Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Er det noen av forumets PUAer som trener fast (fysisk trening) og merker forskjell på inner game før og etter?
Jepp.. Føler seg mye mer digg når man er pumpet :)

 

Styrketrening/bygging og riktig mat kjører opp testosteronnivåene også, noe som gir selvtillit og sex-drift. Så langtidseffekten er også fin.

 

Noen som har lyst og flytte til Stryn, pakke meg inn i en søppelsekk og slepe meg bort på treningssenteret annen hver dag resten av året?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen av forumets PUAer som trener fast (fysisk trening) og merker forskjell på inner game før og etter?
Jepp.. Føler seg mye mer digg når man er pumpet :)

 

Styrketrening/bygging og riktig mat kjører opp testosteronnivåene også, noe som gir selvtillit og sex-drift. Så langtidseffekten er også fin.

 

Noen som har lyst og flytte til Stryn, pakke meg inn i en søppelsekk og slepe meg bort på treningssenteret annen hver dag resten av året?

 

Er da bare å dra på treningsenteret det. Hjelper ikke å sitte i sofaen å klø seg i rævva.

 

 

Ang økning i gamet kontra trening så vil jeg si det er en STOR fordel, ikke bare forandrer du kroppen din, men det gir deg også mye mere selvtilitt. Gikk fra å være veldig tynn og svak, nå er jeg sterkere en 90% av alle på min alder. DET gir selvtilitt.

 

Og videre også, selvom man ikke ser noe forskjell på om man tar 100kg i benkpress eller 110kg Så gjør det noe psykisk med deg når man har klart et slik mål

Lenke til kommentar
Btw, PUA-gutta sier gjerne at utseende ikke spiller noen stor rolle.. men det føles digg når jentene ser på kroppen din ;) Og jeg tror ikke at de ser på den og sikler helt uten grunn.

I lengden vil jeg tro at den ikke spiller rolle, men på starten kan utseende være til hjelp. Det er ivertfall min mening. Er helt enig at det å trene hjelper på selvtilliten og dessuten er det egentlig jævlig deilig å trene.

Lenke til kommentar
Hahaha, noen som ser på Hotel Cæsar om dagen? Det er en liten skallet pua der (Style-etterlikning? :p) som har noen AFC'er på bootcamp :D

 

Syns han innstruktøren virket ganske AFC.

 

Btw, PUA-gutta sier gjerne at utseende ikke spiller noen stor rolle.. men det føles digg når jentene ser på kroppen din ;) Og jeg tror ikke at de ser på den og sikler helt uten grunn.

 

Utseende betyr da noe det. Ser du ut som Brad Pitt så vil du da ha det enklere for å få deg en jente enn en annen AFC som ser ut som meg.

Lenke til kommentar
Hahaha, noen som ser på Hotel Cæsar om dagen? Det er en liten skallet pua der (Style-etterlikning? :p) som har noen AFC'er på bootcamp :D

Syns han innstruktøren virket ganske AFC.

Tja, mulig.. jeg ser ikke på Hotel Cæsar, så jeg fikk bare med meg littegrann. Det jeg dog la merke til er de WBAFC'ene som var på bootcamp.. :D Jeg skammer meg nesten når jeg ser sånt.
Lenke til kommentar
Men hva med oss som er litt yngre da? Bor et sted hvor det ikke er en så stor sosial sirkel, og man treffer jenter som oftest på skolen eller fester noen ganger i fritida. Man kan jo akkurat være på sjekkern 24/7 i skoletida =P

 

Hele greia med PU er å bli ett bedre og mere atraktivt menneske. Det kan du gjøre i Oslo, Tyrkia eller Bardufoss.

Lenke til kommentar
Men hva med oss som er litt yngre da? Bor et sted hvor det ikke er en så stor sosial sirkel, og man treffer jenter som oftest på skolen eller fester noen ganger i fritida. Man kan jo akkurat være på sjekkern 24/7 i skoletida =P

 

Hele greia med PU er å bli ett bedre og mere atraktivt menneske. Det kan du gjøre i Oslo, Tyrkia eller Bardufoss.

 

Hva tenker dere om å drive pua på en skole med tanke på Crash and Burn.

Et par heftige Crashes kan jo sende social valuen din rett i søpla på no time, tenker på skoler dere alle vet hvem alle er og hvem alle ligger med etc etc.

Lenke til kommentar
Men hva med oss som er litt yngre da? Bor et sted hvor det ikke er en så stor sosial sirkel, og man treffer jenter som oftest på skolen eller fester noen ganger i fritida. Man kan jo akkurat være på sjekkern 24/7 i skoletida =P

 

Hele greia med PU er å bli ett bedre og mere atraktivt menneske. Det kan du gjøre i Oslo, Tyrkia eller Bardufoss.

 

Hva tenker dere om å drive pua på en skole med tanke på Crash and Burn.

Et par heftige Crashes kan jo sende social valuen din rett i søpla på no time, tenker på skoler dere alle vet hvem alle er og hvem alle ligger med etc etc.

Det er ikke særlig smart, drive med dette på skole. Jeg har ikke prøvd, men bruk sunnfornuft til de av dere som driver eller tenker på å gjøre dette. Jeg kan ikke tenke meg at dette vil være smart.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Nei, det er det jeg også tenker. Har ikke turt å gå for noen særlige stunts her, gjorde det litt i begynnelsen, åpnet noen sett med deilige tredjeklassinger, gikk full kino og vanlig ut-på-byn pickup. Trodde settene ikke hooket, men det viste seg i senere tid at de fleste settene hadde gjort godt inntrykk. De var sikkert bare litt satt ut. :wee: Men nå har det dabbet av, har brukt mye av tiden på å få meg en skikkelig vennegjeng og ikke bare kjenne en masse folk.

Så klart, når safe approach dukker opp går jeg for den og det har gitt meg en god del positive opplevelser i retur.

 

 

Jaja, det er nå gøy i helgene når vi reiser bort i allefall, masse fersk fisk som ikke har stemplet deg som datanerd i forkant :thumbup:

 

Edit1: Redigerte litt.

Edit2: Redigerte nesten alt :p

Edit3: Faen så jeg roter i dag altså...

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Nei, det er det jeg også tenker. Har ikke turt å gå for noen særlige stunts her, gjorde det litt i begynnelsen, åpnet noen sett med deilige tredjeklassinger. Det gikk for så vidt fint, men nå er det noe annet. Da var jeg helt ny og ingen viste hvem jeg var og jeg viste ikke hvem de var. Nå tror jeg at alle som ikke kjenner meg har fått en oppfatning av jeg er mr. datamann (jobber som ikt lærling). Såklart når en safe approach dukker opp går jeg for den og det har gitt meg en god del positive opplevelser i retur.

 

Jaja, det er nå gøy i helgene når vi reiser bort i allefall, masse fersk fisk :thumbup:

 

Man kan jo gjerne åpne folk, jeg mener det er fint å bruke pu til å sosialisere og få flere venner på skolen. Bare ikke eskaler og game noe...

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Jeg åpner, men sjeldnere enn jeg skulle ønske. Jeg føler jeg blir nødt til å konfigurere ned approachen en del siden de ikke sitter som smurt fra før av. Viss jeg sjanser på materiale og teknikker jeg ikke vet helt hvordan ender så kan jeg bli sittende der som et annet esel. Slikt er ikke kult på en skole der sikkert hele vennegjengen får høre om det og dermed ødelegger for senere approaches. På byen der i mot, der du sikkert aldri møter de igjen har det ingenting og si og den tanken er gull å ha i bak hodet. Da blir det akkurat som et spill, der du bare re-setter og går til neste set.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
MINDSET gutta! Er du en MANN? Har du behov?

 

Hva er galt med at hele skolen får vite at du liker jente X?

 

Du er ett seksuelt dyr og har behov, og er ikke flau over det!!!!!

Er egentlig helt enig i det du sier. Når man vet hva man holder på med er det ikke noe galt i det. Men jeg har inntrykk av at en som spør om slikt ikke føler seg så sikker. Da kan skolen være en dårlig arena å ta sine første steg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...