Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Urk, føler meg nesten skitten her jeg sitter. I helga som gikk ble det litt roting med en jente og først dro vi innom en 20årsplass og der begynte ting å skje. Hun ville bytte utested og dro meg med til en annen plass og på veien så ble det klining og det som hører med. I køen til uteplassen sier hun at det ikke er sikkert at hun kommer inn, og da får jeg vite at hun er 18 år gammel. Det som irriterer vettet av meg nå er at vi gikk videre og selv om jeg nå visste alderen hennes så ble det ikke slutt på kliningen. Jeg kan trøste meg selv med at vi gikk hver til vårt når kvelden var slutt, selv om det ikke virket som at hverken hun eller jeg hadde lyst til det.

Jeg er forresten 25 år gammel, dette var da helt feil oppførsel fra min side? Føles som at jeg har tatt et alvorlig overtramp på min "moralske kode" :wallbash:

Om du ikke er komfortabel med å bange 18-åringer så gjør du ikke det. Det er jo helt lov og alt det der, men alle har forskjellige grenser for seg selv. Man er ikke nødt til å ta alle fine/halvfine/stygge jenter som vil til sengs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt til å prøve å starte med dette opplegget, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå inn i det.

Så, til dere "veteraner".

Hvis dere kan forestille dere at dere igjen var en litt usikker person som ikke hadde peiling overhodet på damer, PUA, og alt dette andre styret, hva ville dere gjort for å komme opp på et godt nivå på en best måte?

Eller som de sier på engelsk (litt enklere) "If you had to start a new, what would you do?".

Ikke at jeg er en pua eller veteran på noen som helst måte men. Det som gjorde at det gikk lettere for meg var når jeg innså at det er forskjell på å være kjekkas og attraktiv. Altså de keegeste og kjekkeste gutta jeg kjenner er absolutt ikke de som får seg mest. Det jeg skjønte var at det var utrolig viktig å ha god selvtillit og bare la praten flyte med jenter. Jeg er litt sjenert av meg, og derfor så hjelper det veldig med alkohol for meg, selvom man også mister litt kontrollen og fornuften.

Bare å rette på meg hvis jeg sier noe feil, men sånn sett fra mitt ståsted så trenger jeg å gjøre dette:

1. Kle meg pent,

2. Drikke en god porsjon

3. Glemme alt av fordommer og hemninger mot å snakke med jenter og bare slippe seg løs.

Det jeg liker best å gjøre er å småerte jenta litt, være frekk og cocky på samme tid som du flørter. Og være morsom, gjerne på din egen bekostning. Det viser at du ikke er så jævelig selvhøytidlig og kan la andre le litt av deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

digger at tråden begynner å få litt mer erfaringer og historier istedet for diskusjon om små irrelevante ting...

Hvordan er deres erfaring med jenter som er ute etter mer en short term?

har denne jævelige samvittigheten min som trigger hver gang ei jente viser interesse for mer en det seksuelle.

hvor ofte møter dere gutter på jenter som dere føler hadde lyst på mer?

Lenke til kommentar

jenter gjør slikt med gutta hele tiden? vel, ja, hvis de ikke har lyst til å være kjærester med denne personen må de jo nesten si nei, og det må jo du også, og det skal man ikke ha dårlig samvittighet for.en kompis av meg er superplayer og han gjør det klart for jentene han møter at han ER en player, og at han ikke er ute etter noe fast. det høres egentlig ut som den mest humane måten å forholde seg til det på. han foretrekker også jenter som puler andre gutter også sånn at det skal bli mindre sjanser for følelser involvert.

Lenke til kommentar

jenter gjør slikt med gutta hele tiden? vel, ja, hvis de ikke har lyst til å være kjærester med denne personen må de jo nesten si nei, og det må jo du også, og det skal man ikke ha dårlig samvittighet for.en kompis av meg er superplayer og han gjør det klart for jentene han møter at han ER en player, og at han ikke er ute etter noe fast. det høres egentlig ut som den mest humane måten å forholde seg til det på. han foretrekker også jenter som puler andre gutter også sånn at det skal bli mindre sjanser for følelser involvert.

Oh rly? Urban Dictionary: Player

Lenke til kommentar

Jeg har bilde av kuken på mobilen, som jeg bruker titt og ofte. Det er enklere å bare vise et bilde av kuken subtilt, enn å slenge den fram foran hele festen.

Tvert imot, tror heller kjerringa hadde spurt hvorfor i hælvette du går rundt med et bilde av kuken din på mobilen. Å dra en pull your cock out vil jeg faktisk tro fungerer langt bedre, så lenge du faktisk har noe å vise.

Har to forskjellige venner som har hooka ganske raskt med en pyco.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...