Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eh.. dere gjør jo det samme selv "Virker han okey, så aksepterer jeg han" Dere vet at en pua kan være en rasshøl men allikvael være en "funny" guy?!

 

Men siden dere bruker den metoden så kan jeg likavel bruke "Kjæresten din er ikke her, jeg er her!" Blir akkuart det samme, right? :)

 

btw: HOES before bros! Sex er viktigere enn venner. Det har jeg alltid sagt! Venner kan man alltids skaffe sseg!

Lenke til kommentar

Jeg er ikke førstemann til å si dette, og blir neppe den siste. For det første virker du veldig umoden, og du presenterer hele tiden verdier og tankeganger som er helt feil i de flestes øyne. Du hadde en post om at du ikke eide følelser, og at du ikke brydde deg om kompiser som ble sammen med din dame osv. Videre oppfatter du følelser som noe som er galt, og burde kontrolleres. På slutten av min post siterer jeg dette av deg, og du vil også finne at det er mange som reagerer på oppførselen din hvis du gidder å lete. En ting er når en person er uenig med deg, men jeg tror det er mange som er enige med meg når jeg sier at du er umoden og ennå ikke er i stand til å forstå det som skjer rundt deg. 1 person kan ha feil syn, men når det er 10-15-20 stykker som går imot det du sier burde du ta en titt på deg selv og legge egoet til siden.

 

Alle kan være en drittsekk, men det betyr ikke at en kar er en drittsekk kun fordi han ligner på en PUA. Always give people a chance :) Viser det seg at han er en drittsekk, så får du ta deg av ham etter beste evne. Ikke gå amok på folk uten grunn.

 

Bro's before hoes er en regel som jeg alltid følger, for jeg hadde en "kompis" som ditcha meg fra en konsert med et av mine favorittband. Han tok meg seg en oneitis som han hadde håpet å bli sammen med i 4 år nå. Unødvendig å si, så er vi ikke kompiser lenger...

 

Endret av WCH
  • Liker 4
Lenke til kommentar

(...)

 

btw: HOES before bros! Sex er viktigere enn venner. Det har jeg alltid sagt! Venner kan man alltids skaffe sseg!

Det kan man ikke med sex?

 

Vil nå si det er lettere å skaffe seg god sex enn gode venner.

Sier du det?

 

Da skal jeg ta opp telefonen å ringe bestekompisen min å si at jeg ikke gidder å ha noe med han å gjøre mer.

Jeg kan jo alltids få en ny om jeg vil ha det senere, ikke sant?

 

Å ha game alene er vanskeligere enn sammen med kompiser btw...

Lenke til kommentar

eh.. dere gjør jo det samme selv "Virker han okey, så aksepterer jeg han" Dere vet at en pua kan være en rasshøl men allikvael være en "funny" guy?!

 

Men siden dere bruker den metoden så kan jeg likavel bruke "Kjæresten din er ikke her, jeg er her!" Blir akkuart det samme, right? :)

 

btw: HOES before bros! Sex er viktigere enn venner. Det har jeg alltid sagt! Venner kan man alltids skaffe sseg!

Det er jo du som er rasshølet her. Og at du velger sex fremfor venner sier mye om deg. Du fremstår som desperat.

Lenke til kommentar

eh.. dere gjør jo det samme selv "Virker han okey, så aksepterer jeg han" Dere vet at en pua kan være en rasshøl men allikvael være en "funny" guy?!

 

Men siden dere bruker den metoden så kan jeg likavel bruke "Kjæresten din er ikke her, jeg er her!" Blir akkuart det samme, right? :)

 

btw: HOES before bros! Sex er viktigere enn venner. Det har jeg alltid sagt! Venner kan man alltids skaffe sseg!

Nå er ikke jeg ett rasshøl akkurat da men :dontgetit:

Hvem er jeg..

 

Jo jeg er den type mannen, som er kjærlig, men som til slutt syntes at det var veldig, til og med forferdelig trist at man måtte kutte ut dette "Nice-Guy" opplegget for å få mer kjærestetiltrekninger til damer!

 

Den jenta jeg skal være med på festen er en jeg kunne sikkert vært kjæreste med LEEEENGE, til og med gifta meg med om alt er riktig. Problemet er jo den at bruker jeg ikke PUA materiale (ja nå skal jeg jo ikke hooke meg opp, men si at man vrir litt på det man har lært, blir man fort en mer attraktiv og interessant type) Som jeg vet til slutt hu jenta (Jeg muligens er så glad i men hun vet det ikke) Er en jeg kan få, Men IKKE om jeg er helt meg selv!

 

Jeg syns det er forferdelig.. Den jeg egentlig er, er den typen som bare vil være glad i vedkommende.. Men om jeg åpner armene mine og sier at jeg er så glad i deeeeg! Så vet hun jo at hun har meg akkurat hvor hun vil ha meg. Man må rett og slett være en badass for å åpnå de målene som man/jeg har lyst te. Og hvis det er sånn det skal værra. GREIT sier jeg, nå er en helt annen person enn den jeg var for nøyaktig 1. ÅR siden.

