Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Det er ingen mangel på jenter som synes det er hilarious å dra ut på byen og late som de er fra sørlandet/østlandet/whatever og deretter snakke neste dag om "Fy faen, de guttene trodde sååå på oss, det var så morsomt!", og jeg har aldri hørt noen kalle dem uetisk. Jeg har hørt folk kalle dem idioter, og det er de nok, men hvis man ikke blir tatt så er det ingenting galt med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Hva syns dere om at man puler eksene til vennene sine?

 

Si f.ex at en hadde one night stand med en jente du kanskje liker..

Er det noe å satse på?

 

Hvorfor skal en hendelse i fylla få ødelegge for noe som kan bli fint og kosli?

 

Hvem bryr seg om hva vi synes? Du spør vennen din. Bestekompisen min knulla eks-en min et par uker etter vi gjorde det slutt. NP. Det finnes for øvrig gode og dårlige eks-er. Noen ganger kan det å ta din venns eks være det samme som å ta en kule for ham.

Lenke til kommentar

Om det er det som må til for at du skal få deg noe, så er det litt trist. Da syns jeg heller du skal prøve å bli flinkere.

Hva hvis man er fra utlandet, sånn litt? =D

 

Bergen, for eksempel? :D

Å være fra Bergen og sjekke opp jenter som ikke er fra Bergen kan gå begge veier - enkelte synes det er en sææxy dialekt, andre synes vi høres ut som idioter. Begge har selvfølgelig helt rett.

Lenke til kommentar

vel, jeg kan ikke snakke på vegne av andre. Men siden østlendingene tilsvarer halve norge er det ganske viktig hva de synes, og de ser ut til å like bergensere mer enn vi liker dem =)

Folk fra stavanger ser dog ut til å toppe listen, det er den erfaring jeg har i hvert fall. I hvert fall når det kommer til dialekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...