Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Ja håper det jeg også.. Selv om det forsåhvidt er forståelig om den blir nedprioritert.

Nei hater å slåss selv, selv om jeg gjør det om jeg må. Det sureste med i går var at jeg hadde ikke sagt ett jæåvla stygt ord, ikke slått en jævla dust, ikke sett stygt på jævla noen en gang. Likevel ble det så mye bråk, og jeg fikk aldri sjansen til å hevne meg heller :no:

I tillegg hadde vi en kompis og jeg 8 pakkiser som var ute etter bråk etter oss tidligere på dagen.. Men de fikk vi ihvertfall snakka over på andre ting :)

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja håper det jeg også.. Selv om det forsåhvidt er forståelig om den blir nedprioritert.

Nei hater å slåss selv, selv om jeg gjør det om jeg må. Det sureste med i går var at jeg hadde ikke sagt ett jæåvla stygt ord, ikke slått en jævla dust, ikke sett stygt på jævla noen en gang. Likevel ble det så mye bråk, og jeg fikk aldri sjansen til å hevne meg heller :no:

I tillegg hadde vi en kompis og jeg 8 pakkiser som var ute etter bråk etter oss tidligere på dagen.. Men de fikk vi ihvertfall snakka over på andre ting :)

Det har vært mye dritt i russetiden da. Det er alltid noen idioter uansett, men jeg forstår heller ikke hvorfor noen bare kan ha det gøy istedet for å måtte slåss. Jeg har blitt utsatt for tilfeldig blind vold én gang i russetida, men det var mer enn nok. Jeg håper politiet får tatt de jævlene, slik at de lærer. Noen blir vel bare voldelige drittsekker i fylla, men da bør de la være å drikke.

Lenke til kommentar

Merkelig hvordan enkelte bare havner i bråk støtt og stadig, mens andre aldri havner i bråk.

Enig, men noen ganger er man bare uheldig. Har vel regelrett blitt overfalt/angrepet uprovosert to ganger selv. Var i sterkt mindretall så løp fra situasjonen på begge da det ikke hjalp å snakke seg bort.

Endret av slux
Lenke til kommentar

Merkelig hvordan enkelte bare havner i bråk støtt og stadig, mens andre aldri havner i bråk.

Enig, men noen ganger er man bare uheldig. Har vel regelrett blitt overfalt/angrepet uprovosert to ganger selv. Var i sterkt mindretall så løp fra situasjonen på begge da det ikke hjalp å snakke seg bort.

Selvfølgelig kan man være uheldig. Men havner man ofte i bråk så er det noe man gjør feil.

Lenke til kommentar

Irriterer at det alltid er folk ute etter bråk. Det ironiske er at de som jeg ofte ser som er ute etter bråk er de spingle lettvekterene.. jaja.

Det suger å sjekke med stor vennegjeng på byen, i tillegg til hås stemme kombinert med høy musikk.

Lenke til kommentar

Kaster meg inn her:

Har en kompis som får slengt i trynet sitt utallige ganger at "Har du tatt den derre fra "The Game" eller?" som anslagsvis veldig mange jenter i dag har lest, da denne har vært på front row på alle bokhandlere rundt om i landet et halvår tilbake. Er det direkte "farlig" å brekke av klassiske sjekkelinjer nå om dagen, eller bør man unngå disse totalt? Jeg får inntrykk av at det eneste som vil fungere for en nybegynner er hvordan man entrer set'et, men minimal intensjon om å sjekke opp jenter? Eller bør man bare mingle seg med mest mulig mennesker for å kjøre "Man in the middle" stilen?

..eller spør jeg et spm som er dratt utallige ganger nå? Isåfall unnskyld. Litt mange sider.

Lenke til kommentar

Er liksom ikke noe fasitsvar på hva du skal gjøre, men hvis du bruker noen av linjene i The Game så fortjener du å bli busta :p Om du nå har en genuin linje eller hva det nå er og hun fortsatt sier det, så for all del ikke bli "all defensive". Hun har ikke noe krav om å få "forklart" hvorfor du sier ting til henne.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å åpne med

"Hei! Vet du hvor mye en isbjørn veier?"

Da er hun superinteressert og på kroken med en gang!

Så svarer hun:

"Nei! Men du er veldig søt. Hvor mye veier egentlig en isbjørn?".

Da svarer du

"Nok til å bryte isen!"

http://www.trommelyd.no/

Om jeg skal se noe troverdighet i det innlegget der så har du en pappdukke forran deg av Geroge Clooney, eller så kan du likegodt si "hey du, kline?" og det fungerer like godt..

Funker også å vise fingern. Men det hele bunner ut i hvordan det gjøres, ikke hva som gjøres.

DA er du høy i pæra om du er i stand til å jekke deg bak på kjøttet etterpå..

Lenke til kommentar

Jeg improviserer vær gang, alt funker ikke på de samme jentene. Jeg tenker hvertfall at det viktigste er å vise at man er både litt kul, samtidig som man er uhøytidlig og gjerne kan dra noen spøker på sin egen bekostning. Få henne til å le :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...