 

Og jeg ble mer sånn "Gi-faen" type, og gjorde akkurat det jeg ville, tulla med jenter, bare hadde morro som gjorde at jeg følte meg bra på insiden. Da fikk jeg meg plutselig knull uten at jeg anstrengte meg en gang. Jeg tror jeg kan svare på spørsmålet mitt selv..

 

På festen kommer jeg til å være meg sjølv.. Men der jeg ser at det trengs med litt PUA materiale, kommer jeg til å kjøre på med det. For å bruke det mot henne, som igjen vil komme som en fordel tilbake til meg. Jeg har sett det før i praksis og det virker :thumbup:

Lenke til kommentar

Du trenger absolutt ikke være bad ass. Men du må heller ikke virke desp. Er du verdens greieste fyr kan du lett få damer, men må ikke være naiv av den grunn.

 

Btw: Du trenger ikke bruke noe annet enn sunn fornuft og litt erfaringer om hvordan jenter funker. PUA er sjekking i bokform.

Endret av McBitch
  • Liker 3
Lenke til kommentar

eh.. dere gjør jo det samme selv "Virker han okey, så aksepterer jeg han" Dere vet at en pua kan være en rasshøl men allikvael være en "funny" guy?!

 

Men siden dere bruker den metoden så kan jeg likavel bruke "Kjæresten din er ikke her, jeg er her!" Blir akkuart det samme, right? :)

 

btw: HOES before bros! Sex er viktigere enn venner. Det har jeg alltid sagt! Venner kan man alltids skaffe sseg!

 

Hva er det du snakker om? Du tar i tillegg feil i at hoes goes before bros, som andre sier er sex enklere å få seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har begynt et prosjekt med å beder mine sosiale skills, og vil begynne med PU. Driver da å leser litt på den 101 guide på fastseduction.com.

 

Her står det blant annet:

 

If you look and feel great, then you won't have any trouble with this. If you see a girl, looking in the window of a store, waiting for a bus, sitting on a train, in the next aisle of a movie, shopping in a department store, and for any reason this girl appeals to you, strike up a conversation, start talking to her about anything that comes to mind.

 

Det jeg lurer på da er, fungerer dette i praksis i Norge? Eller er folk så kalde her i nord at dette ikke fungerer?

Lenke til kommentar

If you look and feel great, then you won't have any trouble with this. If you see a girl, looking in the window of a store, waiting for a bus, sitting on a train, in the next aisle of a movie, shopping in a department store, and for any reason this girl appeals to you, strike up a conversation, start talking to her about anything that comes to mind.

 

Det jeg lurer på da er, fungerer dette i praksis i Norge? Eller er folk så kalde her i nord at dette ikke fungerer?

 

 

Hvis "you look and feel great" fungerer det såklart!! Hvilke jenter ville vel ikke pratet med en smellvakker perfekt fyr om han kom bort. :!:

 

Folk er egentlig ikke så kalde, men om du viser at du er ute etter å flørte, og de synes du er uinteressant, er vel det beste å ikke "lure" deg med å virke veldig keen.

 

Men ikke skyld på at folk her er kalde, fordi om de synes du er uinteressant, ligger faktisk ikke feilen hos dem. :mad:

 

Det vil alltid være noen jenter som ikke synes du look so great, fordi folk er tiltrukket av forskjellige ting.

 

I tillegg kan du virke litt for player, hvilket f.eks. jeg ikke liker.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Okay, på ann igjen med en ny periode med depping. Dama har slått opp. Men selvfølgelig vil jeg ha henne tilbake. Det hele startet med at hun ville ha en pause, fordi hun begynte å miste følelser for meg. Hun var den som tok kontakt under pausen å spurte om og møtes.

 

Litt tid gikk og vi var som vanlige kjærester, også har jeg hatt problemer med og forstå meg på henne, da signalene hun sender ut er vanskelig å forstå seg på. Og i går gikk det litt skeis da det oppsto en situasjon hvor vi begynte å krangle, hun fortalte meg at hun trodde at det kanskje ikke funket mer mellom oss. Det ødela hele min kveld i hvertfall, senere på kvelden ble jeg sur å klarte og skrike noe dumt til henne.

 

Jeg sendte henne melding i dag å spurte om og snakke. Hun kom til meg, og vi snakket litt og jeg fikk vite at hun ikke følte noe særlig for meg, at hun følte at jeg bare var en venn. Begge gråt litt smått, mine tårer kom ordentlig først når hun hadde dratt. Problemet er at jeg virkelig vil ha henne tilbake. Hun sendte forresten meg akkurat en melding hvor hun sutret over diverse greier.

Hvordan skal jeg oppføre meg, hva skal jeg gjøre, for å få henne tilbake? Er åpen for og chatte litt på feks msn om noen virkelig har lyst til å hjelpe meg.

 

Edit: Hun sendte meg nettopp en lang melding når jeg var ferdig å skrive her.

Endret av Krom-stag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...