Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Gjest usikker 16

Ok, takk for tipset! Er det mulig å laste ned bøker på en eller annen måte? Har ikke så lyst til å ha en sånn type bok liggende på rommet. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det helt uaktuelt å vente til jenta faktisk føler seg klar? For min del er det ikke noe problem hvis en jente ikke er keen på sex akkurat der og da. Jeg liker å ha det, men det er ingen nødvendighet for å ha en god kveld. Chillax. Å flippe ut fordi hun ikke automatisk spriker for deg skriker ikke akkurat modenhet og stabilitet, heller umodenhet og desperasjon.

Klart det, har null problemer med å vente og dette er ikke snakk om med engang vi har kommet hjem.

Men når ho snakker om sex uten at jeg startet med det, er våt og ligger over meg blir det litt tragisk at ho vil vente bare for å vente når hun helt klart har lyst.

Lenke til kommentar
Gjest usikker 16

jeg fant 60yearsofchallenge gratis på en torrentside, vel og merke bare da jeg søkte med mellomrom mellom ordene. (60 years of challenge)

I tekstform, filmform eller lydform? Er 60 years bedre enn Gunwitch?

Lenke til kommentar
Gjest usikker 16

Jeg har en aktiv bruker her, men jeg vil ikke røpe min identitet. Kan du poste linken, og slette den så fort jeg har fått den? :p Jeg klarer ikke å finne siden på egenhånd, dessverre.

Lenke til kommentar

Hei!

Har noen av dere tips til bra utesteder i Oslo med bra liv og damer? Living room, La belle og Barbeint så bra ut, men der var der 24års grense...

Hvor pleier dere å dra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...