Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Å si til seg selv "I stedet for WoW i dag, så skal jeg faktisk stå på ski sammen med venner" når man egentlig ikke er typen til det i det hele tatt vil nok neppe resultere i at man føler seg verre når dagen er over. Man tenker nok heller at man var litt grodd fast i gamle vaner og burde bryte løs og bli så interessant som mulig og få det mest interessante livet man klarer.

Helt enig!! Dette blir mer og mer min livsfilosofi/livsførsel. Prøver hele tiden å utfordre meg selv å prøve nye ting - og det anbefales. Livet er til å leves - har man ikke gjort noe spesielt minneverdig en dag er det en dag i livet sitt en har tapt ;)

Yvonne - ble ikke sur, prøvde bare å provosere deg litt å skape litt debatt. Hardt å "måtte" jobbe en fredagskveld.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yvonne - ble ikke sur, prøvde bare å provosere deg litt å skape litt debatt. Hardt å "måtte" jobbe en fredagskveld.. ;)

Å ja, veldig, jeg satt nemlig på jobben. ;)

Fordi?

Trenger du virkelig en forklaring? Du synes det er hyggelig å høre stygge kommentarer? Med tanke på at jeg har blitt mobba gjennom hele barneskolen og vgs så vet jeg hvor min grense går. Men uansett, nei, jeg ville ikke ha klappet til fyren, det var mer figure of speech, men fyren hadde blitt en uaktuell kandidat fra det sekundet han åpnet kjeften.

Øh, jeg har hatt både ex.phil og ex.fac, så jeg vet meget godt hva vitenskapelig metode er. Kanskje ikke ta alt så bokstavelig? :roll:

Lenke til kommentar

Snip

Av alle innleggene jeg har sett fra deg, så skal du kverulere eller stille deg selv som den svake parten i hver eneste diskusjon. Det hadde vært fint om du flyttet deg til et sted der du finner andre jenter som liker å diskutere slik, kjenner jeg blir rimelig lei av å hore på dette maset.

Ps, Det at du ble mobbet på ungdomskolen er det da ingen som bryr seg om i det hele tatt, og hvorfor lemper du slik unødvendig informasjon på oss?

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Av alle innleggene jeg har sett fra deg, så skal du kverulere eller stille deg selv som den svake parten i hver eneste diskusjon. Det hadde vært fint om du flyttet deg til et sted der du finner andre jenter som liker å diskutere slik, kjenner jeg blir rimelig lei av å hore på dette maset.

Ps, Det at du ble mobbet på ungdomskolen er det da ingen som bryr seg om i det hele tatt, og hvorfor lemper du slik unødvendig informasjon på oss?

Jeg skriver fordi jeg faktisk er interessert i hva folk har å si. Og det må da være rom her inne for at man har et annet syn? Jeg lytter veldig gjerne jeg, fordi jeg finner dette egentlig ganske spennende. Dette har aldri vært ment som en kverulering, men frisk debatt. Og ta den svakeste part? Vel, kanskje, men så har jo jeg vært den selv en gang, så jeg vet jo kanskje litt hvordan det er. Jeg gjør det uansett ikke bevisst, jeg velger den part som virker riktig for meg.

Men uansett. Jeg mente ikke å dra inn mobbingen for å vinne sympati, men heller å forklare hvorfor negs ikke hadde fungert på meg. MEN, det er meg. Jeg synes det er en forunderlig metode, men jeg vil gjerne se hva andre har å si om saken, hva som ligger til grunn for at man velger å bruke en slik metode. Sånt skaper dynamikk og debatt slik jeg ser det, og det er ikke fordi jeg ønsker å kverulere, men for å lære, og se hva andre har å si. Kanskje jeg også får en bredere forståelse? Det er jo også en del av det å studere mennesker, er det ikke?

Om du synes dette er så ille, så får jeg vel bare beklage det, men du er ikke nødt til å lese mine innlegg.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Fant noe om det her.

Negs are intended to be false-disqualifiers and are intended to lower the target's comparative value to the seducer. Specifically, they are not insults - instead they resemble the comments of a person who does not view the target as being sexually interesting. Ex: "You blink a lot', 'You are sooo cute, I'd adopt you. Put a little mat at the foot of my bed... you could sleep there'.
Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Fant noe om det her.

Negs are intended to be false-disqualifiers and are intended to lower the target's comparative value to the seducer. Specifically, they are not insults - instead they resemble the comments of a person who does not view the target as being sexually interesting. Ex: "You blink a lot', 'You are sooo cute, I'd adopt you. Put a little mat at the foot of my bed... you could sleep there'.

:)

Lenke til kommentar

Negs fungerer faktisk veldig bra, men så anser jeg også negs som uskyldig erting og jenta tar det som regel med et smil og ler.

Jeg regner med at de færreste går rundt og neg'er på en slem eller sårende måte, det ville vært ufattelig dumt.

Lenke til kommentar

hvis du synes at det er fornærmende om folk sier til deg at du blunker mye... jaja. Hadde ikke brydd meg mye iallefall.

Nei, jeg synes ikke det er spesielt fornærmende, var vel heller andre måter å formulere seg på jeg tenkte på her.

Lenke til kommentar
Gjest the same

Logistikk som i:

Hvem er hun med

Hvor skal hun i kveld

Har hun jobb/etc dagen etterpå

Hvor bor hun?

Hvor er nærmeste closelocation

Altså, små uforutsette ting som kan fucke opp en evt pull.

Så denne logistikken må "fikses". Altså finne ut av småting som hvor hun skal og hvem hun er med, slik at jeg får inkludert meg selv, eller får hun til å ekskludere hennes videre planer og bli med meg i stedet...

Hvis hun feks er ute med en venninde. De hadde ingen planer om nach. Men buying tempen er høy, og de er good to go. Da tekster jeg en wing og får han på samme venue. Lar han ta seg av obstacle og puller de hjem til meg/wing for nach.

Da har jeg fikset logistikken for kvelden...

ett problem, bor hjemme(veldig dårlig logistikk). Hvordan få dama inn på toalettet? evt, når vet man at hun er hypp på å dra meg med til hun?

ingen som følte seg kvalifisert nok til å svare?

Lenke til kommentar

da jeg sitter her å venter på ride til vors kan jeg vel skrive ned litt for å avklare ett par ting.

NOTE: Dette er en VELDIG basic post, som ikke vil hjelpe deg vist du er advanced eller dertil har god peiling på dette. Dette skriver jeg for alle de nye som kommer innom her å spør om svar på basic random sh1t.

Vist du er ny med PU så må du første finne ut hva du vil. eksempel:

Pule flest mulig jenter.

Finne deg en kjæreste som du kan være monogam med.

skaffe deg noen fuck buddies så du slipper jobbe for sexn.

utvide din sosiale krets.

Dette er de mest vanlige målene folk har men du må se selv. Det er heller ikke sikkert du "vet" hva du vil. Da må du nesten bare prøve ut ting å se om du er lykkelig. vist ikke så forandrer du målsettingen din.

Så. la oss si du vet hva du vil. Da må du ut å treffe folk. Teori er bra men du blir ikke bedre av det. og det forandrer ikke livet ditt. Noe jeg antar at du har lyst å gjøre siden du er inne på dette emnet.

Når det er sagt så er jeg 100% for bruk av teori, MEN når du er i felt burde du ikke tenke på hva du skal si i noen større grad en å kanskje ha ett par gode historier på lager. Teori brukes når du er UTE av felt og analyserer kvelden din. Etter en kveld på byen så tenker du over alt du gjorde. Hva skapte gode reaksjoner, hva gjorde du feil og hva må du gjøre annerledes neste gang. en feltrapport er en god måte å gjøre dette på.

Ett basic "pickup" vil vanligvis foregå slik:

Åpne -> lett flørting - > rapport -> seksuell tension -> eskalering.

Avhenging av hva du vil med interaksjonen så forlenger / forkorter du de enkelte stegene.

eksempelvis, vil du bare vil pule jenter så forkorter du rapport, eller fjerner den totalt og kjører HARD seksuell tension. Jeg skal ikke gå på inn på hvordan du bygger seksuell tension da det finnes utallige poster om dette rundt omkring.

Vist du er ute etter ett forhold så burde du minimere seksuell tension og maksimerere rapport. Det er viktig at du ikke fjerner alt av seksuelt "spill" men skal du ha forhold så MÅ DU SCREENE. De aller fleste som går på byen er ikke der for å finne den rette. De er ute for å ha det gøy. Du merker veldig fort hvem som er interessert i å fjase og hvem som er ute etter mer.

På åpningen vil jeg anbefale deg å være ærlig. er du ærlig så er du 100% kongruent og det vil være i din favør ute i felt da MANGE på byen og på fest ikke egentlig er seg selv men gjemmer seg bak en maske av hva de TROR andre vil se.

Flørting er noe de fleste kan og du vil bare bli bedre med trening. Er du ikke flink på dette så observer andre når de flørter.

Rapport er det ha noe til felles, eller bare det å vise interesse i en person lengere en hvor de var på vors og om de vet om ett nachspiel ikveld. Det handler om å finne ut hvem personen er. Hva de gjør og viktigst av alt: Hvorfor de gjør det de gjør.

Dette er KEY!:

Når du prater med en person å for eksempel spør hva de jobber med, Følg opp med HVORFOR de jobber med det. Hva som er gøy med det, og hva som gjorde at de ble interessert i det.

Dette skaper dyp rapport og personen vil Føle at du er interessert i dem.

Note: Vist du faktisk ikke er interessert i personen, Så ikke lat som du er interessert i dem, da er du ikke kongruent. (Kongruent = ærlig)

Okei, Da har vi åpnet med noe lett og luftig, vi har flørtet litt, og vi har skapt rapport.

Har du gjort ting riktig nå så burde de neste stegene gå greit sålenge du ikke har vært så heldig å møtt på en følelsesmessig forstyrret person.

Noen som er uenige?

Endret av loffen90
Lenke til kommentar
Gjest logistikkproblem

å bare skape dyp rapport og satse på at det fører inn på toalettet? det kan vel være fint med en slik og? :http://www.seductiontuition.com/vin-dicarlo/dicarlo-escalation-ladder.html

sånn at man ikke er helt ute å kjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...