Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Selv om man ikke liker å danse er det helt greit å bli igjen mens jenta drar på dansegulvet. Men mange gutter føler de blir avvist når jenta sier "Jeg stikker på dansegulvet, kommer tilbake", og så drar de eller begynner å prate med noen andre. Det trenger ikke være en måte å stikke av på. Det er faktisk en del jenter som liker å danse.

Scenario: Jente sitter og prater med en gutt, så kommer "DEN SANGEN" og hun løper på dansegulvet til vennene sine. Gutten tror hun egentlig ikke er interessert og drar sin vei. Jenta danser ferdig og går tilbake, der gutten er borte.

 

I min vennegjeng for eksempel, er det ikke så veldig mange som drar på byen for å sjekke eller finne en utkåret for natten. Det er for å være med venninnene og danse. Av og til har vi sagt det på vorset at når DEN SANGEN kommer (som oftest en ny poplåt), så må vi finne hverandre og danse. Altså, bare slippe alt vi har i hendene. Og hvis man prater med noen man syns er interessant så vil vi jo komme tilbake. Men som sagt, en del gutter tror løpet er kjørt da og går sin vei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest guest__gutt

Tror jeg ikke gidder å skrive alt, men i grove trekk.

 

 

Vi har snakket sammen i fem-seks uker, veldig mye på facebook. Går litt dårlig med snakkinga Irl når det er flere personer tilsede, men da vi er alene går det bra :) hun går i min paralellklasse på vgs. Vi snakker om det meste på face og føler det går kjempe bra, vi skriver masse smileys til hverandre ;) det er nesten alltid hun som tar kontakt først. F.eks hun skriver "hei" først. Dette gjelder både face og meldinger på telefonen.

 

Vet ikke om hun er interessert, eller bare om hun vil ha en god venn. Vi gir også klem når skoledagen er over.

 

 

Noen kommentarer? :D

Lenke til kommentar
Gjest guest__gutt

Skal prøve på det.

 

Tenker på det samme selv. Får mere erfaring og mere peiling på hvordan man skal håndtere damer. Jeg stresser ikke, målet mitt er bare å ikke bli ungkar hele livet for det må være kjedelig. ;)

 

Takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar

Fikk med ei dame hjem fra fylla for to helger siden, og endte i høyet. Møtte henne igjen sist helg, og holdt oss til klining da, før det ble sengekos igjen i går. Begge de to siste møtene var edru.

 

Praten går bra, og det fysiske føles naturlig. Dama er kul og sexen er jævlig bra. Jeg vet ikke helt hva jeg vil fremover, men her tror jeg vi tenker det samme, det er fett med ei dame som ikke spør og graver etter komplimenter og følelser hele tiden.

 

Men jeg syns initiativiet i stor grad ligger hos meg. Om jeg tar kontakt følger hun opp og svarer utfyllende, og praten går i ett sett. Nå snakker vi lite utenom face-to-face, men hovedvekten av initiativet ligger som sagt på meg. I kveld skal hun ut igjen, og jeg skal ut med jobben. Blir det litt masete å ringe henne i kveld igjen?

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva du valgte å gjøre i går kveld, men det virker som om hun er litt reservert som type. Jeg ville ikke mene at det var masete dersom hun ikke gir "inntrykk" av at du er masete, så vil tro det er ganske uproblematisk at du tar kontakt - slik jeg ser det.

 

Urelatert til din sak; er fire (!) jenter jeg mer eller mindre holder på med, og nå har jeg møtt en (la oss kalle henne 2) som jeg merker føkker opp huet mitt, jeg begynner å overanalysere alt mulig. Ikke nok med det, det er venninnen til en av de fire førstnevnte (vi kaller henne 1). Foreløpig har svært lite skjedd, og jeg tror ikke hun vet at jeg har holdt på med (1), men det er så sykt irr når man møter jenter (2) som har så sykt mange av de kvalitetene man er ute etter, så må man igjennom masse drit for å komme i mål :p

 

Kjørte kino som faen, men fordi vi var ute med (1), så kunne jeg aldri ta steget videre pga. de henger sammen som to erteris. Merker at interessen for (1) er mer eller mindre borte nå som (2) er "på banen". Jeg pleier sjeldent å bli veldig fort betatt, men når det skjer så skjer det fort, og det uten at en dritt har skjedd. Shit sucks, nå gjelder det å holde tunga rett i munn for å styre dette på rett kurs uten å ødelegge mest mulige broer :p

Lenke til kommentar

Urelatert til din sak; er fire (!) jenter jeg mer eller mindre holder på med, og nå har jeg møtt en (la oss kalle henne 2) som jeg merker føkker opp huet mitt, jeg begynner å overanalysere alt mulig. Ikke nok med det, det er venninnen til en av de fire førstnevnte (vi kaller henne 1). Foreløpig har svært lite skjedd, og jeg tror ikke hun vet at jeg har holdt på med (1), men det er så sykt irr når man møter jenter (2) som har så sykt mange av de kvalitetene man er ute etter, så må man igjennom masse drit for å komme i mål :p

blablablablabla... im a douchebag.

Og her har vi akkurat eksempel på hvorfor gutter er douchebags. Vet de andre at du holder på med flere? Eller er det hemmelig? Dette er helt tåpelig. Hvorfor i alle dager skal du playe 4 jenter samtidig? De fleste jenter (i allefall etter min erfaring) holder ikke på med flere samtidig. Er de interessert i en fyr så sjekker de ikke ut markedet samtidig.

 

Tror det var McBitch som sa en gang at man player jenter om man kjører på flere samtidig. Vet de det, så er det noe annet. Da er de fullstendig klar over hva som skjer og de kan ikke bli sure.

Endret av Nymph
Lenke til kommentar

Jeg player ingen. Og hadde du kjent meg så hadde du visst at jeg er kanskje den siste personen du ville kalt douchebag. Dette er fire jenter som jeg har holdt på med på et tidspunkt som ikke er interessert i noe forhold. Det er bare kos, that's all.

 

EDIT: Dersom det er forhold-materiale holder jeg selvsagt ikke på med andre.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Jeg player ingen. Og hadde du kjent meg så hadde du visst at jeg er kanskje den siste personen du ville kalt douchebag.

 

Det å nevne at du roter med fire forskjellige jenter, bare for å gjøre et poeng ut av to av dem i innlegget, er veldig douchebag oppførsel imo :whistle:

Endret av DMN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg player ingen. Og hadde du kjent meg så hadde du visst at jeg er kanskje den siste personen du ville kalt douchebag.

 

Det å nevne at du roter med fire forskjellige jenter bare for å gjøre et poeng ut av to av dem i innlegget, er veldig douchebag oppførsel imo :whistle:

Nei, fordi det er for å poengtere at ting forandrer seg dersom man ønsker et forhold med noen. Jeg er overhodet ikke interessert i å holde på med andre dersom jeg ønsker noe mer seriøst.

Lenke til kommentar

Jeg player ingen. Og hadde du kjent meg så hadde du visst at jeg er kanskje den siste personen du ville kalt douchebag.

 

Det å nevne at du roter med fire forskjellige jenter bare for å gjøre et poeng ut av to av dem i innlegget, er veldig douchebag oppførsel imo :whistle:

Nei, fordi det er for å poengtere at ting forandrer seg dersom man ønsker et forhold med noen. Jeg er overhodet ikke interessert i å holde på med andre dersom jeg ønsker noe mer seriøst.

 

Og det poenget kunne ikke bli sagt uten å nevne at du roter med 4 stk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...