Cheshire Cat Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg hater min første eks. Men jeg hadde klikket vinkel om noen jeg kjenner hadde prøvd seg på henne. Den andre som jeg faktisk liker hadde det vært fett nok (Nikken, ja - hun bor i Trondheim, men du kjenner jo min kvalitetessikring!) Men det viktigste er uansett ikke hva kompiser gjør med eksen din, men hva du gjør med venninne til eksen din Jeg skulle til å si at hvis du hater dem, så kan jeg hatefucke dem eller noe - men så husket jeg smaken din... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Den andre kan du bare ta, og hun er jo faktisk brukbar! Kan sende bilder på face ; - ) Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg skulle til å si at hvis du hater dem, så kan jeg hatefucke dem eller noe - men så husket jeg smaken din... Ikkeno som ikke ei helflaske kæp'n Morgan kan fikse Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg skulle til å si at hvis du hater dem, så kan jeg hatefucke dem eller noe - men så husket jeg smaken din... Ikkeno som ikke ei helflaske kæp'n Morgan kan fikse Raijin bare mister dem. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg skulle til å si at hvis du hater dem, så kan jeg hatefucke dem eller noe - men så husket jeg smaken din... Ikkeno som ikke ei helflaske kæp'n Morgan kan fikse Raijin bare mister dem. Hæhæhæ, den pissflekken hans ja. Hæhæhæhæ, det var et annsiktsutrykk du fikk da! : D Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvem som ikke ville hatt et slikt ansiktsuttrykk? 1l cap'n morgan fordelt på hele gulvet (jeg korser meg faktisk hver gange jeg får forbi åstedet) - det er jo alkoholmisbruk på høyt nivå! Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 I kveld så hadde jeg tenkt å lage en god middag, men så var butikkene stenkt. Så jeg spiste litt frokostblanding til middag. Så spilte jeg litt data, så litt serier, men egenltig burde jeg lest til eksamen, men nå ble jeg så trøtt. 4 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 I kveld så hadde jeg tenkt å lage en god middag, men så var butikkene stenkt. Så jeg spiste litt frokostblanding til middag. Så spilte jeg litt data, så litt serier, men egenltig burde jeg lest til eksamen, men nå ble jeg så trøtt. ?????? 1 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 I kveld så hadde jeg tenkt å lage en god middag, men så var butikkene stenkt. Så jeg spiste litt frokostblanding til middag. Så spilte jeg litt data, så litt serier, men egenltig burde jeg lest til eksamen, men nå ble jeg så trøtt. Beste FR'en jeg har lest på lenge! Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 I kveld så hadde jeg tenkt å lage en god middag, men så var butikkene stenkt. Så jeg spiste litt frokostblanding til middag. Så spilte jeg litt data, så litt serier, men egenltig burde jeg lest til eksamen, men nå ble jeg så trøtt. Good game! Men tror du må trene litt mer inner game og lese litt mer på rutiner. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Klassisk scarcity mentality, det der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 I kveld så hadde jeg tenkt å lage en god middag, men så var butikkene stenkt. Så jeg spiste litt frokostblanding til middag. Så spilte jeg litt data, så litt serier, men egenltig burde jeg lest til eksamen, men nå ble jeg så trøtt. :!: Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Bare jeg som mistenker at onkel flaske har vært på besøk? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 klokka halv 10? - lite tvilsomt... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Sola går aldri ned for drankere Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er ikke lenge siden jeg ble hevet ut 21:15 for overstadig beruselse... Midt i uken vel appåtil. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Sola går aldri ned for drankere Eller for russen 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Er ikke lenge siden jeg ble hevet ut 21:15 for overstadig beruselse... Midt i uken vel appåtil. Hahahahaha. Minner <3 Edit: Når jeg tenker meg om er vel minnene relativt svake fra den kvelden. Endret 10. mai 2010 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Du må seriøst fortelle meg hva som skjedde videre, en gang... eller kanskje ikke? Siste jeg virkelig husker er at jeg krasjer sykepleierfesten. Deretter vandrer jeg gatelangs for å hente vår felles venn. Så har jeg et kort glimt av mormors og thats it. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kan dere ikke ta den praten på msn/face/mobil whatever? Skulle ikke være mangel på medier dere kan bruke i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå