Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Men dere vil ikke ha noen diskusjon, så det er på tide å bestemme dere for hva det egentlig er dere vil. Og å be meg plukke opp en bok om kommunikasjon er på ganske sviktende grunnlag det også, eller trodde du jeg kom hit for å få 50 venner og helst fler one-nights...

Jeg antok at du faktisk forsøkte å kommunisere noe til trådens deltakere gjennom innleggene dine, men tydeligvis ikke. Hvor har du det fra at kommunikasjon er ensbetydende med å "få 50 venner og helst fler one-nights"?

__________________________________________________________________________________________

Dette er streken for diskusjonen, jeg måtte ta dette valget for dere.

Herregud.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Leste en plass at flere tilbyr såkalte Workshops og Bootcamps for å bli sosialt flinkere med jenter og generelt andre mennesker.

Noen som har prøvd dette?

Finnes det noe sånt i Tromsø? Eventuelt en annen plass når jeg har sommerferie (23.07.10 - 15.08.10)

Lenke til kommentar

Hei.

Leste en plass at flere tilbyr såkalte Workshops og Bootcamps for å bli sosialt flinkere med jenter og generelt andre mennesker.

Finnes det noe sånt i Tromsø? Eventuelt en annen plass når jeg har sommerferie (23.07.10 - 15.08.10)

Jeg har prøvd, og kan anbefale det hvis du er villig til å jobbe i etterkant og/eller ikke har massive mengder sosiale issues.

Litt synd du ikke skrev tidligere, for Genuine Connections kjørte en workshop i Tromsø for et par uker siden. Resten holder stort sett til i Oslo og kjører opplegg der, med et par avleggere spredd rundt på andre plasser.

Lenke til kommentar

Makeout er litt harry på date vel.

Hvorfor det?

Hvis date betyr det jeg tror det betyr, nemlig å være ute blant folk, så er klining tåpelig. Det skal helst skje på enerom. Hvis daten er å sitte på sofaen og se en film så er makeout helt greit, men hvis man er på Nama Sushi så skal man helst ikke leke tungeleken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Regner med PUA fungerer best på byen med nye ukjente folk hver dag.

Men er det noen som har erfaringer på mindre plasser der alle kjenner alle, og du faktisk vet navnet på alle som er der?

Hvis man prøver seg på noe slikt der kommer jo ryktene flyvende etter en halv dag, mest fordi folk ikke har bedre ting å ta seg til.

Hvis du ikke vet hva du driver med, så vet i hverfall resten av bygda det.

Er selv litt gira på å prøve ut det her, men jeg vil tro det er annerledes på små private fester enn ute på en klubb i Oslo :p

Lenke til kommentar

Jenter som har 110% lyst på deg er kjedelig. Digg å jakte, samt at man ikke vet utfallet.

Møtte ei jente her for noen måneder siden. Hennes sjekketriks: sette tommelen min ut av ledd (takk gud for at jeg er dritings, og har erfaring med å sette ting ut av ledd). Etter jeg fiket til henne, spurte jeg hvorfor i faen hun gjorde det. "Syns det er kjempeartig. Uansett hvor stor og sterk mannen er, kreperer han alltid om man gjør slikt."

Psychobitch.

Lenke til kommentar

Jenter som har 110% lyst på deg er kjedelig. Digg å jakte, samt at man ikke vet utfallet.

Møtte ei jente her for noen måneder siden. Hennes sjekketriks: sette tommelen min ut av ledd (takk gud for at jeg er dritings, og har erfaring med å sette ting ut av ledd). Etter jeg fiket til henne, spurte jeg hvorfor i faen hun gjorde det. "Syns det er kjempeartig. Uansett hvor stor og sterk mannen er, kreperer han alltid om man gjør slikt."

Psychobitch.

Det hørtes ganske ille ut. Teste om du er mann ved å få tommelen din ut av ledd.. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Quest

Hei.

Jeg har prøvd, og kan anbefale det hvis du er villig til å jobbe i etterkant og/eller ikke har massive mengder sosiale issues.

Litt synd du ikke skrev tidligere, for Genuine Connections kjørte en workshop i Tromsø for et par uker siden. Resten holder stort sett til i Oslo og kjører opplegg der, med et par avleggere spredd rundt på andre plasser.

Er det verdt å bruke 9000kr på dette? Ville det ha hjulpet? Sliter å snakke med jenter, har høy AA og temmelige dårlig innergame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...