Crowley_ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Begynner å bli lei. Nærmer meg mitt 19. leveår, og draget på jenter kan vel sies å være ikke-eksisterende. Selv ikke i russetiden fikk jeg draget på noen jenter, ikke så mye som et lite kyss engang. Det var faktisk bedre for et par år siden, da jeg ikke brydde meg om hvordan jeg så ut, kledde meg etc. Nå begynner det nesten å bli komisk. Det er ikke det at jeg ikke klarer å snakke med jenter (selv om det kanskje er 10% av grunnen)... det er nok ikke utseendet mitt generelt heller, for det er jeg faktisk rimelig fornøyd med. Å bli venn med jenta, få hu til å snakke med meg og sånn.. null problem. Men der sier det stopp, og da mener jeg full stopp. jeg har aldri vært i et forhold, og jeg er jomfru og ukyssa. Jeg skjønner virkelig ikke hva jeg gjør galt. Nå er det sommer, og jeg skal jobbe og jobbe og jobbe. Hadde utrolig lyst på en sommerflørt (husk: par år siden), men det ser mørkt ut. og med tanke på at jeg sannsynligvis ikke kommer til å bli kjent med noen før til høsten (Folkehøgskole), så ser det mørkt ut. Som sagt, LEI! Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du er 19 år. Ikke gammel nok til å dra ut en gang. Slutt å whine. 1 Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Med den innstillingen om at du ikke tror du blir kjent med noen blir du ihvertfall ikke det, du må slutte å prøve så hardt, slutt å være nice guy å gidd å høre på problemene til jenter og kom deg ut så mye som mulig, hils på så mange som mulig uansett hvor få felles venner dere har. Endret 7. juni 2010 av slux 2 Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 vist du fortsetter å gjøre det du alltid har gjort kommer du til å fortsette å få det du alltid har fått. kom dere ut å jobb! det er sommer for faen:) Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du er 19 år. Ikke gammel nok til å dra ut en gang. Slutt å whine. Spørs på hvor man bor.. Og hører ofte at det er innstillingen det er noe galt med.. vel .. FEIL! jeg snakker med jenter helt normalt, har ingen problemer som helst med å bli kjent/snakke random med jenter. Det er bare det å ta den litt lenger enn bare bekjente/venner og gå all the way. Altså; det er ikke problemer med selvtillit (spesielt ikke i fylla ^^), er heller ikke en som tenker altfor mye over ting når jeg er i godhumør. Skjønner ikke hvordan folk får jenter, enten det er ONS eller om det er varig. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det bunner jo ut i innstillingen.... Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det bunner jo ut i innstillingen.... ... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg sleit også veldig med å ta det fra bare vennlig prat til noe mer. Men etter masse fester og turer på byn, så ordnet det seg på et eller annet vis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du er 19 år. Ikke gammel nok til å dra ut en gang. Slutt å whine. Din kommentar hjelper jo veldig! Du virker som en koselig kar Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du er 19 år. Ikke gammel nok til å dra ut en gang. Slutt å whine. Spørs på hvor man bor.. Og hører ofte at det er innstillingen det er noe galt med.. vel .. FEIL! jeg snakker med jenter helt normalt, har ingen problemer som helst med å bli kjent/snakke random med jenter. Det er bare det å ta den litt lenger enn bare bekjente/venner og gå all the way. Altså; det er ikke problemer med selvtillit (spesielt ikke i fylla ^^), er heller ikke en som tenker altfor mye over ting når jeg er i godhumør. Skjønner ikke hvordan folk får jenter, enten det er ONS eller om det er varig. Høres ut som om du ikke eskalerer skikkelig. Du må vise intensjonene dine gjennom handlinger, mange jenter tar ikke det første steget selv om de i utgangspunktet er interessert i deg. Jeg synes det fungerer best å eskalere på dansegulvet med litt promille i blodet, da går ofte ting av seg selv, men sikkert forskjellig her avhengig av hvor man føler seg mest komfortabel. 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Skal man bli virkelig god i sjekking, så er det tre ting som må være på plass: Innstilling Kunnskap/erfaring Teknikker Detter en av dem ut, funker det ikke. Hjelper lite om du har lest alle bøker og kan alle teknikker på rams hvis ikke instillinga er der. Eller om du har den rette innstillinga men ikke aner hva eller hvordan du skal gjøre ting. