Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Hva er egentlig argumentene for å ringe kontra å sende melding dagen derpå? Hadde en jente ringt meg dagen etter jeg hadde møtt henne, hadde jeg sannsynligvis avvist henne blankt. Det skriker jo desperasjon.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Hva er egentlig argumentene for å ringe kontra å sende melding dagen derpå? Hadde en jente ringt meg dagen etter jeg hadde møtt henne, hadde jeg sannsynligvis avvist henne blankt. Det skriker jo desperasjon.
Man venter gjerne lengre enn til neste dag med å ringe, med mindre det ble F-close kvelden før :) Man skal da ikke skremme henne vekk heller.
Lenke til kommentar
Hva er egentlig argumentene for å ringe kontra å sende melding dagen derpå? Hadde en jente ringt meg dagen etter jeg hadde møtt henne, hadde jeg sannsynligvis avvist henne blankt. Det skriker jo desperasjon.

 

generelt sett tror jeg at jeg hadde stusset litt hvis jeg hadde fått sms som førstekontakt fra noen jeg hadde møtt dagen/et par dager i forkant. liker best å snakke i telefonen men det er vel ganske individuelt.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at det er best å ringe. Det er nemlig sjeldent at en fyr hun møtte i baren dagen før har baller til å ta initiativ til slikt. De er stort sett vant med "hei, hva skjer?" type meldingene dagen etterpå.

Jeg ringer, og avtaler en day2 samme dagen. Sjangsen er stor for at hun bare ligger på sofaen og er like fyllesjuk som det du er! ;)

Lenke til kommentar

før trening var jeg i butikken idag. idet jeg gikk inn fikk jeg øye på en skikkelig digg dame som jeg raskt fikk øyekontakt med. vi sendte lange blikk til hverandre. i kassakøen sørget jeg for å havne rett bak henne. mens hun fylte på varene sine tok jeg kontakt med henne og vi snakket litt sammen.

 

jeg har ingen problemer med å ta kontakt, spørre om nummer els. det er egentlig det letteste synes jeg. problemet er vel egentlig hva som skjer mellom når jeg tar kontakt og skal få dem til å sitte på kroken. noen gode forslag?

Lenke til kommentar
problemet er vel egentlig hva som skjer mellom når jeg tar kontakt og skal få dem til å sitte på kroken. noen gode forslag?
Det er ikke lett når du har kun noen få sekunder som du har i en travel kassakø. Få henne til å være tiltrukket til deg, så har du en sjans på å få noen flere minutter med henne ute på parkeringsplassen f.eks. Hvordan du gjør det er veldig situasjonsbetinget, anbefaler deg rett og slett å lese gjennom førsteinnlegg og søke opp litt mer materiale. Det er mye pensum å dekke. Husk, "attraction is not a choice" :)
Lenke til kommentar

Å ringe anbefales ettersom det er lettere å avtale en date over telefon enn via sms.

 

"Chumps that don't get laid, don't smile".

 

Altså er det positivt å smile. Alt med måte, for hvis du smiler hele tiden vil du virke falsk. Hva synes du selv om en person som smiler hele tiden?

Lenke til kommentar
For meg virker PUA og hele opplegget som social-engineering rettet mot kvinner/menn, med det mål å bli bedre kjent/få seg noe. Har jeg rett?
Nei, ikke helt. Det handler om å forbedre seg selv, og sine sjanser til å "spre genene videre" a.k.a. få en bedre sjans hos det motsatte kjønn.
Lenke til kommentar
ok, så moralen er å smile når man åpner ett sett. Men etter dette er det lurere å holde en litt mer mystisk tone? David DeAngelo som mente det i doubble your dating boka.

 

 

Tommelfingerregelen er å smile når man entrer, for at underbevisstheten hennes skal forstå at du ikke er truende, men ikke å holde det hele tiden.

Jeg pleier å smile i et split-sekund når jeg åpner setet og det holder stort sett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...