Gjest usikker 16 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ok, takk for tipset! Er det mulig å laste ned bøker på en eller annen måte? Har ikke så lyst til å ha en sånn type bok liggende på rommet. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 The game er greit lesestoff, akkurat som mange andre skjønnlitterære bøker. God bok, men vil du ha litt mer fagstoff, kan du lese noe fra Mystery f.eks. Lenke til kommentar
Gjest usikker 16 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kult, visste ikke at det fantes så mange bøker om dette. Er det én som anbefales spesielt? Gjerne en for amatører. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 "How to get laid in NYC" er ganske grei for amatører, skal kunne lastes ned Lenke til kommentar
Gjest usikker 16 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 "How to get laid in NYC" er ganske grei for amatører, skal kunne lastes ned Fant den verken på Wikipedia aller piratbukta. Lenke til kommentar
Gjest Quest Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvorfor er det helt uaktuelt å vente til jenta faktisk føler seg klar? For min del er det ikke noe problem hvis en jente ikke er keen på sex akkurat der og da. Jeg liker å ha det, men det er ingen nødvendighet for å ha en god kveld. Chillax. Å flippe ut fordi hun ikke automatisk spriker for deg skriker ikke akkurat modenhet og stabilitet, heller umodenhet og desperasjon. Klart det, har null problemer med å vente og dette er ikke snakk om med engang vi har kommet hjem. Men når ho snakker om sex uten at jeg startet med det, er våt og ligger over meg blir det litt tragisk at ho vil vente bare for å vente når hun helt klart har lyst. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kult, visste ikke at det fantes så mange bøker om dette. Er det én som anbefales spesielt? Gjerne en for amatører. Sjekk ut 60yearsofchallenge og/eller gunwitch, beste pua stoffet du finner der ute per dags dato. 2 Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) . Endret 8. november 2010 av hogaboga Lenke til kommentar
Gjest usikker 16 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Gunwitch er tydeligvis gratis mens 60yearsofchallenge må kjøpes, så jeg sjekker ut Gunwitch i første omgang. Takk! Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 jeg fant 60yearsofchallenge gratis på en torrentside, vel og merke bare da jeg søkte med mellomrom mellom ordene. (60 years of challenge) Lenke til kommentar
Gjest usikker 16 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 jeg fant 60yearsofchallenge gratis på en torrentside, vel og merke bare da jeg søkte med mellomrom mellom ordene. (60 years of challenge) I tekstform, filmform eller lydform? Er 60 years bedre enn Gunwitch? Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) . Endret 8. november 2010 av hogaboga Lenke til kommentar
Gjest usikker 16 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har en aktiv bruker her, men jeg vil ikke røpe min identitet. Kan du poste linken, og slette den så fort jeg har fått den? Jeg klarer ikke å finne siden på egenhånd, dessverre. Lenke til kommentar
Gjest usikker 16 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 GLEM DET! Fant en torrent nå. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Guide til å knulle: Si: "Hei " Hun sier random. Si: "Du var søt" *ta å holde hånden hennes* Si: "Hva gjør du her?" *Begynn å puske på hånden hennes* Pusker hun tilbake -> knull henne. Det er ca. hele 60y, og vettu hva? DET FUNKER FETTE BRA. Gjør det. 1 Lenke til kommentar
Gjest copykat Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei! Har noen av dere tips til bra utesteder i Oslo med bra liv og damer? Living room, La belle og Barbeint så bra ut, men der var der 24års grense... Hvor pleier dere å dra? Lenke til kommentar
Gjest SeductingPussy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 seriøs gutta. Slutt og les og ta en bootcamp. http://godevibber.no/ http://www.rockstarpickup.com/?p=903 http://www.seductionone.com/ Skaff dere en jobb og betal for bootcamps noobs. Dessuten så er torrents, piratebay, og alt prat om piratkopiering ulovlig i Norge. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Personlig syntes jeg bootcamps er waste av penger, betale 5-6k for å få bedre selvtillit er ikke noe jeg har behov for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå