Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hva svarer man når jenta sier at hun vil ha deg som venn men ikke noe mere, og du vil at det skal bli noe mere? :p

Det du absolutt ikke vil høre er dessverre sannheten: Man sier "OK" og går videre til neste jente, uten å gjøre de samme feilene du gjorde med forrige jenten. Man får høre "bare være venner" når man er venner først og deretter forsøker seg. Hvis du hadde spilt på at du var interessert fra starten så ville du vist at du var en seksuell kandidat og ikke en venn. Hvis hun ikke er interessert i deg på den måten så har dere ingen grunn til å tilbringe mer tid sammen, da hele "forholdet" har vært basert på dine forsøk på å innlede et romantisk/seksuelt forhold. Gjør det klart _tidlig_ at intensjonene dine er snuskete (gjennom flørting, isolering og fysisk kontakt), så slipper du vennefellen.

 

Men det er jo ikke det du vil gjøre. Så hva er løsningen for akkurat denne jenten? Det stikk motsatte av det du skulle tro (og det filmer forteller deg at du burde gjøre). Du burde ikke vise henne at du er en god kjæreste, det vet hun at du er hvis hun vil ha deg som venn. En kjæreste skal tross alt være en bestevenn man puler, og akkurat nå vil hun slippe å pule deg. Det du må gjøre er å få henne til å se på deg som en seksuell kandidat, en fyr som kan tenne henne og tilfredsstille deg.

 

Det beste rådet er nok å jobbe med deg selv slik at nye jenter du treffer og er interessert i ikke ser på deg som en venn med en gang de blir kjent med deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det noen erfarne bysjekkere som har en fin måte å be med seg dama hjem på uten at det høres cheesy ut? og jeg snakker hardmode, med damer som er sammen med venninner. er flink på å få attraction, men det er dønn vanskelig å si "bli med meg hjem" på en fin måte når de er sammen med venninner, selv om du har vingemenn på de andre.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

isolere er jo gull, men det er så vanskelig når man sitter en gjeng rundt et bord og har det trivelig. blir så rart å si "skal vi to stikke et annet sted, her var det jo så triiiveli". superdupervanskelig, mye som skjærer seg akkurat der.

 

problemet er vel at de vil føle seg billig om de blir med noen hjem etter bare å ha snakka i en halvtime'ish, og ikke minst redd for hva venninna kommer til å synse.. det er så synd.

 

 

Lenke til kommentar

Det virker helt absurd for meg å invitere jenten hjem på sex og en pinlig morgendag uten å ha isolert henne først. Jeg vil tro at de fleste slike situasjoner vil ha isoleringsmuligheter, bare man er litt kreativ. "Bli med meg til baren", "kom vi danser", osv. Evt kan du få hele bordet på beina, slik at man ikke lenger sitter fast med de man sitter med. Jeg vil tro at du uansett må ha snakket med henne alene for at hun skal være interessert i å bli med deg hjem.

Lenke til kommentar

ja neii skal ikke være lett. det som gjør alt superbra er at jeg har fått til det der før, å dra henne rett fra et venninnebord og hjem, MEN de gangene har jeg vært så full at jeg ikke husker en drit av hvordan det gikk for seg  :fun:

 

har investert i en skjorteknapp med innebygd kamera/mic, er så nyskjerrig hva jeg driver med når jeg blir så full, for det funker jo innimellom. så kan jeg sitte og høre de beste kommentarene, "fy faaazzzn azzå du haar så fiiint håååår *hikK, raaap*".. gleder meg

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

har investert i en skjorteknapp med innebygd kamera/mic, er så nyskjerrig hva jeg driver med når jeg blir så full, for det funker jo innimellom. så kan jeg sitte og høre de beste kommentarene, "fy faaazzzn azzå du haar så fiiint håååår *hikK, raaap*".. gleder meg

Hahaha, herlig. ^^

Lenke til kommentar

Hei! Er det noen som har tips til noe dancefloor game før jeg går å skyter meg selv? Har ikke noe problem med å approche men etter det har gått 20sek så aviser ho og går videre med venninen. Hva skal jeg gjøre? Er i magaluf, så hun kan ikke akkurat stikke fra venninen sin heller.. Og det er ille bråkete så isolering nytter heller ikke med mindre de skal helt ut, men det nytter ikke.. Har prøvd flere ganger. Er det noe jeg kan gjøre? Noe virkemidler? Brukte en tshirt her om dagen og surret det rundt halsen og dro de mot meg..fungerte greit. Skal jeg fortsette med det? Håper noen kommer med tips.. Føler meg stygg når de stikker etter 20sek.. :s

Lenke til kommentar

Hei! Er det noen som har tips til noe dancefloor game før jeg går å skyter meg selv? Har ikke noe problem med å approche men etter det har gått 20sek så aviser ho og går videre med venninen. Hva skal jeg gjøre? Er i magaluf, så hun kan ikke akkurat stikke fra venninen sin heller.. Og det er ille bråkete så isolering nytter heller ikke med mindre de skal helt ut, men det nytter ikke.. Har prøvd flere ganger. Er det noe jeg kan gjøre? Noe virkemidler? Brukte en tshirt her om dagen og surret det rundt halsen og dro de mot meg..fungerte greit. Skal jeg fortsette med det? Håper noen kommer med tips.. Føler meg stygg når de stikker etter 20sek.. :s

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Hvorfor ville du ikke ha sex med henne? Det er da ikke needy å gå med på sex når hun nærmest ber om det?

Høres ut som du ikke er over dama di ja..

Lenke til kommentar

Ro ned litt da. :!:

Har maaange helger foran meg.

Det var min aller første kveld.

Koste meg og stortrivdes, faen meg det eneste som betyr noe for meg. Jeg gjør dette først og fremst for social skills.

 

Nådde målet mitt også.

Neste gang har jeg et annet mål.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...