2pro4u Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 En venns kusine, er det no go? Ble systematisk blokka av kompis i går, pga target var kusina hans. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 family block </3 Jjaa, men vet man har hatt gjort noe rett når man må oppfinne nye uttrykk for å beskrive gårsdagen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 En venns kusine, er det no go? Ble systematisk blokka av kompis i går, pga target var kusina hans. Det vet han bedre enn deg. Det finnes flere jenter verdt å ligge med enn det finnes kompiser verdt å beholde, så hvis de ikke vil så burde du ikke være vanskelig på det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Var på fest igår, endte opp med to kissclose... Skal sies at dersom man ikke hadde fått det til på denne festen, så var man relativt dårlig eller kjedelig. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 OK. Siden dette har hendt meg to ganger nå så spør jeg her. Hva skal man gjøre for å forhindre et en date blir avlyst? Har avtalt tid og sted, men begge gangene dukket det "plutselig" opp en uforutsett hendelse. Takk rockestjerner og pr0nstars Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Skal vi se, skal vi se, hvordan formulere dette uten å være kjip.. Se for deg at du skal på date med Zooey Deschanel (erstatt med din egen starcrush hvis du av en eller annen grunn ikke synes hun er det flotteste mennesket på jord) - se for deg hvor mye som skal til for at du skal avlyse den. Se deretter for deg at du skal på blinddate med en venninne av en venninne som ble kjent da begge handlet på butikken som selger klær for gravide - se for deg hvor lite som skal til for at du skal avlyse den. Jeg tror det holder, man ser vel poenget. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hehe, jeg ser poenget. Tror jeg rett og slett er for ivrig med å spørre folk ut. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Merker jeg trenger litt råd og hjelp nå. Jeg er redd jeg er på vei i vennefellen uten at det er noe annet enn magefølelsen. De siste 5 ukene har det ikke vært én eneste dag jeg ikke har pratet med target på SMS/MSN. Hun insjer hver gang. Har vært hos henne et par ganger og hun hos meg, men hos hun er familien hele tiden, greier liksom ikke å gjøre noe for å eskalere utenom vanlig eskalering og kino. Dette er dog ikke det aller største problemet (tro det eller ei), men jeg har SYKT vanskelig for å forholde meg til henne og andre gutter, fordi; #1: Hun er griseheit og hun vet det. #2: Hun er den typen som får 40 needy kommentarer på face om hun bytter profilbilde. Typ: "PEN!", "SYKT DIGG!" osv. osv. fra masse chodes hun ikke engang énser noe annet enn "ååh, så søt du er, [random guttenavn]". #3: Gutter skal prate med henne på SMS/MSN/face 24/7, hun får sånn 3-4 meldinger i uka på face fra COMPLETE strangers hvor det står typ "jeg er keen på å fingre deg" osv. det er helt fjortisfaktor blant folk, blir HELT SJOKKERT over hva folk oppi 20-årene kan skrive til folk de knapt kjenner eller ikke kjenner. #4: Hun kjenner mange "kjendiser", har ikke tallet på hvor mange tippeligafolk og mange andre socalled hotshots som er needy mot henne. Nå til det down core: Jeg har SYKT vanskeligheter for å forholde meg til alt dette, og i dag begynte eks-en hennes å sende henne meldinger osv igjen, men hun bare ignorerer han og spør meg liksom hva hun skal gjøre. I ain't no fucking shrink, og jeg gir faen i hvem hun har vært sammen med og hva som har skjedd. Greier liksom ikke helt å si det på en "pen måte", dog, så prøver egentlig bare å legge samtalen død. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre, det er bare så "mye" random folk hele tiden. Er det noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Make her yours. Seriøst. På dette stadiet er hun venninna di og du har egentlig ingenting du skulle ha sagt når det kommer til interaktivt douchebaggery. Du puller ikke triggeren -> Du er venn(innen) hennes. Jeg ser du skriver eskalering. Gang på gang. Eskalering ender i noe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 You gotta hit it and quit it, my man. You gotta be Barack Obama, motherfucker - Barack Obama! You're the president - of tappin' that ass. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nja, nå har jeg ikke sagt alt her, men jeg vet at hun er fysisk tiltrukket av meg. Jeg greier å holde det lekent, hun ringer meg når hun er på byen og vil treffes (hun er aldri på byen, bor utenfor Oslo), hun har rett ut sagt at "er så lei av alle som spør om de kan fingre meg osv. hadde det vært du som spurte hadde det vært aktuelt, men disse[...]". Dette er bare rene eksempler, jeg prøver å ikke virke needy fordi jeg har alltid hatt inntrykk av at hun har nok av needy folk rundt seg som prøver å ta value fra henne, jeg vet at viben er der, jeg synes bare at det er vanskelig å forholde seg til så jævlig mye needy folk rundt henne hele tiden. Får bare bite tenna sammen og bare gjøre det jeg har lyst til. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Men har du fingret henne? Har tungene deres lekt tango i lag? Har det vært tiss i tiss? Om du svarer nei på alle spørsmålene, er det på tide å gjøre det du kan for å kunne svare ja på dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Om du svarer nei på alle spørsmålene, er det på tide å gjøre det du kan for å kunne svare ja på dem. Virkelig? Først da jeg begynte å gi faen i slike spørsmål fikk jeg draget. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Han har en jente som er interessert og han sier at han eskalerer, men hvis svaret er nei på spørsmålene så har han ikke eskalert nok. Derfor burde han slutte å tenke på å sjarmere henne slik at de kan bli sammen etter videregående, men satse på litt fysisk kontakt nå, før det er for sent. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) "er så lei av alle som spør om de kan fingre meg osv. hadde det vært du som spurte hadde det vært aktuelt, men disse[...]" Så få fingra dine vekk fra tastaturet og inn i hu. Jeg håper virkelig ikke du er redd for å gjøre et move i frykt av å være needy... I så fall har du misforstått min venn. Endret 16. mars 2010 av Touchdown Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 "er så lei av alle som spør om de kan fingre meg osv. hadde det vært du som spurte hadde det vært aktuelt, men disse[...]" Så få fingra dine vekk fra tastaturet og inn i hu. Jeg håper virkelig ikke du er redd for å gjøre et move i frykt av å være needy... I så fall har du misforstått min venn. I know, den gangen hu skrev det så var jeg selvsagt på hytta, laaaangt vekk. Den gangen hun var ute (som hun er 1 gang i året) hadde jeg 40 i feber osv. Jeg får bare prøve å do the right things nå. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Stod i jobbannonsen at du måtte være søt for å søke? "Oi, æh... haha, nei." Men hun hadde seff type Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hva er hemligheten bak å skjekke opp jenter uten å gjøre hele pratingen til et intervju? Om du hadde fått positiv øyekontakt med en jente på et utested, hva hadde du gjort, og hvordan hadde du åpnet henne? Hva om hun er i en gruppe med flere jenter og/eller gutter? Jeg har lest en haug med såkalte "openers" men synes nesten alle er like håpløse og unaturlige. Funker ikke for meg desverre Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Fortell historier og få dem til å fortelle historier tilbake. Funny stories setter alle pris på, vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå