Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er alle her virkelig så dumme som de utgir seg for?

Jenter tenker ikke alltid logisk, og blir lett "in the moment" Noe som er grunnen til mange av utroskapene der ute (Fra kvinnens side)

Er det en type mennesker jeg virkelig hater, så er det slike som dere, som gjerne tar ei jente med kjæreste. Kjenner jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar

Jenter tenker ikke alltid logisk, og blir lett "in the moment" Noe som er grunnen til mange av utroskapene der ute (Fra kvinnens side)

Jeg håper virkelig ikke at dette skal legge ansvaret over på gutten, og ikke jenta. For det er faktisk jenta som gjør noe galt dersom hun er utro. Uansett om hun ble "in the moment" eller ikke.

Om gutten burde trekke seg eller ikke når han vet at jenta har type er en annen diskusjon som jeg ikke ser poenget i å diskutere. Det er så mange faktorer som kan spille inn at jeg selv ikke har en fast mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har man sex med folk som har kjæreste så er man faktisk et samvittighetløst menneske. Man er også ganske patetisk og desperat også.

Men det er også slik jeg synes mange PUA-er er: de skyr ingen midler for å få ett til hakk i beltet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har sex med den jeg vil ha sex med. Vil personen ha sex med meg og = happy fun time. Vil personen ikke ha sex med meg = ikke fullt så happy fun time -> finne en annen.

Om jenta er i et forhold, kommer jeg ikke til å prøve meg om ikke noen av følgende punkt kicker inn:

1. Hun er en 10'er (jeg har totalt bare sett 6 tiere i mitt liv)

2. Jeg er forelsket i henne

3. Jeg er latterlig dritings

4. Jeg er latterlig kåt (dette er jeg dog jævlig ofte. Sånn er det å være sexavhengig :D)

Har vel hatt sex med fire jenter i forhold. Hun ene ble kjæresten min takket være det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Huff, ja da kan du være glad for at du ikke har en samvittighet, for den ville i så fall gnagd hardt i deg. Tenker du ikke på at de kansje har vært ment for hverandre, men kansje hatt en dårlig periode akkurat den dagen, og du utnytter det til det fulle? Jeg synes rett og slett at det er slemt. Du sårer folks følelser, faktisk så er utroskap den verste måten å slå opp på, hadde jeg vært keen på en dame som hadde type så ville jeg ventet til de 2 slo opp av utenforstående grunner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig ikke at dette skal legge ansvaret over på gutten, og ikke jenta. For det er faktisk jenta som gjør noe galt dersom hun er utro. Uansett om hun ble "in the moment" eller ikke.

Om gutten burde trekke seg eller ikke når han vet at jenta har type er en annen diskusjon som jeg ikke ser poenget i å diskutere. Det er så mange faktorer som kan spille inn at jeg selv ikke har en fast mening.

Så det er ikke galt av gutten? Skal ikke dra det for langt, men vi lever i et samfunn, egoister bringer verken verden eller menneskeheten videre.

Jeg overdrev kanskje litt, men jenter tenker ikke som gutter, noe jeg prøvde å forklare. Det er egentlig ikke noe vi kan gjøre for å forstå det, fordi det er rett og slett ikke logisk :S

Nikken; Det hadde altså vært greit for deg om jeg lå med kjæresten din imorgen? (Enkelt ja/nei spørsmål)

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Delvis enig. De kan ha en dårlig periode, ja, det har du rett i. Men hvis de er i et forhold og er utro, så er det noe som sier meg at de ikke var "ment for hverandre" i utgangspunktet. Dog rettferdiggjør ikke dette noe som helst. Hvis jeg blir forelsket i ei jente som er i et forhold, så venter jeg til hun har brutt det forholdet før jeg tar noen som helst steg videre. Jeg kunne heller aldri bidratt til at ei jente var utro, da jeg syns utroskap er direkte forkastelig og ondskapsfullt.

Edit: Den som er utro har i grunn det fulle og hele ansvaret. Er ei jente utro, så er det hennes skyld og ikke gutten hun er utro med. At gutten kan ha bidratt til det på diverse måter gjør derimot saken annerledes. Men får jenta i seg noe heller tvilsomt, så er det ikke lenger utroskap, da er det voldtekt, og det er ihvertfall helt ubeskrivelig jævlig.

Endret av Goldshoten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nikken; Det hadde altså vært greit for deg om jeg lå med kjæresten din imorgen? (Enkelt ja/nei spørsmål)

Ja.

Jeg har ikke kjæreste, og når jeg har det - så lykke til. Du kommer nok ikke til å klare det :)

Om dere møter det dere tror er deres livs kjærlighet, ville dere ventet pga hun var i et forhold? I så fall: synd for dere. Livet er for kort til å risikere slikt.

Lenke til kommentar

Ja.

Jeg har ikke kjæreste, og når jeg har det - så lykke til. Du kommer nok ikke til å klare det :)

Om dere møter det dere tror er deres livs kjærlighet, ville dere ventet pga hun var i et forhold? I så fall: synd for dere. Livet er for kort til å risikere slikt.

Du klarte ikke å svare ja/nei, var vel alt jeg trengte å høre.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Ja.

Du klarte ikke å svare ja/nei, var vel alt jeg trengte å høre.

Du avgjør da ikke hvordan han skal svare, som regel må man faktisk forklare hva man mener utover et ja eller et nei.

Lenke til kommentar

Legg merke til den første setningen min.

det beste er at det faktisk kommer 2 etter deg og sier du svarte fint.

Vel, det er vel som resten av "game" gjengen, unge, ignorante, dumme og vanligvis dårlig sosialt kalibrert med alt annet enn jenter.

T-skje versjonen: Du svare ja, for å så legge på masse tull som viser at du egentlig ikke mente "ja"

Hvorfor gidder jeg? Klarer ikke sove.

Lenke til kommentar

Jeg mente ja, fordi du aldri hadde klart det. Det er det samme som å si at siden Gud skal kunne klare alt, så kan han kunne lage en stein som ham ikke selv kan løfte.

Hadde du klart å få kjæresten min til å være utro, så vil jeg ta det som at jeg ikke er en optimal kjæreste. Jeg ville ikke blitt forbannet på deg, jeg ville først blitt forbannet på kjæresten min: om hun opplever problemer med hvordan vi har det, ville jeg at hun skulle snakket med meg om det først. Så ville jeg ta en titt på meg selv, og hva jeg har gjort som har ført henne i en slik posisjon.

Hadde jeg vært forelsket i kjæresten din, ville jeg gjort alt i min makt for at hun skulle blitt min kjæreste. Om ekte kjærlighet eksisterer, om jeg kan oppleve den lykken resten av livet mitt - så ville jeg glatt slengt en random fyr ut i et par måneders hjertesorg for å oppleve det. Ah vent, jeg har alt gjort det en gang. Vi hadde det ti ganger bedre i lag enn hun hadde det med ham.

Lenke til kommentar

Jeg mente ja, fordi du aldri hadde klart det. Det er det samme som å si at siden Gud skal kunne klare alt, så kan han kunne lage en stein som ham ikke selv kan løfte.

Hadde du klart å få kjæresten min til å være utro, så vil jeg ta det som at jeg ikke er en optimal kjæreste. Jeg ville ikke blitt forbannet på deg, jeg ville først blitt forbannet på kjæresten min: om hun opplever problemer med hvordan vi har det, ville jeg at hun skulle snakket med meg om det først. Så ville jeg ta en titt på meg selv, og hva jeg har gjort som har ført henne i en slik posisjon.

Hadde jeg vært forelsket i kjæresten din, ville jeg gjort alt i min makt for at hun skulle blitt min kjæreste. Om ekte kjærlighet eksisterer, om jeg kan oppleve den lykken resten av livet mitt - så ville jeg glatt slengt en random fyr ut i et par måneders hjertesorg for å oppleve det. Ah vent, jeg har alt gjort det en gang. Vi hadde det ti ganger bedre i lag enn hun hadde det med ham.

Enten så skjønner du ikke hva du skriver, eller så skjønner du ikke hva du skriver.

Du er virkelig den stereotypiske "game" fyren som jeg nevnte over, samme ulla som halvparten på A*F.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Jeg tror PaperWalls forsøker å forklare (ta deg på :!: ) at du ikke klarte å svare "ja" uten et eller annet grunnlag. Et grunnlag som tilsier at det er en underliggende usikkerhet i ditt "ja" som ikke gjør det til et kongruent ja.

En gutt blir interessert i din nåværende kjæreste, som du er 100% sikker på er ditt livs kjærlighet. Denne gutten vet at livet er kort og han ønsker lykke som alle andre. I tilfelle din nåverende kjæreste er den som kan gi han ultimat lykke i livet gjør han alt i sin makt for å stjele henne fra deg. Denne gutten er ikke 100% sikker som du er, men han kan ikke ta noen sjanser.

Til din store sorg klarer han å stjele din livs kjærlighet fra deg.

Er det greit?

Gjør mot andre, det du vil de skal gjøre mot deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er forsvarlig.

Rett etter min første kjæreste slo opp med meg, kom en av mine beste venner bort til meg. Han fortalte meg hvordan de hadde funnet hverandre, hvordan han følte noe for henne som han aldri hadde følt før. De kom mest sannsynlig til å bli et par.

Jeg spurte: "Du forstår konsekvensene av dette? Jeg kommer ikke til å klare å se dere i lag. Jeg kommer ikke til å klare å være i lag med deg."

Han: "Ja, men det er verdt det."

Vi skiltes ikke som uvenner, men med en forståelse for hverandres situasjon.

Siden den gangen har jeg utviklet meg til å bli det ultimate. Det ingen jente vil forlate for noen annen. Slik at når(hvis) jeg finner drømmejenta min, skal jeg være i stand til å først få henne, så holde på henne.

Hvis det nå enn skulle skje at en liten tass klarer å stikke av med min livs kjærlighet, ville jeg ikke blitt sur på ham. Det ville blitt en "Challenge accepted!". Han burde være forberedt på at jeg kommer til å stjele henne tilbake.

Livet er ikke svart/hvitt. Det er sjeldent jeg kan svare et 100% rent svar på ja/nei.

Og jeg har forsåvidt fortsatt ikke endret synet mitt på utroskap.

Endret av -Nikken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...