Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Den beste sexen jeg har hatt er med den jenten som sannsynligvis har hatt flest gutter før (og etter) meg. Finnes det noen andre begivenheter eller aktiviteter hvor det anbefales at man ikke øver seg på forhånd, og gjør den "viktigste" gangen den første? Jeg kan ikke huske at taekwondo-instruktøren min fortalte meg "Du skal opp til gradering på torsdag, så det viktige å huske på frem til da er å ikke øve deg i det hele tatt - det er ikke en skikkelig gradering med mindre du er 100% uerfaren og ikke aner hva du driver med".

Nå tenker ikke folk som gir dem råda der at gutten / jenten skal ha det så jævla digg å komme mangfoldige ganger, handler vel heller mer om at første gang husker man for alltid.

Nå skal det vel nevnes at vist gutten skal raske med seg ei full jente inn på toalettet å høvla over a for så å gå ut å high five kameratene sine så kunne gutten gjort det 100 ganger og likevel ikke lært noe av betydning når det kommer til å tilfredstille seg selv eller andre...

Endret av loffen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mangler glemmer av en ting: det er forskjell på å ha sex med noen, og å elske med noen.

Her inne lærer man hovedsaklig hvordan ha sex med andre personer, og å ordne en posisjon hvor det er mulig å elske med noen.

Hva man velger å gjøre, er helt opp til dem selv.

Min første gang var med ei jeg var forelsket i. Jeg var edru, hadde lest meg opp en del på temaet (så jeg skulle slippe kart og kompass), hun hadde hatt noen partnere før meg - så basically var det en fantastisk opplevelse. Bortsett fra at jeg hadde en forbanna hodepine og måtte fake orgasme ^^

Lenke til kommentar
Hvordan faker man orgasme som mann? Trekker den fort ut og spytter i kondomen?

Det er mange jenter som ikke kjenner at sæden "slår" inni dem, men heller at varmen sprer seg. Det derimot alle kjenner, er pumpingen som PC-muskelen står for. Det varierer også stort hvor mye sæd som kommer ut, avhengig av utallige andre faktorer.

Hun brukte p-piller, vi hadde kjent hverandre i noen år og stolte på hverandre. Egentlig kreperte jeg av hodepinen (den blir satans ille når jeg har sex :( ) og hun spurte om jeg kom, hvor jeg svarte ja.

Har faket mange andre ganger.

Lenke til kommentar
Men det som kommer inn, må jo også ut :p Begynner hun ikke å lure når den eneste som står for væskene er hun selv?

Faker jo ikke ofte. Som semi-multiorgasmisk og sexavhengig, betyr det uansett at sædlagrene mine tømmes høvelig ofte når jeg er i forhold. Dermed reagerer verken jeg eller hun på om det ikke kommer vesentlige mengder hver eneste gang jeg kommer :)

Lenke til kommentar
Men det som kommer inn, må jo også ut :p Begynner hun ikke å lure når den eneste som står for væskene er hun selv?

Faker jo ikke ofte. Som semi-multiorgasmisk og sexavhengig, betyr det uansett at sædlagrene mine tømmes høvelig ofte når jeg er i forhold. Dermed reagerer verken jeg eller hun på om det ikke kommer vesentlige mengder hver eneste gang jeg kommer :)

Får du bare hodepine når du har sex? Og føler du at det er fordi den "seksuelle energien" trykker opp mot hodet? I så fall kan jeg gi deg en øvelse som vil lære deg å holde det nede i kroppen noe som burde hjelpe på hodenpinen. Merker du noen forskjell i forhold til når du har hard, rask og heftig sex og når den er rolig og avslappet?

Lenke til kommentar
Får du bare hodepine når du har sex? Og føler du at det er fordi den "seksuelle energien" trykker opp mot hodet? I så fall kan jeg gi deg en øvelse som vil lære deg å holde det nede i kroppen noe som burde hjelpe på hodenpinen. Merker du noen forskjell i forhold til når du har hard, rask og heftig sex og når den er rolig og avslappet?
Jeg kunne godt trengt noen tips ang. det, har samme problem som -Nikken.
Lenke til kommentar
Jeg kunne godt trengt noen tips ang. det, har samme problem som -Nikken.

Gjør det som kalles longevity breathing. Bruce Frantzis har en bra CD-rom om det på Amazon. Når man gjør longevity breathing så puster man svært systematisk dypt nede i magen. Dette vil gjøre at "energien" i kroppen din vil synke ned til bunnen av magen. Når du gjør det lenge nok vil du ha lite tankeaktivitet, men i stedet "føle med magen" og handle intuitivt. Da reduseres press i hodet.

Man kan stilned sinnet ved å fokusere på et hvilket som helst objekt, en prikk på veggen eller et mantra man repeterer i sinnet. Da vil tankene etter en stund stoppe og det er gunstig på mange måter. Men, dette vil ikke nødvendigvis lede til at energien synker ned til magen. Det vil kunne gjøre det fordi avspenning lett har den effekten, men det kan også virke motsatt for eksempel fordi det å fokusere på et objekt med øynene vil bringe bevistheten din i øynene, som jo er i hodet, til esklusjon av resten av kroppen. Da kan det være vanskelig å komme ned. Er det mye energi i øvre del av kroppen/hodet så stimulerer det lett tankevirksomhet. Så selv om man har stoppet sinnet med en meditasjonsmetode vil det lett kunne starte igjen om man ikke senker energien. Det er derfor man i mange meditasjonstradisjoner altid bringer fokus tilbake til et punkt fire fingerbredder nedenfor navlen på slutten av en hver meditasjon som har hatt fokus lenger opp. Alle kampsorttradisjoner og alle dansere initierer også alle bevegelser fra dette punktet fordi det er da du er mest i kontakt med kroppen og minst i hodet og mest intuitiv. Longevity breathing virker dermed mot hodepine på tre måter. Ved å senke energien for å redusere press i hodet, ved å stilne sinnet og ved å gi dyp avspenning som i seg selv hjelper mot de aller fleste hodepiner med unntak av visse migrenetyper.

Skal du komme noen veg med denne øvelsen så bør du nok bruke den 10 min om dagen i en periode på noen uker. Etter det kan det godt tenkes at du bare vil trenge å bruke den når en hodepine melder seg. Men, hvis du ikke har en periode hvor du gjør det nesten daglig så vil du aldri egentlig få opplevd effekten av den.

Denne øvelsen er forøvrig genial for alle som vil overkomme aproach anxiety og de som synes det virker som Eckhardt Tolle har et poeng med det å stoppe tanker og bare være i øyeblikket. Man blir også i en mere maskulin modus av å sneke energien til nederst i magen. Som sagt gjør alle østlige kampsporttradisjoner dette og det henger sammen med at man blir mere slagkraftig og i kontroll over kroppen av det og det har en mental paralell. Er energien din i hodet er du litt fluffy og svak mentalt. Er den senket til bunnen av magen og bena så er du sterk og jordfestet og ikke lett å vippe av pinnen mentalt.

Lenke til kommentar

haha, pratet med target om løst og fast og kom til å prate om badesesongen som er i anmarsj. spurte om hun så bra ut i bikini og hun sa "hehe det må du nesten se selv :p" så jeg svarte: "bare å lange over et bilde det, skal være snill i bedømmelsen :]" så ble hun litt hesitative og sa "det er jo privat daaaa å slenge over lettkledde bilder:P" osv. jeg latet som jeg ikke brydde meg og sa at jeg var straightforward og ikke hadde noe problemer med sånt, så sa hun "det gjør har du nok ikke sluen :p" (som i at jeg er slu). Jeg fortsatte convoen, men lurte på om jeg "blew it" der. :s

