Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på 60 years, og foretrakk egentlig gunwitch. Det var et par ting jeg leste i 60yoc som jeg rett og slett ikke kjente meg igjen i, og da blir det vanskelig å ta det til seg og lese videre. Teknikken min i disse dager er en grei blanding av en sexual mindset, en direct approach der intensjoner er klare og en forståelse av kino-escalation.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har latt seg underholde seg selv ved å ødelegge andres sine game? Vet at det er stygt gjort, men jeg synes det er utrolig artig, særlig hvis noen skal prøve å sjekke opp venner som jeg er med. Dem failer jo totalt når det er en annen i bilde som ser tvers igjennom eller kjenner noelunde til pu.

"hei, tror du ikke jeg vet hva du prøver på.., "fin åpner...." Slemt, men underholdene :p

Lenke til kommentar

Noen her som har latt seg underholde seg selv ved å ødelegge andres sine game? Vet at det er stygt gjort, men jeg synes det er utrolig artig, særlig hvis noen skal prøve å sjekke opp venner som jeg er med. Dem failer jo totalt når det er en annen i bilde som ser tvers igjennom eller kjenner noelunde til pu.

"hei, tror du ikke jeg vet hva du prøver på.., "fin åpner...." Slemt, men underholdene :p

Er det ikke litt fail om man kan gjenkjenne de som briker PU?

Lenke til kommentar

Er det ikke litt fail om man kan gjenkjenne de som briker PU?

Det er det ikke nødvendigvis, men det er litt drittunge.

Lenke til kommentar

Altså. det skal ikke mye til før man skjønner at den og den personen kan pu/andre stuff når man er ute.

"Hva prater du om"-fungerer aldri. det gjør personen til bare mer latter, noe jeg da liker å utnytte. for da tar jeg den fult ut. at de da ikke tørr å inrømme ovenfor en annen som også kjenner til stoffet.

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Neinei, å avsløre andre er sikkert bare morsomt. Men ikke så morsomt å bli avslørt kanskje.

Ja, hadde vært veldig synd om jentene faktisk hadde skjønt at vi liker sex.

Hva er det du prater om? Det er ingen hemmelighet at mange jenter ser på det som ukult å lese bøker om sjekking, da er det kanskje ikke så gøy å bli "outet" av en annen.

Cpt. Awesome: Kan du da skille en PUA fra en som er naturlig flink med damer?

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Neinei, å avsløre andre er sikkert bare morsomt. Men ikke så morsomt å bli avslørt kanskje.

Ja, hadde vært veldig synd om jentene faktisk hadde skjønt at vi liker sex.

Hva er det du prater om? Det er ingen hemmelighet at mange jenter ser på det som ukult å lese bøker om sjekking, da er det kanskje ikke så gøy å bli "outet" av en annen.

Cpt. Awesome: Kan du da skille en PUA fra en som er naturlig flink med damer?

Det blir bare et problem når du faktisk bryr deg.

Det at hun får vite om hva jeg liker å lese på fritida, endrer ikke min subkommunikasjon, som strengt talt er hele gamet mitt. Om en fjott hadde stått på sidelinja og sagt "ehe, fin åpner" - så hadde ikke det påvirket gamet mitt på noen som helst måte. Tror faktisk i 9/10 tilfeller så hadde jeg ignorert han, mens jeg hadde holdt sensuell øyekontakt med target.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Men du kan ikke totalt kontrollere hennes reaksjon. Hvis du klarer å redde situasjonen og snu det til noe positivt, bra. Men det kan være ødeleggende også. Mange har et bilde av en som leser PU-stoff som en svett nerd med gnagsår i håndflaten. Får "target" (faen jeg hater det ordet) dette mentale bildet blir situasjonen din vanskeligere.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Men du kan ikke totalt kontrollere hennes reaksjon. Hvis du klarer å redde situasjonen og snu det til noe positivt, bra. Men det kan være ødeleggende også. Mange har et bilde av en som leser PU-stoff som en svett nerd med gnagsår i håndflaten. Får "target" (faen jeg hater det ordet) dette mentale bildet blir situasjonen din vanskeligere.

Jeg ser poenget ditt. Men er du en gutt som trener aktivt og har en nogenlunde motesans, så vil nok aldri noen jenter se på deg som en svett nerd uansett om du innrømmer å spille wow på fritida.

Lenke til kommentar

Jeg ser poenget ditt. Men er du en gutt som trener aktivt og har en nogenlunde motesans, så vil nok aldri noen jenter se på deg som en svett nerd uansett om du innrømmer å spille wow på fritida.

Sant nok. Fører man seg riktig kan man slippe unna med mye!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...