taretong Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Faen heller, var ute for et par dager siden. Det var ikke så mange som var på festen, men jeg begynte å danse med en jente. Vi stod endel og danset og det viste seg at hun var småkeen på meg. Jeg aner ikke hvorfor, ser ikke spesielt bra ut, men hadde det bare gøy der. Uansett så tok jeg ikke hintene. Dette angrer jeg bittert på. Det endte opp med at jeg gikk ut og spøy istedet. Da jeg kom tilbake var jeg lite keen på å få til noe pga ånden som ikke var helt top notch for å si det mildt. Til tross for at jeg ikke følte meg så forferdelig full der og da, så husker jeg ikke utseendet på henne annet enn at hun var pen, så jeg frykter jeg ikke husker henne neste gang vi treffest (om vi gjør det noen gang). Vi utvekslet ikke navn eller tlf.nr. Det er ikke første gang at jeg har kommet opp i en sånn situasjon. Her kommer spørsmålet mitt: Sett at jeg faktisk husker henne og møter henne en ny gang, hvordan går jeg frem? Føler det blir litt fail å forklare at jeg ikke rotet med henne pga det og det, så jeg tenker å begynne ganske fra scratch. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Bare si noe enkelt som "Hei! Takk for sist" etc. Noe som ikke får det til å høres stort ut. Du trenger ikke å starte helt på nytt igjen. Siden hun var litt småkeen på deg, kan det hende hun fortsatt er det neste gang dere treffes. Hold samtalen på et flørtende nivå, og det kommer til å gå bra Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ja, men pass på at når dere traff hverandre på den festen, kan det hende hun var full - Har bomma på den et par ganger, blir bare flau å føler det var jeg som dumma meg ut Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ja, men pass på at når dere traff hverandre på den festen, kan det hende hun var full - Har bomma på den et par ganger, blir bare flau å føler det var jeg som dumma meg ut Bedre når random jenter hilser på deg, og du står der og lurer på hvem det er ^^ Lenke til kommentar
Gjest oslothespot Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei, ønsker bare noen synspunkt og tips ang. et potensielt forhold her. Starter med å endre smått og poste det jeg posta i Kjærlighetstråden uten alt for mye feedback om igjen: Det er ei jente på skolen jeg har fått et øye for nå. La ikke noe spesielt merke til hun først, men så på klasseturen vi hadde for en stund siden tok hun kontakt på eget initativ og småflørtet og ville bli kjent. Vi fant tonen og har nå flere fester på skuldrene i ettertid, hvor for det meste hun eller vennina hennes har tatt initativet og invitert meg. Har oppdaget flere indikasjoner (som jeg oppfatter det) på at hun er interresert. Ser ofte på meg på skolen, smiler alltid når jeg snakker til hun (hun virker sjenert på skolen og jeg må alltid ta initativet der), og ler ofte av tørre "vitser" jeg ikke hadde noen formoning om at skulle være morsomme engang. Når vi fester (stortsett der vi møtes utenom skolen) har vi en veldig god tone, og småflørter; leier hverandre når vi går, hviler seg intil meg i sofaen etc/"KINO", erter hverandre osv osv. For en stundt siden, har hun mens vi småvorset, på kun kødd selvsagt, "lagt" opp date mellom meg og lillesøstera hennes (middag hos meg). Jeg responderte med å si jeg ville legge opp dates med flere andre på skolen og hun avslo disse (jeg køddet også selvsagt). Jeg fikk henne også med på at hun skulle være med. Selvom det bare er erting / tull har jeg ikke noen erfaring med å tolke hva slik oppførsel betyr. Hun har også, mens vi satt på buss etter vors og snakket med noen tilfeldige folk, sagt hun ikke var interesert i meg når en av personene spurte om hun var dama mi. Har sendt meldinger i ettertid og spøkt videre med denne "daten". Passet ikke den dagen så jeg spurte om vi skulle ta det en annen gang og hun svarte ja. Ser ut som vi begge er ledige til helgen nå så med mindre noe kommer opp tenkte jeg å spørre om hun ville komme over på middag og film elns (eller jeg kan bare kjøre mer aggersive på neste fest?). Ønsker derfor noen synspunk, tips og råd. Ut fra oppførselen hennes, er det noe å satse på? Middag-, film- og -tips for kvelden generelt? Og må jeg passe på hvordan jeg går fram så jeg ikke henviser til denne daten der søstera er inn i bildet (hvordan)? Takker for svar Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Latterlig. Denne jenta jeg var dritkeen på for over et år siden har blitt singel. Mens hun var sammen med typen så sa hun "når jeg blir singel, da er du der Bandidos-Pelle, ikke sant?" - jeg svarte selvsagt nonchalant at det kunne jeg ikke love osv. Nå har hun blitt singel og tok kontakt, da jeg spurte hva som skjedde mellom hun og typen så sier hun "fordi det alltid var ment å være oss to" mens hun gir meg et dask på rompa. Hun er lett en 8.5, jævlig heit og alt, men jeg merker at interessen liksom "dabber av" når jenter blir "tilgjengelige", istedet jakter jeg på bytter jeg nå må slite litt for, som rent objektivt kanskje er "dårligere" targets. Jeg er rar. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du er ikke rar, dette er ganske vanlige saker innenfor mer viderekommen PUA. Jeg snakket med Hunkalicious om dette, og han nevnte dette som et av de store problemene. Du gjør det til en sport, og blir så opphengt i jakten på nye frøkener at du sliter med å knytte bånd til jenter. Det kan fucke opp mye for deg, inkludert en flott jente. Ettersom jeg hater KJ-ing, så kan jeg ikke gi deg noen særlige råd da jeg ikke har relevant erfaring...dog har jeg hørt at sølibat bl.a kan hjelpe. Bare vær klar over dette, og spør deg om denne jenten er noe å satse på. Hvis ja, send meg en PM og jeg kan linke deg stoff om dette temaet fra langt mer erfarne folk. Lenke til kommentar
Gjest Queet Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei, jeg møtte en jente for 3 uker siden på ett utested og tok med meg henne hjem. Hun hadde nettopp slått opp med typen, så jeg bestemte meg for å ta det rolig, så det eneste vi gjorde var å kose litt før vi begge sovnet til en film. Jeg synes hun virket som en hyggelig jente, så jeg har sendt henne 3-4 meldinger i ettertid for å spørre hvordan det har gått og om hun har vært ute. Så til spørsmålet mitt, på melding nr spurte jeg om hun ville komme bort til meg å se en film, spurte først om onsdag passet noe den ikke gjorde og så spurte jeg om det passet torsdag(needy?), ingen av de passet pga skole og jobb. Men hun sa at hun veldig gjerne ville komme en annen dag. 1 uke går uten at jeg hører noe mer fra henne, så sendte henne melding om vi skulle møtes her om dagen på cafe og hvordan det gikk, fikk svar på hva hun drev med men ikke om hun ville møtes. Burde jeg vente til hun foreslår noe nå, eller er det ok og spørre om å møtes igjen nå? Hun er veldig hyggelig på meldingene, så jeg skjønner egentlig nada. :/ føler det blir litt dumt å spørre om å møtes igjen også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Sms er trøbbel. Det største problemet til folk flest er at de sier for mye, og den raskeste måten å si for mye på er å sende masse meldinger hvor kroppspråk og tonefall faller bort. Less is more. Derfor burde du kutte ut sms med en gang, og heller ringe og avtale noe. Du kan legge frem maks to alternativ, og hvis hun ikke biter på noen av dem så er hun sannsynligvis ikke alt for interessert. Ring, si at du skal det-og-det på lørdag og det hadde vært gøy om hun var med (men ikke misforstå, du skal dit uansett), men hvis det ikke går så kan dere henge på søndag. Hun går nok med på en av delene hvis hun er interessert. Jeg quoter meg selv, da jeg ser på meg selv som et orakel. Seriøst, kutt ut SMS. Ring, avtal, legg på. 4 Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du er ikke rar, dette er ganske vanlige saker innenfor mer viderekommen PUA. Jeg snakket med Hunkalicious om dette, og han nevnte dette som et av de store problemene. Du gjør det til en sport, og blir så opphengt i jakten på nye frøkener at du sliter med å knytte bånd til jenter. Det kan fucke opp mye for deg, inkludert en flott jente. Ettersom jeg hater KJ-ing, så kan jeg ikke gi deg noen særlige råd da jeg ikke har relevant erfaring...dog har jeg hørt at sølibat bl.a kan hjelpe. Bare vær klar over dette, og spør deg om denne jenten er noe å satse på. Hvis ja, send meg en PM og jeg kan linke deg stoff om dette temaet fra langt mer erfarne folk. Faen, jeg tror jeg er på den jeg også. Har drevet med PU i litt over et halv år nå (Natural Game) men saken er at nå har jeg møtt en jente, eller plukket henne opp forrige helg, tok henne med på date, make-out edru men selv nå klarer jeg ikke å bli helt fullstendig keen på hu. hb 7+ å greier men neidaa.. søker alltid etter finere og flottere jenter uansett hvor jeg er..Damn! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er ikke negativt at jenter som tidligere hadde vært kjærestemateriale ikke er det lenger nå som man forstår at jenter ikke er noe magisk, og at man faktisk kan tiltrekke en del forskjellige jenter. Den første jenten jeg kysset var også den første jenten jeg var klar over likte meg, og på den tiden var det slik at enhver jente som viste interesse var en kandidat. Var hun litt søt eller litt morsom så tenkte jeg at jeg skulle gi henne en sjanse, men det var utelukkende fordi jeg ikke hadde selvtillit nok til å kunne avvise en jente vel vitende om at det var flere jenter der ute som kunne være interesserte. Så snart man begynner å bli sosial, ha sosial verdi og møte nye jenter hele tiden, så innser man at man kan ikke tilbringe tid med hver eneste jente som smiler til deg. Det er nå man må velge og vrake med litt mer fokus på hvilken type jente man faktisk er ute etter. 1 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei, jeg møtte en jente for 3 uker siden på ett utested og tok med meg henne hjem. Hun hadde nettopp slått opp med typen, så jeg bestemte meg for å ta det rolig, så det eneste vi gjorde var å kose litt før vi begge sovnet til en film. Jeg synes hun virket som en hyggelig jente, så jeg har sendt henne 3-4 meldinger i ettertid for å spørre hvordan det har gått og om hun har vært ute. Så til spørsmålet mitt, på melding nr spurte jeg om hun ville komme bort til meg å se en film, spurte først om onsdag passet noe den ikke gjorde og så spurte jeg om det passet torsdag(needy?), ingen av de passet pga skole og jobb. Men hun sa at hun veldig gjerne ville komme en annen dag. 1 uke går uten at jeg hører noe mer fra henne, så sendte henne melding om vi skulle møtes her om dagen på cafe og hvordan det gikk, fikk svar på hva hun drev med men ikke om hun ville møtes. Burde jeg vente til hun foreslår noe nå, eller er det ok og spørre om å møtes igjen nå? Hun er veldig hyggelig på meldingene, så jeg skjønner egentlig nada. :/ føler det blir litt dumt å spørre om å møtes igjen også. Du er fryktelig masete. Ignorer kvinnfolket til hun eventuelt tar kontakt igjen. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei, jeg møtte en jente for 3 uker siden på ett utested og tok med meg henne hjem. Hun hadde nettopp slått opp med typen, så jeg bestemte meg for å ta det rolig, så det eneste vi gjorde var å kose litt før vi begge sovnet til en film. Jeg synes hun virket som en hyggelig jente, så jeg har sendt henne 3-4 meldinger i ettertid for å spørre hvordan det har gått og om hun har vært ute. Så til spørsmålet mitt, på melding nr spurte jeg om hun ville komme bort til meg å se en film, spurte først om onsdag passet noe den ikke gjorde og så spurte jeg om det passet torsdag(needy?), ingen av de passet pga skole og jobb. Men hun sa at hun veldig gjerne ville komme en annen dag. 1 uke går uten at jeg hører noe mer fra henne, så sendte henne melding om vi skulle møtes her om dagen på cafe og hvordan det gikk, fikk svar på hva hun drev med men ikke om hun ville møtes. Burde jeg vente til hun foreslår noe nå, eller er det ok og spørre om å møtes igjen nå? Hun er veldig hyggelig på meldingene, så jeg skjønner egentlig nada. :/ føler det blir litt dumt å spørre om å møtes igjen også. Du er fryktelig masete. Ignorer kvinnfolket til hun eventuelt tar kontakt igjen. Du har vært litt masete, men tror nesten en hver gutt ville gjort det samme i din situasjon. Men som sagt ovenfor her; ignorer jenta og vent til hun tar kontakt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Klokt sagt, og jeg er helt enig. Jeg ble først interessert i PUA, pga valgmulighetene det gir en. Jeg har ikke noe imot folk som blir sammen 15 år gamle, og gifter seg og lever resten av livet sammen... men jeg er imot folk som blir sammen med noen, bare for å bli sammen med noen. I min verden kan dette likestilles med tvangsekteskap. Kaninkoker, du er trygg så lenge du ikke gjør det til en sport. Dette betyr ikke at du trenger å forelske deg i første jente som viser interesse, problemet oppstår først når du har en jente som oppfyller alle dine krav men du klarer ikke å forelske deg i henne. Du vet, på et logisk nivå, at du liker henne og at hun er tilnærmet perfekt for deg. Allikevel klarer du ikke å forelske deg i henne, hvor enn mye du prøver fordi jakten på +1 er hele tiden i bakhodet ditt. Du vil ha henne, men det er noe som jager deg bort. Først da kan du regne deg selv som fucked. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du er ikke rar, dette er ganske vanlige saker innenfor mer viderekommen PUA. Jeg snakket med Hunkalicious om dette, og han nevnte dette som et av de store problemene. Du gjør det til en sport, og blir så opphengt i jakten på nye frøkener at du sliter med å knytte bånd til jenter. Det kan fucke opp mye for deg, inkludert en flott jente. Ettersom jeg hater KJ-ing, så kan jeg ikke gi deg noen særlige råd da jeg ikke har relevant erfaring...dog har jeg hørt at sølibat bl.a kan hjelpe. Bare vær klar over dette, og spør deg om denne jenten er noe å satse på. Hvis ja, send meg en PM og jeg kan linke deg stoff om dette temaet fra langt mer erfarne folk. Faen, jeg tror jeg er på den jeg også. Har drevet med PU i litt over et halv år nå (Natural Game) men saken er at nå har jeg møtt en jente, eller plukket henne opp forrige helg, tok henne med på date, make-out edru men selv nå klarer jeg ikke å bli helt fullstendig keen på hu. hb 7+ å greier men neidaa.. søker alltid etter finere og flottere jenter uansett hvor jeg er..Damn! Når jeg var 14-15 ble jeg forelsket med en gang. Nå tar det tid. Treffer jeg en flott jente kan jeg bli interessert, men noe mer tar tid. Ikke ha hastverk. Er det en kvalitetsdame fortsetter du å treffe henne, så ser du hvor det ender. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du er ikke rar, dette er ganske vanlige saker innenfor mer viderekommen PUA. Jeg snakket med Hunkalicious om dette, og han nevnte dette som et av de store problemene. Du gjør det til en sport, og blir så opphengt i jakten på nye frøkener at du sliter med å knytte bånd til jenter. Det kan fucke opp mye for deg, inkludert en flott jente. Ettersom jeg hater KJ-ing, så kan jeg ikke gi deg noen særlige råd da jeg ikke har relevant erfaring...dog har jeg hørt at sølibat bl.a kan hjelpe. Bare vær klar over dette, og spør deg om denne jenten er noe å satse på. Hvis ja, send meg en PM og jeg kan linke deg stoff om dette temaet fra langt mer erfarne folk. Det er vel ikke bare innenfor PUA? Det med "tilgjengelige" jenter. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Når man får jenter så blir det med en gang mindre spennende. Alt ukjent er spennende, tar ikke lange tiden før det er velkjent terreng. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Når man får jenter så blir det med en gang mindre spennende. Alt ukjent er spennende, tar ikke lange tiden før det er velkjent terreng. Nettopp. Så det er ikke bare en greie innenfor PUA. Det er ikke like fristende med de jeg kan sende en melding til, og 10 min. senere peise på med. Men ålreite jenter er det, for all del. Det "forbudte" og ukjente frister alltid litt mer ja. Men, er man drittsekk dersom man blander seg inn i et forhold? (Sikkert tatt opp her før) Endret 22. november 2010 av black_sheep Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Men, er man drittsekk dersom man blander seg inn i et forhold? (Sikkert tatt opp før her) Tja, hvis du med intensjon å ta over dama går inn i et annet forhold mangler du totalt respekt for typen. Hvis følelsene "tilfeldigvis" skulle komme fra dere begge, kan du jo ro deg i land. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Det er vel ikke bare innenfor PUA? Det med "tilgjengelige" jenter. Sant, men det er mer ekstremt jo bedre en er til å sjekke opp jenter. De beste PUAene der ute har tilnærmet ubegrenset tilgang til jenter, og da er det lett å gå seg tapt i det. Ikke at jeg har noe imot folk som er bare interessert i flest jenter å ligge med, men når det endrer personligheten din fullstendig så er det farlig. Hvis du bare var en fyr som ville velge blant flere jenter, og å slå deg til ro med en til slutt, men ikke gjør det pga du er opphengt i jakten så er det et problem. Dette har vært dekket av psykologer tidligere, som her. – En ting er hvis du skal bruke dette til å bli en god selger. Men går du dypt inn i det, går du gjennom en voldsom personlighetsforandring. Sjekkekunsten kan forandre kjernen i deg som menneske. Edit: Ikke misforstå meg, pul så mange du vil. Gjør som du vil, bare vær klar over at PUA kan fucke deg opp. Ingenting i livet er gratis. Endret 22. november 2010 av WCH 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå