Vargan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Sosial intelligens vil jo havne under "kunnskap/erfaring" Men du kan heller ikke nekte for at den ikke blir riktig. Bortsett fra at sosial IQ er mer medfødt enn kunnskap og erfaringsbasert. Endret 8. juni 2010 av Vargan Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Men det går allikevel ann å trene den opp! True story! Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det jeg har lest om å øke sosial iq er mer proaktivitet enn noe annet. Hvis du måler sosial IQ etter proaktivitet er det vel et logisk resonnement. Mange av prinsippene og teknikkene i pickup er meg forstått for å kompensere for en lavere, eller mangel på sosial IQ. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Bortsett fra at sosial IQ er mer medfødt enn kunnskap og erfaringsbasert. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hahaha, sosial IQ er i høyeste grad basert på erfaringer og kunnskap, kontra biologisk (gjelder ikke medfødte feil som f.eks. CP som rammer ene hjernehalvdelen). 3 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg vil mye heller si at sosial IQ er ervervet gjennom kunnskap/erfaring enn det er medfødt rent biologisk i et enkeltmenneske. Endret 8. juni 2010 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Kom til å tenke på denne tråden da jeg så denne filmen ft. Jenny Skavlan. Mange her inne virker som kompisen til den mannlige hovedpersonen Endret 8. juni 2010 av Prologue Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Sosial IQ er jo medfødt. Som jeg skrev tidligere er det meste som "øker" sosial IQ/EQ en form for proaktivitet. Aspergers syndrom er ikke en influensa. Det er min mening. Endret 8. juni 2010 av Vargan Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 rar dag. forsov meg på vei til skolen i dag og ettersom jeg ikke fikk godkjent time ble jeg sittende i kantinen med en uvanlig gutt som må ha fått et stort antall knuter på sine sosiale antenner. noen av spørsmålene han stilte meg (som jeg fortsatt husker..) var blant annet: hva sier man til 'hva skjer?' hva svarer man når noen disser deg, for eksempel, 'morra di!' 'Få deg et liv' etc..? hvorfor får alle drittsekkene seg noe? endte med at jeg la ut om de mest spektakulære måtene å håndtere disse situasjonene på - han var svært takknemlig. blir garantert populær før uken er omme. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 blir garantert populær før uken er omme. Garantert. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 rar dag. forsov meg på vei til skolen i dag og ettersom jeg ikke fikk godkjent time ble jeg sittende i kantinen med en uvanlig gutt som må ha fått et stort antall knuter på sine sosiale antenner. noen av spørsmålene han stilte meg (som jeg fortsatt husker..) var blant annet: hva sier man til 'hva skjer?' hva svarer man når noen disser deg, for eksempel, 'morra di!' 'Få deg et liv' etc..? hvorfor får alle drittsekkene seg noe? endte med at jeg la ut om de mest spektakulære måtene å håndtere disse situasjonene på - han var svært takknemlig. blir garantert populær før uken er omme. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 rar dag. forsov meg på vei til skolen i dag og ettersom jeg ikke fikk godkjent time ble jeg sittende i kantinen med en uvanlig gutt som må ha fått et stort antall knuter på sine sosiale antenner. noen av spørsmålene han stilte meg (som jeg fortsatt husker..) var blant annet: hva sier man til 'hva skjer?' hva svarer man når noen disser deg, for eksempel, 'morra di!' 'Få deg et liv' etc..? hvorfor får alle drittsekkene seg noe? endte med at jeg la ut om de mest spektakulære måtene å håndtere disse situasjonene på - han var svært takknemlig. blir garantert populær før uken er omme. Seriøst, var det deg? Eneste grunnen til at eg spurte deg om sånn var fordi du så ut til å være litt populær og ha litt peiling.. nice.. gjerne gi meg flere tips viss du har noe :)q Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 haha det her MÅ være kødd Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 haha det her MÅ være kødd Haha, støtter den. Tilfeldigheter kan ikke være så syke!? ..Selv om jeg pleier å frykte akkuratt dette når jeg skriver om andre selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Dette er fantastisk! Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kom til å tenke på denne tråden da jeg så denne filmen ft. Jenny Skavlan. Mange her inne virker som kompisen til den mannlige hovedpersonen Haha, "Det står i boka" / "Perfeksjonere ignoranse" Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 hahaha så konge han karen var! Du vet du har en kvise der? Og så tok du litt for mye øyenskygge. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Jeg likte hovedpersonen, han var jævlig smooth. Har noen av dere sett "She's out of my leauge?". Filmen var helt syk når det kom til innergame, anbefaler den til alle som har problemer med selvtillit o.l. I det siste har Hollywood levert et par OK filmer når det gjelder game, L.A Gigolo bl.a. Forøvrig bekreftet den kvinnelige hovedpersonen bekreftet en av mine favorittmyter. Britiske damer flest er ikke mye pene, men de få som er pene... fy faen. Cheryl Cole (eller hva hun heter nå) f. eks. Endret 9. juni 2010 av WCH Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Støttes. 8 av 10 britiske damer ser ikke ut, men de resterende 20 % er out of this world (og har bitchshields fra helvete) Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 rar dag. forsov meg på vei til skolen i dag og ettersom jeg ikke fikk godkjent time ble jeg sittende i kantinen med en uvanlig gutt som må ha fått et stort antall knuter på sine sosiale antenner. noen av spørsmålene han stilte meg (som jeg fortsatt husker..) var blant annet: hva sier man til 'hva skjer?' hva svarer man når noen disser deg, for eksempel, 'morra di!' 'Få deg et liv' etc..? hvorfor får alle drittsekkene seg noe? endte med at jeg la ut om de mest spektakulære måtene å håndtere disse situasjonene på - han var svært takknemlig. blir garantert populær før uken er omme. kan du fortelle hvordan man takler det? ._. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå