Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er uenig McBitch, jeg vil si at det nesten aldri blir klart om det er BARE lek og morro ELLER lek og morro som kan utvikle seg til et forhold.

 

Slik det foregår for meg skjer følgende: Går på vorspiel, møter jenter der og kliner, går på selve festen og danser helt til det er over, blir med hjem og har sex. Står opp neste morgen og koser, går sammen ned til bussen og kysser farvell.

 

Det er ingenting her som tyder på at dette IKKE kan være starten på et forhold. Derfor kan det hende at jenta og jeg har helt forskjelligt syn på hvor vi står hen, jeg synes det da er vanskelig og ta det opp for henne når det skjer og etter det har skjedd. Jeg foretrekker å "keep it on the low".

 

You feelin me?

Lenke til kommentar

Sex er bare sex til noen tar det videre. Om det etterhvert utvikler seg til noe mer enn bare sex, så kan man snakke om det. Ingen som er med noen hjem etter en fuktig kveld på byn bør anta det er starten på et forhold. Man finner fort ut om den andre parten er ute etter bare sex, eller noe mer. Kommunikasjon er viktig. Jeg har selv vært brutalt ærlig noen ganger, og det har fungert utmerket, for begge parter. Går man rundt grøten lager man bare mer bråk. Hva mener du når du sier du foretrekker å "keep it on the low"?

Lenke til kommentar

Sex er bare sex til noen tar det videre. Om det etterhvert utvikler seg til noe mer enn bare sex, så kan man snakke om det. Ingen som er med noen hjem etter en fuktig kveld på byn bør anta det er starten på et forhold. Man finner fort ut om den andre parten er ute etter bare sex, eller noe mer. Kommunikasjon er viktig. Jeg har selv vært brutalt ærlig noen ganger, og det har fungert utmerket, for begge parter. Går man rundt grøten lager man bare mer bråk. Hva mener du når du sier du foretrekker å "keep it on the low"?

 

Enig her. Hvis jeg, hypotetisk sett siden det aldri skjer, kun er ute etter sex, ville jeg ha gjort dette ganske klart. Hadde også blitt rimelig irritert om personen jeg hadde hatt ons antok at dette var starten på et mulig forhold.

Lenke til kommentar

Men er ikke litt av vitsen med fuckbuddies å ha alle fordlene av å være i et forhold uten å ha ulempene. Jeg gir ikke jenta en kald skulder dagen derpå, vilket er hva jeg ser for meg at folk igangsetter av tiltak når de sier at dem er "brutalt ærlige"[/i.

 

Jeg troller ikke, jeg vil bare ikke være så bastant at det hindrer folk i å lage opp sine egne meninger. Selv om jeg alltids kunne gått all out og sagt noe usaklig om McBitch og komme med klassikere som: Det du sier der forteller meg at du ikke kan ha pult mange damer! herp! derp! :tease:

Lenke til kommentar

Å gå over fra å holde på til å bli sammen er å si "Jeg skal herved slutte å holde på med andre". Da forstår jeg ikke hvorfor man anses som uærlig når man ikke forteller dem at man holder på med andre. Det skjedde nylig med meg at en jente jeg har holdt på med sa "Jeg har fått meg kjæreste, så nå er det slutt på det vi driver med." Jeg vet at de to har holdt på en liten stund, men de valgte endelig å bli sammen og da måtte hun gi beskjed til meg (og evt andre) at hun nå var monogam.

Lenke til kommentar

Hvordan skal man danse uten at man driter seg totalt ut? Et gutt på 19 år. Har tendenser til å bli veldig passiv på dansegulvet eller gjøre noe som jeg overhode ikke burde gjøre.

 

No er det vel også eit fåtal av dei som dansar ute som faktisk kan danse, så ikkje tenk så mykje på korleis det ser ut. Du kan trøyste deg med at det uansett ikkje kan bli verre enn krigsgrisane på over 100 kg som freistar å halde rytmen til Rihanna med "Only Girl", mens dei sensuelt stryk handa over bilringane. Grøss!

 

OT: Sorry for nynorsken, men har eksamen om et par dager så må komme i modus. Like jævlig for meg å skrive som det er for dere å lese.

Endret av NoMoreMrniceguy
Lenke til kommentar

Hadde en fin episode i sommer nå som man snakker om flere kvinnfolk på en gang. Hadde ei jente over på torsdag, ei anna på fredag og så tur på byen og endte opp med enda ei den lørdagen. Ingen vet om hverandre selvsagt...

 

Skal sies at karma straffet meg litt for den uten å gå inn på detaljer. :tease:

Endret av discostu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...