Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom til å tenke på en ting i dag. Jeg har ikke satt meg veldig inn i PUA-teori, men hva om alle visste alt og fulgte reglene? En PUA er vel avhengig av å være spesiell, men hvis alle gjorde som en PUA, da ville han ikke være spesiell lenger. Jenta ville ikke lagt merke til ham, for han er som alle andre. Hva gjør man da?

Dette scenarioet er helt usannsynlig. Du forutsetter at alle gutter har energien, viljen og forutsetningene til å gjøre forandringene som skal til for å bli gode. Det er det jo tydelig at ikke alle har. Man har keyboardjockeys, man har av folk som har andre interesser som overskygger interessen for jenter, man har folk som er for tiltaksløse til å gjøre noe spesielt for å forbedre seg selv. Det at kunnskapen er tilgjengelig betyr ikke at alle tar den i bruk. Det finnes nok av informasjon om hvordan man kan bli rik, men allikevel er ikke alle rike, fordi mange ikke prioriterer det høyt nok.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at en PUA er avhengig av å være spesiell heller? Det man trenger for å få jenter er å skjønne hva som er attraktivt og å oppføre seg sånn.

Man kan nok se at gutter generelt blir bedre med jenter, men at alle blir gode på dette tror jeg ikke du skal bekymre deg for. En heving av nivået er da heller ikke noe problem, man trenger ikke vasse i fitte for å være glad.

Lenke til kommentar

God post, og jeg er spesielt enig i den delen som handler om tiltak. PUA-miljøet har vært noenlunde kjent siden The Game kom ut, og spesielt da The Pick Up Artist kom ut som TV-serie. Et Google søk er nok, men miljøet driver fremdeles ikke og styrer livene til folk. Bare se på forumet her, se hvor mange hundre tråder om fortapte gutter det fins og hvor mange av dem faktisk prøver ut greiene her. Dette er ikke noen magisk pille, og mennesker flest vil ha en rask løsning. Her finner man ikke noe sånt...

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Jeg kom til å tenke på en ting i dag. Jeg har ikke satt meg veldig inn i PUA-teori, men hva om alle visste alt og fulgte reglene? En PUA er vel avhengig av å være spesiell, men hvis alle gjorde som en PUA, da ville han ikke være spesiell lenger. Jenta ville ikke lagt merke til ham, for han er som alle andre. Hva gjør man da?

Dette scenarioet er helt usannsynlig. Du forutsetter at alle gutter har energien, viljen og forutsetningene til å gjøre forandringene som skal til for å bli gode. Det er det jo tydelig at ikke alle har. Man har keyboardjockeys, man har av folk som har andre interesser som overskygger interessen for jenter, man har folk som er for tiltaksløse til å gjøre noe spesielt for å forbedre seg selv. Det at kunnskapen er tilgjengelig betyr ikke at alle tar den i bruk. Det finnes nok av informasjon om hvordan man kan bli rik, men allikevel er ikke alle rike, fordi mange ikke prioriterer det høyt nok.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at en PUA er avhengig av å være spesiell heller? Det man trenger for å få jenter er å skjønne hva som er attraktivt og å oppføre seg sånn.

Man kan nok se at gutter generelt blir bedre med jenter, men at alle blir gode på dette tror jeg ikke du skal bekymre deg for. En heving av nivået er da heller ikke noe problem, man trenger ikke vasse i fitte for å være glad.

Jeg mente ikke at PUA er avhengig av å være spesiell, men at det går ut på at man skal være spesiell for jenta ved å skille seg ut fra andre.

Ja, det er usannsynlig at hele verden skal følge PUA-reglene, men i dag er det vel ikke usannsynlig at to eller flere som driver PUA havner i samme miljø og blir tvunget til å konkurrere med hverandre?

Dette er ikke noe jeg bekymrer meg for, for som sagt, så har jeg ikke satt meg noe inn i dette. Det var bare en tanke.

Lenke til kommentar

Angående utseende og preferanser så hadde en fyr som kaller seg Mental et godt innlegg her.

Som man ser er det en del andre faktorer enn rent fysisk utseende inne i bildet, og den som er "penest" for ei jente kan godt være middels minus for ei anna jente.

Som han også skriver; kle deg pent, ta vare på utseendet ditt og jobb for å være mentalt, følelsesmessig og personlig i "god stand". Noe mer enn det kan vi egentlig ikke gjøre, og resten er da opp til damene.

Og som de fleste som har lest/hørt/sett litt PU-teori sikkert har fått med seg - det finnes ingen universaloppskrift. Selv ikke for utseende ;)

Lenke til kommentar

Har fulgt med i tråden en stund. Ser at PUA kan hjelpe på å skaffe seg damer, men jeg mener selv om man er en mester på å forføre jenter og få dem hjem i senga er det forskjell på kvalitet.

" Alle" klarer å ta hjem den stygge desperate kjerringa som står igjen etter at de 34 venninnene hennes har dratt med hver sin hunk som har hår på brystkassa. Selv om man er god til å forføre mener jeg at man ikke klarer å dra meg seg de peneste jentene hvis man ikke har et fint ansikt.

PUA hjelper kanskje for å få seg noe i sin "klasse" rent utseendemessig. Men det blir litt som kaster i hinduismen. Den som ikke ser bra ut( da mener jeg ikke at man er lubben og går i kosedress, men at man er komplett average rent utseendemessig) klarer ikke å få med seg de fineste jentene på byen.

Lenke til kommentar

Fy faen, etter gårsdagen så har jeg kommet fram til at det burde utvikles en rutine for å stoppe random folk som er kun ute etter bråk. Kommer en fyr til meg og sier noe uforståelig, plutselig blir jeg slått i huet og ribbeina. Heldigvis kommer han ene kompisen min og drar meg vekk, for det kunne gått ille. Sympati er forøvrig morsomt. Jævla 20-årige tapere som tror de er tøffe når de slår russ.

Dette er en del av gamet som aldri har blitt nevnt for meg; at det finnes folk som slår til andre helt tilfeldig, for de hadde ikke med seg damer som jeg gama eller noe i den duren. Null blåmerker i dag, men dette er jævlig skummelt. Hadde aldri forventa noe sånt...

Endret av WCH
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dette er en del av gamet som aldri har blitt nevnt for meg; at det finnes folk som slår til andre helt tilfeldig, for de hadde ikke med seg damer som jeg gama eller noe i den duren. Null blåmerker i dag, men dette er jævlig skummelt. Hadde aldri forventa noe sånt...

Det er ikke en del av gamet, det er en del av livet. Det har ikke plutselig blitt flere idioter i verden fordi du oppdaget game.

Lenke til kommentar

Det er ikke en del av gamet, det er en del av livet. Det har ikke plutselig blitt flere idioter i verden fordi du oppdaget game.

Sant, idioter finner man overalt. Dog så kan det skyldes at jeg møter på dem nå at jeg går oftere ut enn før. Jeg gikk jo heller ikke på damene til noen av de folka der, så det er den delen som mindfucker meg.

Gleder meg ikke noe særlig til studiene og bylivet akkurat nå, men faen heller... da finner jeg en løsning, har jo gått på kampsport før. Tenkte ikke så klart i går, hakke vært så drita på lenge. Sto helt stille og tenkte "hva faen skjer?", skylder på alkohol og ikke skrekk.

"Expect the best, be prepared for the worst" fikk mening i går kveld. WCH bekrefter myter om idioter og annet galskap i dagens samfunn, følg med videre :p.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Å skylde på fylla, er bare rett og slett latterlig!

Gratulerer med å misforstå :). Jeg skylder på alkoholen, og meg selv for å ikke reagere bedre når jeg blir slått til. Egentlig skulle jeg ha prøvd å stikke av, og ikke bare stå helt stille og ikke gjøre en dritt. Det er sånne ting jeg skal gjøre instinktivt, for det kunne ha gått verre med meg.

Noen ganger skulle jeg tro at jeg var på kveruler.no og ikke diskusjon.no :roll:

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...