Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

De er også svært dømmende og generaliserende. Forferdelig gjeng.

I tillegg klager de på alt og alle, og har null toleranse overfor andre. Takler ikke Bergensere i det hele tatt og ønsker dem dit pepperen gror.

DESSUTEN ER DE SÅ FORFERDELIG HØYLYTT!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekser til venner holder man seg unna, om man ikke har vennens velsignelse.

ONS's kan fint bli til noe mer enn bare et ONS.

Imponerende Nikken, enten så har du en dobbel moral, eller så setter du moralen din etter random "regler" Men jeg er helt enig, ekser holder man seg unna. Hadde jeg funnet en venn i senga med eksen, vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort, men det hadde ikke blitt pent.

Om det er et "folkeslag" jeg kunne klart meg uten, så må det være vestkant fjolsene i Oslo, utover det har jeg lite imot bergensere, trøndere osv.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Denne "noen folkeslag er verre enn andre"-mentaliteten er helt latterlig. De aller, aller fleste mennesker er kjempekule, uavhengig av hvordan de uttaler r-en. Å dømme folk skader deg selv mer enn noen andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ekser til venner holder man seg unna, om man ikke har vennens velsignelse.

ONS's kan fint bli til noe mer enn bare et ONS.

Imponerende Nikken, enten så har du en dobbel moral, eller så setter du moralen din etter random "regler" Men jeg er helt enig, ekser holder man seg unna. Hadde jeg funnet en venn i senga med eksen, vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort, men det hadde ikke blitt pent.

Om det er et "folkeslag" jeg kunne klart meg uten, så må det være vestkant fjolsene i Oslo, utover det har jeg lite imot bergensere, trøndere osv.

haha. Høres ut som du er en jævla kontrollfrik. So f what om du ser eksen og kompisen din? Eksen din er ikke dama di lengere. jeeez. Og kameraten må da få lov til å pule hvem som helst uten at du skal klikke, uansett hvem det skulle være. Tåpelig

Sex først! Vi lever bare en gang, og da kan man ikke la enkelte mennesker "ødelegger" livet ditt.

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Heldigvis er ikke alle som deg, Awesome. Mister man en man er glad i vil man ikke se hun sammen med en annen, og hvertfall ikke kompisen. De fleste skjønner det og respekterer det. Om du synes det er helt streit at kompisene dine puler eksen din er jo det flott, men ikke alle er enige. Man går ikke etter eksen til kompisen om han ikke liker det.

Kompiser først. Blir livet ødelagt av å ikke få pule en kjerring har du lite i livet.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Hvis man først skal dømme en folkegruppe så burde det være de som dømmer folkegrupper. Rart det der. ^^

En slags ond sirkel, ja :p

Jeg har ikke så veldig mye til overs for trønderbart, mens bergensere.. Ja, de har jeg faktisk positive erfaringer med. Men jeg har kanskje bare vært heldig. Ikke for det, jeg ville vært ganske gretten selv hvis det konstant regnet der jeg bodde.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Om det er det som må til for at du skal få deg noe, så er det litt trist. Da syns jeg heller du skal prøve å bli flinkere.

Hva hvis man er fra utlandet, sånn litt? =D

Bergen, for eksempel? :D

Å være fra Bergen og sjekke opp jenter som ikke er fra Bergen kan gå begge veier - enkelte synes det er en sææxy dialekt, andre synes vi høres ut som idioter. Begge har selvfølgelig helt rett.

Her kan en ikke gjøre annet enn å si "Grrrrr" :p Bergensere har virkelig en "sææxy" dialekt, i alle fall når det er menn/gutter som snakker.. På jenter blir det fort litt.. mye.. =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
...ekser til venner holder man seg unna, uansett, selv om en får venners velsignelse...

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
...ekser til venner holder man seg unna, uansett, selv om en får venners velsignelse...

Hvorfor det?

Det er bare sånn det er... Har en vært sammen med noen og en går fra hverandre er det en grunn til det, og det siste en vil da er å se dem lykkelige sammen en kompis eller venninne.. Selv om en sier det er greit, tror jeg så godt som alle vet at det er ikke alltid man mener det.. Og om en sier det er greit, så viser en lojalitet til kompisen/venninna ved å ikke gjøre noe med det, selv om det er greit om man gjør det..

Venner kommer alltid føsrt, uansett.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er bare sånn det er... Har en vært sammen med noen og en går fra hverandre er det en grunn til det, og det siste en vil da er å se dem lykkelige sammen en kompis eller venninne.. Selv om en sier det er greit, tror jeg så godt som alle vet at det er ikke alltid man mener det.. Og om en sier det er greit, så viser en lojalitet til kompisen/venninna ved å ikke gjøre noe med det, selv om det er greit om man gjør det..

Så det at dine venner ikke sier det de mener er grunn nok til å konkludere med at alle eks-er er off limits? La meg revitalisere en gammel forkortelse: LOL.

CypheroN: Selvsagt.

Lenke til kommentar

Så det at dine venner ikke sier det de mener er grunn nok til å konkludere med at alle eks-er er off limits? La meg revitalisere en gammel forkortelse: LOL.

CypheroN: Selvsagt.

Ehm.. What? Kanskje du faktisk skal lese før du svarer...

Uansett hva venner sier så ligger man unna av hensyn til dem, fordi de alltid kommer først..

Med mindre en driter i vennene sine da selvfølgelig... I så tilfelle er det jo bare å kjøre på..

Lenke til kommentar

Jeg hater min første eks. Men jeg hadde klikket vinkel om noen jeg kjenner hadde prøvd seg på henne. Den andre som jeg faktisk liker hadde det vært fett nok (Nikken, ja - hun bor i Trondheim, men du kjenner jo min kvalitetessikring!)

Men det viktigste er uansett ikke hva kompiser gjør med eksen din, men hva du gjør med venninne til eksen din ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...