Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Jeg har bilde av kuken på mobilen, som jeg bruker titt og ofte. Det er enklere å bare vise et bilde av kuken subtilt, enn å slenge den fram foran hele festen.

Da er det bare å finne en litt mer diskré måte å slenge den ut...

Mens jeg er inne på diskré pyco;

Det å fingre en jente, eller få hun til å runke deg, "skjult" på et folksomt sted kan skape massiv tension. Samtidig bygger deg også et "oss mot verden" boble.

Se for deg at du sitter på en benk med en jente ute blant folk, dere har et teppe som dekker kroppen. Folk som går forbi ser bare et vanlig par som sitter på en benk. Det folk ikke ser er at dere utfører håndsex på hverandre under teppet.

Gjort det flere ganger før, ene gangen er virkelig den gangen jeg fortest ha fått en jente våt, uten å røre hun. Det å runke meg slik under teppet var tydligvis sykt pirrende for hun.

"skap-exibitionist"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem liker ikke litt offentlig kos?

Jeg har akkurat funnet ut at dette er mitt stickpoint eller hva det heter. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har failet ved offentlig eskalering! Når jeg skal isolere target, blir det alltid på utsiden av lokalet. Her sitter/står jeg å masserer target og begynner å kysse på halsen og beveger hånda mot buksen, veldig ofte stopper det her dessverre :(. Jeg tror ikke det er så lurt å drive foreplay når det står 20 røykere og pumper like ved. Nå er jeg er lei av å gjøre den samme tabben, så neste gang jeg går ut, må jeg finne en annen isolasjons location, men HVOR?!

Hvor skal jeg eskalere når hverken jeg eller hun bor i nærheten? På do? Jeg føler jeg blir frustrert! :p

Lenke til kommentar

"Vet du, på Galapagos er det en 150 år gammel skilpadde, som heter Lonesome George. George er den aller siste av sin egen art. Det er nesten 7 milliarder ganger så mange av oss. *tenkepause* Det får deg til tenke, er det egoistisk av oss å sitte alene på festival og være ensomme? Bli med meg og se Pendulum istedet. For George sin skyld?"

Det var vel kanskje ikke akkurat slik jeg la det fram, men det er essensen av det. Disse filosofiske openerne funker som bare faen. Kjørte den ovenfor på ei jente som satt alene og så trist ut på Hove, my god så gøy vi hadde det senere.

Lenke til kommentar

Prince: Man trenger da ikke være arrogant for å være selvsikker.

Sånn jeg ser det betyr å være arrogant at man tror man er bedre enn de fleste andre på de aller fleste områder. Å være selvsikker betyr at man vet hva man er flink til og hva man ikke er flink til. Man er helt ærlig om egne sterke og svake sider, man føler ikke behovet for å lyve om seg selv, hverken for andre eller seg selv. Man vet også at man har evnen til å gjøre sine svake sider om til styrker hvis man setter seg mål og jobber mot dem.

Sånn jeg ser det er selvtillit mer balansert og virkelighetsnært enn arroganse. Arroganse er å lyve for seg selv for å akseptere urealistiske krav man har til seg selv, mens ekte selvtillit går på å godta seg selv som man er, uten illusjoner og selvbedrag, men å samtidig vite at man har et stort potensial hvis man går inn for noe.

Hvis du har problemet at folk oppfatter deg som arrogant kan du jo kødde litt med deg selv for å vise at du ikke tar deg selv så seriøst. Da balanserer du lett ut det selvdigger-inntrykket litt.

Lenke til kommentar

Er ikke høytidelig over meg selv eller noe, men kan hende noen bare har oppfattet litt feil.. At jeg bruker selvironi med å si noe bra feks.

Eksempel:

*Hadde sagt noe jeg ikke turte på tull*

Jente: Det er fordi du er pyse:P

Meg: Ja, men heldigvis er jeg litt søt, så det gjør ikke noe.:)

Jente: Haha, selvgod er du også!:p

Har kanskje oppført meg litt "selvgod" rundt henne fra før, så det gjorde det kanskje "verre" istedenfor bedre.

Endret av Prince_
Lenke til kommentar

det er mange som misforstår og tenker at å være selvsikker er å ikke ha svakheter. Mange begynner da å tøyse bort alle svakheter de har for å virke som de ikke finnes.

sier ikke at du gjør dette. Det vet jeg ingenting om, men det kan virke arrogant vist man ikke er ærlig om ting man ikke er god på.

Endret av loffen90
Lenke til kommentar

Er ikke høytidelig over meg selv eller noe, men kan hende noen bare har oppfattet litt feil.. At jeg bruker selvironi med å si noe bra feks.

Eksempel:

*Hadde sagt noe jeg ikke turte på tull*

Jente: Det er fordi du er pyse:P

Meg: Ja, men heldigvis er jeg litt søt, så det gjør ikke noe.:)

Jente: Haha, selvgod er du også!:p

Har kanskje oppført meg litt "selvgod" rundt henne fra før, så det gjorde det kanskje "verre" istedenfor bedre.

det hører med god selvtillit at folk "rakker ned" på deg. og det er ok, for om du har god selvtillit vil du ikke oppfatte det sånn

Lenke til kommentar

okay, dette skrives i beruset tilstand, men satser på at det blir forståelig. :)

dagens kule kommer etter etterskjelvet fra fredag da jeg var ganske bra full, men uansett.. Var på by'n og fikk god kontakt med to jenter som var veldig søte og hyggelige. Ettersom resten av gjengen min ditcha meg til fordel for sine kjære, falt selvsagt valget på de to "utvalgte".

Vi snakker, drikker og koser oss, spiser nattmat etc. Men når vi skal hjem "inviterer" de meg på hemsen, ettersom de bodde på hotell.

Dette var jeg selvsagt keen på, men det som følger er at vi utveksler fulle navn og nattaklem. De skulle ha jentekveld med så mye søvn og sjokolade("?") som mulig ettersom de ikke var fra byen.

Witch leaves me.. alene i natten. Det som irriterer meg er at antageligvis kunne jeg halt dette i land hvis jeg var litt mer pågående, men jeg har for vane å havne i vennefella hvor jeg blir han "snille" og "hyggelige" karen.

Wtf?!

faen eller... uansett, jeg må forhøre meg her og høre om dere har tips til bok/video som "beste" starten på sjekking. Er vel mest interessert i å lære mer om hvordan jeg kan forbedre min personlighet og hvordan jeg kan upse selvtilliten min da det ofte er det som hinder meg i å fullføre femmila jeg har lagt ut på flere kvelder.

god damn, nok ranting.

Takker for hjelp hvis det kommer noe :)

Lenke til kommentar

okay, dette skrives i beruset tilstand, men satser på at det blir forståelig. :)

dagens kule kommer etter etterskjelvet fra fredag da jeg var ganske bra full, men uansett.. Var på by'n og fikk god kontakt med to jenter som var veldig søte og hyggelige. Ettersom resten av gjengen min ditcha meg til fordel for sine kjære, falt selvsagt valget på de to "utvalgte".

Vi snakker, drikker og koser oss, spiser nattmat etc. Men når vi skal hjem "inviterer" de meg på hemsen, ettersom de bodde på hotell.

Dette var jeg selvsagt keen på, men det som følger er at vi utveksler fulle navn og nattaklem. De skulle ha jentekveld med så mye søvn og sjokolade("?") som mulig ettersom de ikke var fra byen.

Witch leaves me.. alene i natten. Det som irriterer meg er at antageligvis kunne jeg halt dette i land hvis jeg var litt mer pågående, men jeg har for vane å havne i vennefella hvor jeg blir han "snille" og "hyggelige" karen.

Wtf?!

faen eller... uansett, jeg må forhøre meg her og høre om dere har tips til bok/video som "beste" starten på sjekking. Er vel mest interessert i å lære mer om hvordan jeg kan forbedre min personlighet og hvordan jeg kan upse selvtilliten min da det ofte er det som hinder meg i å fullføre femmila jeg har lagt ut på flere kvelder.

god damn, nok ranting.

Takker for hjelp hvis det kommer noe :)

Les the game ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...