Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt...har aldri blitt driti ut såpass som det der, men er ingen tankeleser og dårlig til å tyde sånne tegn.

Se her, fyren tenker på hva som vil skje om han begynner å snakke med dama. Det som dukker opp er dette worst case scenarioet der han blir gjort til skamme av alle rundt seg. I virkeligheten håper hun på at han snakker med henne, fordi han virker som en OK fyr.

 

Fakta er at du ikke trenger å være noen tankeleser eller tyde noen tegn, for det låser deg inne i huet ditt og innen du har tenkt ut 20 forskjellige skrekkscenarioer så er jenta borte. Og hvis hun ikke er borte er du såpass redd for hennes reaksjoner at du låser deg fullstendig, og kommer ingen sted ved å snakke med henne.

 

Jeg er ingen fan av Mystery Method, men her er 3 sec rule bra. Ikke tenk, bare hopp inn i det. Med nok forsøk blir du flinkere til det. Ikke les tegn, ikke gjett, just do it.

Endret av WCH
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er hun søt da? Vær ekte med komplimentene og ikke ha for mange av de.

 

Hun var veldig søt ;) pleier ganske sjelden å gi komplimenter, og aldri hva gjelder genetisk utseende. Vet det fort får en hel annen virkning enn hva man gjerne ønsker. Om en jente har gjort seg skikkelig flid med utseende, eller har fått seg en fin klipp hender det jeg kommenterer det. Møtte henne i forbindelse med jobben (standsalg), og vi hadde en syk øyekontakt under hele samtalen. Ble helt "gløgg" av meg, og vurderte å si det rett ut. Du var veldig søt.

Lenke til kommentar

Ble litt sjokka i gaar.. Ei venninne av en kamerat av storesoestra mi som var interessert.

 

Say whaaaat? :dribble:

 

Artig den der, Status, men er den reell?

 

Helt serioest... Ble sjokka selv, jeg. Maa nesten innroemme at hu begynner aa bli innpaasliten. Jeg er i USA og ikke noe kan skje foer om et aar liksom... Maser intenst mye om sex osv.

Lenke til kommentar
Gjest tulling

hm, er "jeg synes det er litt kaldt" og "jeg fryser" jenters kodeord for "hold rundt meg" når det er helt OK temperatur ute? :S Har ei som nå og da sier dette når vi møtes, men jeg har ikke lagt sammen to og to før de siste dagene. Har jeg forstått dette riktig, eller er det nok et bomskudd fra meg?

Lenke til kommentar

Ble litt sjokka i gaar.. Ei venninne av en kamerat av storesoestra mi som var interessert.

 

Say whaaaat? :dribble:

 

Artig den der, Status, men er den reell?

 

Helt serioest... Ble sjokka selv, jeg. Maa nesten innroemme at hu begynner aa bli innpaasliten. Jeg er i USA og ikke noe kan skje foer om et aar liksom... Maser intenst mye om sex osv.

 

hit it!!!!!! fuck ye! :w00t::w00t::w00t::thumbup::D

Lenke til kommentar

hm, er "jeg synes det er litt kaldt" og "jeg fryser" jenters kodeord for "hold rundt meg" når det er helt OK temperatur ute? :S Har ei som nå og da sier dette når vi møtes, men jeg har ikke lagt sammen to og to før de siste dagene. Har jeg forstått dette riktig, eller er det nok et bomskudd fra meg?

 

Høres ut som det er ganske sterk hinting ja.

Gi henne jakken din og si:

"Sånn, nå får du slutte å syte.."

: 3

Neida.

Lenke til kommentar

Epic night. Møter kjerring, ber meg hjem på nach. Hun har noen venninner der så hun er litt tilbakeholden. Jeg sier jeg skal gå og ber henne følge meg ut. Går for makeout, hun sier "jeg roter ikke med alle gutter jeg møter", så bare begynner jeg bare med random preik, hun slikker seg rundt munnen, går for makeout igjen. Endte opp med fullclose.

 

Er så fantastisk når kroppspråket sier noe helt annet enn ordene som kommer ut av kjeften, typ "jeg roter ikke med alle jeg møter, *slikke rundt munnen*".

 

Win.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

FAEN! Traff på dama jeg liker i svømmehallen nå, tror du faen ikke jeg var feig nok til å ikke gå bort å prate med henne? Selv om jeg så at hun tittet bort på meg med veninnene sine? :wallbash:

 

Glante du tilbake på henne da?

 

Jojo, seff :D Men angrer på at jeg ikke gikk bort og pratet med henne. Så langt har vi kunne snakket sammen på facebook :thumbdown:

Lenke til kommentar

:new_woot:

FAEN! Traff på dama jeg liker i svømmehallen nå, tror du faen ikke jeg var feig nok til å ikke gå bort å prate med henne? Selv om jeg så at hun tittet bort på meg med veninnene sine? :wallbash:

 

Glante du tilbake på henne da?

 

Jojo, seff :D Men angrer på at jeg ikke gikk bort og pratet med henne. Så langt har vi kunne snakket sammen på facebook :thumbdown:

 

Been there done that :thumbup: Ihvertfall neste gang du ser henne, gå å prat med henne ( helst når hun er alene)men du vet, lame samtaler bør du unngå..been there done that too :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ble litt sjokka i gaar.. Ei venninne av en kamerat av storesoestra mi som var interessert.

 

Say whaaaat? :dribble:

 

Artig den der, Status, men er den reell?

 

Helt serioest... Ble sjokka selv, jeg. Maa nesten innroemme at hu begynner aa bli innpaasliten. Jeg er i USA og ikke noe kan skje foer om et aar liksom... Maser intenst mye om sex osv.

 

hit it!!!!!! fuck ye! :w00t::w00t::w00t::thumbup::D

 

 

I will om hu ser bra ut :p Naar jeg kommer hjem til Norge igjen om over et halvt aar :p

Lenke til kommentar

Epic night. Møter kjerring, ber meg hjem på nach. Hun har noen venninner der så hun er litt tilbakeholden. Jeg sier jeg skal gå og ber henne følge meg ut. Går for makeout, hun sier "jeg roter ikke med alle gutter jeg møter", så bare begynner jeg bare med random preik, hun slikker seg rundt munnen, går for makeout igjen. Endte opp med fullclose.

 

Er så fantastisk når kroppspråket sier noe helt annet enn ordene som kommer ut av kjeften, typ "jeg roter ikke med alle jeg møter, *slikke rundt munnen*".

 

Win.

Når hun sier det kan du banne på du ikke har mye arbeid igjen før du er i mål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Second day-kungarna bes om å entre manesjen. Bare ta det kort og greit, har aldri hatt en second day så tett etter (blir typ 4-5 dager etterpå). Skal til henne først for noen drinker før vi skal på kino (hennes idé : P). Åssen funker second day mtp. på kino (PU-kino og ikke kinematograf). Kan jo selvsagt ta det på gefühlen, men jeg vet at hu liker meg (hun som sjekka meg opp egentlig), så hva er "naturlig" å gjøre her?

 

Og noe er galt/rart, andre kjerringa på rad jeg har holdt på med som har trodd jeg var homo da hun møtte meg. Aner ikke hva jeg gjør : D

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Klart det har, det siste man vil er å få henne for interessert uten at du er ute etter noe mer. Da er man bare en douche. Men så lenge du er interessert så er det bare å oppføre seg kool og se an situasjonen, jeg har aldri en plan etter close. Andre bruker PU i forholdene, men der pleier jeg å bare ta det som det kommer. Hun er tydeligvis interessert, så det gjelder bare å ikek fremstå som needy og fortsette å være fyren hun først falt for, så ordner det seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...