller 5er. Selv om jenter sminker seg så ser man hva som "skjuler" seg bak, forresten, det gjør iaf jeg.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

e: har du noen eksempler på interne jokes forresten?

Det å forklare interne jokes er tilnærmet umulig, men det var foreksempel at hun kødda med at hun var gründer i en studentforening, jeg avslørte henne selvsagt umiddelbart og HELE kvelden sørget jeg for å kalle henne gründern osv, og hun skjønte at jeg køddet med henne. Det er selvsagt ikke morsomt å lese i klartekst, men i en spøkefull tone som blir gjentatt GANG på GANG, så er det en annen sak.

 

Interne jokes er rett og slett, som det lyder av ordlyden, jokes som ikke er morsomme for omverdenen. Det er en 4-5 ting som "vi" hadde som ingen vil forstå, og det er key i forhold til å sørge for at hun "husker" deg. Da er det nemlig noe man bare har med én annen person, og det gjør at man kan fort gjenopprette det emosjonelle stadiet man var på da man møttes/holdt på.

 

Jeg prøver alltid å etablere noe som bare er mellom target og meg, hva det nå enn er spiller ingen rolle, men det må være noe hun kan huske nettopp deg for - da spiller det egentlig liten rolle hva det er.

 

Selv om jenter sminker seg så ser man hva som "skjuler" seg bak, forresten, det gjør iaf jeg.

Et godt tegn på at du ikke har drukket nok.

 

Jeg kan ikke bli drita, dessverre. Har vært sånn siden 2007. For å ta et eksempel, i dag har jeg drukket 12 halvlitere og 8 drinker. Det er helt uanfektet i forhold til hvordan jeg skriver eller uttrykker meg. Noen kaller det kjipt, jeg synes det er ganske greit - jeg husker alltid hva som har skjedd og kan stå for det jeg har gjort. Det å være "drita" er, slik jeg har forstått, en del av et psykologisk spill. Jeg "lar" meg ikke bli drita helt uten videre, og på den måten kan jeg selv kontrollere hvordan jeg vil oppføre meg i fylla.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...