Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Hadde en dame prøvd å kysse både meg og kompisen min, så hadde hun blitt uinteressant.

Nå skal det være sagt at sannsynligheten for at to jenter blir med en gutt hjem er større enn at to gutter blir med en jente hjem. Det finnes jenter som bare venter på muligheten til å bli invitert med på en MFF-trekant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

McBitch, godt poeng. Men de virka ikke som de ble noe påvirket av det. Som sagt var det jo de som foreslo at vi (alle tre) skulle synge karaoke sammen. Kanskje de forventet at jeg bare skulle brøyte meg forbi køen og overta scenen ellerno :p

Lenke til kommentar

Hadde en dame prøvd å kysse både meg og kompisen min, så hadde hun blitt uinteressant.

Nå skal det være sagt at sannsynligheten for at to jenter blir med en gutt hjem er større enn at to gutter blir med en jente hjem. Det finnes jenter som bare venter på muligheten til å bli invitert med på en MFF-trekant.

True. Men hadde jeg vært keen på MFF så hadde jeg nok angrepet det litt annerledes. Begynt flørtingen med hun ene hvertfall, ikke begge to med en gang. Da hadde det vært større sannsynlighet for at jeg hadde fått hun tent og ville gjort det lettere videre. Poenget var at trekantideen hadde jeg nok heller kommet inn på litt lenger ut i samtalen. De fleste er vel mer tilbøyelig til å teste trekant når de først har blitt tent.

Edit: Omformulerte litt.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg er enig, tbh. Hvis man prøver seg på jente 1 og deretter henter inn jente 2 etter en stund så virker det, for meg, merkeligere enn å prøve seg på begge samtidig. Hvis det er aktuelt så har de nok tenkt på det før, og kanskje til og med snakket om det. Hvis man da gjør det klart at man er interessert i begge så virker det bare bedre, uten at jeg helt får forklart hvorfor. Og jeg har ikke nok erfaring med sånt uansett.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg er noen mac daddy, det bare skjedde! (haha, kvinnfolklogikk, men seriøst, vet ikke hvordan jeg skal forklart det)

Tenkte faktisk ikke på trekant, tenkte på at de så litt ensomme ut og derfor ville ha en mann til å beskytte dem. Ergo ville jeg jo ikke ekskludere noen ;)

Lenke til kommentar

Å drive å lese sånn sjekkelitteratur og tenke masse på hvordan jeg skal sjekke opp jenter har vært noe av det dummeste jeg har gjort, sånn kjærlighetsmessig, tror jeg.

Fair enough, jeg har fått meg veldig mye det siste året, men nå ser jo alle på meg som en useriøs og løs mannehore...Jeg er så langt unna å få meg kjæreste, som min opprinnelige motivasjon var, som det går an.

Jeg ser liksom ikke helt poenget i å bare sjekke opp jenter når jeg er ute lengre, det booster selvtilliten min at jeg klarer å sjarmere jenter men ryktet mitt blant venner og kjente går jo i dass.

Hadde aldri trodd at jeg skulle si det men, nå skal jeg slutte å hooke opp med random jenter når jeg er ute, jeg vil mye heller finne meg en jente som jeg liker ordentlig godt og bli sammen med hun. Synes attituden til mange av de selvoppnevnte PUA's der ute, finnes jo så mye mer ved jenter enn fitta...:p

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg er enig, tbh. Hvis man prøver seg på jente 1 og deretter henter inn jente 2 etter en stund så virker det, for meg, merkeligere enn å prøve seg på begge samtidig. Hvis det er aktuelt så har de nok tenkt på det før, og kanskje til og med snakket om det. Hvis man da gjør det klart at man er interessert i begge så virker det bare bedre, uten at jeg helt får forklart hvorfor. Og jeg har ikke nok erfaring med sånt uansett.

Jeg er enig med deg her. Hvis man fra første stund flørter med begge to ligger det mer i kortene helt fra starten, mens hvis man plutselig introduserer det senere kan det nok bli litt rar stemning. Hun første jenta kan nok føle som om det er konkurranse fra den nye jenta, eventuelt at hun ble interessert i deg på falske premisser, med uønskede resultater hvis trekant er det man forsøker å oppnå.

Men uansett, det er sikkert folk med mer erfaring med dette enn meg her. Den ene gangen FFM har vært aktuelt for meg var det mye alkohol med i bildet, i tillegg til at det var med to jenter som bare snakket spansk. Jeg snakker ikke noe særlig spansk, så jeg skjønte ikke noe av hva de sa seg i mellom. Kan forsåvidt ikke være sikker på at de var keene på trekant heller, men det virket veldig sånn.

Forøvrig en interessant opplevelse å prøve seg på jenter man ikke kan kommunisere nevneverdig verbalt med. Det at det tidvis går såpass knirkefritt som det gjør er vel bare et bevis for at PUA-klisjéen "90% av all kommunikasjon er ikke-verbal", faktisk ikke er helt på jordet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes attituden til mange av de selvoppnevnte PUA's der ute, finnes jo så mye mer ved jenter enn fitta...:p

De fleste har vel jentevenner, så de vet at det finnes mer til folk enn bare det seksuelle. Når det er sagt så er det ikke vennskap de er ute etter. Jeg har vennene jeg trenger, og derfor ser jeg ikke etter venner på byen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å drive å lese sånn sjekkelitteratur og tenke masse på hvordan jeg skal sjekke opp jenter har vært noe av det dummeste jeg har gjort, sånn kjærlighetsmessig, tror jeg.

Fair enough, jeg har fått meg veldig mye det siste året, men nå ser jo alle på meg som en useriøs og løs mannehore...Jeg er så langt unna å få meg kjæreste, som min opprinnelige motivasjon var, som det går an.

Jeg ser liksom ikke helt poenget i å bare sjekke opp jenter når jeg er ute lengre, det booster selvtilliten min at jeg klarer å sjarmere jenter men ryktet mitt blant venner og kjente går jo i dass.

Hadde aldri trodd at jeg skulle si det men, nå skal jeg slutte å hooke opp med random jenter når jeg er ute, jeg vil mye heller finne meg en jente som jeg liker ordentlig godt og bli sammen med hun. Synes attituden til mange av de selvoppnevnte PUA's der ute, finnes jo så mye mer ved jenter enn fitta...:p

Klassisk det der. Når man begynner å få seg noe så tar man seg vann over hodet. Blir flau av å tenke på hvordan jeg var for 1-2 år siden, nå har jeg endelig fått litt perspektiv på ting. Om du er ute etter dame, så ro deg ned fremover, vis at du ikke er ute etter et raskt knull. Til slutt vil dette bli mer den gjengse oppfatning enn den folk har av deg nå.

Lenke til kommentar

Jeg driter egentlig litt i om folk ser på meg som en mannehore eller ikke. Det jeg bryr meg om er hva jeg synes om det jeg driver med, og jeg har merket at jeg blir litt skuffet over meg selv etter at jeg har hatt meg med damer jeg egentlig ikke er spesielt tiltrukket av. Jeg trodde tidligere at den greia med at sex skal bety noe og at du skal gjøre det med noen du bryr deg om var arkaisk kristenmoralisme, men jeg har kommet til at det kan ha noe for seg allikevel. Det er bare det at når man har litt innabords tenker man ikke alltid så langt, ihvertfall ikke undertegnede.

• Liker 2
Lenke til kommentar

tror jeg akkurat oppdaga et facebook-sjekketriks. jeg fikk med meg dame på fredag vetu hjem, og så trodde jeg at jeg hadde funnet henne på facebook (årstall, yrke, navn og utseende passa), men nei det var ikke henne. og nå er praten igang. nå vet denne her personen at jenter vil ligge med meg, og det er jo noe positivt allerede. kan garantert be henne ut om jeg vil. jævlig bra. dette kan utnyttes veit jeg.og hvis noen skulle få noen nykker, dere hørte det hos meg først :p

Lenke til kommentar

skreiv, "fant deg! skulle egentlig være vingen til en kompis ikveld men han bare ble borte. sikkert for full. så da dro jeg bare hjem. sosial som jeg er :D forresten leste jeg avisa idag, der sto det om amerikanske forskere som hadde funnet sammenheng mellom navn og yrkesvalg. se det du, se det :)".

vi hadde snakka litt om sjekking og min tro på at det er sammenheng mellom navn og yrkesvalg nemlig.

så svarte hun da: "hm...nå er jeg ikke helt med...hvem er du??"

og meg: "tuller du eller? jeg så ikke på bildene dine, bare det ene og du ligna. på.. du som var hos meg inatt :p som var XXXyrkeXXX og hette XXXnavnXXX."

og da er det liksom igang. hvis man skal bruke dette for sjekking, så finnes det nok mye bedre åpninger enn det der, det var jo ikke ment som sjekking, den var jo allerede gjort. så jeg ser for meg bare at man sier takk for i natt, det var digg. kanskje fulgt av noe dere hadde snakka om? mulighetene er sikkert uendelige.

Endret av NyttNavn
Lenke til kommentar

Urk, føler meg nesten skitten her jeg sitter. I helga som gikk ble det litt roting med en jente og først dro vi innom en 20årsplass og der begynte ting å skje. Hun ville bytte utested og dro meg med til en annen plass og på veien så ble det klining og det som hører med. I køen til uteplassen sier hun at det ikke er sikkert at hun kommer inn, og da får jeg vite at hun er 18 år gammel. Det som irriterer vettet av meg nå er at vi gikk videre og selv om jeg nå visste alderen hennes så ble det ikke slutt på kliningen. Jeg kan trøste meg selv med at vi gikk hver til vårt når kvelden var slutt, selv om det ikke virket som at hverken hun eller jeg hadde lyst til det.

Jeg er forresten 25 år gammel, dette var da helt feil oppførsel fra min side? Føles som at jeg har tatt et alvorlig overtramp på min "moralske kode" :wallbash:

Lenke til kommentar

Har tenkt til å prøve å starte med dette opplegget, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå inn i det.

Så, til dere "veteraner".

Hvis dere kan forestille dere at dere igjen var en litt usikker person som ikke hadde peiling overhodet på damer, PUA, og alt dette andre styret, hva ville dere gjort for å komme opp på et godt nivå på en best måte?

Eller som de sier på engelsk (litt enklere) "If you had to start a new, what would you do?".

Endret av SirCirdan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...