Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Baah var på en kort date med en hot chick, så gikk vi en liten tur og hun følgte meg hjem. Men hun ble ikke med inn for hun skulle "se film med noen venniner". Irriterende, men forventa egentlig ikke så mye mer fra henne :p Noen som har noen lure sms'er jeg kan sende henne for å få henne til å besøke meg ikveld?

Lenke til kommentar

Er jenten keen kan du si stort sett hva som helst.

Kan vel det. Rundt den peroden med sengetøyet spurte jeg en annen jente om den klassiske frimerkesamlinga. Bare at når vi kom hjem til meg dro jeg fram 3 album med gamle frimerker og gliste : Se her! 5 øre fra 1970!

Hun ble sur og gikk hjem, aldri snakka med sieden :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er lov å stjele en gutt sin kjæreste hvis det du har tenkt å gi henne er bedre enn det hun har. Er en jente i et forhold med en som ignorerer henne og du vinner henne over ved å behandle henne bedre så er det lov. Å stjele en jente fra et forhold for en ONS er som å ta en annen sin brus, ta en slurk og helle ut resten. Det er totalt meningsløst og egorunking på sitt verste. Jeg håper vi alle klarer å være litt stiligere enn å pisse på andres forhold og deretter gjemme seg bak svake bortforklaringer. Ved å ødelegge et forhold for et enkelt ligg så ødelegger man mye for to stykker for at du skal få en liten premie, og det er darkside-PU om jeg noengang har sett det.

TAKK, TUSEN TAKK!

Lenke til kommentar

Litt klinky situasjon her, spottet i dag en rimelig heit kasserer.(...)

(...) :D Må skille meg ut politivt på en eller annen måte, ga henne masse sjarm og en god dose med humor, men faen da, hvor mye forventer den dama? må ha hu, bare må ha hu..^^

(...)uansett er ikke hu min type dame heller, men skal gi henne litt attetion neste gang jeg er i kassa hennes!:thumbup:

En heit dame som du bare må ha (Så mye at du går inn på nettet for å spørre om tips). Men etter at ingen av tipsene er en magisk one-liner så er hun plutselig ikke din type lenger?

Imo virker det som om at du prøver å rasjonalisere bort det å faktisk ta kontakt.

Det værste som kan skje er at livet fortsetter som normalt.

Lenke til kommentar

hehehe, skulle likt å sett ansiktsutrykket på frimerke-dama :)

Ja, det skulle jeg hatt bilde av. hehe! Egentlig veldig vanskelig å beskrive, men litt sånn som eldre folk blir hvis de ikke har sett den siste nullen på prislappen før de skal betale :p

Hahaha! You troll'd her :)

Lenke til kommentar

(...) :D Må skille meg ut politivt på en eller annen måte, ga henne masse sjarm og en god dose med humor, men faen da, hvor mye forventer den dama? må ha hu, bare må ha hu..^^

(...)uansett er ikke hu min type dame heller, men skal gi henne litt attetion neste gang jeg er i kassa hennes!:thumbup:

En heit dame som du bare må ha (Så mye at du går inn på nettet for å spørre om tips). Men etter at ingen av tipsene er en magisk one-liner så er hun plutselig ikke din type lenger?

Imo virker det som om at du prøver å rasjonalisere bort det å faktisk ta kontakt.

hehe, godt sagt. Må vel si at jeg ga litt "opp" etter to forsøk. va liksom midt å lyse dagen + den butikken er et stykke fra der hvor jeg bor. Har et par andre kort å spille på nå uanz så får legge hun på venteliste i mellomtiden! :thumbup:

Apropos daygaming.. det er skummelt! leser liksom hjennom hunkalichous sidne rapporter hjemme tenker bare jada, det er vel ikke så jævelig stress? men når man kommer ute i felten..dæven jeg må si at den mørke passasjeren tar en godt tak i meg der altså.

hehe, godt sagt. Må vel si at jeg ga litt "opp" etter to forsøk. va liksom midt å lyse dagen + den butikken er et stykke fra der hvor jeg bor. Har et par andre kort å spille på nå uanz så får legge hun på venteliste i mellomtiden! :thumbup:

Apropos daygaming.. det er skummelt! leser liksom hjennom hunkalichous sidne rapporter hjemme tenker bare jada, det er vel ikke så jævelig stress? men når man kommer ute i felten..dæven jeg må si at den mørke passasjeren tar en godt tak i meg der altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...