Dorian Gray Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 En venninne som jeg ble kjent med etterhvert, men som jeg hadde truffet ofte på butikken, sa at hun husket meg fordi jeg var alltid velkledd (jeg kom alltid fra jobb) og alltid smilte og kom med litt smalltalk. Gjør deg bemerket, skap litt kjemi mellom dere og la henne få et positivt bilde av deg, så drar du en gang du vet det er lite folk og sier "Jeg skal forresten ha fest ikveld, du må gjerne stikke innom" og gi henne nummeret ditt. Det er ikke verre enn som så. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hm, får se hva jeg gjør altså, men faen da, det er vel flere fisker i havet?^^ uansett er ikke hu min type dame heller, men skal gi henne litt attetion neste gang jeg er i kassa hennes! Lenke til kommentar
Gjest Guest_user Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Må bare spørre... Er "Jeg kommer ikke til å ligge med deg i kveld" populære åpnere eller fraser hos dere? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg har en vanskelig en for dere som har peiling der ute. Fortell meg hva dere synes Her er historien. Det er basically hvordan jeg får tilbake dama som jeg behandla dårlig og som nå er redd for meg pga. ting jeg har sagt. Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1219699 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Må bare spørre... Er "Jeg kommer ikke til å ligge med deg i kveld" populære åpnere eller fraser hos dere? Tror ikke den funker som åpner, men det går greit med den når dere har fått kjemien på plass Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg har en vanskelig en for dere som har peiling der ute. Fortell meg hva dere synes Her er historien. Det er basically hvordan jeg får tilbake dama som jeg behandla dårlig og som nå er redd for meg pga. ting jeg har sagt. Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1219699 Vi som har litt peiling vet at dette ikke handler om å vinne tilbake jenter, men å vinne over nye. Du har behandlet damen dårlig og hun har sannsynligvis ikke godt av å være med deg, så jeg tror det lureste du kan gjøre er å glemme henne, finne deg en ny jente og gi meg nummeret til hun gamle, så skal jeg ta meg av henne. 1 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Haha, suck it dorian Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det handler det ikke om å vinne over noen, det handler om å bli et bedre menneske med bedre livskvalitet og med masse arbiedsglede! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Litt OT: Men kommer ikke på navnet en bok som har blitt nevt mange ganger i denne tråden. Noens som kan nevne et par så kanskje det er den jeg leter etter Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tviler. Den er også oversatt til norsk, hvor tittelen er ganske så annerledes fra den engelske Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tviler. Den er også oversatt til norsk, hvor tittelen er ganske så annerledes fra den engelske The game, aka spillet er vel en av de få bøkene om temaet man faktisk finner på norsk Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Kanskje jeg ikke skrev informativt nok, haha Hjelper det hvis den har litt mer med selvtillit og det å leve i nuet å gjøre ? Endret 14. november 2010 av Manken Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hele denne tråden stammer jo fra Mystery Method. Men det nevner man vel ikke.... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hva er poenget med innlegget ditt? 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hele denne tråden stammer jo fra Mystery Method. Men det nevner man vel ikke.... Og mennesker stammer fra aper, men vi har jo utviklet oss siden den gang. Bare passende, mtp hvor gammel tråden er. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tviler. Den er også oversatt til norsk, hvor tittelen er ganske så annerledes fra den engelske Eckhart Tolle - The Power of Now? Lenke til kommentar
Prince_ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Var inne på en klubb i går og møtte en venninne som jeg for 2mnd siden fingret, men ikke noe mer, har ikke sett noe til henne siden, men jeg såg henne, løftet henne opp og bar henne ut av klubben til baksiden. Jeg vet ikke helt hvordan hun likte det. Hun sa at jeg skulle slippe henne mens hun lo, og mens jeg bar henne begynte hun å prate om en eller annen tulling hun måtte finne, så jeg slapp etterhvert. Da begynte vi å kline, men så var det denne tullingen hun måtte finne, så jeg stakk. Ble for miksete signal for meg vertfall. Bare unskyldninger for LMR? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tviler. Den er også oversatt til norsk, hvor tittelen er ganske så annerledes fra den engelske Eckhart Tolle - The Power of Now? Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå