Dorian Gray Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg begynte på 60 years, og foretrakk egentlig gunwitch. Det var et par ting jeg leste i 60yoc som jeg rett og slett ikke kjente meg igjen i, og da blir det vanskelig å ta det til seg og lese videre. Teknikken min i disse dager er en grei blanding av en sexual mindset, en direct approach der intensjoner er klare og en forståelse av kino-escalation. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hater/elsker å bli gamet av jenter. Fantastisk frustrende - om de er god, that is. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Tenkte jeg skulle lese litt teori igjen for å friske opp litt. Alle snakker jo om Gunwith her så jeg bare lurer på om jeg burde lese alt HER eller om det var noe annet fra Gunwitch som skulle leses. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Lydbøkene til Gunwitch er å anbefale. Bare slenge det inn på mp3 spilleren og slappe av. Er om akkurat det samme da. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Noen her som har latt seg underholde seg selv ved å ødelegge andres sine game? Vet at det er stygt gjort, men jeg synes det er utrolig artig, særlig hvis noen skal prøve å sjekke opp venner som jeg er med. Dem failer jo totalt når det er en annen i bilde som ser tvers igjennom eller kjenner noelunde til pu. "hei, tror du ikke jeg vet hva du prøver på.., "fin åpner...." Slemt, men underholdene Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Lydbøkene til Gunwitch er å anbefale. Bare slenge det inn på mp3 spilleren og slappe av. Er om akkurat det samme da. Noen anelse om hvor lydbøkene kan skaffes fra? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Lydbøkene til Gunwitch er å anbefale. Bare slenge det inn på mp3 spilleren og slappe av. Er om akkurat det samme da. Hvor finner du disse lydbøkene? Har letet land og strand, fant bare pdf'en Edit: Note to self, refresh før man poster. Endret 16. september 2010 av discostu Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Søk "way of gun torrent -the" Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Noen her som har latt seg underholde seg selv ved å ødelegge andres sine game? Vet at det er stygt gjort, men jeg synes det er utrolig artig, særlig hvis noen skal prøve å sjekke opp venner som jeg er med. Dem failer jo totalt når det er en annen i bilde som ser tvers igjennom eller kjenner noelunde til pu. "hei, tror du ikke jeg vet hva du prøver på.., "fin åpner...." Slemt, men underholdene Er det ikke litt fail om man kan gjenkjenne de som briker PU? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Noen her som har latt seg underholde seg selv ved å ødelegge andres sine game? Vet at det er stygt gjort, men jeg synes det er utrolig artig, særlig hvis noen skal prøve å sjekke opp venner som jeg er med. Dem failer jo totalt når det er en annen i bilde som ser tvers igjennom eller kjenner noelunde til pu. "hei, tror du ikke jeg vet hva du prøver på.., "fin åpner...." Slemt, men underholdene Er det ikke litt fail om man kan gjenkjenne de som briker PU? Det er det ikke nødvendigvis, men det er litt drittunge. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Altså, hvis noen skjønner at man har pugget sjekkebøker når man er på sjekkeren, så har man vel ikke gjort en så god jobb vel? 1 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Altså, hvis noen skjønner at man har pugget sjekkebøker når man er på sjekkeren, så har man vel ikke gjort en så god jobb vel? Da har jeg misforstått deg. Jeg trodde du mente det var fail å avsløre at man kan stoffet, når man avslører andre. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Neinei, å avsløre andre er sikkert bare morsomt. Men ikke så morsomt å bli avslørt kanskje. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Neinei, å avsløre andre er sikkert bare morsomt. Men ikke så morsomt å bli avslørt kanskje. Ja, hadde vært veldig synd om jentene faktisk hadde skjønt at vi liker sex. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Altså. det skal ikke mye til før man skjønner at den og den personen kan pu/andre stuff når man er ute. "Hva prater du om"-fungerer aldri. det gjør personen til bare mer latter, noe jeg da liker å utnytte. for da tar jeg den fult ut. at de da ikke tørr å inrømme ovenfor en annen som også kjenner til stoffet. Endret 16. september 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Neinei, å avsløre andre er sikkert bare morsomt. Men ikke så morsomt å bli avslørt kanskje. Ja, hadde vært veldig synd om jentene faktisk hadde skjønt at vi liker sex. Hva er det du prater om? Det er ingen hemmelighet at mange jenter ser på det som ukult å lese bøker om sjekking, da er det kanskje ikke så gøy å bli "outet" av en annen. Cpt. Awesome: Kan du da skille en PUA fra en som er naturlig flink med damer? Endret 16. september 2010 av McBitch Lenke til kommentar
DMN Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Neinei, å avsløre andre er sikkert bare morsomt. Men ikke så morsomt å bli avslørt kanskje. Ja, hadde vært veldig synd om jentene faktisk hadde skjønt at vi liker sex. Hva er det du prater om? Det er ingen hemmelighet at mange jenter ser på det som ukult å lese bøker om sjekking, da er det kanskje ikke så gøy å bli "outet" av en annen. Cpt. Awesome: Kan du da skille en PUA fra en som er naturlig flink med damer? Det blir bare et problem når du faktisk bryr deg. Det at hun får vite om hva jeg liker å lese på fritida, endrer ikke min subkommunikasjon, som strengt talt er hele gamet mitt. Om en fjott hadde stått på sidelinja og sagt "ehe, fin åpner" - så hadde ikke det påvirket gamet mitt på noen som helst måte. Tror faktisk i 9/10 tilfeller så hadde jeg ignorert han, mens jeg hadde holdt sensuell øyekontakt med target. Endret 16. september 2010 av DMN Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Men du kan ikke totalt kontrollere hennes reaksjon. Hvis du klarer å redde situasjonen og snu det til noe positivt, bra. Men det kan være ødeleggende også. Mange har et bilde av en som leser PU-stoff som en svett nerd med gnagsår i håndflaten. Får "target" (faen jeg hater det ordet) dette mentale bildet blir situasjonen din vanskeligere. Endret 16. september 2010 av McBitch Lenke til kommentar
DMN Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Men du kan ikke totalt kontrollere hennes reaksjon. Hvis du klarer å redde situasjonen og snu det til noe positivt, bra. Men det kan være ødeleggende også. Mange har et bilde av en som leser PU-stoff som en svett nerd med gnagsår i håndflaten. Får "target" (faen jeg hater det ordet) dette mentale bildet blir situasjonen din vanskeligere. Jeg ser poenget ditt. Men er du en gutt som trener aktivt og har en nogenlunde motesans, så vil nok aldri noen jenter se på deg som en svett nerd uansett om du innrømmer å spille wow på fritida. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Men du kan ikke totalt kontrollere hennes reaksjon. Hvis du klarer å redde situasjonen og snu det til noe positivt, bra. Men det kan være ødeleggende også. Mange har et bilde av en som leser PU-stoff som en svett nerd med gnagsår i håndflaten. Får "target" (faen jeg hater det ordet) dette mentale bildet blir situasjonen din vanskeligere. Jeg ser poenget ditt. Men er du en gutt som trener aktivt og har en nogenlunde motesans, så vil nok aldri noen jenter se på deg som en svett nerd uansett om du innrømmer å spille wow på fritida. Sant nok. Fører man seg riktig kan man slippe unna med mye! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå