Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boyfriend-destroyers? Fortell mer
Det er rutiner for å få dama til å se negative ting i kjæresten og positive ting i deg, uten at du gjør noe direkte. Direkte nedrakking på kjæresten eller skryting av deg selv setter henne i forsvarsmodus, så BF-destroyers er 'uskyldige' rutiner som setter baktankene hennes i virksomhet.

 

F.eks. en slik kommentar kan passe fint hvis du mistenker at han er ganske beta-male (tror det var tyler durden eller mystery som kom med dette eksempelet?): "så koselig å høre at du har en kjæresten, ei søt jente som deg trenger en som kjøper blomster til deg og ringer deg ti ganger om dagen bare for å høre hvordan du har det". Du har egentlig bare sagt "positive" ting om han, men hun begynner å tenker på han mer som en needy liten AFC :)

Hvis du mistenker at han er alpha kan du heller fremstille han som en drittsekk, mens du selv holder deg alpha ved å vise at du ikke er needy eller noe, men du legger vekt på at du respekterer jenter, har folkeskikk, osv.

 

BF-destroyers er et helt emne i seg selv, men nå skjønner du kanskje hva det går ut på :)

Lenke til kommentar

Ser det nevnes i fleng metoder og teknikker til forskjellige situasjoner. Men man må ikke glemme at 93% prosent av det du sier kommuniseres med kroppsspråk og tonefall. Så du kan i utgangspunktet si akkurat hva du vil, dersom du klarer å kommunisere riktig. Det ble nevnt at nybegynnere ikke klarer å benytte 'negs' riktig på grunn av feil kalibrering. 'Negs' brukes jo til å demonstrere høyere verdi, dersom man ikke kan kommunisere det ved hjelp av kroppsspråk og holdning, så kommer man ikke langt med 'negs'.

Hvis du 'negger' en jente kommuniserer det typisk: "Jeg føler ikke jeg må gi deg falske komplimenter for å få din annerkjennelse, jeg oppfører meg ikke falsk for at du skal like meg, jeg er ikke desperat." Men 'negs' og andre rutiner kan virke mot sin hensikt dersom ikke-verbal kommunikasjon sier følgende :

" Jeg er nervøs, jeg prater ikke mye med jenter, dette er noe jeg ikke normalt gjør, jeg vil VIRKELIG at dette TRIKSET funker."

 

Dette er kanskje et litt uoversiktlig og forvirrende eksempel, men det jeg vil fram til er at alle disse replikkene og triksene ikke fungerer uten riktig kroppspråk, det er viktig å ha i bakhodet. Spesielt når man er full så avslører man seg fort med kroppspråket.

Endret av Laidback
Lenke til kommentar
Hehe, ja skjønner tegninga nå. Kunne vært moro og prøve en gang når jeg er ute på byen. Får tiden nå så har jeg dame, så får vel vente en stund med å teste det :D

 

Det hjelper nok ikke mye og prøve det "en gang", det er akkurat som å komme på en fotballbane og tro du kan score mål for det du har lest fotball bøker eller sett fotball på TV;)

 

"Kunne stien og gå stien er to forskjellige ting"

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg synes hele greien med negs er ganske fascinerende, jeg synes tilnærmingen til disse gutta her på akkurat det var legendarisk :D

 

(så får dere heller slette det hvis det blir for off topic ;) )

 

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Jaha.... Interresan tråd, men kunne gjerne tenke meg å lese litt mer om dette emnet, noen som har noen forslag til nettsider, bøker o.l? Gratis eller ikke, whatever :p
Nettsider finnes det mange av.. lag deg en bruker så kan en av oss sende deg en pm :) Hvis du er villig til å bruke penger på dette finnes det noen gode DVD-er der ute fra seminarer, eller så kan man melde seg på en bootcamp selv.
Lenke til kommentar
Jaha.... Interresan tråd, men kunne gjerne tenke meg å lese litt mer om dette emnet, noen som har noen forslag til nettsider, bøker o.l? Gratis eller ikke, whatever :p

 

Pja... David DeAngelo/Double your dating (e-bøker/videoseminarer), Magic bullets (e-bok, Venusian arts handbook, Real Social Dynamics (e-bok, videoseminarer), Carlos Xuma - Secrets of the alpha male (e-bok), John Alexander - How to become an alpha male (e-bok), fastseduction.com, Charisma arts/Juggler (e-bok)... Velg og vrak :p

Lenke til kommentar

Var på fest i går. Kom over et NYDELIG target. Svensk jente, som hadde ALT. Fikk med meg en kvinnelig wing inn i situasjonen og lot henne teppebombe området før jeg kom overraskende inn fra siden. Isolerte target, mens wingen tok ansvar for venninnene..

 

Ble ikke fclose her, for jeg likte henne mer enn bare en natts opplegg. Dog fikk jeg full uttelling og dagen er ikke den samme i dag .)

 

Fy faen så mye blikk har å si. Lot henne smitte unna litt, så på henne i skjul med et flørtende litt sjenert blikk og jeg merket at hun fikk følelser for meg umiddelbart.

 

 

Så blir det henne må jeg nok legge mine dager som old boys pua på hylla :fun:

Lenke til kommentar

Ska man velge og høre på Tyler Durden, så skal man jo ha sex med jenta så fort som overhode mulig hvis man liker henne. Om dette er en krystalklar regel er jeg usikker på, selv om han er flink på mange andre område.

 

Guest_17 : Det finnes mange gratis sider der ute, og hvis man vet hva man søker etter så kan man skaffe seg selv masse materiale. Men man kan godt sitte inn og lese masse teori hver eneste dag og lære masse, men det er STOR forskjelle på teori og praksis.

Lenke til kommentar

Høres konge ut Øyvind! :) Lykke til videre. Du får rapportere etter day2 :)

 

Fikk med meg en kvinnelig wing inn i situasjonen
Kuriositet: "female wing" = "pivot".

 

 

 

 

Finnes det forresten et norsk PUA-diskusjonsforum hvor man kan legge ut OR/FR/LR og diskutere generelt? Send meg gjerne en PM.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg må spørre til råds og om litt tips her.

 

Har problemer med å holde damen(e) interessert over tid.

Jeg nærmer meg 30, men mistenker at jeg har kastet bort en del sosial erfaring i livet til fordel for en (tidligere) lengre militær karriere. (trøster meg med at jeg har deltatt i meget "interessante opplevelser" som andre kan drømme langt etter) --> men du gjettet riktig! DET interesserer ikke damene så jævlig at det gjør noe.

 

Jeg var altså tidligere veldig "gentleman", men har med tiden lært at "snillgutt" ikke er av så stor interesse.

(Har insett at naggìng er faen meg den beste kickstart på sjekkingen)

Leste "SPILLET" (derav googlet jeg etter likesinnede og fant dette forumet). Og boka til Neil ga meg en oppvekker.

 

Har sjantent litt alene etter damer, og klarer å få kontakt realitivt kjapt ved hjelp av enkle rutiner.

Mener selv jeg ser generelt bra ut (sorry, ikke kvalmt ment), men prøver også å spille på å vise stor selvtillit.

("Always smile like you own the place")

 

Problemet er at damene er veldig interessert i starten og gir mange IPIèr, men så faller de bare av. Det være seg alt fra å prate sammen noen timer på byen, eller etter noen dager med litt sms/msn e.tc.

Jeg klarer rett og slett ikke å holde dem interessert lenge nok til at de vil treffe meg igjen.

 

Hva er problemet mitt og hvordan gjøre bukt med dette?

 

Jeg vil sette stor pris på alt av råd, nye bøker, linker eller tips.

Lenke til kommentar

Fint at du vaglte dette forumet for og søke hjelp. Og det skal du få.

 

For det første, og høre om militæret kan være morsomt det. Så lenge du snakker med følelser og ikke snakker med logikk. Altså jenter tenker mer med følelser enn det gutter gjør, vi tenker mer med logikk. Et lite morsomt eksempel: Du mister bussen og må stå og vente i 20 minutter før det kommer en ny en. Så skal du fortelle dette til en kompis/venninne senere på dagen.

 

Gutten: "Faen, jeg mista bussen til morgen i dag. Må stå i 20 minutter og vente på at det kom en ny en"

 

Jenta: "Jeg mista bussen til morgen i dag, så jeg måtte stå ute i kulda og vente i 20 minutter før jeg fikk varmen i kroppen igjen"

 

Ser du forskjellen? Selv om du er en søppelmann så kan man vri det til og virke positivt ;)

 

Det og være snill gutt er veldig misforstått. Man kan med letthet være snillgutt og faktisk få det til og bli kjempe bra. Men da må man ellers komme fra en veldig sterk alpha frame, så kravet for og gjøre det er faktisk veldig høyt. Så i begynnelsen er det nok ikke noe man burde gjøre.

 

Utseende trenger ikke bety noenting hvis det er et LTR du er på jakt etter. Der igjen, er det ONS du vil ha sa trenger man dessverre et allright utseende. Men bare det og ha orden på grooming så får man straks et bedre utseende. Kroppsholdning er også veldig viktig.

 

Utfra det jeg leser her så tenker jeg for meg selv at du legger opp til en frame som ikke er helt deg enda. Dette er noe damene finner ut etterhvert og det var den framen de var interessert i derfor så faller de vekk.

 

Er det noe mer du lurer på er det bare og spørre i vei.

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar

Okay, the usual.

 

- Fest, veldig god kontakt med jente jeg aldri har møtt før, begge er godt beruset, roter litt, får nummeret, neste dag.

 

Vanligvis dropper jeg å ta kontakt neste dag med mindre jeg kjenner vedkommende fra før, men denne gangen har jeg ganske lyst :) Hvordan burde jeg gjøre det? Ringe? SMS? I så fall, hva skal jeg si? Satser på mange her har erfaring med akkurat dette ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...