AndyPanda Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Man skal være veldig forsiktig med bruken av neg's. Det kan ofte ende med drittslenging mellom deg og dama til slutt... Endret 15. februar 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Gjest Guest_VV_* Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 NEGs er vel egentlig laget for å brukes mot jenter med veldig høy selvtillit, typ HB8 og oppover. Jeg har forstått det slik at hensikten er å skille deg ut fra mengden med menn som overøser hun med komplimenter om hvor vakker hun er, og vise at du ikke blir påvirket av at hun er superhot. Man har ikke nødvendigvis høy selvtillit selv om man blir ansett som pen. Svært mange pene jenter har faktisk dårlig selvtillit. Jenter som er bitchy og frekke er også oftest de som er mest usikre. Lenke til kommentar
unlucky__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Negs er vel allerede blitt litt old-school i en del pua-miljøer nå...Den framen du bør komme fra er jo at du allerede har samme/høyere value enn dama. Selvfølgelig kan en god playful neg skape mye attraction, men jeg tror ikke det er noe man nødvendigvis må inkludere..pluss, det skal jo også være samsvar mellom det du sier og hvem du er...Ved god negging kan du kanskje skape rask attraction fra dama, men hvis det skinner gjennom at du ikke har den sosiale verdien til å backe det opp forsvinner jo congruencen i gamet ditt... Brukes med forsiktighet er nok mitt motto hvertfall Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 ok havna i en litt morsom situasjon her, men trenger hjelp allikevel. Ei ganske så kjent jente spør meg om min musikksmak, skal jeg svare noe ganske likt hennes musikksmak eller skal jeg ta min musikksmak som er den rake motsetning? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) ok havna i en litt morsom situasjon her, men trenger hjelp allikevel. Ei ganske så kjent jente spør meg om min musikksmak, skal jeg svare noe ganske likt hennes musikksmak eller skal jeg ta min musikksmak som er den rake motsetning? Det kommer an på musikksmaken. Enkelte musikksjangere er objektivt mindre kule enn andre. Metall, hardstyle (og alle de fæle variantene) og aggressiv hip-hop er aldri verdt å skryte av. Klassisk rock, indierock, altrock, electronica av den mer mainstream typen og det meste av musikk fra før 80-tallet er derimot godkjent. Men som wh1te lærte oss for ikke så lenge siden, folk liker å ha noe til felles som begge misliker. Da kan man ha noe til felles selv om man ikke har noe til felles. Endret 16. februar 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hva med å svare ærlig? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Dorian Gray kommer med et veldig godt poeng her. Kommer an på hva slags musikk du liker. Selv pleier jeg styre unna musikk som tema da det er lite imponerende å ramse opp obskure black metal band med navn som feks Sperm of Antichrist. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 liker band som Nirvana, Guns N' Roses, Soundgarden, Datarock, Intrigue etc. Og kjendisen det er snakk om er faktisk Tomine Harket Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 liker band som Nirvana, Guns N' Roses, Soundgarden, Datarock, Intrigue etc. Og kjendisen det er snakk om er faktisk Tomine Harket Hvordan i all verden har du blitt kjent med henne? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Så hun er fan av listepop. Da sier man at man liker pop av den litt eldre typen, som David Bowie og The Beatles, som er mer rocket enn det hun hører på men fortsatt innenfor det godkjente "dette kan vi høre på sammen". Hun er såvidt jeg husker 12 år gammel, så jeg er litt usikker på hvordan gå frem videre. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Syns det blir for latterlig å late som en har samme musikksmak som noen. Er en flau over sin egen musikksmak er det kanskje påtide å revurdere helle musikksmaken å prøve ut litt forskjellig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Syns det blir for latterlig å late som en har samme musikksmak som noen. Er en flau over sin egen musikksmak er det kanskje påtide å revurdere helle musikksmaken å prøve ut litt forskjellig. Hvis jeg snakker med en jente og det viser seg at favorittbandet hennes er Arctic Monkeys så nevner jeg at jeg liker dem svært godt og at jeg var på konsert med dem i 06. Jeg hadde aldri nevnt det bandet hvis noen spurte hvilke band jeg liker, men det er klart at hvis hun liker dem så nevner jeg at jeg også liker dem. Man skal jo prøve å finne ut hva man har til felles, og velge ut de artistene hun liker som du også liker og konsentrere deg om de. Det er jo sånn vanlige samtaler fungerer. Men ja, hører du på metall så burde du revurdere musikksmaken. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Så hun er fan av listepop. Da sier man at man liker pop av den litt eldre typen, som David Bowie og The Beatles, som er mer rocket enn det hun hører på men fortsatt innenfor det godkjente "dette kan vi høre på sammen". Hun er såvidt jeg husker 12 år gammel, så jeg er litt usikker på hvordan gå frem videre. Hun er vel strengt tatt 16 år 12 år er ALT for ungt for meg x) Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Syns det blir for latterlig å late som en har samme musikksmak som noen. Er en flau over sin egen musikksmak er det kanskje påtide å revurdere helle musikksmaken å prøve ut litt forskjellig. Hvis jeg snakker med en jente og det viser seg at favorittbandet hennes er Arctic Monkeys så nevner jeg at jeg liker dem svært godt og at jeg var på konsert med dem i 06. Jeg hadde aldri nevnt det bandet hvis noen spurte hvilke band jeg liker, men det er klart at hvis hun liker dem så nevner jeg at jeg også liker dem. Man skal jo prøve å finne ut hva man har til felles, og velge ut de artistene hun liker som du også liker og konsentrere deg om de. Det er jo sånn vanlige samtaler fungerer. Men ja, hører du på metall så burde du revurdere musikksmaken. Jada - det er helt klart! Det er jo sånn en vanlig samtaler, enig. Avogtil plukker en frem ting som ligger litt lengre inne for å finne felles ting å prate om, men trodde det var snakk om å rett å slett late som en liker musikk som en ikke har forhold til i det hele tatt. Da tror jeg det er lettere å være enig om at en er ulike der, og heller bygge videre på det. Hva en hører på er for meg ikke så veldig viktig, sålenge det er velbegrunnet. Svelger en den kommersielle vg topp lista musikken rått bare fordi den er poppis har en lite respekt akkurat på det feltet i min bok Edit: Missforstå meg ikke, det er helt greit å ikke bry seg så mye om musikk utover at en setter pris på de hittene som klart er fengende, men om en fremstiller det som at en elsker musikk og har god musikksmak, så viser det seg at en helt blindt følger strømmen blir det lett litt kleint. Endret 16. februar 2010 av slux Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Forresten hun DIGGER min musikksmak hu takket for at jeg sa "Rage Against The Machine" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Jeg liker egentlig dagens listepop mer enn den fra f eks 6-7 år siden. Rihanna, La Roux og Lady GaGa er velprodusert kvalitetspop. Metall suger fortsatt. ^^ same: RatM er populært blant 16-åringer ja. Endret 16. februar 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg liker egentlig dagens listepop mer enn den fra f eks 6-7 år siden. Rihanna, La Roux og Lady GaGa er velprodusert kvalitetspop. Metall suger fortsatt. ^^ same: RatM er populært blant 16-åringer ja. Velprodusert. Heldigvis trenger en ikke å høre på noen av delene Forresten hun DIGGER min musikksmak hu takket for at jeg sa "Rage Against The Machine" Karma, det lønner seg å "være seg selv", dvs be your best self Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg liker egentlig dagens listepop mer enn den fra f eks 6-7 år siden. Rihanna, La Roux og Lady GaGa er velprodusert kvalitetspop. Metall suger fortsatt. ^^ same: RatM er populært blant 16-åringer ja. Enig med at listepop har blitt bedre med årene, men metall er faens GENIALT! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei! Starta med å lese "The game" i sommer, etter det har jeg sett på en film av David d'angelo og lest litt rundt! Måtte bare ha denne tråden i "Mine innlegg"! Er det noen jenter som har lest denne tråden? Hva er det de tenker om dette her? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei! Starta med å lese "The game" i sommer, etter det har jeg sett på en film av David d'angelo og lest litt rundt! Måtte bare ha denne tråden i "Mine innlegg"! Er det noen jenter som har lest denne tråden? Hva er det de tenker om dette her? Hva skal de tenke for noe spesielt da? Og ja, kommer da nå og da noen jenter inn og skriker litt. Men ja, hører du på metall så burde du revurdere musikksmaken. Ja, fordi å endre noe så basic som en musikksmak er lett å gjøre på flekken. Ikke vær så ignorant, liker du metall så liker du metall, og det faktum at det er noe uglesett hos enkelte personer så betyr ikke det at du må tilpasse deg dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå