Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Det er forsvarlig.

Rett etter min første kjæreste slo opp med meg, kom en av mine beste venner bort til meg. Han fortalte meg hvordan de hadde funnet hverandre, hvordan han følte noe for henne som han aldri hadde følt før. De kom mest sannsynlig til å bli et par.

Jeg spurte: "Du forstår konsekvensene av dette? Jeg kommer ikke til å klare å se dere i lag. Jeg kommer ikke til å klare å være i lag med deg."

Han: "Ja, men det er verdt det."

Vi skiltes ikke som uvenner, men med en forståelse for hverandres situasjon.

Siden den gangen har jeg utviklet meg til å bli det ultimate. Det ingen jente vil forlate for noen annen. Slik at når(hvis) jeg finner drømmejenta min, skal jeg være i stand til å først få henne, så holde på henne.

Hvis det nå enn skulle skje at en liten tass klarer å stikke av med min livs kjærlighet, ville jeg ikke blitt sur på ham. Det ville blitt en "Challenge accepted!". Han burde være forberedt på at jeg kommer til å stjele henne tilbake.

Livet er ikke svart/hvitt. Det er sjeldent jeg kan svare et 100% rent svar på ja/nei.

Og jeg har forsåvidt fortsatt ikke endret synet mitt på utroskap.

Du ble uvenner med han som stjal kjæresten din, allikevel syntes du det er greit at folk gjør det.

Ergo; Du verdsetter damer over venner. Noe som ikke akkurat er å anbefale. Men så har jeg heller aldri skjønt meg på "pua" rasen.

Du klarer ikke svare 100% ja eller nei, fordi du heller litt mot begge, du vil si nei, men velger å si ja for å tøffe deg fremfor alle, ja hva skal man kalle dem, her inne.

Flott svar Vargan, det finnes altså håp her også :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri sett noen med en selvtillit som Nikken. Om det er bra eller ikke kan diskuteres. Dette er tross alt internett, der kan alle være hvem de vil.

Personlig mener jeg det av og til kan være greit å droppe et ligg om det kan få konsekvenser for andre. Jeg er ikke så desperat at jeg ikke klarer si nei. Det fins viktigere ting enn pulings. Men kanskje derfor jeg ikke driver med PU.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke bokstavelig talt, men igjen, du forstår hva jeg mener.

Er alle i denne tråden like dumme som deg? Det her er jo helt fantastisk :new_woot:

Med en iq på 126 og en relativt stor og god omgangskrets vil jeg ikke akkurat kalle meg selv dum...

Lenke til kommentar

Er alle i denne tråden like dumme som deg? Det her er jo helt fantastisk :new_woot:

Hva er greia med deg, du klager på alt og alle hele tida?

Lenke til kommentar

Slutt å vær nedlatende mot folk som har ett annet levesett enn deg. Det tjener ingen på, og det får bare deg til å virke sur og bitter. Selv om du ikke er enig trenger du ikke bruke elendige hersketeknikker som dette her. Ingen tvinger deg til å lese her, forresten.

Lenke til kommentar

Med en iq på 126 og en relativt stor og god omgangskrets vil jeg ikke akkurat kalle meg selv dum...

Vel iq måles tydeligvis ikke i rettskrivning.

Lekr; Jeg er ikke sur, jeg er bare lei av ignoransen blant de som skriver her inne. Det gjør meg oppgitt. Så jeg prøver å få banket litt vett inn i skallene deres nå og da, uten særlig suksess. Får jeg overbevist så mye som èn person. Så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

PaperWalls, jeg ser ikke helt greia i det du driver med. Prøver du å misjonere for at folk her inne skal lære seg din type moral?

Jeg er ikke fan av utroskap, og vil prøve å bidra til det minst mulig. Det finnes jenter som ikke sier at de har type, før det er for sent. En annen ting er at jenter som vil være utro vil alltid finne en å være utro med. Du kan prøve å forhindre det så mye du vil, men du kan ikke "redde" alle. Før ville jeg kanskje ha sagt ting om Nikken, men det er lett å sitte her og si at du ikke hadde gjort det.

En annen ting er virkeligheten, når du sitter der med en slank brunette som hvisker søte ord i øret ditt og stryker deg nedover låret. Jeg skulle likt å se hva du hadde gjort i en slik situasjon. Selv har jeg vært jækla nære på å gå etter ei dame med type, men jeg klarte å si til meg selv at det er imot mine verdier. Det var den gangen, og jeg vet ikke hva jeg gjør neste gang...

Nikken, jeg elsker måten du ikke lar PaperWalls styre framen din. Du har baller som står for din mening, etter alt du får slengt på deg. Dette er noe å lære av :)

Lenke til kommentar
Gjest Jente18

Dette med utroskap og jenter er en ganske interessant sak. Liten klisje-aktig fortelling fra de to siste dagene;

For to dager siden slo jeg opp med min jevngamle kjæreste.

Det hele startet med at jeg var mye ute i helgene med venner og venniner. Det var ikke uvanlig at gutter kom bort og begynte å flørte.

De fleste vet at når det kommer en del alkohol innenbords så går flørtingen ganske fort frem. Jeg har alltid vært veldig flink til å snike meg unna sånn flørting, uten å gjøre noe stort ut av det.

Som når gutten gir meg kompliment som f.eks. "Damn, du var søt..." så svarte jeg alltid med noe lignende som "Hehe, takk. Det synes kjæresten min også". Point taken.

Hver kveld etter at jeg hadde vært ute, så gikk jeg hjem alene. Og etter hvert i det siste har jeg innsett at jeg hadde lyst. Jeg hadde lyst å gi den kjekke gutten et kyss, eller bli med den sjarmerende gutten hjem.

For to dager siden gikk jeg til kjæresten min og forklarte det slik som det var. Jeg lengtet etter noe annet enn han. Jeg har alltid vært ærlig med kjæresten min, og dette var ikke noe unntak. Jeg slo opp - han ble helt knust. Men i gårkveld kom han på døren min og takket meg. Takket meg for at jeg hadde sagt det slik som det var. Han fikk komme inn og jeg satt og trøstet han lenge før jeg sendte han avgårde og hjem til seg selv. Han er fortsatt knust, men jeg tror saken hadde vært flere ganger verre om jeg gikk til han etter at jeg hadde gått i den klassiske fellen og enten kyssa eller pult en annen gutt. Vi har mange felles venner, så jeg ser ikke noen bedre måte jeg kunne gjort det slutt på enn å si det som det er...?

Lenke til kommentar

Verre for deg eller for han? Hvis det var han, hvoror skulle han det? Betyr bare at han ikke har gitt deg det du ville ha eller ønsket som du har utrykt. Er vel fair det? De fleste burde jo skjønne at det er dem selv det er noe galt med når den ndre parten slår opp.. (kommer ann på situasjonen, såklart)

Hvis det var deg. Hvorfor det? Du ble betatt av duden eller sjarmert av han.. Han ga deg noe som ikke kjæresten din har klart å gitt deg.

Så ja, det var en fin måte å slå opp på..............

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Wow, er det å være douche en del av hele pakken man får når man begynner med PU?

Men til jente18, veldig bra jobbet. Du taklet det akkurat slik det skal takles. Og at en jente på din alder gjorde det slik er beundringsverdig.

Lenke til kommentar
Gjest Sponga

Det er en ting som slår meg med ts "chosen_one", likheten til en annen kjent nettdebatant, nemlig Stig Amadeus De Lange. Noen som vet om disse er i familie?

Lenke til kommentar
Gjest Jente18

Tusen takk for gode ord alle tre - det gjør godt, på en måte.

@-Nikken; Jeg ville kanskje spart meg øllet. Dorian kan nemlig være svært sjarmerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...