Lekr Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Altså. det skal ikke mye til før man skjønner at den og den personen kan pu/andre stuff når man er ute. "Hva prater du om"-fungerer aldri. det gjør personen til bare mer latter, noe jeg da liker å utnytte. for da tar jeg den fult ut. at de da ikke tørr å inrømme ovenfor en annen som også kjenner til stoffet. Som sagt, det er drittunge. Håper du virkelig blir satt på plass en dag. 5 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Altså. det skal ikke mye til før man skjønner at den og den personen kan pu/andre stuff når man er ute. "Hva prater du om"-fungerer aldri. det gjør personen til bare mer latter, noe jeg da liker å utnytte. for da tar jeg den fult ut. at de da ikke tørr å inrømme ovenfor en annen som også kjenner til stoffet. Som sagt, det er drittunge. Håper du virkelig blir satt på plass en dag. Må du skjule at du leser PU-stoff for å få napp? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Altså. det skal ikke mye til før man skjønner at den og den personen kan pu/andre stuff når man er ute. "Hva prater du om"-fungerer aldri. det gjør personen til bare mer latter, noe jeg da liker å utnytte. for da tar jeg den fult ut. at de da ikke tørr å inrømme ovenfor en annen som også kjenner til stoffet. Som sagt, det er drittunge. Håper du virkelig blir satt på plass en dag. Må du skjule at du leser PU-stoff for å få napp? Hva snakker du om, og hvor kommer jeg inn i bildet? Jeg har lest fint lite pu-stoff. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Du rager når Cpt. Awesome fersker en PUA, så lurte på om du var en PUA og var redd for å bli avslørt som det. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Du rager når Cpt. Awesome fersker en PUA, så lurte på om du var en PUA og var redd for å bli avslørt som det. Jeg er ikke noen "pua" overhodet, men det er drittunge å sabotere andres sjekking, bare fordi det er gøy. Endret 16. september 2010 av Lekr 4 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det er det nok. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Du rager når Cpt. Awesome fersker en PUA, så lurte på om du var en PUA og var redd for å bli avslørt som det. Jeg er ikke noen "pua" overhodet, men det er drittunge å sabotere andres sjekking, bare fordi det er gøy. Ja, og? Tror du virkelig jeg bryr meg om det? Viser bare at dem ikke er gode nok, og at dem bør jobbe med det. For Pu begynner å bli ganske utbredt her i Norge. jeg saboterer ikke, jeg hjelper faktisk dem. Endret 16. september 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) "Å hjelpe" er litt å ta i eller? Hadde du villet hjelpe hadde du ikke gjort det foran settet, og driti han ut "fordi det er gøy". Da kan du heller vente til han er ferdig/blitt blowa ut og ta det på tomannshånd, og sagt hva enn du mener han gjorde feil på en konstruktiv måte. Endret 16. september 2010 av Status™ 6 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Når jeg er ført ute med venner, så bruker ikke jeg tiden min på å vente til han har dritet seg ut eller gjort seg ferdig. Det er han som har valgt å approache 2, 3 eller 5 set uavhengig hvor mange vi er. Så ved å hjelpe ham der og da så vil han huske det øyeblikket bedre. Blir bare for dumt hvis vi skal late som om vi ikke kan noe eller hørt om pu, mens han sjekker opp med de/jeg er med. Tror nok de fleste her ville ha humret i seg hvis det hadde kommet opp en og prøvd å sjekket opp den du er med(venner, bekjente eller whatsoever) Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Du rager når Cpt. Awesome fersker en PUA, så lurte på om du var en PUA og var redd for å bli avslørt som det. Jeg er ikke noen "pua" overhodet, men det er drittunge å sabotere andres sjekking, bare fordi det er gøy. Ja, og? Tror du virkelig jeg bryr meg om det? Viser bare at dem ikke er gode nok, og at dem bør jobbe med det. For Pu begynner å bli ganske utbredt her i Norge. jeg saboterer ikke, jeg hjelper faktisk dem. Jeg bryr meg ikke om hvorvidt du bryr deg. Derfor har jeg ikke gjort noe forsøk på å få deg til å forstå det her heller. Du hjelper dem jo ikke, det håper jeg virkelig at du også skjønner. Du saboterer, og synes tydeligvis at det er kult. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Når jeg er ført ute med venner, så bruker ikke jeg tiden min på å vente til han har dritet seg ut eller gjort seg ferdig. Det er han som har valgt å approache 2, 3 eller 5 set uavhengig hvor mange vi er. Så ved å hjelpe ham der og da så vil han huske det øyeblikket bedre. Blir bare for dumt hvis vi skal late som om vi ikke kan noe eller hørt om pu, mens han sjekker opp med de/jeg er med. Det er ikke snakk om at du "skal late som om du ikke har hørt om PU". Du gir klart uttrykk for et par sider tilbake at du synes det er underholdende å ødelegge andre sitt game. Kult? Hvis du seriøst tror at du hjelper noen i sjekking ved å drite dem ut foran vennene dine så har du misforstått kraftig. Tror nok de fleste her ville ha humret i seg hvis det hadde kommet opp en og prøvd å sjekket opp den du er med(venner, bekjente eller whatsoever) Det har skjedd med meg flere enn en gang at en fyr forsøker å sjekke opp en av venninnene mine. Liker jeg fyren hjelper jeg han isteden. Det er uansett ikke opp til meg å bestemme, men hun han sjekker opp. Jeg har absolutt ingenting å tjene på å forsøke å drite han ut hvis jeg ser at han forsøker å lære seg game, men mulig du har det. Endret 16. september 2010 av Status™ 9 Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Synes det blir litt smålig å sabotere for andre bare fordi man kan. Jeg unner folk det de får, jeg har ikke noe behov for å vise at jeg har bedre game enn andre eller at jeg kan drite dem ut. Enig med Status i at hvis det virker som en ålreit fyr og han prøver seg på en du ikke er interessert i kan man like gjerne hjelpe ham på veien. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Suburbian Hero Skrevet 16. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Enig med både Status og Kalinken her. En annen ting er at du kan fucke opp noen for en god stund, la oss si at du har en dude som er helt ny i gamet. Han er klassisk tilfelle, og har dårlig selvtillit pga en barndom preget av dårlig sosial kondisjonering (mobbing, lite sosialt liv, dameproblemer og hele pakka). Så skal han prøve disse greiene som virker som en kur på alle hans problemer, forventningene er å åpne jenter... finne ut at de ikke er skumle vesener, og at det er helt greit å bli kjent med nye folk på denne måten. Her kommer du inn i bildet, latterliggjør fyren og får ham til å føle alle følelsene de som mobbet ham ga ham. Du kan risikere at en som allerede sliter og er innestengt blir enda mer innestengt. Tenk før du handler neste gang, for det finnes en del sånne folk der ute. Min leveregel er; behandle folk som de fortjener det. Er de en drittsekk, så kan du også være det. Er de gode, så vær god mot dem. Endret 16. september 2010 av WCH 14 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Amen! Edit: Ikke ment ironisk. Veldig bra post Endret 16. september 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei, kan jeg komme med ett innspill? =) Jeg har ett problem.. (Dette har kanskje ikke mye med PU å gjøre) Men det som har med PU å gjøre i dette tilfelle er at, mine sosiale skils er betydlig forbedret etter å ha pugga Mysterys PUA og div bøker. Tingen er: Har en venninne som har en kusine. Hu ville bli bedre kjent (forrige sommer) å la meg til på msn og masse sånn. Den sommern så ble vi ganske uvenner. Slang mye dritt te hverandre. Endte med at vi kutta all kontakt. Denne sommern returnerte hu og vi ble kjempegode venner! Greia er at jeg liker henne litt tror jeg. Men hu vil ta meg med på noe party og vil at jeg skal være kavaler. Hun ekke så gammel, akkuratt blitt 16. Hvordan skal jeg gå frem for å få henne til å like meg? Sånn som jeg har skjønt, funker det å bare være seg selv, men hvordan kan jeg klare å slappe av uten å lure for mye på om jeg gjør en dum ting f.ex ved å prøve å imponere/flørte o.s.v som igjen fører til overparanoid`itet eller anstrengelser? Sånn som jeg ser det da.. Så drar vi på party, jeg prøver å bli kjent med de fleste der å prate med folk, gjerne andre jenter, og bare være sånn middels hyggelig tilbake med hu. På den måten ser hun at jeg er ikke så lett å få (at jeg gir ikke deg jenta mi full oppmerksomhet, Jeg liker muligens noen andre), men likevel jeg ignorerer hun ikke helt te hælvette heller. En kompis med litt erfaring sa at, i sånne tilfeller, det aller beste er å få en jente til å henge litt over deg, gi deg klemmer o.s.v o.l, men du viser på personelig uttrykk at du "Nja jeg vet ikke helt, er kanskje en annen jeg liker" Uten å si dette, mens du smiler litt.. (For da ville hun gripe sjansen før hun ser at det er altfor store muligheter at jeg kanskje kan bli sammen med ei annen) Tingen er.. Skal jeg bruke PU materiale, eller skal jeg være meg sjølv. Med PU materiale har jeg nok lettere for å være mer morsom og sånn som vi resten kjenner te. Om det ikke blir noe mellom oss, så er det ikke verdens undergang. Jeg har kommet lengre enn forventet. For meg er hun verdens søteste, så det å bli enda bedre kjent ser jeg på som en fornøyelse. Tipper jeg skal vise at jeg bare er en alright sosial kar som liker å være hyggelig mot andre (ukjente og kjente) Mens jeg chillærn. Takk det var alt jeg ville si. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nå er jeg langt fra ekspert på dette emnet, men for meg og min sunne fornuft, høres det helt på tryne ut å måtte velge mellom å være seg selv eller å bruke PU materialet. 1 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Nå er jeg langt fra ekspert på dette emnet, men for meg og min sunne fornuft, høres det helt på tryne ut å måtte velge mellom å være seg selv eller å bruke PU materialet. Han er seg selv uavhengig av hvilken strategi han velger, han er ikke seg selv noe mindre om han prøver å gjøre henne sjalu. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Bro`s b4 hoes... Bruk "PU-materialet" ditt Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Bro`s b4 hoes... Bruk "PU-materialet" ditt Bros vs hoes er vel ikke akkurat det han skal velge mellom? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Han er seg selv uavhengig av hvilken strategi han velger, han er ikke seg selv noe mindre om han prøver å gjøre henne sjalu. Det virker ikke som om han er av samme oppfattning, men jeg ser poenget ditt. Jeg bare håper han velger det han er mest komfortabel med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå