Gjest anona Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg skal til blokhus/løkken og sikkert innom jomfru ane gade en tur i sommer . Jeg tror ikke det blir nødvendig med så sinnsvakt mye game, mer instant makeouts og fysisk game. Hvor løse er egentlig disse jentene? Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvorfor vil du kline med en jente som er betegnet som løs? Lenke til kommentar
Gjest anona Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvorfor vil du kline med en jente som er betegnet som løs? Fordi pupper fitte 5 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvorfor vil du kline med en jente som er betegnet som løs? Fordi pupper fitte Jeg lo 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg går bort til en jente på et utested og sier "Hei". Og så.....? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Tar du henne på puppene. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Næh, ville gått for musa. Ingen tid å miste. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Sweet, prøver begge 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 VM i å være forvirra. Man gjør alt som kan gjøres fysisk med en jente en kveld, syk connection og hun går så langt som å si at "hun elsker meg". Vi avtaler en dato vi skal finne på noe. Dagen kommer, hun sier hun ikke har sovet på 3 døgn og sier hun ikke vil være noe fet å henge med i dag og at vi heller må utsette det til "sommeren" en gang. Hun avslutter med klemz. Classic, that bitch's out. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ai..det suger...bra du er såpass oppegående! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvordan drar dere det videre fra roting til puling? Hinter dere til noe mer eller hva gjør dere? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Du får jenta kåt, og knuller henne. Benytt deg av erogene soner mens du roter, og vis at du selv er kåt. Bandidos, chill litt. Vent med å kontakte henne på en uke og prøv på nytt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Hvordan drar dere det videre fra roting til puling? Hinter dere til noe mer eller hva gjør dere? sist gang spilte jeg Left 4 dead med dame, vi døde og jeg dytta litt på henne og hu dro meg med ned og klærne var av på sekunder Endret 10. juni 2010 av Chef Samebror Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Bandidos, chill litt. Vent med å kontakte henne på en uke og prøv på nytt. Burde det ikke være opp til henne å kontakte meg nå? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Bandidos, chill litt. Vent med å kontakte henne på en uke og prøv på nytt. Burde det ikke være opp til henne å kontakte meg nå? Vel, da lar du trolig sjangsen gå ifra deg. Vis at du er litt mann, gjør som Niken sa. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 VM i å være forvirra. Man gjør alt som kan gjøres fysisk med en jente en kveld, syk connection og hun går så langt som å si at "hun elsker meg". Vi avtaler en dato vi skal finne på noe. Dagen kommer, hun sier hun ikke har sovet på 3 døgn og sier hun ikke vil være noe fet å henge med i dag og at vi heller må utsette det til "sommeren" en gang. Hun avslutter med klemz. Classic, that bitch's out. Hvis du virkelig liker jenta kan du jo følge Nikkens forslag, men synes hun høres litt ustabil ut, så du får tenke deg om. Jeg ser drama i horisonten. Evnt. kan du jo alltids bare hit it & quit it. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Drit i den dama, BP. Damer som går på amfetamin er ikke mye å samle på. 2 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Trenger tips til noen gode filmer som inneholder skjekking. Nå tenker jeg underholdning og ikke Mystery som snakker på youtube. Har sett Spread som var helt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå