Blåbær Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jenter er også mye flinkere til å forstå signaler menn/kvinner gir, slik at en muntlig avvisning er ofte ikke nødvendig. Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det snakkes om å tiltrekke jenter.. Det innebærer ikke å måtte gå bort til en tilfeldig og spy ut en åpnings-replikk. " Vi drikker for å bli fulle og fulle det blir vi og blir vi ikke fulle så drekker vi mer HEI SKÅL!!" .. og god kveld Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Dude, hva faen er problemet ditt? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Åpningsreplikk er bare tull. Snakk slik som du normalt ville ha snakket til en jente i det daglige liv. Står du i en kø på bensinstasjonen og sier "Du ser ut som en engel som har falt ned fra himmelen" til jenten foran deg i køen, vil det snart komme kjørende en bil fra ditt lokale mentalsykehus å plukke deg opp. Nei, det er faktisk ikke så viktig hva du sier så lenge du har riktig kroppspråk og stemme. Ser du en gjeng med damer, så vil det lønne seg å la være å snakke til den diggeste. De er som oftest vandt til å få oppmerksomhet, og hvis de ikke får den, blir du plutselig med interessant. Ikke spander drinker heller, sånn btw. Endret 28. mai 2010 av Ezoo Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Dude, hva faen er problemet ditt? Ja, man kan jo dra i gang en real drikkevise f.eks og få litt oppmerksomhet (ikke bare fra det motsatte kjønn) og deretter gjøre seg litt tilgjengelig, eller noe, egentlig bare ved å si "Hei". Bedre enn å si "Hey are you from Tennsee, cause you are the only ten I see" uten videre xP EDIT: Om du står i kø på en bensinstasjon og f.eks skal kjøpe sigaretter kan du jo f.eks tulle litt når du mottar pakken ved å si noe som "Hææh!? Nei nå tuller du! Helseskadelig for deg og de.. 'blabla', skal de kun ha varsler på sigaretter når det er så mange ting som er skadelig... Da kunne de også satt et skilt på charter-turer til syden 'Denne reisen kan føre til at du blir gravid med Carlos". Er ikke å legge skjul på Lyngbø her da, men. Endret 28. mai 2010 av NicolasDarvas Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Eller så lærer vi oss, at det har lite å si hva du sier - men hvordan du sier det. Hva du sier, betyr noe når du kommer på et betraktelig dypere nivå enn to mennesker som møtte hverandre for 0,3 sekunder siden. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Dog betydelig mindre enn kroppspråk og stemmebruk. Dersom ONS er målet. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Dude, hva faen er problemet ditt? Ja, man kan jo dra i gang en real drikkevise f.eks og få litt oppmerksomhet (ikke bare fra det motsatte kjønn) og deretter gjøre seg litt tilgjengelig, eller noe, egentlig bare ved å si "Hei". Bedre enn å si "Hey are you from Tennsee, cause you are the only ten I see" uten videre xP EDIT: Om du står i kø på en bensinstasjon og f.eks skal kjøpe sigaretter kan du jo f.eks tulle litt når du mottar pakken ved å si noe som "Hææh!? Nei nå tuller du! Helseskadelig for deg og de.. 'blabla', skal de kun ha varsler på sigaretter når det er så mange ting som er skadelig... Da kunne de også satt et skilt på charter-turer til syden 'Denne reisen kan føre til at du blir gravid med Carlos". Er ikke å legge skjul på Lyngbø her da, men. På hvilken måte er det helseskadelig å bli gravid? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 SICKEST day EVER. Involverer dame som tar initiativ til full makeout på dass (30 stk i kø for å gå på do), sitte på taket 100m over bakken bak en pipe og fingre + full close. Gå ned til hennes leilighet, gå via en HEMMELIG GANG (SYKT rått), dyttet vekk garderobeskap og kom inn på et lagerrom med en seng og akt #2. Best night ever : D Lenke til kommentar
bokstavkjeks Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er det noen som har en god bursdagsmelding? Er ei jente som fyller 18 i morgen jeg gjerne skulle ha gratulert på en interessant/morsom/annerledes måte Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er det noen som har en god bursdagsmelding? Er ei jente som fyller 18 i morgen jeg gjerne skulle ha gratulert på en interessant/morsom/annerledes måte Det høres ut som en veldig personlig melding, hvis du mener at noen her skal fortelle deg hva du skal skrive. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Gratulerer med 567993600 sekunder i renna! Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 SICKEST day EVER. Involverer dame som tar initiativ til full makeout på dass (30 stk i kø for å gå på do), sitte på taket 100m over bakken bak en pipe og fingre + full close. Gå ned til hennes leilighet, gå via en HEMMELIG GANG (SYKT rått), dyttet vekk garderobeskap og kom inn på et lagerrom med en seng og akt #2. Best night ever : D Du har pult den ukjente søstera til Fanthomas...? 