Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å gå over fra å holde på til å bli sammen er å si "Jeg skal herved slutte å holde på med andre"..... Det skjedde nylig med meg at en jente jeg har holdt på med sa "Jeg har fått meg kjæreste, så nå er det slutt på det vi driver med." Jeg vet at de to har holdt på en liten stund, men de valgte endelig å bli sammen og da måtte hun gi beskjed til meg (og evt andre) at hun nå var monogam.

 

Jaja stemmer det..dette er jo faktisk ganske så vanlig, ihvertfall i de største byene, blandt mange jenter. Play the field ;)

 

Om dama ser bra ut, så er det jo ganske så naivt å tro noe annet også, jenter elsker som vi vet oppmerksomhet :D

Endret av chris
Lenke til kommentar

Chris: Beklager min kritiske tone, men er ikke det litt urettferdig da? Hvorfor er det så "viktig" for gutter å play the field? Hvorfor er det blitt så vanlig å holde på med flere om gangen? Jeg forstår det til en viss grad, at man vil sjekke ut markedet og prøve seg litt her og der, men likevel så syns jeg det blir litt for dumt.

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette, så det ikke blir misforstått, men tenk på de guttene (under 20) som leser i denne tråden her. De søker informasjon, de har sett på Charter-Svein (han "sjekkeguden")og har lært seg alle triksene hans, og så ser de hva majoriteten av guttene her inne skriver. Her blir det mer eller mindre oppskriften på hvordan man skal playe mest mulig jenter. Man trenger ikke lete lenge før man leser om "den og den gangen da jeg holdt på med 3 på en kveld" osv. Gir ikke det et dårlig forbilde for andre, uerfarne gutter? Det er jo liksom en oppfordring til å pløye seg igjennom mengden. Hva er hensikten?

 

Nå kan jeg ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg som jente syns det er en helt skrudd holdning. Hva skjedde med å holde seg til en om gangen? Selv om man er singel betyr ikke det at man må knulle alt man ser. Nå mener jeg det er en forskjell på fb og folk ham holder på med. Har man en fb er man jo klar over at det er eneste hensikt.

Holder man på med noen, så ser man film og gjør andre ting i tillegg. Og hvis man treffer noen på byen så er det jo egentlig selvsagt hva han er ute etter. Så der kan man egentlig ikke bli skuffet.

 

Det er så få gutter som er ærlige om det. Hvis man treffer flere samtidig så får man gi beskjed om det, og teste seg. Det er min verste frykt, at jeg holder på med noen og så får jeg en STD, fordi han knuller flere jenter samtidig.

 

Det skal mye til for at jeg gidder å sjekke på byen. Jeg liker helst å gjøre det selv, fordi de fleste guttene rundt om kring går med manualer for å starte en samtale, og da syns jeg det blir for teit. Hvor mange kakestykker man kan se for seg en kveld, eller hvor mange tall jeg gidder tenke på i løpet av en kveld, er relativt lite interessant.

 

Jeg bare liker ikke uærlighet. Han siste jeg holdte på med, ble jeg glad i og så får han seg dame. Vi var ikke FB, vi trente sammen og så film sammen. Alt det man gjør når man dater. Men ut av det blå er han i et forhold på facebook. Jeg holdte ikke på med noen andre, jeg syns det blir feil. Da kan man jo ikke være seriøs? Skal man ha noen i reserve, er slik det foregår?

 

Jeg har gitt opp hele greia. Kanskje jeg er gammeldags. Men når folk begynner å nærme seg 25 så syns jeg det blir for barnslig å være ute etter flere hakk i beltet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må si jeg savner "det gamle Norge".

 

Der damene gikk i skikkelige klær, ble skikkelig forelsket, og endte opp med ett seriøst forhold for begge parter som ga utrolig mye mer lykke en hva dagens ungdom kan dra opp av hatten.

 

Jeg syns det er forferdelig trist at nå så kan man møtes på byen og ha sex med folk og neste dag så er det som om man ikke kjenner hverandre. Hvor ble det av den tiden der jentene var forelsket sånn skikkelig, og guttene fikk den gode følelsen av at "den jenta" liker meg?

 

Tragic. Pathetic, and Dishonorable.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis jeg holder på med en jente, som i "la oss se om dette kan bli noe seriøst", så holder jeg meg bare til hun og forventer det samme av hun. Jeg er da ikke så desperat at jeg må takke ja til alle tilbud jeg får i løpet av noen uker.

 

Eidt: Oisann, den siste setningen kunne tolkes litt feil.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Chris: Beklager min kritiske tone, men er ikke det litt urettferdig da? Hvorfor er det så "viktig" for gutter å play the field? Hvorfor er det blitt så vanlig å holde på med flere om gangen? Jeg forstår det til en viss grad, at man vil sjekke ut markedet og prøve seg litt her og der, men likevel så syns jeg det blir litt for dumt.

Urettferdig? For hvem? For meg virker det som at du antar at det å "play the field" er en gutteting? En liten reality-check vil vise at dette er en generell-situasjon, og har ikke noe med kjønn å gjøre. I "pua-miljøet" hender det av og til at gutter skriver om hvordan de mister håpet ovenfor jenter fordi det viser seg at jenter de har møtt og vært intime med ofte er i et annet forhold. Det er altså ikke kun gutter som utforsker markedet, men også jenter. Det samme gjelder utroskap som illustrert i eksempelet ovenfor.

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette, så det ikke blir misforstått, men tenk på de guttene (under 20) som leser i denne tråden her. De søker informasjon, de har sett på Charter-Svein (han "sjekkeguden")og har lært seg alle triksene hans, og så ser de hva majoriteten av guttene her inne skriver. Her blir det mer eller mindre oppskriften på hvordan man skal playe mest mulig jenter. Man trenger ikke lete lenge før man leser om "den og den gangen da jeg holdt på med 3 på en kveld" osv. Gir ikke det et dårlig forbilde for andre, uerfarne gutter? Det er jo liksom en oppfordring til å pløye seg igjennom mengden. Hva er hensikten?

Charter-svein = sjekkegud? Noe jeg har gått glipp av?

 

Jeg er heller ikke enig med at man blir oppfordret til å playe jenter her inne, tvert om det motsatte (noe jeg kommer inn på senere).

 

Du kan lese om mange som går under tankegangen "er jenta interessert i meg, så velger jeg hun fordi hun er sannsynligvis en av de få jeg har sjans på" i denne tråden og forumet her generelt, som er en håpløs tankegang. Et svar til det kan ofte være at man skal glemme jenta og heller fokusere på seg selv og bygge opp egen selvtillit slik at du velger en jente av egen interesse og ikke av mangel på etterspørsel. Den måten en slik selvtillit vil komme er av erfaring. Det kan fort oppfattes som at man er nødt til å gå rundt å pule det man møter for å få erfaring, men er mer beregnet på at man skal være sikker på at kjemien man har med jenta faktisk er reell, og ikke kun er en illusjon.

 

Oppfordring om å pløye seg gjennom mengden kan sikkert bli skrevet her i tråden. Men da er man nesten nødt til å ta en titt på trådens emne. "Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri". Når jeg leser "kjærlighetstråden" så forventer jeg å lese om romantiske middager, par som er forelsket og hvordan kjæresten har behandlet en. Når jeg leser sjekketråden så forventer jeg å høre om sjekkesituasjoner, folk som møtes på byen og one night stands. (Noe Norge er på toppen av).

 

Dog anbefaler jeg deg og lese noen sider tilbake hvor det var flere innlegg som omhandlet den usunne kulturen med å jage "+1" (Altså et nytt knull). Blant annet mitt eget innlegg:

 

"Det blir usunt det sekunder du har sex med jenter av en annen grunn enn lyst."

 

Man oppfordres altså ikke til å løpe rundt å ha sex med det meste man ser.

 

 

Nå kan jeg ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg som jente syns det er en helt skrudd holdning. Hva skjedde med å holde seg til en om gangen? Selv om man er singel betyr ikke det at man må knulle alt man ser. Nå mener jeg det er en forskjell på fb og folk ham holder på med. Har man en fb er man jo klar over at det er eneste hensikt.

Holder man på med noen, så ser man film og gjør andre ting i tillegg. Og hvis man treffer noen på byen så er det jo egentlig selvsagt hva han er ute etter. Så der kan man egentlig ikke bli skuffet.

Jeg tror de fleste her inne er enige med deg om dette, men at du kanskje har tatt betydningen "holde på med noen" litt for bokstavelig i forholdet til hva emnet handler om. Jeg kan selvfølgelig ikke snakke for Bandidos-Pelle, som jeg antar du siktet til der mtp diskusjonen som nettopp har vært, men en genrell oppfordring i miljøet er at man skal være ærlig. Man kan se på film med en jente, dra på "dates" o.l., men hele tiden være obs på at man ikke fører hun bak lyset og hun forstår at det er snakk om åpenhet og ikke eksklusivitet.

 

Nå har ikke jeg lest hele den diskusjonen, men Bandidos-Pelle var vel ganske klar på at han ikke ga disse jentene noen forventning om et fast forhold, og at jentene derfor ikke ble ført bak lyset.

 

Det er så få gutter som er ærlige om det. Hvis man treffer flere samtidig så får man gi beskjed om det, og teste seg. Det er min verste frykt, at jeg holder på med noen og så får jeg en STD, fordi han knuller flere jenter samtidig.

Det er helt rett at det er mange gutter som er uærlige og player gutter. Men jeg vil anta, basert på det jeg har lest i miljøet og erfart ute i det virkelig liv, at jo mer man setter seg inn i sosialdynamikk og blir flink med jenter jo mer ærlige blir man. Man lærer og erfarer ting som gjør at man ikke trenger å lyve til seg sex eller playe jenter. En annen grunn til dette kan være fordi det sees på som en negativ ting å lyve og playe jenter i "miljøet", noe som også kommenteres og nevnes i denne tråden hvis folk antar at de player eller lurer jenter.

 

Jeg bare liker ikke uærlighet. Han siste jeg holdte på med, ble jeg glad i og så får han seg dame. Vi var ikke FB, vi trente sammen og så film sammen. Alt det man gjør når man dater. Men ut av det blå er han i et forhold på facebook. Jeg holdte ikke på med noen andre, jeg syns det blir feil. Da kan man jo ikke være seriøs? Skal man ha noen i reserve, er slik det foregår?

Jeg tror de fleste her er enige om at gutten gjorde noe negativt dersom han med vilje ga deg tegn på at det var noe seriøst, men samtidig inngikk andre forhold bak din rygg. Han ville nok ikke mottatt ros i denne tråden for slik oppførsel.

 

Jeg har gitt opp hele greia. Kanskje jeg er gammeldags. Men når folk begynner å nærme seg 25 så syns jeg det blir for barnslig å være ute etter flere hakk i beltet.

Det er greit at du synes at det er barnslig, men jeg synes det skal få være opp til en hver person og bestemme hva den personen selv ønsker å gjøre med livet sitt. Om en person har et åpent eller lukket syn på sex får være opp til dem selv. Om en person ønsker langvarig forhold, og alt det innebærer eller ikke så for også det være opp til en selv. Jeg kritiserer ikke andre med andre syn på sin egen seksualitet enn min, og det synes jeg heller ikke at du skal gjøre.

 

 

 

Poenget med innlegget er at dette er en sjekketråd. Sannsynligvis vil de fleste innlegg handle om situasjoner koblet opp mot sjekking, mens forhold og slike ting vil gå over i kjærlighetstråden. Derfor vil nok bildet av å lese denne tråden sannsynligvis være at de fleste gir totalt f* i forhold, noe som sannsynligvis ikke stemmer. Veien til forhold vil for mange være å utforske markedet til man finner jenta man faktisk føler at man kan passe sammen i lang tid fremover. Uansett er det opp til hver eneste en å avgjøre hva man selv ønsker å gjøre i sitt kjærlighetsliv, om det er å søke etter en kjæreste, utforske markedet eller ta ting som det kommer. Det viktigske er å lytte til sin egen seksualitet/hjerte/følelser og drite i hva alle andre mener.

 

Ja, det finnes uærlige folk der ute. Både jenter og gutter. At denne tråden bidrar til å gjøre folk mer uærlige og oppfordrer til å føre jenter bak lyset håper jeg ikke, og er ivertfall ikke det inntrykket jeg sitter igjen med. Tvert det motsatte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Urettferdig? For hvem? For meg virker det som at du antar at det å "play the field" er en gutteting? En liten reality-check vil vise at dette er en generell-situasjon, og har ikke noe med kjønn å gjøre. I "pua-miljøet" hender det av og til at gutter skriver om hvordan de mister håpet ovenfor jenter fordi det viser seg at jenter de har møtt og vært intime med ofte er i et annet forhold. Det er altså ikke kun gutter som utforsker markedet, men også jenter. Det samme gjelder utroskap som illustrert i eksempelet ovenfor.

Jeg skrev det fordi han foran meg skrev Play the field. Det var da tanken ble satt i spinn. Selvfølgelig gjelder dette jenter også, men denne tråden består jo av 97% gutter. Jenter som driver med sånt er jo heller ikke optimalt. Det har jeg ikke sagt, jeg rettet det mot det kjønnet som det er mest av her inne.

 

Charter-svein = sjekkegud? Noe jeg har gått glipp av?

Herrgud, skrivefeil. Sven/Svein. Lett å gå glipp av en i.

 

Jeg er heller ikke enig med at man blir oppfordret til å playe jenter her inne, tvert om det motsatte (noe jeg kommer inn på senere).

 

Oppfordring om å pløye seg gjennom mengden kan sikkert bli skrevet her i tråden. Men da er man nesten nødt til å ta en titt på trådens emne. "Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri". Når jeg leser "kjærlighetstråden" så forventer jeg å lese om romantiske middager, par som er forelsket og hvordan kjæresten har behandlet en. Når jeg leser sjekketråden så forventer jeg å høre om sjekkesituasjoner, folk som møtes på byen og one night stands. (Noe Norge er på toppen av).

 

Dog anbefaler jeg deg og lese noen sider tilbake hvor det var flere innlegg som omhandlet den usunne kulturen med å jage "+1" (Altså et nytt knull). Blant annet mitt eget innlegg:

 

"Det blir usunt det sekunder du har sex med jenter av en annen grunn enn lyst."

 

Man oppfordres altså ikke til å løpe rundt å ha sex med det meste man ser.

Jeg vet jo det, men jeg må jo få lov til å ytre en mening om temaet. Jeg syns det hele har tatt helt av, og jeg er så lei av at man ikke kan starte en samtale med "Hei" i stedet for: Ser kompisen min ut som en drugdealer?

Folk kaller seg PUA i høtt og pine, noe som (det jeg mener ha lest) er en som er viderekommen. PU er derimot noe annet, etter det jeg forstår.

 

 

Jeg tror de fleste her inne er enige med deg om dette, men at du kanskje har tatt betydningen "holde på med noen" litt for bokstavelig i forholdet til hva emnet handler om. Jeg kan selvfølgelig ikke snakke for Bandidos-Pelle, som jeg antar du siktet til der mtp diskusjonen som nettopp har vært, men en genrell oppfordring i miljøet er at man skal være ærlig. Man kan se på film med en jente, dra på "dates" o.l., men hele tiden være obs på at man ikke fører hun bak lyset og hun forstår at det er snakk om åpenhet og ikke eksklusivitet.

 

Nå har ikke jeg lest hele den diskusjonen, men Bandidos-Pelle var vel ganske klar på at han ikke ga disse jentene noen forventning om et fast forhold, og at jentene derfor ikke ble ført bak lyset.

Igjen, jeg skrev innlegget på grunn av det Chris skrev.

Jeg VET hva temaet i tråden handler om. Men jeg må uansett få kommentere det.

 

Jeg tror de fleste her er enige om at gutten gjorde noe negativt dersom han med vilje ga deg tegn på at det var noe seriøst, men samtidig inngikk andre forhold bak din rygg. Han ville nok ikke mottatt ros i denne tråden for slik oppførsel.

Ja, jeg fikk jo en "gave" av han der det sto: Reservert av *sett-inn-navn*, noe jeg syns var veldig koselig. Så jeg syns det var kjipt da man går fra bli-kjent fasen til er-vi-sammen-nå samtalen, så plutselig får han seg dame. Han sa ingenting om det og har heller aldri nevnt det siden. For vi prater jo fortsatt..

 

Det er greit at du synes at det er barnslig, men jeg synes det skal få være opp til en hver person og bestemme hva den personen selv ønsker å gjøre med livet sitt. Om en person har et åpent eller lukket syn på sex får være opp til dem selv. Om en person ønsker langvarig forhold, og alt det innebærer eller ikke så for også det være opp til en selv. Jeg kritiserer ikke andre med andre syn på sin egen seksualitet enn min, og det synes jeg heller ikke at du skal gjøre.

Dette var veldig klisjé å skrive, men jeg må (igjen) få lov til å komme med kommentarer. Alle har jo en mening, og HVIS jeg hadde vært mormon eller noe, så er det jo alltid noen som har noe de skulle ha sagt i henhold til det.

Jeg er bare generellt lei av denne trenden. Selvfølgelig, det fins sikkert noen som gjør det til sitt eget og bruker kunnskapen fornuftig, men etter det jeg har opplevd så blir jeg bare flau.

 

Ja, det finnes uærlige folk der ute. Både jenter og gutter. At denne tråden bidrar til å gjøre folk mer uærlige og oppfordrer til å føre jenter bak lyset håper jeg ikke, og er ivertfall ikke det inntrykket jeg sitter igjen med. Tvert det motsatte.

Ja, og det er din mening. Jeg mener det motsatte. Det kan man jo se i praksis bare ved å dra på byen.

 

 

Nå kuttet jeg ut litt av det du skrev fordi jeg syns det ble langt, og at jeg hadde kommenter det meste.

 

Ang. STD så er det selvsagt at man kan bruke kondom, men hvis man innleder et forhold med en fyr, som har pult rundt (selv når vi holdt på), så øker det sjansen for sykdom.

Man kan faktisk få klamydia i halsen! :ermm:

Lenke til kommentar

Må si jeg savner "det gamle Norge".

 

Der damene gikk i skikkelige klær, ble skikkelig forelsket, og endte opp med ett seriøst forhold for begge parter som ga utrolig mye mer lykke en hva dagens ungdom kan dra opp av hatten.

 

Jeg syns det er forferdelig trist at nå så kan man møtes på byen og ha sex med folk og neste dag så er det som om man ikke kjenner hverandre. Hvor ble det av den tiden der jentene var forelsket sånn skikkelig, og guttene fikk den gode følelsen av at "den jenta" liker meg?

 

Tragic. Pathetic, and Dishonorable.

Jeg vil ikke bo i din verden. La oss ikke glemme at det kan ta mange år å møte den jenten som er skikkelig forelsket og som gir deg den gode følelsen. Skal man leve i sølibat frem til det skjer? Neitakk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herrgud, skrivefeil. Sven/Svein. Lett å gå glipp av en i.

Jeg ser ikke på charterfeber så jeg vet kun hvem charter-svein er. (Denne karen altså: http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00690/CHARTER_690994i.jpg)

 

 

Jeg vet jo det, men jeg må jo få lov til å ytre en mening om temaet. Jeg syns det hele har tatt helt av, og jeg er så lei av at man ikke kan starte en samtale med "Hei" i stedet for: Ser kompisen min ut som en drugdealer?

Folk kaller seg PUA i høtt og pine, noe som (det jeg mener ha lest) er en som er viderekommen. PU er derimot noe annet, etter det jeg forstår.

Jeg forstår deg godt i at du heller vil starte en samtale med "hei", enn eksempelet ditt. Nå er faktisk saken sånn at p.d.d. så er faktisk "hei" den "åpneren" som blir anbefalt mest. (Bare å lese i denne tråden blant annet) For å illustrere at man ikke vinner en jente ved å ha en magisk åpner, men heller ved å være en attraktiv person.

 

Fokuset har gått veldig mye vekk fra å la rutiner styre gamet ditt, og har heller blitt flyttet over på å være en bedre seg selv. Altså å styrke de egenskaper som er attraktive, slik at du kan prate om dine interesser og ha en "vanlig" samtale.

 

Jeg selv vil ikke anbefale folk å basere gamet sitt på rutiner. Det er sikkert gøy de første gangene det fungerer, men det må bli kjedelig i lengden å følge en fast oppskrift i stedet for å nyte kvelden og la naturens gang gå. Å ha noen morsome rutiner til å krydre litt i likhet som en morsom vits er det ikke noe galt i. Men å stille spørsmål som du synes er totalt uinteressante fordi du har lest dem i en bok blir feil.

 

Så her er vi vel enige?

 

Igjen, jeg skrev innlegget på grunn av det Chris skrev.

Jeg VET hva temaet i tråden handler om. Men jeg må uansett få kommentere det.

Ok, men det samme gjelder for å "play the field". Det er ikke noe galt i det så lenge man er ærlig om ens intensjoner. Jeg vil heller anbefale en person å være sikker på at jenta han går inn i et forhold med er en jente han vil passe sammen med, enn å hoppe på den første jenta han får kontakt med.

 

Dette var veldig klisjé å skrive, men jeg må (igjen) få lov til å komme med kommentarer.

Jeg skjønner ikke hvor du får det fra at du ikke skal få lov til å komme med kommentarer...

 

Jeg er bare generellt lei av denne trenden. Selvfølgelig, det fins sikkert noen som gjør det til sitt eget og bruker kunnskapen fornuftig, men etter det jeg har opplevd så blir jeg bare flau.

Det er det mange prøver å banke inn i hodet til folk. Ikke bli en slave av det du leser. Les du det føler kan passe til deg og bruk det som noe eget. Ikke heng deg opp i faste rutiner og la det styre deg. Det er ikke noen magisk pille.

 

Ja, og det er din mening. Jeg mener det motsatte. Det kan man jo se i praksis bare ved å dra på byen.

Jeg tror ikke denne tråden er representativ for gutter på byen generelt. Heller ikke for gutter som benytter rutiner. Da er nok "the game"-lesing i militæret en mer treffsikker konklusjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Touchdown: ja, vi er enige. Jeg prøver ikke å krangle eller noe, jeg bare blir så oppgitt. Føler det burde vært så enkelt, men i stedet blir alt så overanalysert og falsk (etter min mening).

 

McBitch: Du har et poeng der. Noen ganger føles det som om det er så himla vanskelig å sjekke opp jenter. Jeg ser egentlig ikke problemet, det er jo bare å prate i vei. Hvis en gutt setter seg på samme bord som meg og sier "hei", så går jeg jo ikke min vei. Da er jo samtalen allerede igang :)

Lenke til kommentar

Må si jeg savner "det gamle Norge".

 

Der damene gikk i skikkelige klær, ble skikkelig forelsket, og endte opp med ett seriøst forhold for begge parter som ga utrolig mye mer lykke en hva dagens ungdom kan dra opp av hatten.

 

Jeg syns det er forferdelig trist at nå så kan man møtes på byen og ha sex med folk og neste dag så er det som om man ikke kjenner hverandre. Hvor ble det av den tiden der jentene var forelsket sånn skikkelig, og guttene fikk den gode følelsen av at "den jenta" liker meg?

 

Tragic. Pathetic, and Dishonorable.

Snakker vi dobbeltmoral?

Lenke til kommentar

Touchdown: ja, vi er enige. Jeg prøver ikke å krangle eller noe, jeg bare blir så oppgitt. Føler det burde vært så enkelt, men i stedet blir alt så overanalysert og falsk (etter min mening).

 

McBitch: Du har et poeng der. Noen ganger føles det som om det er så himla vanskelig å sjekke opp jenter. Jeg ser egentlig ikke problemet, det er jo bare å prate i vei. Hvis en gutt setter seg på samme bord som meg og sier "hei", så går jeg jo ikke min vei. Da er jo samtalen allerede igang :)

 

Agreed. En person som kommer og sier hei, har ti ganger så stor sannsynlighet for at jeg viser gjensidig interesse som noen som begynner med en klissen åpningslinje :w00t:

Lenke til kommentar

Chris: Beklager min kritiske tone..

 

Nymph, du mistolket nok kommentaren min litt,det var egentlig en generell kommentar på en situasjon som utspiller seg blandt unge mennesker i de fleste byer her i landet, gutt som jente. Handler vel mer om oppmerksomhet og selvbekreftelser enn flere hakk i beltet.

 

Dessuten så gjelder jo dette også mennesker opp til 30-årene.

Endret av chris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...