Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet med å game på skolen er at med en gang du får et stempel som player, vil de fleste jentene trekke seg langt unna. Jeg har skjønt for lenge siden at de fleste PU-teknikker ikke fungerer på ungdomskolen. ^^

 

Om du gjør det riktig funker det nok. Om du på mystisk vis drar all "fisken" mot deg kan ikke noen kalle deg player, da er du bare kul/populær etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Ble helt satt ut når jeg åpnet et 3sett i minibank-køen i går. Kjørte jentene som sloss åpneren, men ble brutalt skutt ned. "vi har sett hotel cæsar vi og..." Litt surt at det jævla programmet skal spre kunnskapen :p

 

Forresten er det Elsk på styles 5 spørsmåls lek: http://youtube.com/watch?v=0aWoN8MvGKw

Vant sikkert 6 halvlitere i går, men endte bare opp med å få to. Men 2 er mer enn null =)

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Ble helt satt ut når jeg åpnet et 3sett i minibank-køen i går. Kjørte jentene som sloss åpneren, men ble brutalt skutt ned. "vi har sett hotel cæsar vi og..." Litt surt at det jævla programmet skal spre kunnskapen :p

Dumme hotel cæsar, aldri likt den serien og nå skal de opplyse jentene om dette her. :p Så faktisk litt av den ene episoden på treninga. Skjer med å finne en fyr som ligner på Neil Strauss for å spille rollen som en PUA? Fikk ikke noe særlig til field practice denne uka, byen er stengt for de under 20år på fredag og lørdag og det var absolutt ingen fester å finne.

Lenke til kommentar
Ble helt satt ut når jeg åpnet et 3sett i minibank-køen i går. Kjørte jentene som sloss åpneren, men ble brutalt skutt ned. "vi har sett hotel cæsar vi og..." Litt surt at det jævla programmet skal spre kunnskapen :p

 

Forresten er det Elsk på styles 5 spørsmåls lek: http://youtube.com/watch?v=0aWoN8MvGKw

Vant sikkert 6 halvlitere i går, men endte bare opp med å få to. Men 2 er mer enn null =)

 

Ouch, den var drøy :D Møtte en gang en som kunne mye om PUA generelt, og hun sa hele tiden slike ting som "du prøver vel ikke å negge meg for å skape attraction nå, eh?" i ett kjør. Tror jeg nevnte det et par sider bak i tråden, også. Klarte uansett å numberclose, men gjorde aldri noe mer ut av saken. :p

Lenke til kommentar

Min mest geniale setning som funger og kan modifiseres i det uendelige. Setningen er enkel og kan til og med brukes på nett :)

 

Vin, Ost og Kjeks...

 

 

På nettforum:

 

Hei pus. Kommer du over for litt ost, vin og "kjeks"?

 

På byen:

 

Hei Pus. Hjem til meg for litt ost, vin og sex?

 

 

Prøvde den i helga, med stor suksess :)

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefalle noen bøker eller forum for jenter som vil bli PUA?

Til trådstarter eller en av dere andre PUA'er her: Jeg ser det er snakk om hvordan man i et forhold lurer jenta til å tro at hun kan forandre dere og hvordan dere holder interessen/"jaktlysten" hennes ved like igjennom forholdet. Har dere noen tips til hvordan vi jenter kan holde på DERES interesse og jaktlyst? ;)

 

 

 

 

Som jente må jeg forresten si jeg kjenner det rykker litt i "jeg-er-redd-for-å-bli-såret-og-lurt"nerven når jeg leser igjennom denne tråden. ;) Finnes det noen triks for å gjenkjenne kyniske sjekkere som lover gull og grønne skoger men som egentlig kun har tøm&røm som kveldens mål?

 

Og en annen ting som slår meg er at det virker veldig lite empatisk å rangere kvinner etter nummer. Hadde jeg hørt en mann snakke om noe slikt hadde jeg skygget banen med èn gang. For det umiddelbare inntrykket jeg får er at disse numrene avgjør hvor mye respekt dere mener en kvinne er verdt, men jeg tipper (dvs håper) dette inntrykket er feil. Uansett, hvordan avgjør dere hvem som er en såkalt 10'er for eksempel? Alle menn har jo ikke lik smak mener jeg, så det som er en 10'er for èn er kanskje en 5'er for en annen?

Av nysgjerrighet: Hvis denne rangeringen går ut på både utsende og sosial erfaring, hvordan rangerer dere kvinner som i tenårene var mindre pene, men som av diverse grunner har blitt smellvakre i tyveårene? Altså slike som IKKE har blitt sjekket opp siden de var 13, og som IKKE har bitch-shields og hvadetnåheter av forsvarsmekanismer og erfaringer, men som allikevel SER ut som de har det?

 

 

Fascinerende saker dette her. :)

Lenke til kommentar

Miss_Page,

Jeg kan bare svare deg når det kommer til rangeringen. Det er en enkel og grei måte å si hvor bra jeg som person likte utseendet hennes. Er sant det du sier om at alle har forskjellig smak. Empati har fint lite med saken å gjøre. Alle mennesker gjør det samme, men folk som bruker f. eks en 1-10 skala har mer å velge mellom enn stygg-average-nice.

Lenke til kommentar

Er det aldri når dere stopper og tenker tenker over deres "designede" hverdag?. Mener ingenting vondt, jeg er selv helt elendig med jenter og syntes mye som er skrevet her er veldig interessant og til personlig hjelp men man må jo lure hva vitsen er når det nesten "alltid" er en vei til mål bare man finner den riktige.

Lenke til kommentar

Ja, hva gjør de ("pensjonerte" that is) PUA'ene som er i et forhold? Bruker de slagplaner, triks osv i sin hverdag med dama si, eller er skuespillet over når fisken er halet i land? :p

 

Hvordan stiller PUopplegget seg til å få noen til sengs ved å lure dem til å tro at man liker dem bedre enn man egentlig gjør? Blir det sett på som umoralsk, eller mener PUA'er at det er fritt frem med slikt?

 

Vakre kvinner er som regel høyt oppe på den sosiale rangstigen. Dermed kan hennes verdi nesten utelukkende anslås ved å måle hennes skjønnhet. Kjipt, men sånn er det.

 

Hennes verdi? Jeg håper du snakker om en annen slags verdi enn den jeg har i tankene, for det der høres veldig kynisk ut. Det er jo ikke ok å betrakte stygge mennesker som mindre verdt sånn i det store og hele (selv om jeg kan være med på at de i en klassisk sjekkesituasjon ofte kommer til kort hvis de ikke utmerker seg på andre måter). De fortjener den samme respekten og har de samme rettighetene som de pene menneskene.

 

 

Skal sjekke ut scarcity principlegreia forresten. :) Takk for svar gutter.

Lenke til kommentar
*snip*

 

Det er jo like mye verdt som andre mennesker, er ikke det man mener. Det og bli sjekket opp er jo ikke noen rettighet, men et privilegium, som så oftest er forbehold de som ser godt ut, har høy sosial verdi eller på andre måter utmerker seg positivt.

 

Jeg ville jo aldri funnet på å sjekke opp en overvektig jente med stygge tenner, fett hår og bart.

Du behøver ikke å se ut som en modell, men du må være over middels pen(6-7+), ha noe i topplokket og ikke minst ha personlighet. Det er mine preferanser, varierer jo fra person til person og situasjon til situasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...