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Prøver meg på en liten FR: En kompis av meg ble invitert på en fest og ville ha meg med. Jeg var ikke vond og be, vi ankommer stedet litt over 22:00. Møter en dritheit venninne han kjenner (la oss kalle henne for Anna), utveksler navn og en klem og that's it. Det var jo seff ESC, stedet var fullpakka, men vi fikk sitteplasser. Anna spør kompisen min høyt nok til at jeg hører det: "Er han homo???!!", noe han avkrefter. Hun går avsted og 10 min senere etter å ha sett et vanvittig dårlig ESC-bidrag bestemmer jeg meg for å gå på do. Var lang kø, og da det endelig var min tur kommer Anna og spaserer inn på do. Jeg arresterer henne og sier at hun nok var et hakk eller to bakover. Jeg marsjerer derfor inn på do med henne. Jeg skal liksom pisse, men har ikke nubbkjangs - blæren fikk noia av at hun sto 1 meter bak meg. Jeg ber henne prøve i stedet, hun gjør sitt og i det hun passerer meg for å gå mot døren slenger hun meg opp mot veggen og vi begynner full makeout. Ikke et ord ble utvekslet. 5 min senere og vi holder fortsatt på og folk begynner å banke på. Vi avslutter og later som ingenting har skjedd. Møter henne på takterrassen etterpå (penthouseleilighet) og vi klatrer over og går helt øverst på bygningen med utsikt over hele byen og bak en pipe med solnedgangen i bakgrunnen (som tatt ut av en klein hollyood d-film). Vi setter oss ned og holder på i et par timer til. Fingrer henne og hun prøver å få igang Bandidos jr. men han er ikke helt villig mtp. litt alkoholnivå. Fingrer henne og hun kommer noe helt hinsides, aldri sett makan, hun begynner med den derre "jeg er egentlig ikke sånn her, vi må date først osv.", bare ignore ignore ignore. Vi går ned til hennes leilighet, hun dytter vekk en kommode og det er inngangen til rommet hennes. kjører på for full close, exchange numbers og en syk erfaring rikere stikker jeg hjem. Syk kveld. I dag har hun sendt meg melding ang. en date neste uke som vi vagt var inne på i går. Lovet henne en fet opplevelse da også, så må komme på noe kreativt. Hun sa at hun var drittlei folk som tok henne med på det samme stedet hver gang. Skal prøve å gjøre det litt memorable. Ideas are welcome, bor i tigerstaden. EDIT: Haha, raven. Endret 30. mai 2010 av Bandidos-Pelle 5 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Prøver meg på en liten FR: En kompis av meg ble invitert på en fest og ville ha meg med. Jeg var ikke vond og be, vi ankommer stedet litt over 22:00. Møter en dritheit venninne han kjenner (la oss kalle henne for Anna), utveksler navn og en klem og that's it. Det var jo seff ESC, stedet var fullpakka, men vi fikk sitteplasser. Anna spør kompisen min høyt nok til at jeg hører det: "Er han homo???!!", noe han avkrefter. Hun går avsted og 10 min senere etter å ha sett et vanvittig dårlig ESC-bidrag bestemmer jeg meg for å gå på do. Var lang kø, og da det endelig var min tur kommer Anna og spaserer inn på do. Jeg arresterer henne og sier at hun nok var et hakk eller to bakover. Jeg marsjerer derfor inn på do med henne. Jeg skal liksom pisse, men har ikke nubbkjangs - blæren fikk noia av at hun sto 1 meter bak meg. Jeg ber henne prøve i stedet, hun gjør sitt og i det hun passerer meg for å gå mot døren slenger hun meg opp mot veggen og vi begynner full makeout. Ikke et ord ble utvekslet. 5 min senere og vi holder fortsatt på og folk begynner å banke på. Vi avslutter og later som ingenting har skjedd. Møter henne på takterrassen etterpå (penthouseleilighet) og vi klatrer over og går helt øverst på bygningen med utsikt over hele byen og bak en pipe med solnedgangen i bakgrunnen (som tatt ut av en klein hollyood d-film). Vi setter oss ned og holder på i et par timer til. Fingrer henne og hun prøver å få igang Bandidos jr. men han er ikke helt villig mtp. litt alkoholnivå. Fingrer henne og hun kommer noe helt hinsides, aldri sett makan, hun begynner med den derre "jeg er egentlig ikke sånn her, vi må date først osv.", bare ignore ignore ignore. Vi går ned til hennes leilighet, hun dytter vekk en kommode og det er inngangen til rommet hennes. kjører på for full close, exchange numbers og en syk erfaring rikere stikker jeg hjem. Syk kveld. I dag har hun sendt meg melding ang. en date neste uke som vi vagt var inne på i går. Lovet henne en fet opplevelse da også, så må komme på noe kreativt. Hun sa at hun var drittlei folk som tok henne med på det samme stedet hver gang. Skal prøve å gjøre det litt memorable. Ideas are welcome, bor i tigerstaden. EDIT: Haha, raven. Kjære dagbok. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Noen som skal hit? Jeg meldte meg på, så får jeg se om jeg har noen mulighet til å komme den dagen eller om jeg må jobbe. Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) heh. Helgen som var så åpnet jeg en samtale på ett storvors "Hei, du ser ut som lillesøstra til ei jeg kjenner" Hun var 1 år eldre meg fant jeg ut, og hun skulle overbevise meg om at det var hun ikke og vips så var konverasjonen i gang. Bra det er sommer og lunt i lufta, kunne fort ha blitt kaldt i skogen Endret 31. mai 2010 av Iglooo Lenke til kommentar
Mizore Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 G: Hei du, har du same i deg? J: Nei? G: såeh.. har du løst på litt? Hahahaha den har jeg faktisk fått xD (den slo ikke ann) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå