Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Daygame er lett og vanskelig på samme tid. Det er veldig annerledes fra byen hvor du har masse forstyrrende elementer som høy musikk, venner, alkohol... På daygame kan det fort bli veldig stille og det er her du må bruke litt kløkt for å få i gang litt small talk. Har blanda erfaring fra daygame. Tror jeg har snakket med 13 kvinner totalt med linje "hei, du var så søt at jeg bare måtte stikke innom/snakke med deg" Den virker veldig "chode", men jentene DIGGER å bli sjekket opp på dagtid. Ei jente ble helt forvirra og begynte å miste klær på gulvet, haha. (hun var på jobb på en klesbutikk)

Suksesshistorien, hvor jeg fikk pult, starta faktisk at jeg sikta meg inn på ei jente som satt på en benk med to venninner. Dette var på 17. mai, noe som må sies å være den ULTIMATE daygame dagen :D Ellers har jeg hatt mange som jeg kun har fått nummeret til eller lagt til på facebook, men ikke kommet meg noe lengre med enn det.

Men jeg lover deg at det er MYE verre å bli avvist på daygame enn på et utested. Uansett er det totalt verdt det når det lykkes. Det tar deg maks ti minutter med litt small talk. Så skaffer du nummer eller facebook. Der beviser du at du ikke er en voldtektsmann, og samtidig må du ikke være redd for å uttrykke at du er keen på henne! Deretter er det bare å si :Wii hos meg? Om du vil gjøre som meg stopper du henne på et tilfeldig sted på vei til leiligheten/huset ditt og tar tak i haken/kinnet hennes og gir henne et deilig kyss. Da slipper du den flaue kalvinga på sofaen hvor du liksom sitter og venter "Er dette øyeblikket?"

Lykke til! Happy sarging :D

Endret av haswonit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vært på tekstern med ei frøken en stund, og spurte nå forrige uke om vi skulle møtes. Men kunne/"kunne" ikke pga. hun skulle på senvakt, hun går sykepleierutdanning, så var første senvakt i praksis, og svarte videre med det hadde vært koselig, men om vi kunne ta det senere?

Hun har flere ganger etter jeg spurte om dette, tatt kontakt. Så tolker henne som interessert. Positiv og glad på meldingene.

Skal jeg gidde å spørre igjen? Begrensa hvor lenge man skal holde på med sms uten at noe skjer :) ..mener nå jeg. Dere? yes or no?

Lenke til kommentar

Sms er trøbbel. Det største problemet til folk flest er at de sier for mye, og den raskeste måten å si for mye på er å sende masse meldinger hvor kroppspråk og tonefall faller bort. Less is more. Derfor burde du kutte ut sms med en gang, og heller ringe og avtale noe. Du kan legge frem maks to alternativ, og hvis hun ikke biter på noen av dem så er hun sannsynligvis ikke alt for interessert. Ring, si at du skal det-og-det på lørdag og det hadde vært gøy om hun var med (men ikke misforstå, du skal dit uansett), men hvis det ikke går så kan dere henge på søndag. Hun går nok med på en av delene hvis hun er interessert.

Lenke til kommentar

Sms er trøbbel. Det største problemet til folk flest er at de sier for mye, og den raskeste måten å si for mye på er å sende masse meldinger hvor kroppspråk og tonefall faller bort. Less is more. Derfor burde du kutte ut sms med en gang, og heller ringe og avtale noe. Du kan legge frem maks to alternativ, og hvis hun ikke biter på noen av dem så er hun sannsynligvis ikke alt for interessert. Ring, si at du skal det-og-det på lørdag og det hadde vært gøy om hun var med (men ikke misforstå, du skal dit uansett), men hvis det ikke går så kan dere henge på søndag. Hun går nok med på en av delene hvis hun er interessert.

Godt sagt, er så enig. Sms er lite spennende i lengden. Vil jo se henne, lese og tolke hele dama. Det er jo så gøy :D

Klart, det kunne jeg gjort. Men har seg sånn at jeg ikke er i samme by (pga. fri) som henne nå på godt over en uke.

Lenke til kommentar

Daygame er lett og vanskelig på samme tid. Det er veldig annerledes fra byen hvor du har masse forstyrrende elementer som høy musikk, venner, alkohol... På daygame kan det fort bli veldig stille og det er her du må bruke litt kløkt for å få i gang litt small talk. Har blanda erfaring fra daygame. Tror jeg har snakket med 13 kvinner totalt med linje "hei, du var så søt at jeg bare måtte stikke innom/snakke med deg" Den virker veldig "chode", men jentene DIGGER å bli sjekket opp på dagtid. Ei jente ble helt forvirra og begynte å miste klær på gulvet, haha. (hun var på jobb på en klesbutikk)

Suksesshistorien, hvor jeg fikk pult, starta faktisk at jeg sikta meg inn på ei jente som satt på en benk med to venninner. Dette var på 17. mai, noe som må sies å være den ULTIMATE daygame dagen :D Ellers har jeg hatt mange som jeg kun har fått nummeret til eller lagt til på facebook, men ikke kommet meg noe lengre med enn det.

Men jeg lover deg at det er MYE verre å bli avvist på daygame enn på et utested. Uansett er det totalt verdt det når det lykkes. Det tar deg maks ti minutter med litt small talk. Så skaffer du nummer eller facebook. Der beviser du at du ikke er en voldtektsmann, og samtidig må du ikke være redd for å uttrykke at du er keen på henne! Deretter er det bare å si :Wii hos meg? Om du vil gjøre som meg stopper du henne på et tilfeldig sted på vei til leiligheten/huset ditt og tar tak i haken/kinnet hennes og gir henne et deilig kyss. Da slipper du den flaue kalvinga på sofaen hvor du liksom sitter og venter "Er dette øyeblikket?"

Lykke til! Happy sarging :D

Nice! Må prøvd å slippe alle tøyler en dag, har vært på et stort kjøpesenter et par ganger, åpna et par lusne sett her og der, men er ikke så drøy som deg ass :D noen favoritt-stder der du har oppnådd suksess eller? Dette blir spennende! :)

Lenke til kommentar

Etter den første gangen er det egentlig plankekjøring. Åpna et par? Fikk du noe nr eller noe? For som sagt har jeg ikke akkurat dritbra resultater. Prøvd meg på et dusin og fått pult ei, haha. Nå var det riktignok noen av damene som hadde type, (men de sier selvfølgelig ikke noe om det før du har prata med henne i 10 min og spør om tlfnummeret) så nå jeg ble faktisk gira på å gå ut i "felt" igjen :D

Favorittsteder? Nei, jeg har for det meste gått for butikkdamer på dagtid. Da blir jeg ikke forstyrra av andre kunder og samtidig er det som regel veldig kjedelig for de som jobber der, så da blir de jo bare glade om en gutt vil komme bort å slå av en prat. Men det er en liten obs! her da. Og det er at hvis du bor i en mellomstor by (som det jeg gjør) så er det fort gjort å gå på en smell. Det er ofte at jentene har store nettverk, og hvis du kjører samme linja på to jenter som kjenner hverandre kommer de jo til å snakke om det.

Om noen har tips til hva man skal gjøre etter man har snakket ferdig og fått med seg nr, så må den personen snakke nuh! Et tips jeg fikk av hunkalicious (jeg sendte ham en epost) var å ringe på samme kvelden. Dette må prøves ut.

Lenke til kommentar

Jeg takler ikke daygaming. Prøver noenganger, men klarer aldri å motivere meg til å åpne kjeften...

Feks på treningsstudio. Minuset der er at jeg kjenner endel folk og føler på en måte at de andre rundt vil stå å lytte hvis jeg går bort til noen av kvinnfolka.

Er ikke så ofte det er kvinnfolk nede i styrerommet, så når det først kommer noen søte er det vanskelig å få kontakt uten at hele gymmet stirrer. :tease:

Lenke til kommentar

Om du daygamer på gymmet har du min evige respekt! Sjangsen er jo der for at Spretne Mette har kjæreste bollebasse rett rundt hjørnet :p

Var nesten så jeg gjorde det igår, men som vanlig når man ikke følger 3sekundersregelen går alt til hell. :tease:

Joa, det er jo en risiko, men har trent på dette gymmet en god stund nå og de fleste som har type der henger ofte med typen sin når de trener, spesielt hvis de befinner seg i styrkerommet.

Lenke til kommentar

Etter den første gangen er det egentlig plankekjøring. Åpna et par? Fikk du noe nr eller noe? For som sagt har jeg ikke akkurat dritbra resultater. Prøvd meg på et dusin og fått pult ei, haha. Nå var det riktignok noen av damene som hadde type, (men de sier selvfølgelig ikke noe om det før du har prata med henne i 10 min og spør om tlfnummeret) så nå jeg ble faktisk gira på å gå ut i "felt" igjen :D

Favorittsteder? Nei, jeg har for det meste gått for butikkdamer på dagtid. Da blir jeg ikke forstyrra av andre kunder og samtidig er det som regel veldig kjedelig for de som jobber der, så da blir de jo bare glade om en gutt vil komme bort å slå av en prat. Men det er en liten obs! her da. Og det er at hvis du bor i en mellomstor by (som det jeg gjør) så er det fort gjort å gå på en smell. Det er ofte at jentene har store nettverk, og hvis du kjører samme linja på to jenter som kjenner hverandre kommer de jo til å snakke om det.

Om noen har tips til hva man skal gjøre etter man har snakket ferdig og fått med seg nr, så må den personen snakke nuh! Et tips jeg fikk av hunkalicious (jeg sendte ham en epost) var å ringe på samme kvelden. Dette må prøves ut.

Var nede på senteret i dag igjen, staten var på plass og alt tilrettelagt, men NEIDA suste rett fordi jentene. 3-4 Targets (Hb-7-8) som stod der og gjorde seg vakre for meg hehe. men men shit happens, kan ikke lykkes hver gang! :thumbup: For øyeblikket må jeg konse litt på daten jeg har i kveld, men er jo ikke helt sugen på dama enda, så søker spenning som vanlig! :tease: Pleier som regel og åpne jenter i klesbutikker, men de er ofte eldre enn meg og grettene på få kunder..jentene ødelegger staten min! hehe :) Trenger visst en wingman her, som er rutta og ladd for å sprenge grenser, når man ikke har fyllt 20 enda er det begrenseet å velge mellom syns jeg da, buss og trikk- game får jeg heller satse på :D

Apropos trenings-studio, mann det er jo genialt! jentene blir også superkåte av slikt. kjør på med en soft-negg og slep henne i land derfra! :D

Lenke til kommentar

Helt feil fokus, du skylder på at du ikke har state eller at de ødelegger den, at du burde hatt en wingman, du er ikke gammel nok osv. osv.

Ingenting av det ovenfor betyr en dritt. Det er fordi du sitter og tenker "Nei og nei, jeg har ikke state, da er det ikke vits". Å sitte og ruge på det ønsket om å hele tiden måtte være i state ødelegger alt. Det er ingen hindringer liksom, du torde bare ikke, eod. Det har med AA å gjøre, ikke noe annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, du har helt rett :)Det er bare jeg som setter mine egne begrensninger som fks å skylde på eksterne fakorer for så å kunne "lappe" over virkeligheten. Men dette har jeg lyst til å gjøre noe med! Det er ikke det jeg ikk tør å snakke med jenter (tror jeg) men når jeg har som intensjon å skjekke dem opp for så få få nummer så blacker jeg litt ut.

Løsningen her kan være å "late" som om de jentene man åpner åpner du bare for å bli kjent med dem, siden man liker dem! jeg har tengt en del på dette, men har ikk kommet med noen løsning enda, renger med at det handler om erfaring. Bare å hoppe i det, feile og prøve på nytt helt til man lykkes. Stte seg små mål om gangen som f.eks å få jentene til å smile eler le. Bygge komfort for så å gå. Noen tips ang dette? Gleder meg :)

Lenke til kommentar

Erfaring kommer ikke av seg selv. Om du vil daygame så må du bare hoppe i det. Det er likevel ikke sånn at erfaring er noe vilkår for å kunne gjøre det bra, det kan hende du fikser biffen på første forsøk, hvem vet, men det eneste som faktisk må gjøre er å forlate det stupebrettet. Når det er gjort, så kommer erfaringene, historiene og læringen av det.

Lenke til kommentar

Bandidos har rett. Jeg husker fortsatt mitt første set fra daygame, og jeg bare hoppet i dritten. Var så nervøs at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Følte det hele var kleint og jævlig, men det var bare viss vass. Ble 20 mil i trynet når hun spurte om nummeret mitt. Noe du kan gjøre er å kjøre warm up-sets på jenter som blir betalt for å være hyggelige, typ damer i klesbutikker etc. Slik legger du et godt fundament tidlig. Funker knall, som regel er de ikke så gæli å se på heller.

Lykke til!

Endret av NoMoreMrniceguy
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å tenke på det som daygame, jeg tenker bare på det som å være sosial og omgjengelig på dagtid. Trikset er å være litt brisen i tankegangen, slik at det er helt naturlig å snakke med nye mennesker. For min del hjelper det også å fjerne alle mål og heller fokusere på å ha det gøy. Flørting som et konsept var kjempegøy før jeg ble introdusert til systematisk sjekking, og så snart det slutter å være gøy så har jeg tatt ting for alvorlig. Det skal tross alt bare handle om å bli mer selvsikker og utadvent, og forstå at folk er bare folk som liker å bli akseptert. Mitt tips er å være så spontan som mulig når man snakker med ukjente på dagtid, vær morsom og ha selvironi og ikke fremstå som en type som prøver å sjekke henne opp. Akkurat på dagtid så er det ikke noe negativt med at personligheten din er slik at du faktisk kan snakke med tilfeldige uten å legge noe i det, og hvis du først får en god vibe av personen så er du typen som kan introdusere deg.

Lenke til kommentar

Litt spesiell sak.

Kan jo begynne med litt bakgrunnshistorikk. Er et kvinnfolk (venninda til søskenbarnet mitt) som jeg hang samme endel før (6 år siden- ish).

Fikk egentlig en crush i henne på den tia, men skjedde ikke no mer.

Ble samme eksen og mista egentlig helt kontakten. Nå for 4 måneder siden ca fikk jeg litt kontakt igjen pga det er slutt med eksen og jeg havna på fylla hver helg. Møtte henne litt på byen, snakka litt på face og så begynte vi å feste litt sammen.

Jeg tror det var 3 festen vi var sammen at jeg fikk henne alene på nach og før jeg viste ordet av deg hadde jeg dratt henne med på soverommet og... Score. Litt artig med tanke på at det var en jente jeg hadde crush på i mine yngre dager. :)

Har festet flere ganger med henne etter dette også, men er her jeg sliter litt. Skal sies at jeg egentlig ikke er interessert i no mer med denne jenta pga hun er litt ustabil partyjente, altså ikke en typisk jente man slår seg til ro med.

Dog finner jeg det meget vanskelig å lese henne. Humøret svinger veldig og brått hører jeg ikke fra henne. Forrige uke kontaktet hun meg på mandag og lurte på om jeg ville feste hos ho til lørdag. Masa flere ganger iløpet av uken også, så jeg tenkte kanskje det ville skje no igjen, men nei da.

Endte opp på nach, hvor hun lurte på om jeg hadde fortalt en masete drittfyr på byen at vi var sammen, noe jeg ikke gjorde. (Var en fyr ho sto å snakka med, så skulle de andre dra så jeg måtte hente henne og da kom han bort til meg og sa, dere er sammen eller? tok meg i hånda og skrek "GRATULERER A". Skikkelig tåpelig fyr og det jeg sa til han var, nei, bare kjør på.)

Dette fortalte jeg også denne jenta.

Nå igår kontaktet hun meg igjen og lurte på om jeg kom opp til lørdag. Hmm.. Vet nesten ikke om jeg gidder mer, noen som har vært borti samme situasjon? :)

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Litt spesiell sak.

Kan jo begynne med litt bakgrunnshistorikk. Er et kvinnfolk (venninda til søskenbarnet mitt) som jeg hang samme endel før (6 år siden- ish).

Fikk egentlig en crush i henne på den tia, men skjedde ikke no mer.

Ble samme eksen og mista egentlig helt kontakten. Nå for 4 måneder siden ca fikk jeg litt kontakt igjen pga det er slutt med eksen og jeg havna på fylla hver helg. Møtte henne litt på byen, snakka litt på face og så begynte vi å feste litt sammen.

Jeg tror det var 3 festen vi var sammen at jeg fikk henne alene på nach og før jeg viste ordet av deg hadde jeg dratt henne med på soverommet og... Score. Litt artig med tanke på at det var en jente jeg hadde crush på i mine yngre dager. :)

Har festet flere ganger med henne etter dette også, men er her jeg sliter litt. Skal sies at jeg egentlig ikke er interessert i no mer med denne jenta pga hun er litt ustabil partyjente, altså ikke en typisk jente man slår seg til ro med.

Dog finner jeg det meget vanskelig å lese henne. Humøret svinger veldig og brått hører jeg ikke fra henne. Forrige uke kontaktet hun meg på mandag og lurte på om jeg ville feste hos ho til lørdag. Masa flere ganger iløpet av uken også, så jeg tenkte kanskje det ville skje no igjen, men nei da.

Endte opp på nach, hvor hun lurte på om jeg hadde fortalt en masete drittfyr på byen at vi var sammen, noe jeg ikke gjorde. (Var en fyr ho sto å snakka med, så skulle de andre dra så jeg måtte hente henne og da kom han bort til meg og sa, dere er sammen eller? tok meg i hånda og skrek "GRATULERER A". Skikkelig tåpelig fyr og det jeg sa til han var, nei, bare kjør på.)

Dette fortalte jeg også denne jenta.

Nå igår kontaktet hun meg igjen og lurte på om jeg kom opp til lørdag. Hmm.. Vet nesten ikke om jeg gidder mer, noen som har vært borti samme situasjon? :)

Prøver hun å få deg til å kvalifisere deg ovenfor hun ofte?

Spør deg selv om hvem av dere som har den "ledende" framen av dere to. Hun blir veldig vanskelig å lese om du ender opp som den submissive parten i alle interaksjoner, ettersom hun da bestemmer alt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...