Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Noen ganger lurer jeg rett og slett på hva som er poenget med PU. Knulle 100 damer? Og så hva? Få selvbekreftelse og selvtillit? Dette er jo helt klart mulig å få gjennom andre aktiviteter. Kan vi ikke bare skaffe oss kjæresteer som alle varer i to måneder, og så bytte dem ut for oppleve nyforelskelsen?

PUAs snakker om å finne drømmedama si gjennom å knulle mange. Men det hjelper da faen meg ikke om man aldri prøver å være sammen med henne.

Jeg er sliten, trøtt og ikke helt edru, men vil gjerne vite hva dere synes om dette

Du blir sannsyneligvis ikke forelsket om du er player siden forelskelse er etter mitt syn, basert på å være avhengig av partneren sin (needyness).

PU er litt gjørmete angående mål. Folk har ulike mål og ulike ståsted. Det er som en slags kult der alle kommer med problemene sine for å gå gjennom en slags terapi. I bunn og grunn så skal vel egentlig PU-communitiet hjelpe deg i å knulle flere jenter, men folk får værsågod å være uenig i det.

Btw: Anbefaler folk å se dokumentaren GameOn, som ligger på thepiratebay (er vel ikke lov å reklamere for torrents kanskje...?). Det er kanskje et ekstremtilfelle, men viser ganske klart hvor fucked up folk kan bli når de ikke er kritiske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er fint at de fleste som er kritiske mot PUA kritiserer det kommersielle aspektet. En dag vil folk innse at det finnes folk der ute som diskuterer, interesserer seg osv for sosial dynamik uten å gudsette de forskjellige master pua-guru heltene der ute.

Å være kritisk til noen som ønsker pengene dine er noe man burde være uansett om det gjelder PUA, nigerianske banker eller strøm-selgere.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Synes det er fint at de fleste som er kritiske mot PUA kritiserer det kommersielle aspektet. En dag vil folk innse at det finnes folk der ute som diskuterer, interesserer seg osv for sosial dynamik uten å gudsette de forskjellige master pua-guru heltene der ute.

Å være kritisk til noen som ønsker pengene dine er noe man burde være uansett om det gjelder PUA, nigerianske banker eller strøm-selgere.

Forsåvidt sant, men all min erfaring fra folk som kjøper ting som homeøpati, magnetiske steiner, kristendom eller en i det hele tatt en dårlig hypotese som er gjentatt for dem mange ganger og de er overbevist av sier at de ikke er til å overbevise tilbake igjen, og de vil fortsette å kjøpe dette, samtidig som de skyver deg vekk dersom du prøver å si noe annet.

For øvrig relativt enig i din mening om det økonomiske aspektet.

EDIT: Grunnen til at jeg her sier dårlig hypotese er ikke fordi jeg er mot eller tror PUA-styret er usant, men fordi det vanskelig kan la seg teste i ren vitenskaplig sammenheng. Morsomt er det for det. ;)

Endret av Turtlefence
Lenke til kommentar

Noen ganger lurer jeg rett og slett på hva som er poenget med PU. Knulle 100 damer? Og så hva? Få selvbekreftelse og selvtillit? Dette er jo helt klart mulig å få gjennom andre aktiviteter. Kan vi ikke bare skaffe oss kjæresteer som alle varer i to måneder, og så bytte dem ut for oppleve nyforelskelsen?

PUAs snakker om å finne drømmedama si gjennom å knulle mange. Men det hjelper da faen meg ikke om man aldri prøver å være sammen med henne.

Jeg er sliten, trøtt og ikke helt edru, men vil gjerne vite hva dere synes om dette

Det er ikke alle som har det like lett sosialt. Hvis de kan bruke slike teknikker for å bli mer sosiale, og mer selvsikre i sosiale sammenhenger, så er det et stort nok poeng såvidt jeg kan se.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Sex er digg.

Oppmerksomhet fra kule jenter er gøy

Selvtillit er flott i alle sammenhenger

Hobbyer må man da ha

Man vil kunne velge jenta man skal tilbringe livet sitt med, ikke bli valgt av noe skrap.

Du velger å sette alle som driver med "pu" i samme bås, det blir litt som å si at alle som spiller poker har et gambling problem.

Og hvem i helvete har sagt at man ikke kan være sammen med en jente, når man er en "pua" (Ja ordet er helt latterlig, men det er enkelt å bruke her) Du missforstår så alt for mye, håper jeg har satt deg på rett spor..

Lenke til kommentar

Noen av dere PUA's som har prøvd politiker håndtrykket når dere er på byen eller andre festligheter der det er vanlig og håndhilse?

Do what i say : Bruk et nøytralt håndtrykk for å så toutche albuen hennes/hans i 2 sek og se hva som skjer. mestrer du denne KINO skaper du umiddelbare relasjoner som fester seg og som kan knekke de mest argeste konkurrenter!gjør du det derimot feil vil det ha motsatt effekt.

Try it & Trust me! :)

Lenke til kommentar

gjør du det derimot feil vil det ha motsatt effekt.

AAAGH! Gutter, PLEASE. Typisk unnskyldning om noe går galt.

Om du er feil person er alle måter å touche feil.

Om du er riktig person er alle måter å touche bra.

Om det er så vanskelig å fatte, tenk dere om Moskva Marit hadde tatt på albuen deres på "riktig" måte. Det hadde ikke hatt bra effekt.

Tenk dere så at jenta dere likte bare hadde smilt til dere, uten å ta på noen albue. Det hadde hatt bra effekt.

Det er ikke i detaljene det ligger.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

gjør du det derimot feil vil det ha motsatt effekt.

AAAGH! Gutter, PLEASE. Typisk unnskyldning om noe går galt.

Om du er feil person er alle måter å touche feil.

Om du er riktig person er alle måter å touche bra.

Om det er så vanskelig å fatte, tenk dere om Moskva Marit hadde tatt på albuen deres på "riktig" måte. Det hadde ikke hatt bra effekt.

Tenk dere så at jenta dere likte bare hadde smilt til dere, uten å ta på noen albue. Det hadde hatt bra effekt.

Det er ikke i detaljene det ligger.

Vel, jeg tror du bligser litt her dkny! Sorry men akkratt denne KINO går i detaljer ;)

Du skaper relasjoner ved å ta på aluben hennes RIKTIG. det vil si, ikke så mye i den store samenhengen , men når det gjelder 1.intrykket så har/Kan det ha en stor effekt.

Albuen hos et menneske ligger innen for den offentlig sonen der berøring er godtatt. ved å bruke dette riktig kan du leke med underbevisstheten henne.

og hvorfor?

Fordi hvis du gjør dette riktig, vil hun ubevisst registrere dette som en berøring som er *Godtatt*. Ved å holde den for lenge vil hun fysisk legge merke til det og det skape negative vibber! skjønner?

så hvis du da har gjort dette riktig for så å komme med et sjarmerende smil så vil relasjonene automatisk komme. hun legger da mest vekt på deg (ditt smil) som en hyggelig og sjarmerende gutt/jente.

Dette er velbrukt av spes maktspillere som f.eks politikere ;) ergo, politiker-håndtryket!

men, for all del. Dette er ikke noe dere skal gå rundt å tenke på hele tiden, bare vær OBS på det,og bruk det hvis dere føler det nødvendig.

Endret av kaninkoker
Lenke til kommentar

Jeg tror DU blingser. Kanskje du ser veldig bra ut eller noe, men ikke alle kan lykkes selv om de tar på noen på "riktig" måte. :ph34r: Verden hadde vært et mye enklere sted om det var tilfellet.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Jeg tror DU blingser. Kanskje du ser veldig bra ut eller noe, men ikke alle kan lykkes selv om de tar på noen på "riktig" måte. :ph34r: Verden hadde vært et mye enklere sted om det var tilfellet.

Hehe, sorry dkny hvis jeg virket litt for selvsikker. og nei, jeg ser heller ikke spesielt bra ut men jeg har et par mindset som jeg vet fungerer.

og jeg vil trekke tilbake ordet*riktig*.Positivt blir vel bedre? :)

men jeg er helt enig med deg, hvis du ikke vil at det ikke vil fungere, så fungerer det antageligvis heller ikke! men hvis du har utstråling og selvtillit nok til ha trua så vil det funke.

Forstå meg rett, jeg mener ikke å kritisere deg eller noe, men å si at hvis man har trua kan man få til det meste, uansett utsende, men det kommer jo selvfølgelig Ann på jenta, om hun er usikker så blir det verre. men på selvsikre jenter som ikke dømmer etter utseende så kan det ha en positiv effekt...som bildene viser! :)

Endret av kaninkoker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...