Touchdown Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 sextalk funker ikke hvor jeg holder til. Tror jeg ikke noe på. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Lite? Jeg finner det hvertfall veldig overraskende at gjennomsnittet er 8 personer. Men det er vel mye det at noen har få partnere, mens andre har som mål om å ha flest mulig. Altså bidro jeg ikke særlig med det jeg nettopp skrev. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Den dårligste AMOGingen jeg noen gang har sett (på face): "HB8 - sommer!♥ "Samebror - Vil ha sommer!" "HB8 - Ja, godt vi er to!" "Samebror - Liker ikke sne så " "AMOGer - Vi er to vetu, HB8 !=D Liker det mer en deg, Samebror =D" "HB8 - Mohaha! : D" Endret 10. februar 2010 av Chef Samebror Lenke til kommentar
Gjest oaken Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ey, er en gutt på snart 17, og jeg er jomfru. Har sett alt av RSD, og sitter inne med veldig mye info. Har ikke blitt så veldig mye field siden jeg ikke kan gå på byen, og sarge på kjøpesenteret er ikke helt den store tingen enda. Jeg skal på en stor valentine fest på lørdag, og det kommer til å være rundt 300 stykker der. Det jeg lurer på er om dere har noen tips til å få meg et ligg, og komme over denne jomfrudommen. Tror jeg kommer til å se på alt annerledes da, og kommer til å bli kvitt en god del needyness. Tidligere på fest har jeg stoppet rett før, pga at jeg ikke har hatt med kondom, så jeg er ikke helt ute å kjøre Det blir kleskoder; singel, opptatt og desperat, så kanskje det ville vært lettest å funnet en fin desperat jente, men det kommer mest sannsynlig til å bli høy musikk, så jeg kunne trengt noen tips til lettest mulig få til en bathroompull. Håper på hjelp folkens. Ville hjulpet enormt å bli kvitt denne jomfrudritten. Takk Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Husk kondom og gi jernet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ey, er en gutt på snart 17, Har sett alt av RSD, Bare jeg som synes dette var småtrist? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Neh? Kunne ønske jeg hadde oppdaga communityet i 17års aldern så jeg hadde slept å gått rundt og trodd "omg, jenter azz, går bare etter bad boysa, kunne ønske jeg fant meg ei sniill og søt jente ^^" Lenke til kommentar
Gjest oaken Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ey, er en gutt på snart 17, Har sett alt av RSD, Bare jeg som synes dette var småtrist? Sorry as, men er det noe bedre å ha 11000 poster på en diskusjonsforum? Det hørtes kanskje ganske så svett ut, men når du tenker over det, går de seminarene ganske så fort. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ey, er en gutt på snart 17, Har sett alt av RSD, Bare jeg som synes dette var småtrist? Sorry as, men er det noe bedre å ha 11000 poster på en diskusjonsforum? Det hørtes kanskje ganske så svett ut, men når du tenker over det, går de seminarene ganske så fort. Heller det faktum at du ikke har prøvd å sjekke opp en jente ennå. Og jeg har flere poster enn han Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ey, er en gutt på snart 17, Har sett alt av RSD, Bare jeg som synes dette var småtrist? Sorry as, men er det noe bedre å ha 11000 poster på en diskusjonsforum? Det hørtes kanskje ganske så svett ut, men når du tenker over det, går de seminarene ganske så fort. Det er litt trist at man i disse dager kan ha kunnskapene til en ekspert uten noen som helst form for erfaring. Det er ikke trist på en "svett" måte, men på en "loss of innocence"-måte. Lenke til kommentar
Gjest CDEA64 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har erfaring. Det jeg lurer på er noen tips til best mulig resultat på en fest hvor det er 300 stykker. Jeg er vandt til privatfester, og kan ikke helt forestille meg hvordan jeg skal få til å close på et sånt sted. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 300 stykker gir deg veldig god mulighet til å prøve og feile, og teste ut en del da Lenke til kommentar
DMN Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 300 stk med trafikklys kleskode?! det er jo helt herlig, kjør på alle du kan kjøre på! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 hvordan svarer man på spørsmål som f.eks: jeg: "hehe, ser for meg deg i bare hotpants, grr (leken tone)" hun: "og hvordan ser det ut da? (uskyldig smiley)" Hvordan kan man gi et svar på det uten å vise for MYE interesse (til noen som seff er griseheit og VET de er digge). Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 hvordan svarer man på spørsmål som f.eks:jeg: "hehe, ser for meg deg i bare hotpants, grr (leken tone)" hun: "og hvordan ser det ut da? (uskyldig smiley)" Hvordan kan man gi et svar på det uten å vise for MYE interesse (til noen som seff er griseheit og VET de er digge). "Vel, nå vil jeg stikke ut øynene mine!" Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) "Vel, nå vil jeg stikke ut øynene mine!" Det er jo så på viddene at det kan funke... Endret 11. februar 2010 av Raven_Heart Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 hvordan svarer man på spørsmål som f.eks:jeg: "hehe, ser for meg deg i bare hotpants, grr (leken tone)" hun: "og hvordan ser det ut da? (uskyldig smiley)" Hvordan kan man gi et svar på det uten å vise for MYE interesse (til noen som seff er griseheit og VET de er digge). Hadde vært bedre uten? Tja, sånn helt passe. Jeg liker strin selv. Er en puppeperson jeg.. I LIKE BIG BUTTS! Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Liker det at vi som regel blir fortalt fra barndommen at første gang skal være spesiell og nå skal vi coache deg til å miste jomfrudommen med ei "desperat" ei i en "bathroom pull" på en fest med 300 stykker. Det er faen meg spesielt! aaanyways vist du ikke har sånn veldig erfaring med sjekking og eneste du vil ha ut av denne festen er å få kuk i mus så er vel det mest effektive å få på deg noen fete klær, en parfyme du vet jentene liker og bare kjøre seksuelt game på repeat helt til ei av de 150?? jentene hooker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Den beste sexen jeg har hatt er med den jenten som sannsynligvis har hatt flest gutter før (og etter) meg. Finnes det noen andre begivenheter eller aktiviteter hvor det anbefales at man ikke øver seg på forhånd, og gjør den "viktigste" gangen den første? Jeg kan ikke huske at taekwondo-instruktøren min fortalte meg "Du skal opp til gradering på torsdag, så det viktige å huske på frem til da er å ikke øve deg i det hele tatt - det er ikke en skikkelig gradering med mindre du er 100% uerfaren og ikke aner hva du driver med". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå