Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+alsdf

Forstår deg til en viss grad, du har jo forbedret gamet ditt sikkert. Er bare det at du unngår sex, jeg stusser litt ved.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha wut, nei faktisk ikke. :!:

Er et ganske vanlig problem. Men det tar egentlig bare en uke å fikse selv.

Folk vet sikkert hva jeg snakker om nå.

Anyways, skal ut med en veldig erfaren PUA og magician-dude i uka som kommer eller noe, ser fram til det!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Visste at dere kom til gjøre dette her. :!:

Det burde ikke ha vært et issue som påvirket gamet mitt, men jeg er som sagt ny i dette her og ting kan ikke gå perfekt første gang.

Spoiler hele gjettinga deres fordi det egentlig er umulig å gjette seg fram til det. Det er forskjellig hvor lang tid det tar fra person til person.

Er snakk om trang forhud her.

Det tar kanskje ikke en uke for noen, noen må jo til og med operere. Men til meg vil det gå greit, er ikke så stort problem.

Jeg er blitt utrolig confident bare i løpet av de siste 24 timene nå, alt er så herlig. Gleder meg til det neste gamet mitt.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Visste at dere kom til gjøre dette her. :!:

Det burde ikke ha vært et issue som påvirket gamet mitt, men jeg er som sagt ny i dette her og ting kan ikke gå perfekt første gang.

Spoiler hele gjettinga deres fordi det egentlig er umulig å gjette seg fram til det. Det er forskjellig hvor lang tid det tar fra person til person.

Er snakk om trang forhud her.

Det tar kanskje ikke en uke for noen, noen må jo til og med operere. Men til meg vil det gå greit, er ikke så stort problem.

Jeg er blitt utrolig confident bare i løpet av de siste 24 timene nå, alt er så herlig. Gleder meg til det neste gamet mitt.

meh, tror ikke på deg! holder meg til mensen teorien! :p

Lenke til kommentar

Parodiene av Mac vs PC hvor de kødder både med Mac OG PC er alltid morsommere enn de Apple lager hvor de kun kødder med PC. På samme måte ser jeg for meg at en som kødder med woo OG non-woo (jeg tror vi alle vet at det er en del med woo man kan kødde med) vil være morsommere enn dette. Dette var bare egorunking.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Er en kunde på jobben min som jeg tolker som interessert. Hun er faktisk veldig søt, så jeg lurer på om jeg ikke skulle spørre henne om hun vil bli bedre kjent. Har ikke gjort noe annet enn å ekspedere henne som en vanlig kunde hittil dog.

Blir det too forward å spørre rett ut om hun vil bli bedre kjent en dag? Gitt at det ikke er noen andre kunder i butikken osv.

Lenke til kommentar

Fikk en del IOIs fra random jenter i går.

Jævlig artig egentlig.

Men jeg hadde allerede en date for kvelden. :cool:

Hadde en ganske bra avslutning på kvelden hjemme hos henne. Ikke noe mer øl på meg framover though. :nei:

Men jeg sitter og funderer over hva jeg skal gjøre framover.

Skal jeg bli skikkelig "player" eller bare fortsette å henge med random folk og bli kjent med masse mennesker? :roll:

Har blitt litt kjent med PUA-miljøet i Trondheim også, ganske heftige folk.

Men nå lurer jeg på om jeg skal putte seriøs gaming litt on hold, siden jeg koser meg forferdelig der jeg er nå.

Noen som opplevde kraftig forandring i identiteten da de startet? :ohmy:

Noe jeg går gjennom nå. Deep identity level change, som ble snakket om i blueprint. Det treffer meg enormt akkurat nå...

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Er det bra eller dårlig om dama du holder på med sier du er for kåt? :p har hatt noen som har sagt det, men de sier de liker det hver gang det har skjedd noe.

Men bør jeg liksom være mindre kåt og mer tilbakeholden kanskje?

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Er det bra eller dårlig om dama du holder på med sier du er for kåt? :p har hatt noen som har sagt det, men de sier de liker det hver gang det har skjedd noe.

Men bør jeg liksom være mindre kåt og mer tilbakeholden kanskje?

Er vel ikke noe problem å være kåt, da viser du jo damene at du er en seksuel person.

Det eneste du bør passe på er vel å virke desp/needy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...