Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Må si jeg savner "det gamle Norge".

 

Der damene gikk i skikkelige klær, ble skikkelig forelsket, og endte opp med ett seriøst forhold for begge parter som ga utrolig mye mer lykke en hva dagens ungdom kan dra opp av hatten.

 

Jeg syns det er forferdelig trist at nå så kan man møtes på byen og ha sex med folk og neste dag så er det som om man ikke kjenner hverandre. Hvor ble det av den tiden der jentene var forelsket sånn skikkelig, og guttene fikk den gode følelsen av at "den jenta" liker meg?

 

Tragic. Pathetic, and Dishonorable.

 

Jeg liker tanken og det å kunne leve i en sånn "magisk" verden.

"Det gamle Norge" holdt kjeft om utroskap, ikke tro folk hadde mindre sex og mindre utroskap, det var bare tabu på den tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte å gi Sukker en sjanse, og da er profilbildet en big issue. Jeg ser ikke spesielt blid ut, og jeg er heller ikke på fest eller på Mount Everest, men er det bildet her så stusselig at det ikke er verdt å laste opp?

 

Brutal ærlighet setter jeg pris på, det tåler jeg. Jeg måtte ta et bilde med web cam, som antagelig er definert som fail, siden jeg ikke eier et eneste ordentlig bilde hvor jeg ser ok ut. Det er ganske ille i seg selv :p

 

 

 

295295x4ma.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Ut ifra det bildet synes jeg du ser bra nok ut til å få tatt et litt skarpere bilde. :tease: I tillegg kan du godt strekke litt mer på halsen med mindre du har kort tettbygget hals, hals er fint.

 

Folk har det med å se penere ut på sånne webcambilder og uklare bilder, fordi linjer og uskjønne ting blir visket ut. Derfor blir alle skeptiske når de ser et webcambilde.

 

Men det duger vel i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Don't be ugly by accident!

The 4 Big Myths of Profile Pictures

 

Les gjennom disse to blogginnleggene, så har du en grei oversikt. Bildet ditt skal helst være tatt med speilrefleks (ved lav f/stop), det skal ikke være tatt av deg selv og du skal drive med andre ting enn å bare se inn i kamera.

 

Bildet ditt er kjedelig, det ser ut som det er tatt på gutterommet. Har du ikke facebook? Har du ikke en venn med SLR som vil øve seg litt på å ta bilder, og kan bruke deg som modell?

 

Jeg kan forresten legge ut noen bilder selv, slik at jeg ikke kun er prat (^^). Her er et utvalg av bildene jeg har brukt på diverse sider:

 

 

YhmLr.jpg

AYccz.jpg

Ci4DD.jpg

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest profilbilde

Jepp, det ante meg at det var mye jeg må gjøre annerledes. Kan nok bare legge sukker-prosjektet dødt fram til jeg har et profilbilde som funker.

 

dkny: jeg har egentlig lang hals, men jeg sitter litt feil, så det ser ikke sånn ut.

 

Dorian Gray: jeg visste at det var stusselig og kjedelig, og jeg ser hva du mener med "gutterommet". Jeg har facebook, der har jeg et bilde hvor jeg hopper i fallskjerm. Er fra avstand siden alle nærbildene derifra så helt jævlige ut.

 

Er ingen festbilder eller "opplevelse"-bilder fra facebook som jeg kan bruke, siden det ikke eksisterer. Får se om jeg kan få noen til å ta noen bilder hvor jeg ser litt mer levende og spennende ut. Tusen takk for tips og linker.

Lenke til kommentar

Er ingen festbilder eller "opplevelse"-bilder fra facebook som jeg kan bruke, siden det ikke eksisterer. Får se om jeg kan få noen til å ta noen bilder hvor jeg ser litt mer levende og spennende ut. Tusen takk for tips og linker.

 

 

Har du INGEN andre bilder av deg? Du kan jo legge ut noen fler her, det er gøy å gi tilbakemelding. Kanskje et funker bedre enn du tror.

 

tips:

bilder som faktisk viser tydelig hvordan du ser ut er bra. Man skal helst se det med en gang. Derfor er ikke webcambilder så velegnede. Men man kan godt ha en fin vinkel for å vise seg fra sin beste side, det er ikke juks. Om du ser bra ut i profil kan man gjerne legge ved et ekstra i profil f.eks.

 

 

Dorian Grey: De var veldig bra, de er naturlige og bra på samme tid, bortsett fra at du har solbriller på alle, men du valgte kanskje dem med briller å legge ut her for å være litt anonym. Synes de to nederste var best, på det øverste så du litt...ung ut, dunno, ikke perfekt vinkel kanskje.

Endret av dkny
Lenke til kommentar
Gjest profilbilde

Er ingen festbilder eller "opplevelse"-bilder fra facebook som jeg kan bruke, siden det ikke eksisterer. Får se om jeg kan få noen til å ta noen bilder hvor jeg ser litt mer levende og spennende ut. Tusen takk for tips og linker.

 

 

Har du INGEN andre bilder av deg? Du kan jo legge ut noen fler her, det er gøy å gi tilbakemelding. Kanskje et funker bedre enn du tror.

 

Det finnes nesten ikke bilder av meg. Kommer ikke til å legge ut bilder fra familiemiddager, julaften, whatever. Så jeg har ikke noe annet valg enn å få søs til å ta noen bilder, hun har speilrefleks og peiling.

 

Jeg driter meg ut nå, men gir litt faen i det. Sikkert ikke veldig mange i denne tråden som kjenner meg igjen.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det veldig stor forskjell på hvor lette forskjellige jenter er å få med seg hjem? Altså det hørtes litt feil ut, men etter mine erfaringer er det sånn at jenter enten er sykt lette å få til sengs ellers er det umulig i det hele tatt.

 

Mulig det er meg som bare er dårlig på å spille kortene mine riktig, men med mange jenter kan jeg bare spørre rett ut om vi skal stikke opp på soverommet og ha sex og de blir med med en gang, etter bare litt flørting.

 

Mens andre igjen hatt en flørt med hele kvelden, rotet litt med og tilslutt endt opp i senga, men så fort vi blir mer intime så sier de nei, samme faen hva jeg gjør. De har jo somregel vist interesse, men vil ikke gå så langt som sex.

 

Aldri vært noe spessielt god med jenter, og sjekking er jeg ihvertfall ikke noe særlig god på, somregel lar jeg det bare gå av seg selv og venter på at jenter skal vise interesse før jeg gjør noe. Derfor pleier jeg bare gå til jenter jeg har hooket opp med før hvis det ikke kommer noen jenter til meg, føles mye lettere. Litt kjipt da jeg egentlig er ute etter ei jente å forelske meg i, forelsker meg ikke så lett, men oddsene blir jo litt bedre hvis jeg klarer å sjekke henne opp uten at hun må gjøre alt. Har litt player-rykte på meg også, ihvertfall blandt de som kjenner meg, hjelper meg vel ikke akkurat...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...