Fjellkriger Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Av typen Hitch? Hmm, Hith har jeg jo faktisk også sett! Ja, tenkte på sånne filmer ja. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hmm, Spread og Hitch er vel de eneste som jeg vet om inneholder sjekking på denne måten... men jeg kan anbefale She's Out of My Leauge, for min del viser den hvor kraftig hele jealousy-plotlinen er. Samtidig viser den at det er viktig å ha inner game på plass, for det kan virkelig fucke opp ting. Filmen får også pluss for den kvinnelige hovedpersonen, hun er noe av det diggeste jeg har sett i mitt liv. I Hope They Serve Beer in Hell er også en film jeg liker. Det er en drittfilm, for skuespillet suger og noen av scenene er direkte forkastelige... men framen til fyren er helt vill. Hans virkelighet er så sterk at alt bullshittet preller av, og får du halve selvsikkerheten hans så har du en god framtid i vente. Dog, ikke oppfør deg som Tucker når det gjelder venner osv. Duden er en dritt, men samtidig har han en av de sterkeste personlighetene jeg vet om. Boka med samme navn er bedre, men vil du ha film så se filmen... Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Så forresten at du anbefalte She's out of my league ,og må si meg enig der. Veldig artig film og hun dama var Digg. Får vel ta en titt på I Hope They Serve Beer in Hell er alltids gøy å se sterke personligheter. Brad Pitt i Fight Club er jo legendarisk. Endret 10. juni 2010 av Norbit Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er det mulig at noen av dere mer erfarne lager en liten liste, hvor dere summerer det dere synts er viktig? Er så mye lettere enn å lete igjennom små hint og tips som folk har skrevet i minst 834 sider. F.eks: Viktige ting JEG har erfart: - Kle deg ordentlig, gjerne litt "accessories", men ikke for drøyt. - Start samtalen ikke mange sekunder etter du har sett jenta. - Ikke stå opp i trynet hennes, men ha litt vinkling vekk fra hun slik at hun ikke virker presset. - Start med å berøre hun fra første stund, slik at du unngår at det blir kleint senere. OSV! Om folk kan bidra litt sånn, så blir det bra. Det ultimate hadde vært som det stod i førsteposten. Det er ikke så mye å ta fatt i der. Takk, Magnus Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvis du virkelig liker jenta kan du jo følge Nikkens forslag, men synes hun høres litt ustabil ut, så du får tenke deg om. Jeg ser drama i horisonten. Evnt. kan du jo alltids bare hit it & quit it. Drit i den dama, BP. Damer som går på amfetamin er ikke mye å samle på. Hvor får dere for dere at hu er på amfetamin og er ustabil? : P Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Til "hennes forsvar"; hun var på seminar i Göteborg på tirsdagen og var ansvarlig for en opptreden på onsdagen. Det er vel disse dagene det ble lite søvn. Likevel, det var hun som foreslo torsdagen. Endret 10. juni 2010 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 "shes outta my league" gjør jo en megatabbe da. En dame av det kaliberet der kommer jo aldri til å bli eksklusiv med en fyr uten å ha "prøvekjørt". (Muuuuuuuuulig det kan skje i statene, er ikke så sikker på hvordan kulturen er der, men er 100% på at det ikke hadde skjedd her i Norge) Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Alfie og Roger Dodger er også filmer du kan sjekke ut. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Magnolia er vel også en film folk bør sjekke ut. "Respect the cock!" Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 For en trist film (Spread) Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvis du virkelig liker jenta kan du jo følge Nikkens forslag, men synes hun høres litt ustabil ut, så du får tenke deg om. Jeg ser drama i horisonten. Evnt. kan du jo alltids bare hit it & quit it. Drit i den dama, BP. Damer som går på amfetamin er ikke mye å samle på. Hvor får dere for dere at hu er på amfetamin og er ustabil? : P Si "jeg elsker deg" til person man har møtt samme kveld + 3 dager uten søvn + flake på første ordentlige møte med en person man etter sigende elsker = Ustabil. Jeg vet selvfølgelig bare det du har fortalt, så du står selvfølgelig i best posisjon til å vurdere henne, men det høres ikke akkurat ut som en veldig stabil person. Jeg sier ikke at hun er gal eller noe, bare ikke stabil eller forutsigbar. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Prøvekjørt means sex? EB_Veyron: 1966 Alfie, eller 2004 Alfie? Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 hei jeg trenger noen veiledninger, er ikke helt en terningkast 6 i sjekking for å si det slik. ok her er hele livshistorien min(not): jeg var på en fest for ca. 3 måneder siden , møtte en jente her som jeg syntes var søt og deilig. vi snakket ikke så mye i begynnelsen av festen, men når nok var innabors og mange hadde stikki fra festen, så satte vi på en skrekkfilm. Jeg tenkte da med en gang siden alle de andre sovnet og bare jeg og ho var våkne, at nå var tiden inne for approache(eller hvordan man skriver det) så jeg satte meg i samme stol som ho, nesten oppå fanget hennes, prøvde å flørte litt mens filmen gikk i bakgrunn, så scoret jeg med at jeg rett og slett endte det med ett kyss på kinnet til jenta. brått så ble det litt romkos, massasje,kyssing/klining,tør puling osv. men så dum som jeg var så virket jeg altfor desperat, noe som alle kjerringer hater. jeg spurte om vi skulle pule, men neida ho hadde mensen(FUCK!) noen dager etterpå holdt jeg kontakten, til jeg fikk følgende melding: at dette ikke var noe ho ville osv. jeg tror rett og slett at ho fikk inntrykk av at jeg bare skulle en tur i trusa hennes, så jeg følte meg litt nedafor/sur etter denne bråe meldingen, så jeg glemte ho på sekundet for som man sier det er flere millioner med fisk i havet. ok, nå var livshistorien fortalt med en stor teskje. men her kommer nemmelig det egentlig lurer på: for akkurat en uke siden fikk jeg brått en melding midt i en hverdag, kl 2 på nattan. på meldingen sto det: hei hvordan går det? må si at jeg hadde glemt ho HELT, men til denne fuckings meldingen kom:( dette er vell et tegn på at ho ikke har glemt meg og kanskje jeg har fått ny sjanse? hva skal jeg gjøre? jeg svarte på den første meldingen, og sånn som jeg er,så skal jeg beskrive dette i detaljer så dere kan sette dere inn i meg, og gi meg noen seriøse meninger/veiledninger.(beklager for at dette tar hele dagen) 1.Mld fra jenta:hvordan går det?:-) jeg svarte: hei:) det går bra med meg, og med deg? 2.mld fra jenta:godt å høre:-) det går bra med meg vettu:-) jeg svarte:så bra da:) det var faktisk veldig hyggelig av deg og spørre, men litt sent på natta da:P skal på jobb jeg vett i morgen. 3.mld fra jenta:ahah, sorry:) tenkte ikke over hva klokken var.. men du får sove videre da, sov godt:-) jeg svarte: det skal jeg gjøre:) så nå har jeg ikke giddi å tatt noe initiativ til å ta kontakt på en uke, hav bør jeg gjøre?glemme ho helt eller prøve og score?;D hva skal jeg skrive på melding videre nå også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 pul henne og gå videre Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 pul henne og gå videre haha xD jaja, men jeg må nesten vite hva jeg skal skrive til ho på melding etter dette her da:P Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hva du skal skrive konkret skal jeg ikke si deg, men anbefaler at du tar initiativ til å møtes nå. Hun virker interessert, så inviter henne på en filmkveld. Derfra er det egentlig å eskalere på ca. samme måte som forrige gang, men for all del... ikke spør om å pule, ta av henne klærne uten å være helt "har du lyst til å pule, vil du pule?" etc. Dette gjør du kun om du merker at en jente har fått en del alkohol i seg, og er ikke helt koordinert. Virker som om du ikke har stort behov for å veksle masse meldinger med henne, da dere har en viss kjemi basert på tidligere opplevelser. Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 jeg skrev rett og slett: hva skjer om dagen? jeg vil ikke virke for interessert heller, og det er jeg faktisk ikke heller når jeg tenker på den meldingen ho sendte til meg for 3 måneder siden... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Prøvekjørt means sex? EB_Veyron: 1966 Alfie, eller 2004 Alfie? Har bare sett 2004-versjonen så det kan jeg ikke svare på, men den var i hvert fall grei nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå