Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Sassy. Liker det. Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Foretrekker egentlig ikke å være sassy, men fuck it Lenke til kommentar
surtei Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Noen som vil nevne noen solide openers de bruker? Som oftest er ett hei bra nok, men gøy å sprudle til i blant med noe artig Lenke til kommentar
Gjest Sup Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 "Hei, er du singel?" Vis ja; "Du er vel en søt jente, du finner deg sikkert noen" Vis nei, "Er det hu søte der? *Pek på en random jente* Kan ikke slå feil! :oo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Skal du ikke kreditere den åpneren til fyren som startet med den? Du er allerede douche, men du kan fikse litt på det. Lenke til kommentar
Gjest suo Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Skulle gjerne kreditert han som fant på den, hadde jeg husket/visst det. Var bare noe som lå i bakhodet og ruget. Eneste jeg kan huske er noe alà; "Hva skjer idag?" "Du er jo en kreativ jente, du finner nok på noe " Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Jeg har brukt "Hei, jeg heter <navnet mitt>. Jeg liker å ha sex med sokkene på." en del ganger, etter at en jeg kjenner utfordret meg til å åpne med det på plassen vi var på. Funker greit, og du kan få noen hysterisk festlige ansiktsuttrykk ut av det Samt en del rare blikk, men lit sosialt press takler vi vel Endret 27. mai 2010 av Raven_Heart Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Min definitivt mest solide åpner (definert som i at den ikke gir crash and burns) er "Hei, jeg har mista vennene mine [insert sadface]! Dere kan være de nye vennene mine! [insert happyface]. Enten så tar de deg i mot med en gang (fuck, alle har jo opplevd å miste alle venna på byen en gang) eller så er de litt skeptiske, og da bare plower du pittelitt. Ellers er det jo rykter om at du bør drite i hva du åpner med, og heller fokusere på FMAC: Find - meet - attract - close. Finn ut hvor det stopper - og jobb med det, ikke å åpne perfekt Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 "HeY DU!!! KOM HER. Du må hjelpe meg å sjekke opp hu jenta der. Du som er jenta må kunne noen bra triks." Har ikke fått napp med den men det blir vittig samtale Lenke til kommentar
surtei Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 har brukt denne i det siste, ser deler har blitt skrevet opp her før men: Meg: Hei, vet du hvor mye en isbjørn veien? Hun: *forfjamset* nei? Meg: Akkurat nok til å bryte isen *stort smil* etter dette insiterer jeg hun med på ett veddemål, viss jeg vinner blir det moves på dansegulvet, viss hun vinner er det gratis øl Tar hånden hennes, sier jeg må ta ett magisk kyss før jeg begynner, og kysser hun lett på hånden. Så drar jeg opp en femtilapp, ligger den stramt på hennes hånd og sier hun skal prøve å tenne hull i femtilappen med en lighter. Selvfølgelig klarer hun ikke dette, det blir litt latter, og "game on".. Synes den siste er litt artig, man får god kontakt, samtidig som det kan se ut som litt neg for jenten? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hmm, forrige helg brukte jeg: hvem er du? (samtidig som jeg tok henne i hånda og dro henne inntil meg) Så fint pynta du er i kveld "JAMMEN DET ER CHOOODE!" Neida, det er det ikke. Hun var den første til å strekke ut hånda for å presentere seg mens hun smilte Og sist men ikke minst: hvor er skoa dine? Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Verdens penultimate opener: "Hi I'm Tim!". Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ikke akkurat siste dagens horeri. Men fortsatt litt vittig, har det med å havne i kanskje vulgære og drøye situasjoner på byen fra tid til annen. Kan ta ett eksempel. For de av dere som har vært ute i Bergen by og vært på Zachen. Jeg stod i første etasje i baren. Skulle ha en shot og en drink. *kjenner noen dernest tar susefart og grafser skikkelig tak i hver rompekinn med henda og skviser* Jeg stivner til. Så hører jeg det blir hvisket inn i øret mitt av en bergensk dialekt. "Harrr du lyst til å prrrrrØve smutthullet mitt?" Da ble jeg med ett Det var noe fryktelig galt med stemmen i mine ører. Hørtes ut som dama hadde røyka fast i 30 år og drukket whiskey like så lenge. *snur meg rundt og stirrer inn i skrukketrollet fra helvette* Altså, det var så jævelig til og med når hun hadde munnen lukket så var det rynker rundt leppene hennes! så jeg sier følgende - "atte du sa hva for'no?" *hun stryker med fingrene sine i "bølger på armen min* "Siden du er en så kjekk og ung gutt, hvis du blir med meg så skal du får prøve smutthullet mitt.." På dette tidspunktet var jeg så grosset ut og ville egentlig bare hjem. Jeg brøler "NEI!" og går, drikker opp utenfor på balkongen og går hjem. Fysj Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 haha jævlig bra, var på zachen sist lørdag, første som møter blikket når jeg runder hjørnet i andre etasje, ei halvfeit dame som danser for seg selv mens hu knar på puppene sine. Stakk forøvrig like etterpå, var SMEKKfullt der... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg har fått inntrykk av at Zachen i disse dager for det meste er trash, stemmer det? Vi pleide å dra på Klar Bar på studentkvelder, men utenom det har det aldri vært et stamsted - synd med tanke på at jeg bor rett i nærheten. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Mine tre favoritter: -Bruk en finger for å signalisere at vedkommende skal komme til deg. Når hun omsider kommer, så sier du "Der ser du hva jeg klarer med en finger. Du kan bare forestille deg hva jeg kan gjøre med to..." -"Lukter dette kloroform?" Sistnevnte funker kanskje best i utlandet. -"Are you from Tennesee? Cause you're the only ten I see!" Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Mens dere sitter her å poster "replikker" dere aldri har testet ut engang sitter jenter på kvinneguiden og diskuterer den morsomste måten å avvise menn på... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=89693 ..fortsatt nekter alle for hva jeg mener, lykke til gutter! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Haha, ikke akkurat mens vi skriver iom. at den tråden er datert 2004 Og ser utifra den at vi menn er MYE mer fantasifulle enn kvinner. Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Haha, ikke akkurat mens vi skriver iom. at den tråden er datert 2004 Og ser utifra den at vi menn er MYE mer fantasifulle enn kvinner. Det har du nok helt rett i Men er bare det at jeg ikke kan finne noen gode råd for å avvise kvinner her, hvis du skjønner hva jeg hinter til. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg var virkelig ikke klar over at menn var inne på kvinneguiden, men da fant jeg ut noe nytt i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå