Zethyr Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ringe Flufftalk litt i noen minutter og så kan du foreslå at hun blir med deg på [en eller annen aktivitet] siden du hadde lyst til å se om hun er spennende. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Zupastar, skaff deg denne boken. Dette er en veldig bra bok om emnet for nybegynnere. Kommer også med en del om phone-game. Du kan laste ned et par kapitler av boken gratis. Endret 14. januar 2008 av Raijin Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ringe Flufftalk litt i noen minutter og så kan du foreslå at hun blir med deg på [en eller annen aktivitet] siden du hadde lyst til å se om hun er spennende. Yeah, men hvordan skal jeg åpne samtalen? Ser for meg det blir noe sånn ... "Heei .. um .. ja .."-opplegg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Yeah, men hvordan skal jeg åpne samtalen? Ser for meg det blir noe sånn ... "Heei .. um .. ja .."-opplegg ta tak i noe dere allerede har snakket om eller gjort sammen og bygg på det. Lenke til kommentar
Zuperstar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Takker Raijin, leste akkurat om boka nå, så ja, den blir en del av studiet Veldig godt svar fra deg Pick Up Master. Thanks. Ser at jeg blir hengende en del på dette forum ja. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Hva er egentlig argumentene for å ringe kontra å sende melding dagen derpå? Hadde en jente ringt meg dagen etter jeg hadde møtt henne, hadde jeg sannsynligvis avvist henne blankt. Det skriker jo desperasjon. Endret 14. januar 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hva er egentlig argumentene for å ringe kontra å sende melding dagen derpå? Hadde en jente ringt meg dagen etter jeg hadde møtt henne, hadde jeg sannsynligvis avvist henne blankt. Det skriker jo desperasjon.Man venter gjerne lengre enn til neste dag med å ringe, med mindre det ble F-close kvelden før Man skal da ikke skremme henne vekk heller. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hva er egentlig argumentene for å ringe kontra å sende melding dagen derpå? Hadde en jente ringt meg dagen etter jeg hadde møtt henne, hadde jeg sannsynligvis avvist henne blankt. Det skriker jo desperasjon. generelt sett tror jeg at jeg hadde stusset litt hvis jeg hadde fått sms som førstekontakt fra noen jeg hadde møtt dagen/et par dager i forkant. liker best å snakke i telefonen men det er vel ganske individuelt. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Min erfaring er at det er best å ringe. Det er nemlig sjeldent at en fyr hun møtte i baren dagen før har baller til å ta initiativ til slikt. De er stort sett vant med "hei, hva skjer?" type meldingene dagen etterpå. Jeg ringer, og avtaler en day2 samme dagen. Sjangsen er stor for at hun bare ligger på sofaen og er like fyllesjuk som det du er! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 før trening var jeg i butikken idag. idet jeg gikk inn fikk jeg øye på en skikkelig digg dame som jeg raskt fikk øyekontakt med. vi sendte lange blikk til hverandre. i kassakøen sørget jeg for å havne rett bak henne. mens hun fylte på varene sine tok jeg kontakt med henne og vi snakket litt sammen. jeg har ingen problemer med å ta kontakt, spørre om nummer els. det er egentlig det letteste synes jeg. problemet er vel egentlig hva som skjer mellom når jeg tar kontakt og skal få dem til å sitte på kroken. noen gode forslag? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 problemet er vel egentlig hva som skjer mellom når jeg tar kontakt og skal få dem til å sitte på kroken. noen gode forslag?Det er ikke lett når du har kun noen få sekunder som du har i en travel kassakø. Få henne til å være tiltrukket til deg, så har du en sjans på å få noen flere minutter med henne ute på parkeringsplassen f.eks. Hvordan du gjør det er veldig situasjonsbetinget, anbefaler deg rett og slett å lese gjennom førsteinnlegg og søke opp litt mer materiale. Det er mye pensum å dekke. Husk, "attraction is not a choice" Lenke til kommentar
freerun Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hva mener proffene om smiling? trodde selv at smil og latter var positivt, men har også lest at noen mener man ikke skal smile. Man bør heller holde den "James Bond" seriøse ansiktsuttrykket. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvis man holder en seriøs mine kan man fort bli oppfattet som kjedelig/usikker. Klarer du derimot å beholde en viss "mystikk" over deg selv samtidig som du opptrer som en alpha male kan dette fungere veldig godt i mange tilfeller. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Å ringe anbefales ettersom det er lettere å avtale en date over telefon enn via sms. "Chumps that don't get laid, don't smile". Altså er det positivt å smile. Alt med måte, for hvis du smiler hele tiden vil du virke falsk. Hva synes du selv om en person som smiler hele tiden? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hva mener proffene om smiling? Smil for faen!!! Det er utrolig viktig å smile når man går inn i set. Det viser at du er ikke-truende, og dermed blir det mindre ukomfortabelt fra starten av Endret 15. januar 2008 av PUA Lenke til kommentar
freerun Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ok, så moralen er å smile når man åpner ett sett. Men etter dette er det lurere å holde en litt mer mystisk tone? David DeAngelo som mente det i doubble your dating boka. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Behøver ikke å være mystisk. Vær playful, eller lekende som det heter på norsk. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg spør noen av dere som har litt god kjennskap i emnet: For meg virker PUA og hele opplegget som social-engineering rettet mot kvinner/menn, med det mål å bli bedre kjent/få seg noe. Har jeg rett? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 For meg virker PUA og hele opplegget som social-engineering rettet mot kvinner/menn, med det mål å bli bedre kjent/få seg noe. Har jeg rett?Nei, ikke helt. Det handler om å forbedre seg selv, og sine sjanser til å "spre genene videre" a.k.a. få en bedre sjans hos det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 ok, så moralen er å smile når man åpner ett sett. Men etter dette er det lurere å holde en litt mer mystisk tone? David DeAngelo som mente det i doubble your dating boka. Tommelfingerregelen er å smile når man entrer, for at underbevisstheten hennes skal forstå at du ikke er truende, men ikke å holde det hele tiden. Jeg pleier å smile i et split-sekund når jeg åpner setet og det holder stort sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå