Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Heisann

Er det naturalgame de fleste her på forumet driver med?

Er ganske ny, og lurer derfor på om det er greit å gå rett på naturalgame, og evt hvordan burde jeg starte for mest mulig fremgang? Er bare 17, så må nok vente et år til før jeg kan gå ut på byen.

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg holder på bruker jeg forskjellige ting som jeg har plukket opp fra nettet og tips av venner osv. Så vet ikke hva jeg skal kalle den. Er ikke natural, for jeg er avhengig av ulike rutiner(føler jeg).

 

For best mulig fremgang, se posten under ;)

Endret av 2pro4u
Lenke til kommentar

Min mening:

Start med å bli en fyr folk vil si at er kul. Skaff deg samtidig sosial intelligens. Sosial intelligens kan læres, og det samme kan kulhet. Modeller kule folk. Jeg ble tipset om dette av en på forumet her, og har prøvd det litt i det siste, og det virker bra så langt. Tar rett slett det jeg ser på som gode kvailiteter og prøver å implementere dette. Når dette er i boks bør du ha en jævlig god pakke for å dra damer, EQ+kul er en bra start. Og foresten, under kul går utsende. Bli en hunk. Deretter tar du å starter med "game", bli en seksuell fyr, som eskalerer.

 

Kul gjør at folk vil henge med deg. Sosial intelligens hjelper på kulhet

sosial intelligens gjør at du kan klare deg i forskjellige sammenhenger, forskjellige jenter, gutter og hjelper på kulhet.

Eskalering, baller og seksualitet står for seduction.

 

Hadde jeg vært meg selv når jeg startet med game hadde jeg fokusert mye mer på utseende, mye mer på å modellere kule folk, og startet med å øve meg på eskalering og bli mer seksuell.

Lenke til kommentar

Dersom en gutt snakker til 10 jenter i løpet av en kveld, så er det større sjanse at han får med seg en jente enn en som står stille i et hjørne og prater med 0 jenter.

 

Men hvordan sikre seg slik at man slipper å prate med 10 for å få med seg en hjem? Hvor man slipper å være en approach maskin / kjøere numbers game?

 

- Ha en intensjon, og vis den frem. -

 

Jenter liker at menn tar styringen, så vis din intensjon og ta kontroll.

 

Som en vis gutt sa (jenter hopp over dette avsnittet, dere vil ikke like det): "Jenter er som sauer, alt de trenger er en gjeter til å lede dem!"

 

Det er derfor seksuell game og eskalering er så effektivt. Du viser din intensjon, tar kontroll og jenta følger etter.

 

Dette må du følge uansett hva intensjonen din er, selv om ønsket ikke er sex. Ønsker du kun en date? Vis intensjonen din og ta kontroll, da vil hun bli med på date.

 

Jo bedre du klarer å vise intensjonen din, jo mindre trenger du å gjøre. Ref: øyekontakt.

 

Hva ønsker jeg å oppnå med denne posten? Dersom du føler at du ikke får optimale resultater når du går ut så tenk på hva du gjorde sist du sjekket opp en jente uten å nå det resultatet du ønsket. Samsvarte handlingene dine med intensjonen din? Hva gjorde at du kom nærmere målet ditt og ikke.

 

eks. jeg ser en jente jeg vil pule der og da.

1. Jeg prater med hun og får en flørtende tone -> Nærmere målet om å pule innen rask tid.

 

2. "Ja, jeg kan bli med å se etter venninene dine" --> Får meg ikke nærmere målet. (Dersom målet var å bygge god comfort med hun så ville det vært positivt, men det er ikke min INTENSJON)

 

3. Dra hun hardt inntil meg og stirre hun dypt inn i øynene "vi finner venna dine etterpå" -> Vise intensjon. Nærmere målet.

 

4. "Kom". Dra hun med etter meg. --> Ta kontroll. Nærmere målet.

 

(Disclaimer: Dette er ikke et reellt eksempel, men heller en blanding av flere for å få frem både ting som samsvarer med intensjon og ting som ikke gjør det.)

 

Så ha intensjonen din i bakhodet hele tiden, la den ligge bak der slik at den ikke går i glemmeboken. Gjerne ta en kort pause for å fokusere på den igjen. Før, under eller etter interaksjonen. Føler du at det går dårlig så dra den frem. Vis den og ta kontroll.

 

PS. Sier jenta f.eks. "vi skal ikke ha sex når vi kommer hjem til deg" så vil kanskje ikke det å si "JO, det skal vi faen meg ellers kan du dra nå!" få deg nærmere målet. Da kan "du er en voksen jente som bestemmer over deg selv" være en bedre løsning.

 

Tenk strategi med intensjon og taktikk med handling.

Lenke til kommentar

Takk for hjelp!

Har sett en del av RSD og lest en god del artikler på området, så jeg kan egentlig det meste om hvordan alt skal foregå. På fest, og når jeg har fått i meg litt alkohol er ikke det å åpne noe problem, men ettersom det ikke er så mye fester for tiden, føler jeg at jeg må få se å begynt med noe daygame. Selv med god state klarer jeg ikke å få meg selv til å åpne sett på gaten eller i butikker, det virker så unaturlig og rart. Noen bøker på området? Er ikke noe fan av å pugge masse rutiner å bruke de til å åpne, men heller dra noe sånn som Tim snakker om i flawless natural "Hei, du var så søt at jeg bare måtte komme å møte deg, jeg er x" og gå inn med state og intent.

Sånn det er nå er at jeg bare går rundt å snakker om det, blir liksom aldri noe av.. Noen tips til å bare hoppe i det?

Lenke til kommentar

"Hei, du var så søt at jeg bare måtte komme å møte deg"

 

field testa, and it wooooooooorks! La jenta få litt tid til å la det synke inn :p For mest sannsynlig er det første gang i livet/første gang på veldig lenge det har skjedd jenta. Du kommer til å gjøre dagen hennes :D

Lenke til kommentar

Jeg har fått høre den der, ble litt satt ut da ja.

 

La meg gjette; Du ble ikke akkurat glad for å høre det, bitchshieldet ble bare forsterket, ettersom fyren som sa det til deg virket ukongruent, usikker, og var tydeligvis avhengig av å bruke en "kjent åpner" for å snakke til deg.

Lenke til kommentar

Jeg er en dude. Jeg har blitt sjekket opp av gutter før, men dette var ikke en av de gangene. Jeg satt på et utested med en kompis og tok noen pils, da en dame kom bort, kysset meg på kinnet og ga meg en klem, før hun sa "Jeg måtte bare komme bort til deg fordi du var så kjekk", før hun forsvant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er ikke veldig unormalt og det er ikke noe poeng å bli satt ut av det. Jeg får det og gir det, og hver eneste gang forsterker det mitt synspunkt på at ærlighet er killer og at powerbeta er det beste man kan gjøre. Skjønt, man går gjerne gjennom en fase først. Som "utseende betyr ikke noe", "jeg kan få hvem jeg vil" osv.

Lenke til kommentar

Jeg ble ikke satt ut av komplimentet, det har jeg heldigvis hørt før, ble heller satt ut av situasjonen. Grunnet klemmen trodde jeg dette var en person jeg skulle kjenne, og ble tatt på sengen da det viste seg at det var det ikke. Dessuten har jeg sjelden gått ut med så liten innsats, veldig simpel i klærne og det eneste målet var å få i meg øl, så tanken var der ikke en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Fortell historier og få dem til å fortelle historier tilbake. Funny stories setter alle pris på, vettu.

 

Men kan jo ikke bare gå bort og begynne å fortelle historer. Passer seg sikkert senere tho. Dog i mitt tilfelle dårlig da jeg ikke har en hel haug av gode historier å fortelle desverre.

 

Fra Tim sin blogg

 

Look at a girl before you approach and really letting yourself ENJOY her. Look at her ass, her face, her body and really SOAK IT UP as a MAN before you approach.

 

Something inside you should click “Oh yes… this is for me”.

 

 

 

I want you do feel this the next time you see a girl who you like, in the club, or whatever… then walk right up and say:

 

 

 

“Hey… you know what… I just couldn’t continue my day unless I met you”

 

***pause wait for blush/reaction***

 

“I was just walking along, minding my own business and then I saw you and went WHOA I have to meet this girl or I would kick myself”.

 

“I’m Tim”.

 

Vil ikke kalle dette en rutine. Du går inn med ærlighet som Wh1te skriver

 

Virker for kunstig og forberedt i mine øyne. =/

 

Hva er hemligheten bak å skjekke opp jenter uten å gjøre hele pratingen til et intervju?

 

Om du hadde fått positiv øyekontakt med en jente på et utested, hva hadde du gjort, og hvordan hadde du åpnet henne?

 

Hva om hun er i en gruppe med flere jenter og/eller gutter?

 

Jeg har lest en haug med såkalte "openers" men synes nesten alle er like håpløse og unaturlige. Funker ikke for meg desverre.

 

Bumper disse spørsmålene igjen jeg. Skal ut i helgen og hadde vært veldig greit med noen tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...