Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gjest anona

Jeg skal til blokhus/løkken og sikkert innom jomfru ane gade en tur i sommer :). Jeg tror ikke det blir nødvendig med så sinnsvakt mye game, mer instant makeouts og fysisk game. Hvor løse er egentlig disse jentene? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VM i å være forvirra. Man gjør alt som kan gjøres fysisk med en jente en kveld, syk connection og hun går så langt som å si at "hun elsker meg". Vi avtaler en dato vi skal finne på noe. Dagen kommer, hun sier hun ikke har sovet på 3 døgn og sier hun ikke vil være noe fet å henge med i dag og at vi heller må utsette det til "sommeren" en gang. Hun avslutter med klemz.

 

Classic, that bitch's out.

Lenke til kommentar

VM i å være forvirra. Man gjør alt som kan gjøres fysisk med en jente en kveld, syk connection og hun går så langt som å si at "hun elsker meg". Vi avtaler en dato vi skal finne på noe. Dagen kommer, hun sier hun ikke har sovet på 3 døgn og sier hun ikke vil være noe fet å henge med i dag og at vi heller må utsette det til "sommeren" en gang. Hun avslutter med klemz.

 

Classic, that bitch's out.

Hvis du virkelig liker jenta kan du jo følge Nikkens forslag, men synes hun høres litt ustabil ut, så du får tenke deg om. Jeg ser drama i horisonten. Evnt. kan du jo alltids bare hit it & quit it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...