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tror du kan bytte ut dem med: Pågangsmot Liten dæsj kunnskap Sosial intelligens Godt selvbilde. 2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Tror du kan bytte ut dem med: Pågangsmot Liten dæsj kunnskap Sosial intelligens Godt selvbilde. Pågangsmot vil jo dette under "innstilling" Liten dæsj kunnskap vil komme under "kunnskap/erfaring" Sosial intelligens vil jo havne under "kunnskap/erfaring" Godt selvbilde kan jo bli en blanding av både teknikk og de to andre nevnte punktene. Og så kan du jo godt fortsette med å dele disse opp i enda mindre biter... Endret 7. juni 2010 av Sir-Andy 1 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Sant det, sir, men med all respekt, så ser Paperwalls' liste penere ut (simpelthen smak og behag). Og jeg tror Kalinken er inne på noe, Doppe. Det kan virke som at du ikke er klar nok på intensjonene dine og hva du vil, og at du er altfor laidback og kanskje venter på at jenta skal ta initiativ først eller "samtidig" med deg. Arrester meg gjerne om dette er feil. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Sant det, sir, men med all respekt, så ser Paperwalls' liste penere ut (simpelthen smak og behag). Og jeg tror Kalinken er inne på noe, Doppe. Det kan virke som at du ikke er klar nok på intensjonene dine og hva du vil, og at du er altfor laidback og kanskje venter på at jenta skal ta initiativ først eller "samtidig" med deg. Arrester meg gjerne om dette er feil. Den gjør det for alle uten om han jeg "rettet" på, fordi han vil forsvare sine valg fremfor noen bedre, og enklere. Endret 7. juni 2010 av PaperWalls Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Begynner å bli lei. Nærmer meg mitt 19. leveår, og draget på jenter kan vel sies å være ikke-eksisterende. Selv ikke i russetiden fikk jeg draget på noen jenter, ikke så mye som et lite kyss engang. Det var faktisk bedre for et par år siden, da jeg ikke brydde meg om hvordan jeg så ut, kledde meg etc. Nå begynner det nesten å bli komisk. Det er ikke det at jeg ikke klarer å snakke med jenter (selv om det kanskje er 10% av grunnen)... det er nok ikke utseendet mitt generelt heller, for det er jeg faktisk rimelig fornøyd med. Å bli venn med jenta, få hu til å snakke med meg og sånn.. null problem. Men der sier det stopp, og da mener jeg full stopp. jeg har aldri vært i et forhold, og jeg er jomfru og ukyssa. Jeg skjønner virkelig ikke hva jeg gjør galt. Nå er det sommer, og jeg skal jobbe og jobbe og jobbe. Hadde utrolig lyst på en sommerflørt (husk: par år siden), men det ser mørkt ut. og med tanke på at jeg sannsynligvis ikke kommer til å bli kjent med noen før til høsten (Folkehøgskole), så ser det mørkt ut. Som sagt, LEI! Har du lest førstepost? Eller en eneste bok? 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Sant det, sir, men med all respekt, så ser Paperwalls' liste penere ut (simpelthen smak og behag). Og jeg tror Kalinken er inne på noe, Doppe. Det kan virke som at du ikke er klar nok på intensjonene dine og hva du vil, og at du er altfor laidback og kanskje venter på at jenta skal ta initiativ først eller "samtidig" med deg. Arrester meg gjerne om dette er feil. Den gjør det for alle uten om han jeg "rettet" på, fordi han vil forsvare sine valg fremfor noen bedre, og enklere. Har ikke sagt noe om at lista di var noe dårligere, heller tvert imot. Den er mer konkret, enklere og lettere å forstå. Poenget mitt var bare at det vil stort sett ende opp under et av punktene i lista mi, som for øvrig var ganske 'grov' og generell. Men du kan heller ikke nekte for at den ikke blir riktig. Den gjelder forsåvidt ikke bare sjekking, men om du skal bli god i nesten hva som helst. Men igjen; lista di er enklere og plukka ned i mer konkrete punkter. 1 Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 funker om man ikke kaller jenter for venn, da havner man på venne hylla. hopp over venne stadiet! (Y) det funker nesten alltid for meg Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Smak og behag. Jeg digger å sette jenta i vennefellen. "Pfft, det kommer jo ikke til å skje noe, vi er jo bare venner", men seff er det en seksuell undertone (som jeg forsåvidt har med alt og alle). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå