Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Jeg TROR at kanskje det er lurt at du lar hun savne deg. når hun først vil være "uten" deg så la hun få kjenne ordentlig på det. Vil hun ha/savne deg, så kommer hun tilbake.

Ut fra tidligere erfaring har jeg opplevd at når jenta begynner å vingle slik, er det fucked. Der og da "føler" hun ikke så mye for deg som du gjør for henne. Så lev livet og forbered deg på at hun ikke kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, på ann igjen med en ny periode med depping. Dama har slått opp. Men selvfølgelig vil jeg ha henne tilbake. Det hele startet med at hun ville ha en pause, fordi hun begynte å miste følelser for meg. Hun var den som tok kontakt under pausen å spurte om og møtes.

Litt tid gikk og vi var som vanlige kjærester, også har jeg hatt problemer med og forstå meg på henne, da signalene hun sender ut er vanskelig å forstå seg på. Og i går gikk det litt skeis da det oppsto en situasjon hvor vi begynte å krangle, hun fortalte meg at hun trodde at det kanskje ikke funket mer mellom oss. Det ødela hele min kveld i hvertfall, senere på kvelden ble jeg sur å klarte og skrike noe dumt til henne.

Jeg sendte henne melding i dag å spurte om og snakke. Hun kom til meg, og vi snakket litt og jeg fikk vite at hun ikke følte noe særlig for meg, at hun følte at jeg bare var en venn. Begge gråt litt smått, mine tårer kom ordentlig først når hun hadde dratt. Problemet er at jeg virkelig vil ha henne tilbake. Hun sendte forresten meg akkurat en melding hvor hun sutret over diverse greier.

Hvordan skal jeg oppføre meg, hva skal jeg gjøre, for å få henne tilbake? Er åpen for og chatte litt på feks msn om noen virkelig har lyst til å hjelpe meg.

Edit: Hun sendte meg nettopp en lang melding når jeg var ferdig å skrive her.

Det er nok av fisk i havet ;) er bare å begynne å fiske ;)

Vær litt sånn som meg.. (Jeg sier ikke at jeg er best) Men vær litt med mange jenter, tull og lek litt med dem (Friends style, med BITTELITT antydning til flørting) Når du holder på slik så vil flere jenter se at du virkelig er i siget og har det gøy med jenter og bli tiltrekket av DEG! :)

Jeg gjør det, og fortell gjerne alle du henger med, når du er aleine med dem at.. F.ex, igår så var jeg med ho og vi hadde det kjempeeegøy o.s.v og imorra skal jeg sånn og sånn med hun ;)

Skal jeg love deg funker :thumbup::love:

-Helt til du finner den du liker best.... Så velger du ho :)

Også pulær du a, og har det enda mer morro der igjen å :D

Lenke til kommentar

Jeg tror Krom-stag likte kjæresten sin best og valgte henne. Den metoden din der er den som alle råder til, og er ikke alltid helt vellykket om man alt har funnet den man liker best. :innocent:

Lenke til kommentar

Okay, på ann igjen med en ny periode med depping. Dama har slått opp. Men selvfølgelig vil jeg ha henne tilbake. Det hele startet med at hun ville ha en pause, fordi hun begynte å miste følelser for meg. Hun var den som tok kontakt under pausen å spurte om og møtes.

Litt tid gikk og vi var som vanlige kjærester, også har jeg hatt problemer med og forstå meg på henne, da signalene hun sender ut er vanskelig å forstå seg på. Og i går gikk det litt skeis da det oppsto en situasjon hvor vi begynte å krangle, hun fortalte meg at hun trodde at det kanskje ikke funket mer mellom oss. Det ødela hele min kveld i hvertfall, senere på kvelden ble jeg sur å klarte og skrike noe dumt til henne.

Jeg sendte henne melding i dag å spurte om og snakke. Hun kom til meg, og vi snakket litt og jeg fikk vite at hun ikke følte noe særlig for meg, at hun følte at jeg bare var en venn. Begge gråt litt smått, mine tårer kom ordentlig først når hun hadde dratt. Problemet er at jeg virkelig vil ha henne tilbake. Hun sendte forresten meg akkurat en melding hvor hun sutret over diverse greier.

Hvordan skal jeg oppføre meg, hva skal jeg gjøre, for å få henne tilbake? Er åpen for og chatte litt på feks msn om noen virkelig har lyst til å hjelpe meg.

Edit: Hun sendte meg nettopp en lang melding når jeg var ferdig å skrive her.

Det er nok av fisk i havet ;) er bare å begynne å fiske ;)

Vær litt sånn som meg.. (Jeg sier ikke at jeg er best) Men vær litt med mange jenter, tull og lek litt med dem (Friends style, med BITTELITT antydning til flørting) Når du holder på slik så vil flere jenter se at du virkelig er i siget og har det gøy med jenter og bli tiltrekket av DEG! :)

Jeg gjør det, og fortell gjerne alle du henger med, når du er aleine med dem at.. F.ex, igår så var jeg med ho og vi hadde det kjempeeegøy o.s.v og imorra skal jeg sånn og sånn med hun ;)

Skal jeg love deg funker :thumbup::love:

Også pulær du a, og har det enda mer morro der igjen å :D

Jeg har aldri blitt flørtet så mye med som nå når jeg har dame. Er totalt care, viser ingen interesse, gir ingen signaler om at jeg er på jakt etter noen, men blir likevel "offer" for flørting fra både randoms og kjente. Så for meg er det det totalt omvendte som funker. Synd jeg ikke er på leiting for øyeblikket da (eller nei, ikke så veldig synd).

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Jeg tror Krom-stag likte kjæresten sin best og valgte henne. Den metoden din der er den som alle råder til, og er ikke alltid helt vellykket om man alt har funnet den man liker best. :innocent:

Takk, det er jo en grunn til at jeg skrev det! :)

Lenke til kommentar

Faen som jeg hater kvinnelogikk.

Vi menn er alltid synderne. Det er aldri jentene som har missforstått noe. Neida. Vi gutter er like alle sammen, og alle er griser eller playere.

Fy faen, dumme jenter, nå kan dere se til å se litt lenger enn rett fremfor puppa. Trangsynte dokker.

Huff!

Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg bry meg om ekskjærestene til dama jeg holder på med? Hvorfor ser jeg på det som et minus at hu har vært sammen med noen? Det er jo tross alt MEG hun vil være med nå! Faen ta de negative tankene. KILL IT WITH FIRE!

Nå skal det sies at jeg har relativt liten erfaring fra forhold selv. Så kanskje det er komplekser, og at jeg føler meg underlegen? Hvis noen andre har erfart lignende følelser så vil jeg gjerne høre på dere. For akkurat nå tenker jeg at den perfekte jenta som jeg har vært på "dealern" med plutselig ikke er så perfekt lengre.

Lenke til kommentar

Jeg er sammen med min første kjæreste. Jeg vet hvem eksen hennes er, hvordan han ser ut og har hørt forskjellige historier. Men jeg bryr meg ikke en døyt. Og jeg tror grunnen er at han er en taper. Og det sier jeg ikke bare fordi det er eksen til kjærsten min. Fyren har virkelig ikke noe på stell og det er ikke et eneste område jeg skal føle meg truet av ham. Er det kanskje det du gjør? Han gjør deg usikker på deg selv? Eller er han så usannsynlig idiot at du ikke fatter at damen din kan ha falt for en sånn fyr, at du begynner å lure på hva damen din har tenkt med?

Lenke til kommentar

Er vel kanskje mer det at jeg føler det er litt flaut at dama (som er tre år yngre enn meg) har mer erfaring i senga, og med forholdsbiten. Dessuten sa hun til meg at hun hadde blitt dumpa flere ganger, og at hennes siste kjæreste var en skikkelig rasstapp. Men har bestemt meg for å bare la fortid være fortid. :)

Lenke til kommentar

Flørter så smått litt med en jente som sender ut veldig blandede signaler. I det ene øyeblikket virker hun veldig interessert og snakker mye, men senere kan hun være stille. Vi har ikke så veldig mange felles venner, så vi møtes ikke alt for ofte, men de gangene vi møtes har vi god og flørtete kjemi. Problemet er bare at den ikke alltid henger med når vi chatter. Synes det er litt vanskelig å bli "motivert" til å fortsette å sjekke henne opp når hun sender ut så forskjellige signaler. Hvordan burde jeg håndtere dette?

Lenke til kommentar

Hei dere. Funnet en ny jente jeg kunne tenkt meg å få et nærme forhold til på skolen.

Hun går en annen linje enn meg, jeg har sett henne et par ganger, vi er venner på fb men har aldri snakket sammen i virkeligheten (hehe, sikkert jævlig lættis ja). Har utvekslet blikk et par ganger, men det var korte blikk.

Snakket med en kar jeg kjenner som er bestevennen hennes, fikk han til å si at hun var søt fra meg.

Hun sa at dette var hyggelig sagt, men ikke noe mer en det. Vi har ingen felles venner, kjenner litt til noen av vennene hennes, men ikke noe mer.

Hvordan gå fram i en sånn situasjon? Kan nevnes at vi er relativt unge også.

Lenke til kommentar

"fikk han til å si at hun var søt fra meg."

Tror du denne mannen får kompisen til å si sånt for seg? Eller tror du han sier det selv? Du må være mer aggressiv hvis du vil vinne over en jente som ikke er interessert, og det er ikke denne jenten. Noe som er forståelig, da du ikke har gitt henne en grunn til å være interessert. Du har aldri tatt initiativ til å snakke med henne, du har fått en kompis til å si at hun er søt (som automatisk gjør at hun har overtaket) og siden den gang har du latt tid gå, som har ført til at det bare er mer pinlig.

Så hva gjør du nå? Vel, det han over meg skrev. Men ikke bli overrasket om en annen gutt som tør å snakke med henne, og som ikke gir henne komplimenter uten å kjenne henne, vinner henne først.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det du tenker på er rutinebasert "game", har du heller ikke lyst til å bli generelt flink med damer og alle andre rundt deg? Det er en prosess som vil ta lengre tid, men så verd det når du endelig er der.

Da mister du også risken av og bli "busted" som du sier. Men, for all del, går du ut hver helg og praktiserer det du har lest om i The Game vil du bli bedre med damer, ikke pga det som står der er jævlig bra, men heller det at du er i felten, får erfaringer, blir kalibrert sosial sett etc, etc.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Den beste åpningen er som oftest "Hei" eller en situasjons åpner, altså noe som skjer der og da som du kan ta opp på. Jenter tar veldig fort opp på noe som er innøvd.

Du snakker også om DHV historier, altså "Demonstrating higher value", men hvorfor vil du vise til jenta at du har høyere "Verdi" eller komme opp på hennes "Nivå av verdi". Når du isteden kan brukte det mindsettet at du faktisk har like mye verdi som hun.

Det jeg syntes veldig ofte skjer er når folk skal "Demonstrere høyere verdi" er at faktisk det motsatte skjer, du virker try-hard etc etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...