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Jeg hadde svart noe alla; "det finned enklere måter å bli lettkledd på enn bilder ;)" dette kommer helt an på hvordan du har før samtalen tidligere. Jeg kan så og si komme unna med alle mulige groviser. Gjelder bare å bygge det opp gradvis. Du kunne muligens kjørt den samtalen litt videre med fleiping ja... Noe veldig alvorlig feil gjorde du iallefall ikke :)

Lenke til kommentar
haha, pratet med target om løst og fast og kom til å prate om badesesongen som er i anmarsj. spurte om hun så bra ut i bikini og hun sa "hehe det må du nesten se selv :p" så jeg svarte: "bare å lange over et bilde det, skal være snill i bedømmelsen :]" så ble hun litt hesitative og sa "det er jo privat daaaa å slenge over lettkledde bilder:P" osv. jeg latet som jeg ikke brydde meg og sa at jeg var straightforward og ikke hadde noe problemer med sånt, så sa hun "det gjør har du nok ikke sluen :p" (som i at jeg er slu). Jeg fortsatte convoen, men lurte på om jeg "blew it" der. :s

Så kjekk som du er, så skulle du bare fyrt på webcam uten å si noe mer.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_cissaman_*

Hallo,

Jeg tenkte at jeg skulle spørre dere "PUA artister" her inne om noe. Jeg har selv tidligere vært borti PUA, men jeg følte aldri at det var helt min greie. Så tingene jeg vil spørre dere om er noe som ikke er logisk etter min mening.

Hvorfor har det seg slik at de fleste "PUA"-strategier bare brukes på nattklubber?

Jeg kan aldri tenke meg at Mysterys tips og triks ville fungert hvis jeg var f.eks. i en bokhandler o.l. Min teori er det at grunnen til at det bare blir brukt på nattklubber er fordi at jenter som er på nattklubber er jenter som allerede er litt brisne og allerede i "pick-up modus".

Hvordan i alle dager kan det virke positivt på en jente å gi henne NEGs?

Dette er helt sykt etter min mening. Hvis du føler deg dårlig med deg selv at du må aktivt sabotere jenters selvtillit for å dra de ned på ditt eget usikre nivå, så syns jeg at du burde tenke litt på hvilken jente som faktisk biter på det. Jeg tror det er jenter som har virkelige problemer som biter på sånne barnslige ting som det. En jente som er av skikkelig kvalitet, både mentalt og fysisk, vil bare le av det tåpelige forsøket på å sjekke henne opp.

Jeg har flere spm på lager, men det for være for en annen gang.

Happy Valentine.

Lenke til kommentar

Tja, om du følger Mystery-veien så vet du at det finnes noe som heter "daygame" - det er for game som omhandler f.eks bokhandleren osv. og ikke bare på nattklubber.

Tror de aller fleste her inne er enige i at NEGs i seg sjæl er bare feil, og at det er et typisk Mystery-fenomen som er mer eller mindre ikke spesielt populært i andre "PUA-skoler" - det man dog ser er gjennomgående er at man kan alltid "tease" eller "mobbe" target bare man gjør det på en playful og meningsfylt måte, men bare å negge for å negge funker sjeldent bra.

Lenke til kommentar

Du presenterer et feilaktig bilde av det enkelte her ikke driver med og deretter argumenterer imot det. Jeg anbefaler at du først poster hva du tror vi driver med, så kan vi forklare deg hvor du tar feil, og deretter kan du kritisere. Grunnen til at utesteder er populære steder å prøve ut teorier er fordi det er her veldig mange sliter. De klarer å snakke med venninner, men de klarer ikke å gå opp til en jente de ikke kjenner og forsøke å sjekke henne opp. Det er også svært mange jenter på samme sted, som gjør det enkelte å gå fra en jente til en annen hvis det første forsøket går galt.

Det finnes teori skreddersydd for byen, men det finnes svært, svært mye annet innenfor emnet som det kan være verdt å sette seg inn i. Hvis du skal henge deg opp i ting som negs og peacocking og å sjekke fulle jenter så kommer du inn med feil innstilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...